Oh die van jou vindt het vervelend om geen eten te krijgen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Poes heeft me afgelopen nacht wakker gehouden, die bleef maar om eten mauwen (ze moest nuchter zijn vandaag) en ging continu over me heen lopen en op mn hoofd zitten enzoToen ik de slaapkamer deur dicht deed ging ze daar continu keihard tegen op rennen..
Dus nu ben ik echt heeeeel moe
Maar kan je er al op gamenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:39 schreef Klonk het volgende:
pffff, eindelijk ik heb mijn psp online
quote:
T/m maandagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben t/m zondag vrij!
En ik ben een kilo haar armer.
Ja dom beest..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh die van jou vindt het vervelend om geen eten te krijgen?
en katten zijn al zo tijdsbewust.. als ik al een uur te laat eten geef word ik al gek van het gemauw..
kan me dus echt voorstellen dat je moe bent
Whehehequote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dom beest..een van de problemen is/was juist dat ze nauwlijks meer eet.. En ze had gewoon vlees gehad. Alleen daarna had ik dus alle brokjes enzo opgeruimd. Daar heeft ze de afgelopen week toch niet naar omgekeken.. maar vannacht ineens moest en zou ze brokjes eten blijkbaar
waar is den tijd gebleven.... dat je gewoon je gameboy van 5cm dik had, en daar een cartridge in kon rammen.... en met EEN simpele schakelaar dat ding aan kon doen!??quote:
Rare wezens... Ik wil wel reïncarneren als huiskatquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dom beest..een van de problemen is/was juist dat ze nauwlijks meer eet.. En ze had gewoon vlees gehad. Alleen daarna had ik dus alle brokjes enzo opgeruimd. Daar heeft ze de afgelopen week toch niet naar omgekeken.. maar vannacht ineens moest en zou ze brokjes eten blijkbaar
we worden oudquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:48 schreef de_priester het volgende:
[..]
waar is den tijd gebleven.... dat je gewoon je gameboy van 5cm dik had, en daar een cartridge in kon rammen.... en met EEN simpele schakelaar dat ding aan kon doen!??
Marcquote:
Ik zeg altijd: een hond heeft een baasje, een kat heeft een lakeiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Rare wezens... Ik wil wel reïncarneren als huiskat. Hele dagen slapen, je mensjes voor de voeten lopen als ze het niet verwachten en je natje en droogje zonder iets voor te doen klinkt helemaal niet slecht.
vannacht ook al gestruikeld over de katquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Rare wezens... Ik wil wel reïncarneren als huiskat. Hele dagen slapen, je mensjes voor de voeten lopen als ze het niet verwachten en je natje en droogje zonder iets voor te doen klinkt helemaal niet slecht.
En zo is hetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: een hond heeft een baasje, een kat heeft een lakei
arm beest.. heeft nu trauma..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:51 schreef de_priester het volgende:
[..]
vannacht ook al gestruikeld over de katklotebeest is pikzwart. En snachts is het dus ook donker. Moet ik pissen, struikel ik over dat beest. Prraauuuw!?
hele dag heeft ie me niet meer aangekeken....
*mss komt dat ook omdat ik naakt door het huis liep naar de plee
Jaaaaaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:48 schreef de_priester het volgende:
[..]
waar is den tijd gebleven.... dat je gewoon je gameboy van 5cm dik had, en daar een cartridge in kon rammen.... en met EEN simpele schakelaar dat ding aan kon doen!??
nee, het zit zo:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: een hond heeft een baasje, een kat heeft een lakei
Moest je me er nou aan herrinneren dat mn rollator al besteld is?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:51 schreef de_priester het volgende:
[..]
en dan ben ik zelfs nog 5 jaar en 20 dagen later gebouwd!
Hier liggen ze ook standaard voor de slaapkamerdeur 's nachtsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:51 schreef de_priester het volgende:
[..]
vannacht ook al gestruikeld over de katklotebeest is pikzwart. En snachts is het dus ook donker. Moet ik pissen, struikel ik over dat beest. Prraauuuw!?
hele dag heeft ie me niet meer aangekeken....
*mss komt dat ook omdat ik naakt door het huis liep naar de plee
mijn naakte lijf mag er anders best zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
arm beest.. heeft nu trauma..
van je naakte lijf
ik werd aangesproken met 'u' door een superlekker ding van mijn leeftijdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moest je me er nou aan herrinneren dat mn rollator al besteld is?
Worthless without... etc.etc.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:53 schreef de_priester het volgende:
[..]
mijn naakte lijf mag er anders best zijn
pics or it didn't hapenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:53 schreef de_priester het volgende:
[..]
mijn naakte lijf mag er anders best zijn
Zo werkt het hier dus nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:53 schreef de_priester het volgende:
[..]
nee, het zit zo:
een hond heb je om dingen voor je te laten doen.
een kat heb je om daar zelf dingen voor te doen.
Die stomme beesten kunnen precies ZO mauwen dat je precies weet wat ze willen en dat het op zo'n manier ondragelijk is dat je het nog doet ook omdat je het anders zielig vind.
jah sorrie, je ziet er ook zo oud uitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:54 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik werd aangesproken met 'u' door een superlekker ding van mijn leeftijd
sja... ben wel vrij afgetraint al zeg ik het zelf...quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pics or it didn't hapen
hey je kunt een meid niet kwalijk nemen dat ze het probeert he![]()
edit: oh ik ben de enige niet
Heb jij een latin lijf??quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:56 schreef de_priester het volgende:
[..]
sja... ben wel vrij afgetraint al zeg ik het zelf...![]()
ook vrij slank enzo, maargoed, dat hoort ook als je latin wedstrijden danst .
Again: worthless without..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:56 schreef de_priester het volgende:
[..]
sja... ben wel vrij afgetraint al zeg ik het zelf...![]()
ook vrij slank enzo, maargoed, dat hoort ook als je latin wedstrijden danst .
4 zelfsquote:
nou, ik ben 24-en-een-beetje maar ik wordt meestal 22 geschat. Tenzij ik men facial hair laat staan dan wordt ik met elke mm een jaar ouder. hahaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah sorrie, je ziet er ook zo oud uit
Come pick me upquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb jij een latin lijf??
Fha.. ga je mee op bezoek?
2quote:
kleed je maar alvast uitquote:
1quote:
Shocking hèquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:54 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik werd aangesproken met 'u' door een superlekker ding van mijn leeftijd
kheb wel een rotkop hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kleed je maar alvast uit
spaart ons tijd
*stapt in auto en pikt Fha op*
helaas ben ik nu op weg naar huis![]()
[..]
1
maar ik ga al![]()
Ja...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Shocking hè.
Wen er maar aan, gaat steeds vaker gebeuren.
Tot aan 17 uur.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:00 schreef de_priester het volgende:
[..]
kheb wel een rotkop hoor
waar tellen we voor af?
toch niet leuk hoor...ik wil gewoon je of jij genoemd worden.quote:
Hoeft niet perse voor het weekend te zijn, gebeurt gewoon elke dag!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |