*proest*quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klinkt al bijna als een meet
* hoopvol is.
Lekker optimistjequote:Op zaterdag 6 september 2008 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
*proest*.
* DaMart wacht tot iedereen weer afzegt.
quote:
In het verleden behaalde resultaten...etc...quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
De feiten uit het verleden liegen er anders niet om.
welterustenquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:59 schreef Klonk het volgende:
ik word oud, het is zaterdagavond, bijna 10 uur en ga lekker slapen
kloptquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
Er zijn trouwens nog bar weinig KSC'ers die een boekenlijstje hebben ingediend voor de top 100... ik neem aan dat jullie allemaal nog nadenken over de titels die jullie erin gaan zetten?
Boekenlijstje? Top 100quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
Er zijn trouwens nog bar weinig KSC'ers die een boekenlijstje hebben ingediend voor de top 100... ik neem aan dat jullie allemaal nog nadenken over de titels die jullie erin gaan zetten?
zie je, je moet je eerst nog bewijzen voor je in de OP kanquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hallo goedenavond, daar ben ik weer sinds ik weet niet meer hoe lang geleden.
Hoi AC4Wquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:18 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenavond DaMart, how u doing?
Ik knap nu weer een beetje op, sinds maandag ziek, lichte griep volgens mijn dokter. Maar vandaag weer een halve dag weten te werken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi AC4W.
Met mij gaat het wel ok, kom alleen wat moeilijk van mijn verkoudheid af.
maak je geen zorgen, hij is nu bij mijquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi AC4W.
Met mij gaat het wel ok, kom alleen wat moeilijk van mijn verkoudheid af.
Maarja, ben ook ziek geweest, sinds maandag!quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:19 schreef Muck het volgende:
[..]
zie je, je moet je eerst nog bewijzen voor je in de OP kan
dan had je juist veel kunnen postenquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:25 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Maarja, ben ook ziek geweest, sinds maandag!
Nee, dat is een andere, want hij is hier nog niet wegquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, hij is nu bij mij
Als ik ziek ben ben ik ziekquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:27 schreef Muck het volgende:
[..]
dan had je juist veel kunnen posten
Toch maar even snel kijken als ik jou was haha!quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere, want hij is hier nog niet weg.
Eerste antwoord voor jouquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerste vraag voor je in het topic
ohquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere, want hij is hier nog niet weg.
same herequote:Op zaterdag 6 september 2008 23:33 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Als ik ziek ben ben ik ziek
[/q]quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:35 schreef Muck het volgende:
[..]
same here
Al moet ik zeggen dat ik deze week gewoon doorgekacheld heb, want eerste lesweek...
Maar soms heb ik echt geen zin meer om te slapen dus kijk ik wat Blu Ray films op mijn hdtvquote:
Gezien, zal vast nog meer komen als in een top 10 of 20 van mijquote:
Neuh, bedankt. Ik ga morgen met iemand naar Ommen. Van Hellevoetsluis naar Schiedam, daar laat ik de auto staan en rij ik mee met een maatje mee. Hij rijd, ik schiet fotos met mijn Canon 40 Dquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Huishouden, hoezo, wilde je komen helpen?
kokenquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:50 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Wat doen jullie morgen?
je hebt mij nog nooit zien koken hequote:
Ze vermeldt er niet bij dat de keuken opruimen na het koken er ook bij hoort, maar dat is de andere halve dag voor haarquote:
das als Marc gekookt heeft jaquote:Op zondag 7 september 2008 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze vermeldt er niet bij dat de keuken opruimen na het koken er ook bij hoort, maar dat is de andere halve dag voor haar.
Heb je ooit dat pastadeeg nog uit de papierversnipperaar (niet onze Papierquote:
mwoah, met een beetje moeite...quote:Op zondag 7 september 2008 00:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ooit dat pastadeeg nog uit de papierversnipperaar (niet onze Papier) gekregen, nadat je vroeg of hij het in dunne reepjes kon snijden?
Wel potver! Die zijn zeker ook nog eens onleesbaar geworden door die actie?quote:Op zondag 7 september 2008 00:09 schreef Muck het volgende:
[..]
mwoah, met een beetje moeite...
al zit er nog steeds bolognese-saus aan mijn versnipperde papieren...
Nee, klopt, en waarom zou ik haha.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:59 schreef Muck het volgende:
[..]
je hebt mij nog nooit zien koken he
quote:Op zondag 7 september 2008 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze vermeldt er niet bij dat de keuken opruimen na het koken er ook bij hoort, maar dat is de andere halve dag voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |