en maar klagen dat de blauwen door slotjes postenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:11 schreef Pheno het volgende:
Ja? Ik muckte. OH NOES!!!
Hier hoef je ze nog geen minuut uit het zicht te verliezen...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze altijd uit het zicht geplaatst (in de tussencoupe) en na 2,5 uur en wat haltes verder stond het er nog.
Het OV is dara gewoon super. Ik snap niet dat NL wat maar net groter is dan Tokyo niet eens een trein op tijd kan laten rijden.....
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:12 schreef Ladylike het volgende:deze keer was ik eens niet zo langzaam
quote:
Kutsoftware is het, ze houden me niet eens tegenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en maar klagen dat de blauwen door slotjes posten
Dat gaat dus niet lukken aangezien ik momenteel nog ff vrijgezel benquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Parenclub waar ik achter de bar sta
Dat scheelt weerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:12 schreef Ladylike het volgende:deze keer was ik eens niet zo langzaam
never mind. Hoi, neuken?quote:
Nog ff? Work in progress?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet lukken aangezien ik momenteel nog ff vrijgezel ben
quote:
Ik weet het niet. Leer is vast geweldig in een wagen met airco...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeker niet. Leer ftw. Straks ook in mijn nieuwe wagen, dat zit lekker
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
houvanjou
pff nu wil ik naar huis.. nog 3 kwartier gapen
Nee iddquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kutsoftware is het, ze houden me niet eens tegen
altijd.. heb de kaarsen al klaar staan en mn teenslippers aanquote:
mogen ook mannen alleen binnen hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet lukken aangezien ik momenteel nog ff vrijgezel ben
Mja dat vind ik ook zo vervelend aan leren banken. Blijkbaar ben ik echt te heet ofzo (hou die flauwe opmerkingen maar voor julliequote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Leer is vast geweldig in een wagen met airco...
Ik heb ooit in een wagen zonder airco gezeten met leren stoelen, nadat de zon er een uurtje of 10 op had gestaan.... daarna mag je nog even over die stoel heen drijven... nou, dat is niet fijn zeg maar
Ik heb dan ook climate control. Als ik lederen bekleding doe ga ik niet bezuinigen op andere dingen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Leer is vast geweldig in een wagen met airco...
Ik heb ooit in een wagen zonder airco gezeten met leren stoelen, nadat de zon er een uurtje of 10 op had gestaan.... daarna mag je nog even over die stoel heen drijven... nou, dat is niet fijn zeg maar
quote:
Nog niet aangekleed? Jij boefje!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:15 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
houookvanjou
Over drie kwartier mag ik weer met de kat gaan slepen naar de DAdus ik ga zo toch maar mn pyjama inruilen voor normale kleren
![]()
* Frutsel mompelt iets van mannen...frederikjes enzo...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:15 schreef Ladylike het volgende:
die geef ik vaak nog wat extra aandacht omdat ze meestal aan de bar blijven plakken
Dat is altijd mogelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee idd
je kon hem zelfs nog edit-ten
Heb ik nu ook, maar wel met stoffen stoelen!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb dan ook climate control. Als ik lederen bekleding doe ga ik niet bezuinigen op andere dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |