Ja, dat was ook het plan. Alleen ben ik dan heel erg bang dat ik verdwaal!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:57 schreef Liejannuh het volgende:
Klinkt als een goede reiskostenvergoeding Annie!
Nynke, ga een stukje rennen dan vandaag. De boel een beetje losmaken enzo.Werkt vaak erg goed met spierpijn.
Ik ga zo voor het laatste voetballen in mn lunchpauze.
Smoesjes!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, dat was ook het plan. Alleen ben ik dan heel erg bang dat ik verdwaal!
Dat adres, dat ken ik ondertussen wel uit m'n hoofd. Ik geloof dat er hier in het complex ook een soort sportzaal achtig iets is, zal ik zo eens even kijken. Eerst mezelf uit bed schoppen, en onder de douche stappen!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Smoesjes!
Gewoon een briefje met je adres meenemen en via google maps of map my run een route uitstippelen.
Zo eigenwijs zijn als dikke stront door een theezeefjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:49 schreef Liejannuh het volgende:
Wat had je vader gedaan om dat voor elkaar te krijgen Lein?
Wel fijn dat de operatie geslaagd is.
zeker goed nieuwsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Papa is aan z'n knie geopereerd, de meniscus was goed stuk dus is bijgesnoeid M.idden in de knie schijnt flink wat artrose te zitten, maar als t goed is, heeft paps binnenkort weer net zo veel (of weinig) last van de knie als voordat hij z'n meniscus aan gort hielp. Goed nieuws, dus
nog gelukt met unlocken van je foon?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, dat was ook het plan. Alleen ben ik dan heel erg bang dat ik verdwaal!
K heb de code nog niet gemaild gekregen. Kon tot 3 werkdagen duren, dus wacht rustig af!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:58 schreef latislos het volgende:
[..]
nog gelukt met unlocken van je foon?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:52 schreef Leintjeuh het volgende:
En een keer per week squashen, een keer per week golfen en zijn meniscus ging kapot terwijl hij m'n moeder aan het masseren was.
Ja, échtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |