quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je de schijf geformateerd? Of stond je oude windows er nog op? Dan kan het zijn dat ie het onthouden heeft
Hoiquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:17 schreef es70 het volgende:
Ik ruik kruidcake en heb acuut trek.
Jammer dat 'ie nog te heet is.
Het zou dus kunnen dat er nog een oude serial van je werk op stond. Dat ie de jouwe ineens weet lijkt me sterk. Zelfs als je online bentquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Het is een oude pc van het werk, die ik heb gekocht voor een vriendin van me. De pc is door de helpdesk op het werk helemaal gecleaned, ik heb windows en de nodige drivers opnieuw geïnstalleerd, en nu dat officepakket dus. Het is er eentje van mezelf, op mijn pc is ie netjes geïnstalleerd, geregistreerd, geactiveerd, noem maar op. En nu komt ie dus op haar pc met dezelfde gegevens op.
Misschien omdat de pc op het internet aangesloten was toen ik de installatiecd er in deed en alles installeerde?
Ik vind het vreemd, dit heb ik nog niet meegemaakt.
Jep. Het werktquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zou dus kunnen dat er nog een oude serial van je werk op stond. Dat ie de jouwe ineens weet lijkt me sterk. Zelfs als je online bent
Maar of het uitmaakt, vast niet, want het werkt
*lijstje meegeeft*quote:
Hij is opquote:
dat heb je snel gedaanquote:
Klaar in 10 minuten op in 5, iedereen 2 nog warme plakkenquote:
not so simple?quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:22 schreef Klonk het volgende:
Aquarium schoonmaken en nieuwe plantjes er in zetten
Damn het was druk. Braderie oid hier in het dorp. Kon zelfs mijn fiets amper kwijtquote:
Zat er aan te komen tochquote:
dorp?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Damn het was druk. Braderie oid hier in het dorp. Kon zelfs mijn fiets amper kwijt
Dat was het ooit wel, nu steeds minderquote:
volgend weekend is er bij ons ook de jaarlijkse braderie en kermis, hoogtepunt van het jaar hierquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Damn het was druk. Braderie oid hier in het dorp. Kon zelfs mijn fiets amper kwijt
Hier is er al jaren niets meer aan helaasquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgend weekend is er bij ons ook de jaarlijkse braderie en kermis, hoogtepunt van het jaar hier
Sorryquote:
Jajaquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Sorry, zal volgende keer een plak mailen
.
Hey, zolang ze het zachtjes doen (quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De nieuwste punkband uit je dorp ja
Kermis maakt toch pokkeherrie, dus vandaag mogen ze zich uitleven danquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Hey, zolang ze het zachtjes doen () vind ik een heleboel goed
.
'T is kermis.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:48 schreef DaMart het volgende:
En ik heb de oude topics vervangen door nrs 1.001-1.013.
ja, ikke wel, ben dol op mijn vissies en ben dusquote:
veel mensen van buitenaf en veel vage handelaartjes die vage dingen verkopen, laatste jaren toch wat minder leuk geworden, maar goed nog altijd een van de grootste van de regio dus het is wel goed voor ons dorpjequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier is er al jaren niets meer aan helaas
Krijgen we vanavond ook weer vuurwerk natuurlijk
Bij jou daar nog wel leuk?
Ik geloof dat ik blij kan zijn dat ik er geen verstand van hebquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Daar gaat mijn indexering![]()
![]()
Kan ik 100 topics met de hand terug gaan zoeken
Tuurlijk, doe ik voor jouquote:
quote:De ME-50 Guitar Multiple Effects is een nieuwe multi-effectprocessor in een degelijke pedalen-bakuitvoering, die je echter net zo gemakkelijk kunt bedienen als een effectpedaaltje. De ME-50 sluit je aan op de ingang van je versterker om te kunnen werken met te gekke multi-effecten
WHOEAAAH!quote:
Ik zou het karwei delegeren.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Daar gaat mijn indexering![]()
![]()
Kan ik 100 topics met de hand terug gaan zoeken
Goed bezig Papier!quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geboodschapt, de zon gezien, speeltje gekocht voor gitaar![]()
[ afbeelding ]
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |