wat voor taart?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:17 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo een taart bakken!
en dat is banaan met toffee of zo.... of wat?quote:
kloptquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
en dat is banaan met toffee of zo.... of wat?
Kan ik zo'n taart ook winnenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:21 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt
en de toffee ga ik ook zelf maken
als je lief bent, mag je een keer een stukje komen halenquote:
Had ze het tegen jou danquote:
neuh, maar een kans op een stukje taart sla ik nooit afquote:
mwoah, kom maarquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, maar een kans op een stukje taart sla ik nooit af
Kunnen we limbo-dansenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:38 schreef Muck het volgende:
[..]
mwoah, kom maar
maar dan wel een Hollander meebrengen, anders wordt het limbo-gehalte in mijn huisje te hoog hoor
Klinkt al bijna als een meetquote:
roep eens een datumquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klinkt al bijna als een meet
* hoopvol is.
verhonger dan maarquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef Klonk het volgende:
als je eisen gaat stellen over het aantal limburgers eet ik liever een droge boterham
12-10quote:
primaquote:
Ow, ik moest een datum noemen, maar wat voor dag is dat en zoquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:48 schreef Muck het volgende:
[..]
prima
diek, klonk, papier, MPG, ik en een bannoffeetaart?
das op een zondagquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ow, ik moest een datum noemen, maar wat voor dag is dat en zo?
Oow, dat kan vast welquote:
ik heb boodschappen gedaan, maar de eitjes vergetenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:47 schreef Muck het volgende:
of doe iets leuks met een restje aardappels
wat mij betreft welquote:
ik moest zo ontzettend lachen hequote:Op zaterdag 6 september 2008 20:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb boodschappen gedaan, maar de eitjes vergeten
22-11 in het Gelredomequote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
22-11 in het Gelredome
Kinkyquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:48 schreef Muck het volgende:
[..]
prima
diek, klonk, papier, MPG, ik en een bannoffeetaart?
Want een anti-Climax....quote:
Dat zou je wel willen hé?quote:
moet ik meer meisjes vragen denk je?quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen hé?
LadyLike schijnt er ook wel pap van te lustenquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
moet ik meer meisjes vragen denk je?
Of kan ik het wel aan?
bannoffee-pap?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
LadyLike schijnt er ook wel pap van te lusten
Jij kan het vast aan, maar kan MPG het wel aan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
moet ik meer meisjes vragen denk je?
Of kan ik het wel aan?
Dan moet ik ook meer taart maken denk ikquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij kan het vast aan, maar kan MPG het wel aan?
Meer meisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |