Toch lijkt het me niet helemaal vervelend.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
de manier waarop ik het ben geworden gun ik niemanden ik doe behalve de leuke dingen hier, ook nog het nodige vrijwilligerswerk
zolang je een stabiele basis hebt (financieel gezien) en een partner die je steunt kan ik idd niets anders doen dan toegeven dat ik een gelukkig mens benquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Toch lijkt het me niet helemaal vervelend..
Duurde lang trouwens.
Ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:21 schreef Klonk het volgende:
doe het dan zelf, ik dacht iedereen wil de 950ste wel openen
En het is niet eens echt de 950e, want er zijn in het verleden wat nummertjes overgeslagenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:21 schreef Klonk het volgende:
doe het dan zelf, ik dacht iedereen wil de 950ste wel openen
Hell yeahquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:05 schreef Klonk het volgende:
tof
quote:
Ach laten we er niet moeilijk over doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het is niet eens echt de 950e, want er zijn in het verleden wat nummertjes overgeslagen.
Volgens mij goed, enkel een beetje rustigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:19 schreef dndiek het volgende:
Hoe is het hier?
Stinkt hier naar ui.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:24 schreef DeHangui het volgende:
Zit hier bij de DE fabriek, verschere koffie kan je niet krijgen
Ui in je holquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:24 schreef DeHangui het volgende:
maar maar....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:24 schreef DeHangui het volgende:
ik zou het gewoon in de arbeidsvoorwaarden op laten nemenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:43 schreef Ladylike het volgende:
Wederom kom ik even zwaaien
Het is hier tof!
Hondje loopt rond enzow![]()
Nu maar hopen dat ik meer tijd voor fok krijg binnenkort
das een goed ideequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou het gewoon in de arbeidsvoorwaarden op laten nemen
mn schoonvader is zo zn lading kwijt geraaktquote:
whaha... alle niet-Nederlandse muizen uitgebrokenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:57 schreef Klonk het volgende:
het had best wat zwaarder kunnen zijn, dan was er pas echt paniek als al die beesten uit de dierentuin vrij waren gekomen
quote:
Naamgenootquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Heren
Net toch een paar leuke foto's gemaakt
Muckquote:
nog eens een poging:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
jo, ik heb me zonet volgevreten.. dadelijk aan het bier denk ik zo..
Volgens mij was die er al?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:43 schreef Muck het volgende:
[..]
nog eens een poging:
is die kaart er nou onderhand al een keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |