wel prima zo, ben wel een beetje minimalist zomzz..quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:36 schreef DR34M3R het volgende:
best wel he?
De koek is OPquote:
Ik las het ja.. maar die eerste was een dealer of zo.. dus echt ermee zitten doe ik nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:36 schreef DR34M3R het volgende:
't gaat goed in Eindhoven de laatste dagen.. .
quote:
Have funquote:
Daar links! Achter die plant!quote:
Op de kast?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar links! Achter die plant!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:43 schreef NoNickOne het volgende:
WOOHOO!![]()
Ken je dat gevoel als je klaarkomt met een fles ketchup in je aars?
Neil weet het me te geven
OMG... en dat moet dan positief zijn?quote:
Kast?quote:
Daar links. Onder de plant.quote:
Volgens mij niet meer dan een guppiequote:Op vrijdag 5 september 2008 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
Haai?
Bij de deur?quote:
Graag!quote:Geef je me een zetje?
tnxquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bij de deur?
[..]
Graag!
*duwt Dr34m3r door de deur.
Neeje, Eindhoven is best ok hoorquote:
Ik heb laatst Desperation op DVD gehaaldquote:
Kenner is een groot woord, maar er is een tijd geweest dat ik echt elk boek van hem gelezen had.. ik heb inmiddels wel heel wat in te halen vrees ik.quote:
Dan moet je naar de homo SC gaanquote:
Pat heeft veel van zijn boeken, en belde vanmiddag helemaal hyper op. Hij heeft onwijs toffe kadootjes gekregen van een klant... Strip van de Donkere Toren, een luisterboek dat niet in boekvorm uit gaat komen en Lisey's verhaal zoals dat ongecensureerd bij de uitgever terecht is gekomen...quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb laatst Desperation op DVD gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |