quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:34 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Ik woon in Vlaardingen.
Ik werk echter in HIA.
Heb zo mijn ochtend niet denk ikquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wilde nog gewoon dorp typen. Jij bent wel erg gemeen vandaag. In R&P ook al.
Dat zou heel goed kunnen. Ergens midden in een woonwijk ligt een kleine camping...quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:34 schreef Klonk het volgende:
ik heb volgens mij een keer gekampeerd in Vlaardingen
Pwnquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
25k inwoners, volgens de wikipedia woon ik in een dorp met 15k inwoners. Heb niets gezegd
Ik neem er geen aanstoot aan hoor!quote:
Het is wel te merken!quote:
Ik woon in een groter dorp... wij hebben ruim 16.000 inwonersquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
25k inwoners, volgens de wikipedia woon ik in een dorp met 15k inwoners. Heb niets gezegd
quote:Door Maassluis loopt ook nog de Europese wandelroute E9, ter plaatse ook North Sea Trail of Deltapad geheten. De E9 loopt langs de kust van Portugal naar de Baltische staten.
Flink wandelpad...quote:De route meet ca 4.880 km
TomTom, you gotta love it.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:42 schreef OA het volgende:
Ik zat even een stukje te lezen over mijn voormalige woonplaats Maassluis.
[..]
Nou leuk toch!quote:
Wij ook zoiets. En tig gansen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:40 schreef Klonk het volgende:
baas boven baas, in het dorpje waar ik woon zijn we met 6000 man
Ik praatte in mezelf.quote:
quote:Atlantische kustroute (Atlantic Coast route) van de Noordkaap tot aan Sagres in Portugal van 8186 km.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:48 schreef OA het volgende:
Ook mooi, een fietsroute...
[..]Geeft niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
niet helemaal mijn smaakquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik praatte in mezelf.. Maar het is My December van Linkin Park. Als je het wil weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |