quote:Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Dank u voor uw aandacht.quote:Dit is de laatste maal dat ik verzoek om het wel of niet openen van een KLB-SC topic BUITEN KLB-FB te houden. Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent en jij hebt daar moeite mee, ga dan niet in KLB-FB huilen maar open hem zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Juup©
Nee, maar daarom kunnen jullie nog wel aardig tegen haar doen.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:16 schreef behangplakker het volgende:
Bobby ken je haar
Yep.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:24 schreef superXmacho het volgende:
Ik was de laaste die poste dus moet ik tog nieuwe openen?
Nee, jij maakt lekkere TT's met je PK, BH (wat BP moet zijn) schoppen het tot onderwerp.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
NEE VERLOEDERING VAN DE SC. KIJK DIE TT GODVERDOMME!!
Met DT nog wel.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:27 schreef superXmacho het volgende:
kijk ik ben niet zo dom als jullie denken.
Dit bewijst maar weer er zijn wel slimme blondtjes
Ik mogt tietel bedenken..quote:Op donderdag 4 september 2008 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
NEE VERLOEDERING VAN DE SC. KIJK DIE TT GODVERDOMME!!
C Ronaldoquote:Op donderdag 4 september 2008 17:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik mogt tietel bedenken..
En het is gwn een FEIT dat hij egt so fucking lkkr is.
Dat was een faal afkorting ja. Dat was allemaal door elkaar. En over welke nieuwe SC heb je het?quote:Op donderdag 4 september 2008 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, jij maakt lekkere TT's met je PK, BH (wat BP moet zijn) schoppen het tot onderwerp.Daarbij faalde je de laatste keer nogal in het openen van een nieuwe SC.
Ik kloon niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:27 schreef Maisnon het volgende:
Lol het is echt een kloon van Paaskonijn
Ssst.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:32 schreef memrtn het volgende:
[..]
Je hebt gewoon je Marc Pircher collectie naar Pendulum gerenamed.
Heb je de pizza op tijd uit de oven gehaald ditmaal?quote:Op donderdag 4 september 2008 17:34 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ssst.![]()
Ik ga eten, hopelijk een nieuw topic als ik terug ben.
En jij bent?quote:Op donderdag 4 september 2008 17:30 schreef Flepke het volgende:
Wie zoekt mijn "dit topic is in in de kaak" soep even op?, ik ben er te lam voor
Nou, link naar het bewijs?quote:Op donderdag 4 september 2008 17:36 schreef superXmacho het volgende:
Ik ben geen kloon..
en het tegen deel is al bewezen.
quote:
wrm ben ik omgebouwt dan??quote:
wat moet er dan in de TT staan??quote:Op donderdag 4 september 2008 17:45 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik ga hier denk ik ook posten.
Kan die TT niet aangepast worden?
Flepke, aangenaamquote:
Hayden = Lekkerquote:Op donderdag 4 september 2008 17:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wat moet er dan in de TT staan??
Omgebouwdquote:Op donderdag 4 september 2008 17:56 schreef Sackboy het volgende:
Ach, toch wel gezellig dat we hier een omgebouwde breezah-analfabeet in de KLB SC hebben
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:56 schreef behangplakker het volgende:
Hee, superxmacho. Zou je me pijpen met je puntkaak als ik zeg dat ik een mocropauper ben?
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:56 schreef Sackboy het volgende:
Ach, toch wel gezellig dat we hier een omgebouwde breezah-analfabeet in de KLB SC hebben
Wut, heb je 3-gangen pizza gekocht ofzo? Ben nog eerder klaar met dineren dan jij.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:34 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ssst.![]()
Ik ga eten, hopelijk een nieuw topic als ik terug ben.
quote:Dit is de laatste maal dat ik verzoek om het wel of niet openen van een KLB-SC topic BUITEN KLB-FB te houden. Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent en jij hebt daar moeite mee, ga dan niet in KLB-FB huilen maar open hem zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
3 Minuten.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:10 schreef memrtn het volgende:
[..]
Wut, heb je 3-gangen pizza gekocht ofzo? Ben nog eerder klaar met dineren dan jij.
Doerakken die dat in de KLB FB meldenquote:Op donderdag 4 september 2008 18:13 schreef Juup© het volgende:
Dames en heren, graag uw aandacht voor het volgende:
[..]
Dank u voor uw aandacht.
P.S. Deze mededeling gaat ook in de OP en blijft daar ook staan!!!.
Oja want dat kun je op internet niet vinden he.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:14 schreef 3lmo het volgende:
[..]
3 Minuten.![]()
Puntkaak is wel degelijk vrouwelijk, haar Hyves en vele foto's bewijzen dat opzich wel.
Maak er dan ook even Lekkerding van.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:16 schreef de_boswachter het volgende:
Aste
** Ook ik wil mijn ATT niet vervuild hebben met zulkes gayness TT
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:16 schreef de_boswachter het volgende:
Aste
Er waren cruciale overeenkomsten die haar identiteit bevestigden.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oja want dat kun je op internet niet vinden he.
Als ik een kloon met de naam C. aanmaak, hier foto's van C. post ben ik haar toch ook niet gelijk.
Noem maar op.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:23 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Er waren cruciale overeenkomsten die haar identiteit bevestigden.
Ik vind je wel lief dat je er Hayden van gemaakt heb.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:16 schreef de_boswachter het volgende:
Aste
Hmm, nu weet ik ook weer waar ik haar gezicht van kende, dat plaatjequote:
Haar profiel op SnekersOnline bijv.quote:
Nee, maar doe eens? Lijkt me wel leukquote:Op donderdag 4 september 2008 18:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oja want dat kun je op internet niet vinden he.
Als ik een kloon met de naam C. aanmaak, hier foto's van C. post ben ik haar toch ook niet gelijk.
Zoals ik al zei, ik kan ook de gebruikersnaam van C. overnemen, dat maakt mij ook niet gelijk C.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haar profiel op SnekersOnline bijv.Kan me niet voorstellen dat ze daar ook loopt te klonen.
Registratiedata natuurlijk ook.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kan ook de gebruikersnaam van C. overnemen, dat maakt mij ook niet gelijk C.
Anyway, even eten![]()
Hij stond in zijn volste recht.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:04 schreef superXmacho het volgende:
wij hebben echt een leraar.
Hij is de hufter der hufters..
Wij waren aan het praten tijdens de les.
Dat vondt hij basis school gedrag dus kregen we ook een straf op dat nivo.
3 uren lang..
Moesten we op een papiertje schrijfen:
1+1=2
2+2=4
3+3=6
4+4=8
Enzovoort.
Ging het hem niet snel genoeg dan liet hij je zo nog een uur zitten.
JAZZquote:
quote:
cios-sletjesquote:Op donderdag 4 september 2008 19:16 schreef gers het volgende:
boh gek wat waarom waren er zoveel lekkere wijven in sittard![]()
Ciosquote:Op donderdag 4 september 2008 19:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
cios-sletjes
Wtf moet jij in mijn mooie zitterd![]()
dat is toch van die emomuziekquote:
geheimpjequote:Op donderdag 4 september 2008 19:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
cios-sletjes
Wtf moet jij in mijn mooie zitterd![]()
Haydenquote:Op donderdag 4 september 2008 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JAZZ
Oja, Hayden was nog niet gepost.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:55 schreef Demon_Hunter het volgende:
METAL!
post dan even een linkjequote:
Dus wel. Kankeremoquote:
Zéker wel.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:46 schreef BobbyB het volgende:
Indie is geen emo muziek, stelletje amateurs
dat zeg ik toch nietquote:Op donderdag 4 september 2008 19:50 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat dus. Als je Arctic Monkeys bijv. al emo vindt, ben je zelf gewoon retarded.
Álle muziek is emo. Behalve OG Loc en coldplay en de radio bij GTA:SA.quote:
Oke, daar heb je gelijk (op hiphop na)quote:Op donderdag 4 september 2008 19:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Álle muziek is emo. Behalve OG Loc en coldplay en de radio bij GTA:SA.
Joah, britpop - indie. Indie is een breed begrip, maar wel nice.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:52 schreef gers het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet![]()
is artic monkeys dan indie?
Als jij dat denkt.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als ik dat denk? Ga eens gauw naar het park, kuthippie. Ze zoeken nog straatmuzikanten die alle muzieksoorten maar snel op 1 hoop gooien. Cultuurbarbaarquote:Op donderdag 4 september 2008 20:28 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Joah, britpop - indie. Indie is een breed begrip, maar wel nice.![]()
[..]
Als jij dat denkt.
Als jij ooit in de buurt komt van Los Santos, kom je er niet meer uit vrind.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:32 schreef Sackboy het volgende:
Coldplay is emo.
OG LOC moet dood.
Indie FTW
Geef antwoordquote:Op donderdag 4 september 2008 20:13 schreef behangplakker het volgende:
Ik moet even wat van joey vragen: Wie is posterboy?
Don't worry about a thing,quote:
Dat filmpje is wel mooi jaquote:Op donderdag 4 september 2008 21:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Don't worry about a thing,
'Cause every little thing gonna be all right.
Singin': "Don't worry about a thing,
'Cause every little thing gonna be all right!"
![]()
Dat is zoeen fokheld van tijdje geledenquote:Op donderdag 4 september 2008 21:06 schreef behangplakker het volgende:
Niemand die even zegt wie posterboy is?
Eensquote:Op donderdag 4 september 2008 21:10 schreef BigKahuna het volgende:
Godsamme, kom ik weer eens op fok, zijn er alleen maar kuttopics geopend.
Heftige comeback.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:31 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als ik dat denk? Ga eens gauw naar het park, kuthippie. Ze zoeken nog straatmuzikanten die alle muzieksoorten maar snel op 1 hoop gooien. Cultuurbarbaar
Goed bezigquote:Op donderdag 4 september 2008 21:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Eens![]()
Komend weekend ga ik weer veel beleven, dus zal je dan voorzien van wat kwaliteitstopics.
Ik herken hem wel, maar ken hem niet als posterboyquote:Op donderdag 4 september 2008 21:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat is zoeen fokheld van tijdje geleden
[PAINT] De crimineel
onder welke steen heb jij gelegen bp?
Om maar niet te spreken over Angel Pinequote:Op donderdag 4 september 2008 20:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als jij ooit in de buurt komt van Los Santos, kom je er niet meer uit vrind.
Zwarte-Hertjes feest met jonge damesquote:Op donderdag 4 september 2008 21:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Eens![]()
Komend weekend ga ik weer veel beleven, dus zal je dan voorzien van wat kwaliteitstopics.
Iddquote:Op donderdag 4 september 2008 21:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zwarte-Hertjes feest met jonge dames
Heb ook nog verjaardag van matthias, maar weet niet of ik daar heen ga.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:22 schreef afcajos het volgende:
alhoewel, nu heb je breeezersletjes
Stoer, vrienden + 6quote:Op donderdag 4 september 2008 21:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heb ook nog verjaardag van matthias, maar weet niet of ik daar heen ga.
We komen ook vanaf bbq naar buitenwacht gaan we hebben redelijke groep? Jij ik, mel, joost, joris, thijs, ewoud, nick?
De meeste die ik hier opnoem zitten in de vriendengroep van jordyquote:Op donderdag 4 september 2008 21:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Stoer, vrienden + 6[ afbeelding ]
Nooit gehad
Ah kan ook jaquote:Op donderdag 4 september 2008 21:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
We komen ook vanaf bbq naar buitenwacht gaan we hebben redelijke groep? Jij ik, mel, joost, joris, thijs, ewoud, nick?
DAT GAAT ZE NIET MENENquote:Op donderdag 4 september 2008 21:35 schreef superXmacho het volgende:
Benk weer ...
en jullie zijn al op pagina 6!!
Jullie hebben het tempo er aardig in.
Ik zal niet super veel antwoorden want ben me latijns aan het leren.
Pagina 3 nog maar hoor.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:35 schreef superXmacho het volgende:
Benk weer ...
Het is 'latijn'.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:35 schreef superXmacho het volgende:
Benk weer ...
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:39 schreef GasTurbine het volgende:
GEWELDIG!!
ONUR HEEFT NIEUWE FOTO'S EROP STAAN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 4 september 2008 21:39 schreef GasTurbine het volgende:
GEWELDIG!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:39 schreef GasTurbine het volgende:
GEWELDIG!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op donderdag 4 september 2008 21:46 schreef BigKahuna het volgende:
Gasturbine, speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:46 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Jij gebruikt trouwens codes, OG Loc kan heul niet doodquote:Op donderdag 4 september 2008 21:46 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:35 schreef superXmacho het volgende:
Benk weer ...
Hoax @ mensen die dezelfde naam als ik hebben.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat lieg jijquote:Op donderdag 4 september 2008 21:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij gebruikt trouwens codes, OG Loc kan heul niet dood
Dubbele HOAX ! Jij hebt heul geen naamquote:Op donderdag 4 september 2008 21:53 schreef 3lmo het volgende:
[..]
...
[..]
Hoax @ mensen die dezelfde naam als ik hebben.
EN ZONDER DIE WAPENS GING HIJ OOK NIET DOODquote:Op donderdag 4 september 2008 21:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat lieg jij? Als ik codes zou gebruiken zat ik niet zo krap bij kas
Ik heb alleen de wapen code even gebruikt, omdat ik Loc wel met grof geschut wil omleggen.
je hebt dus codes gebruikt, zo gaar.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat lieg jij? Als ik codes zou gebruiken zat ik niet zo krap bij kas
Ik heb alleen de wapen code even gebruikt, omdat ik Loc wel met grof geschut wil omleggen.
IK HAD HEM OOK GEWOON KUNNEN DOODKNUPPELEN! HAD JE DAT GEWILD DANquote:Op donderdag 4 september 2008 21:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
EN ZONDER DIE WAPENS GING HIJ OOK NIET DOOD
Ik kan zonder én metquote:Op donderdag 4 september 2008 21:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
je hebt dus codes gebruikt, zo gaar.
ik doe niet anders
Ik heb 'm uitgespeeld met codes. En ben er nu mee bezig zonder codes, kijken of het luktquote:Op donderdag 4 september 2008 21:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
je hebt dus codes gebruikt, zo gaar.
ik doe niet anders
Dan pwnt OG jou dubbel en dwarsquote:Op donderdag 4 september 2008 21:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
IK HAD HEM OOK GEWOON KUNNEN DOODKNUPPELEN! HAD JE DAT GEWILD DAN!!
Duurt alleen iets langer meer nietquote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb 'm uitgespeeld met codes. En ben er nu mee bezig zonder codes, kijken of het lukt.
Als het 1e al een hoax zou zijn, dan zou het tweede ook niet relevant zijn. Tevens, het slaat nergens op.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dubbele HOAX ! Jij hebt heul geen naam
Nee, OG is een te grote kankerkneus om mij te pwnenquote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan pwnt OG jou dubbel en dwars
Dat komt omdat de thug life in de gevangenis zijn hersenen heeft aangetast.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee, OG is een te grote kankerkneus om mij te pwnen!
Hij kan niet eens zn eigen rhymes schrijven!
Madd Dogg
Goh meen jequote:Op donderdag 4 september 2008 21:59 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Als het 1e al een hoax zou zijn, dan zou het tweede ook niet relevant zijn. Tevens, het slaat nergens op.
Wat is dat? ik doe PS2quote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef GasTurbine het volgende:
Ik vind trouwens de cheat 'ninjatown' Gewéldig!
Voor zijn parkeerboetesquote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat komt omdat de thug life in de gevangenis zijn hersenen heeft aangetast.
Madd Doggquote:Op donderdag 4 september 2008 22:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee, OG is een te grote kankerkneus om mij te pwnen!
Hij kan niet eens zn eigen rhymes schrijven!
Madd Dogg
Iedereen wordt ninja+katana'squote:
de wc chemicaliën bedoel jequote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat komt omdat de thug life in de gevangenis zijn hersenen heeft aangetast.
Big Smoke is een verrader, hij loog.quote:
Hij loog niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Big Smoke is een verrader, hij loog.
Hoe klotequote:Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Iedereen wordt ninja+katana's
Voor de rest zijn er alleen nog maar motoren en zwarte politieauto's.
Wannabe -gangsterquote:Op donderdag 4 september 2008 22:07 schreef BigKahuna het volgende:
OG Loc is een wc-schoonmaker_!
Madd Dogg is baas, alleen z'n huis al
Cesar is wel leip, die japanner in San Fierro ook. Die blindequote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Cesar is wel leip, die japanner in San Fierro ook. Die blinde
OGquote:Op donderdag 4 september 2008 22:10 schreef BigKahuna het volgende:
Die twee britten in Las Venturas!
Hoe heet hij in het echiequote:Op donderdag 4 september 2008 22:12 schreef GasTurbine het volgende:
De inspreker van CJ heeft trouwens ook een album gemaakt heuj.
'San Andreas Mixtapes.' zoek het moar op.
Ga wegquote:Op donderdag 4 september 2008 22:12 schreef superXmacho het volgende:
Zit ook niet veel actie hier meer in.
Ik ben net klaar met de helft van me latijns.
Heb geen zin meer om te leren.
ik heb ook een tijdtje GTA gespeelt met code's.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ga weg![]()
Als over GTA geen actie is, moet je dood.![]()
Ohja: KANKER
http://en.wikipedia.org/wiki/Young_Maylayquote:Op donderdag 4 september 2008 22:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe heet hij in het echie
quote:Op donderdag 4 september 2008 22:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik heb ook een tijdtje GTA gespeelt met code's.
Maar ja je bent een Nigger dus daarom vond ik het niet zo veel meer aan.
En need for speed is leuker
Krijg ebola, slet.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Inderdaad, stel jonge honden hier.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:15 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme, anders maken jullie een aparte SC over GTA aan.
Probeer het onderwerp te veranderen dan, zeikerdquote:Op donderdag 4 september 2008 22:15 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme, anders maken jullie een aparte SC over GTA aan.
Mijn CJ vindt die van jou een sloeberquote:Op donderdag 4 september 2008 22:16 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en mijn homies in tha hood.
Nu weet ik het zeker: je bent geestelijk beperktquote:Op donderdag 4 september 2008 22:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Opdat je verkracht wordt door een bende turken en negerts 14.gif.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Tetten.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Probeer het onderwerp te veranderen dan, zeikerd
Mijn CJ is dan ook weer net terug in de hood.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mijn CJ vindt die van jou een sloeber
[ afbeelding ]
quote:
Post ze is. En in GTA kun je neukenquote:
In het echt ookquote:Op donderdag 4 september 2008 22:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Post ze is. En in GTA kun je neuken
Wat is dat voor spel? Ik hoor er wel eens meerderen over praten...quote:
World of Warcraftquote:Op donderdag 4 september 2008 22:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat is dat voor spel? Ik hoor er wel eens meerderen over praten...
Ik heb hier nog een paar kilo. Kopen?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:45 schreef gers het volgende:
joske weet jij trouwens waar ik ghb kan halen moet namelijk chicks husselen bij de starway in utrecht binnenkort
doe maar voor 3 meisjes geen idee hoeveel kg dat isquote:Op donderdag 4 september 2008 22:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een paar kilo. Kopen?
Wat is dat voor een sjonnie?quote:
Whaha, ja dat vroeg ik mij ook al afquote:Op donderdag 4 september 2008 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is dat voor een sjonnie?
Jongens wat is het stil hier. Ik was even film en heroes kijken. Ben benieuwd naar seizoen 3. Zat zo te denken over Hayden (Claire), zou ze ook iedere keer haar maagdenvlies herstellen? If so, dan is dat knap klote, kun je d'r iedere keer weer ontmaagden.![]()
quote:Op donderdag 4 september 2008 23:12 schreef afcajos het volgende:
Godver, ik heb hier met een moraalridder 1e klas te maken
---> G <---- zegt:
nej niet alles.. maar opzich ken ik mensen die zichzelf echt snijden..
jos zegt:
ja boeiend
jos zegt:
ik ken er ook wel 1
jos zegt:
mn nichtje deed het
jos zegt:
mag ik er nog wel grapjes over maken
---> G <---- zegt:
wrom zou je er grapjes over maken.. terwijl je er mensen echt mee kunt kwetsen..
jos zegt:
ik zeg het toch niet tegen die mensen?
---> G <---- zegt:
hoe weet jij nou of ik mij ooit zelf in de polzen heb gesnede ofnie?
jos zegt:
dat weet ik niet
jos zegt:
zou me niks verbazen als ikd it zo hoor
---> G <---- zegt:
nou dan.. dan weet je toch ook nie of je het tege die mensen zegt of niet..
verkapte ik-praat-met-mensen-post.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:12 schreef afcajos het volgende:
Godver, ik heb hier met een moraalridder 1e klas te maken
---> G <---- zegt:
nej niet alles.. maar opzich ken ik mensen die zichzelf echt snijden..
jos zegt:
ja boeiend
jos zegt:
ik ken er ook wel 1
jos zegt:
mn nichtje deed het
jos zegt:
mag ik er nog wel grapjes over maken
---> G <---- zegt:
wrom zou je er grapjes over maken.. terwijl je er mensen echt mee kunt kwetsen..
jos zegt:
ik zeg het toch niet tegen die mensen?
---> G <---- zegt:
hoe weet jij nou of ik mij ooit zelf in de polzen heb gesnede ofnie?
jos zegt:
dat weet ik niet
jos zegt:
zou me niks verbazen als ikd it zo hoor
---> G <---- zegt:
nou dan.. dan weet je toch ook nie of je het tege die mensen zegt of niet..
Wat doet ie hier dan de hele tijd, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 4 september 2008 23:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
verkapte ik-praat-met-mensen-post.
Wijsneus.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat doet ie hier dan de hele tijd, als ik vragen mag?
quote:
ken je zoiets maken met paintquote:Op donderdag 4 september 2008 23:27 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een tekening aan het maken! wel half na geaapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op donderdag 4 september 2008 23:53 schreef afcajos het volgende:
Jezus, als het woord: " Moraalpolitie" een gezicht had, zou het dat wijf zijn waar ik nu mee chat![]()
jos zegt:
als iemand opeens zo zielig begint te doen vol zelf medelij
jos zegt:
ben ik de laatste die zijn excuses aanbied
---> G <---- you don't know me.. zegt:
dus ik doe nu zielig?
jos zegt:
jep
als ik mezelf zielig vond.. had ik me waarschijnlijk al gesnede met een mes.. en was ik nie eens de discussie aangegaan..
en btw volges mij heb jij nog nooit rekening met mij ghouden..
jos zegt:
je had je gewoon niet moeten laten kennen en zon sentimenteel verhaaltje op moeten hangen
jos zegt:
nee volgens mij ook niet
dus je hebt me altijd al zielig gvonden.. hmm leuk om te wete..Wauw ... wat een droevig gesprekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FINISH HERE!
Minds are like parachutes. They only function when open.
quote:Op donderdag 4 september 2008 23:53 schreef afcajos het volgende:
Jezus, als het woord: " Moraalpolitie" een gezicht had, zou het dat wijf zijn waar ik nu mee chat![]()
jos zegt:
als iemand opeens zo zielig begint te doen vol zelf medelij
jos zegt:
ben ik de laatste die zijn excuses aanbied
dus ik doe nu zielig?
jos zegt:
jep
als ik mezelf zielig vond.. had ik me waarschijnlijk al gesnede met een mes.. en was ik nie eens de discussie aangegaan..
en btw volges mij heb jij nog nooit rekening met mij ghouden..
jos zegt:
je had je gewoon niet moeten laten kennen en zon sentimenteel verhaaltje op moeten hangen
jos zegt:
nee volgens mij ook niet
dus je hebt me altijd al zielig gvonden.. hmm leuk om te wete..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel een lekker wijf ?[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Mwaquote:
zijn ze allemaal zo die jij husseltquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
MwaVoor een avondje misschien. Ik snap dan ook niet waarom ik er een maand mee heb gehad
Waarschijnlijk omdat iedereen zat te zeuren dat ik eens een vaste relatie moest nemen.
Nee, normaal is het een oppervlakkige relatie van een paar dagenquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:04 schreef gers het volgende:
[..]
zijn ze allemaal zo die jij husselt![]()
ze klinkt nogal triest namelijk
Jos doe maar niet, dat is een bekende van mijquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, normaal is het een oppervlakkige relatie van een paar dagen![]()
Ik kan er niet mee omgaan, zeikende vrouwen
Even om mijzelf op te vrolijken:
Foto
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, normaal is het een oppervlakkige relatie van een paar dagen![]()
Ik kan er niet mee omgaan, zeikende vrouwen
Even om mijzelf op te vrolijken:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:17 schreef De_Ananas het volgende:
Idereen is n00b behalve Jordeeeh gers en joske!!!
En jijzelf natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:17 schreef De_Ananas het volgende:
Idereen is n00b behalve Jordeeeh gers en joske!!!
vrouwenquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:20 schreef afcajos het volgende:
Nou ze is eindelijk offline
Maar met nog een geniale slotzin!!!
-----------------
ik wil mezelf alleen weer trug.. want zo ben ik oorspronkelijk helemaal niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:20 schreef afcajos het volgende:
-----------------
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ananas is zijn taalbeheersing met een weddenschap verlorenquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
ananas is zijn taalbeheersing met een weddenschap verloren
Wat is deze?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:23 schreef gers het volgende:
maar dankjewel gers dat je voor mij alles verkloot hebt, dankjewel
fijn ook dat je dat dan even verteld hebt, ik had je het nog gevraagd
nee het is wel duidelijk wie zijn kant je kiest
Zeedde gé nie diejen pedo me doa vrouwke tanja ofzeui?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
ananas is zijn taalbeheersing met een weddenschap verloren
samenvattingquote:
Wut?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:23 schreef gers het volgende:
maar dankjewel gers dat je voor mij alles verkloot hebt, dankjewel
fijn ook dat je dat dan even verteld hebt, ik had je het nog gevraagd
nee het is wel duidelijk wie zijn kant je kiest
Daar zat ik net verkeerd met mennen toetensebirquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:33 schreef afcajos het volgende:
ananas zijn typkunsten![]()
Ritsel -> zegt:
;eller wokf mi
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:33 schreef afcajos het volgende:
ananas zijn typkunsten![]()
Ritsel -> zegt:
;eller wokf mi
BlonT?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:30 schreef gers het volgende:
[..]
samenvatting
"kennis van me had iets met een grietje en dat ging uit
ze was er na 3 jaar nog steeds niet overheen. en post op een bekend nederlands forum
haar verhaal met beschuldigingen aan hem die totaal niet waar zijn.
Ik stuur de link door naar die kennis en hij was nogal pist.
Hij belde haar op met gvd wat doe je en zij is nu boos op mij omdat ik haar kans bij hem heb verspeelt
sorry juupje maar ik lette niet op de spellingquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:38 schreef gers het volgende:
[..]
sorry juupje maar ik lette niet op de spelling
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:39 schreef gers het volgende:
juupje mijn firefox dingetje zegt dat er geen fouten in staan
ow ik dacht dat ik weer eens failde met nederlandsquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik bedoel was die doos BlonT? Oftewel beetje dom persoontje
Waar ben jij nou weer over bezig? Ik ben geen taalnazi of zo, en daar was mijn post ook helemaal niet op bedoeldquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:39 schreef gers het volgende:
juupje mijn firefox dingetje zegt dat er geen fouten in staan
Oké danquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:40 schreef gers het volgende:
[..]
ow ik dacht dat ik weer eens failde met nederlands![]()
maar ze was inderdaad blont
zie me laatste postquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar ben jij nou weer over bezig? Ik ben geen taalnazi of zo, en daar was mijn post ook helemaal niet op bedoeld
danny heeft de servers moeten verkopen omdat zijn ferrarie in beslag is genomen door Koos Speequote:Op vrijdag 5 september 2008 00:51 schreef Cypress_Hill het volgende:
Wat is er met de snelheid van gisteravond gebeurd? Dat ging ver, maar dit ook.
Wat een wendingquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:20 schreef afcajos het volgende:
-----------------
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:52 schreef gers het volgende:
[..]
danny heeft de servers moeten verkopen omdat zijn ferrarie in beslag is genomen door Koos Spee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |