Toch lijkt het me niet helemaal vervelend.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
de manier waarop ik het ben geworden gun ik niemanden ik doe behalve de leuke dingen hier, ook nog het nodige vrijwilligerswerk
 .
 . .
.

zolang je een stabiele basis hebt (financieel gezien) en een partner die je steunt kan ik idd niets anders doen dan toegeven dat ik een gelukkig mens benquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Toch lijkt het me niet helemaal vervelend..
Duurde lang trouwens.

Ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:21 schreef Klonk het volgende:
doe het dan zelf, ik dacht iedereen wil de 950ste wel openen

En het is niet eens echt de 950e, want er zijn in het verleden wat nummertjes overgeslagenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:21 schreef Klonk het volgende:
doe het dan zelf, ik dacht iedereen wil de 950ste wel openen
 .
.

Hell yeahquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:05 schreef Klonk het volgende:
tof

quote:

Ach laten we er niet moeilijk over doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het is niet eens echt de 950e, want er zijn in het verleden wat nummertjes overgeslagen.

Volgens mij goed, enkel een beetje rustigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:19 schreef dndiek het volgende:
Hoe is het hier?

Stinkt hier naar ui.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:24 schreef DeHangui het volgende:
Zit hier bij de DE fabriek, verschere koffie kan je niet krijgen

Ui in je holquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:24 schreef DeHangui het volgende:

maar maar....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:24 schreef DeHangui het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |