Ladylike slimpiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:02 schreef de_priester het volgende:
[..]
LL? jemig ik ben echt nog niet goed thuis hier
Ik ook, maar het komt steeds vaker voor dat ik 'u' en 'mevrouw' hoor. Bij dat laatste kijk ik altijd ff om me heen of er niet toevallig ergens een échte mevrouw looptquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:01 schreef de_priester het volgende:
[..]
toch niet leuk hoor...ik wil gewoon je of jij genoemd worden.
Userpic topic, whyquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:04 schreef de_priester het volgende:
Jemig wat duurt dat weer lang zo'n nieuwe OP. Tsssss dat kan beter jongens, sneller, beter en harder. Drink eens wat meer koffie
verder: top OPtop TS
. Dus... dit wordt een userpic topic? hehe. Latin wedstrijden zijn te bezichtigen overigens ergens in oktober.
Oh, die heb jij niet onder je foboknoppie zittenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:09 schreef de_priester het volgende:
iemand schreeuwde: worthless without....
Huhquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:21 schreef de_priester het volgende:
ik vraag me af he. gemiddeld per werkdag, is er dan juist meer of minder sexgebruik dan gemiddeld per weekenddag. Want aangezien koffiegebruik drastisch daalt in het weekend vraag ik me af of er een correlatie koffie en sex bestaat. Dus, minder koffie in weekend, minder sex. ofzo.
dus.
ik dacht eerst: wtf.... maar hij heeft een pak aanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:29 schreef es70 het volgende:
Bah, ik wil een spamfilter op mijn Hyves.
Dat hoor ik wel vaker iddquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:31 schreef de_priester het volgende:
je denkt te veel es70 tis allemaal heel simpel
Een zwervertjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:36 schreef DR34M3R het volgende:
Ik had net bijna een hond mee naar huis genomen, maar iemand was me voor
Nog welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:36 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik dacht eerst: wtf.... maar hij heeft een pak aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |