Goed bezigquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:48 schreef DaMart het volgende:
En ik heb de oude topics vervangen door nrs 1.001-1.013.
quote:
Een beetjequote:Op zaterdag 6 september 2008 10:24 schreef marcb1974 het volgende:
en is iedereen al een beetje wakker?
Hoiquote:
Succesquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:52 schreef Klonk het volgende:
vandaag deel 2 in de speurtocht naar mijn winterjas
tot strakkies
Hoe waren de oliebollen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
Overdag de gewone suffe dingen en slaapplaatsen maken, tegen de avond komen de logé's. Gezellig avondje en als het redelijk weer is even met de kinderen de kermis over en anders morgen naar de kermis.
Ik ben nog niet geweestquote:
Nee hoor, hij is gisteren begonnen en ik ga er heen 'moeten', maar ik sta niet te trappelenquote:
wat heb je tegen kermissen dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is gisteren begonnen en ik ga er heen 'moeten', maar ik sta niet te trappelen.
Enge draaidingen die teveel geld kosten, en er wordt altijd gekozen voor dood en verderfprijzen (snap ik wel, dat koop ik zelf nooit voor zequote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Enge draaidingen die teveel geld kosten, en er wordt altijd gekozen voor dood en verderfprijzen (snap ik wel, dat koop ik zelf nooit voor ze). Sfeertje vind ik wel gezellig hoor
.
Dan was je vast niet met kinderen heen...quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gezellig..je zou hier eens naar de kermis moeten gaan, dan ben je meteen van je afkeer van kermissen af.. die van het eerste weekend van augustus dan, dat is de gezelligste van de 5. Ergens tussen de terrassen is een pleintje met een draaimolen, touwtrekkraam, rups, schietkraam en gokkraam... en verder: heeeeeeel veel gezelligheid
De laatste keer was ik er al anderhalf uur en toen zag ik iemand met een knuffel voorbij komen lopen. Toen pas dacht ik "oh.. ja, dat klopt, zo'n kermis was er ook nog"
hahaha, nee, ik was idd niet met de kids toen. Is verhuizen geen optie voor je?quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan was je vast niet met kinderen heen...
Kermis hier is ook een happening hoor, erg gezellig. Het feit dat het hier je strot doorgestampt wordt staat me me alleen erg tegen. Het dorp ligt echt 4 dagen op z'n gat. Gesprek van de dag is al weken kermis, er worden kermisknutsels gemaakt op school, ze gaan kijken naar het opbouwen, winkels zijn beperkt open (en maandag zelfs dicht), de kermisliedjes (elk jaar kermishitsfestival) worden uit het hoofd geleerd...
Wat mij betreft een overdosis kermis.
Elk jaar neem ik me weer voor om met kermis een weekendje weg te gaan, maar dat schijnt niet te mogen.
quote:
Dat scheeltquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, nee, ik was idd niet met de kids toen. Is verhuizen geen optie voor je?
pic?quote:
WDzquote:
Kleurquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:55 schreef Klonk het volgende:
gelukt, een mooie Brunotti jas
Nou ja zeg, netjes bewaren dat soort dingen hequote:Op zaterdag 6 september 2008 13:51 schreef DR34M3R het volgende:
nice
* dr34m3r zoekt haar licence key voor MS Office Professional 2003
Waaaar heb ik dat ding gelaten.....
Heb je de schijf geformateerd? Of stond je oude windows er nog op? Dan kan het zijn dat ie het onthouden heeftquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:55 schreef DR34M3R het volgende:
huh![]()
Hij vraagt er niet naar... en heeft alles zelf gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |