2 seconden voor je overlijden, ineenkrimpend van pijn en zien dat er overal vocht en pus uit komt.quote:
Dat is wat ze vooraf denken. Maar wat als je werkelijk in die situatie beland? Ik denk dat er dan altijd nog dingen te bedenken zijn die de situatie nog slechter hadden kunnen maken.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor de een dood voor de ander ondragelijke pijnen 24 uur per dag voor weer een ander een dwarslaesie?
Dat zijn de beste!quote:Op woensdag 3 september 2008 19:00 schreef Fha het volgende:
Achja dat is zo'n dik oneindige discussie waar je het toch nooit over eens gaat worden.
Voordeel is wel dat je er nog 1 hebtquote:Op woensdag 3 september 2008 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
gatver. Laten we het ergens anders over hebben.
En nee, doorgaan tot ik ga zeggen "joepie het is maar een knie" zit er niet in
![]()
nog 2 zelfs volgens mijquote:Op woensdag 3 september 2008 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je er nog 1 hebt
Jij?quote:
Ow dageefnie hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 19:04 schreef DR34M3R het volgende:
@ Fles: sorry, maar ik ben in een klierbui.. Wees gewaarschuwd, het wordt de komende anderhalve week alleen nog maar erger
In mijn huis wel jaquote:
Weeknie. Ik loop nooit op of met mijn kut.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens kan je met een verrekte kut ook niet lopen. Denk ik. Dus dat klopt dan wel weer..
Hmm. Goed punt, wel.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weeknie. Ik loop nooit op of met mijn kut.
PMSquote:Op woensdag 3 september 2008 19:04 schreef DR34M3R het volgende:
@ Fles: sorry, maar ik ben in een klierbui.. Wees gewaarschuwd, het wordt de komende anderhalve week alleen nog maar erger
Alleen als de P in dit geval voor Post staatquote:
Slechte planningquote:Op woensdag 3 september 2008 19:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alleen als de P in dit geval voor Post staat
Damn. En nu is mijn vriend met vakantie
Avondje handkarren dus maarquote:Op woensdag 3 september 2008 19:19 schreef DR34M3R het volgende:
Damn. En nu is mijn vriend met vakantie
Jah, al plan ik dat soort dingen niet meer sinds ik de pil niet meer slikquote:
Avondje????quote:
Och, wat langer dan dat heb ik ook weleens overleefd hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
Avondje????
2 hele weken! TWEE zeg ik je!
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, wat langer dan dat heb ik ook weleens overleefd hoor
wehehehequote:
Ik krijg hongerquote:
Ik zal het nog sterker vertellen: ik moet medelijden hebben met jullie. Ik hoef hem maar 2 weken te missen, jullie alle dagen!quote:
Tis al opquote:
Hoe zielig wij zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zal het nog sterker vertellen: ik moet medelijden hebben met jullie. Ik hoef hem maar 2 weken te missen, jullie alle dagen!
quote:
Wrijf het er even lekker in johquote:Op woensdag 3 september 2008 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zal het nog sterker vertellen: ik moet medelijden hebben met jullie. Ik hoef hem maar 2 weken te missen, jullie alle dagen!
masserenquote:
Morgen krijg ik een als het goed isquote:
Bofferd.quote:
Ach, morgen weer een dagquote:
*pling*quote:Op woensdag 3 september 2008 19:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach, morgen weer een dag
Zo zo. Misschien moet ik me die vaardigheid ook eens aanlerenquote:
Of andersom?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*pling*
Kwartje valt: Jij geeft Fha een massage, en zij kookt voor je?
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. Misschien moet ik me die vaardigheid ook eens aanleren
Ze zei dat ze er eentje zou krijgen toch?quote:
Neeheeeejquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Neeheeeejahahahaha
Nee.. een vriend komt langs..(een vriend van 18 dus nee niet Pier) en die gaat mij masseren en vervolgens voor me koken en daarna gaat hij me voorlezen en me instoppen in bedwehehhe
Nooit geprobeerd? Zo moeilijk is het niet.. en oh, zo fijnquote:
Gokje:quote:Op woensdag 3 september 2008 19:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]maar wat doe jij dan voor hem?
Duh, mezelf zijn.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]maar wat doe jij dan voor hem?
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Duh, mezelf zijn.![]()
ghhehe![]()
en hij mag hier idd ook best douchen
It'll get to youquote:Op woensdag 3 september 2008 19:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd? Zo moeilijk is het niet.. en oh, zo fijn
Zowel om te doen als om te krijgen..
quote:
Zooo herkenbaarquote:Op woensdag 3 september 2008 20:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Die heb ik hier nog 2 potten in de kast staan. En 2 chocoladeletters... Heb de paaseieren laatst weggegooid, misschien moet ik dat hiermee ook maar eens gaan doen.
Sex? waar?quote:
Net gekocht, ze zijn er weerquote:
quote:
Goed topic. Wel een kutuser.quote:
Ik vind het nu al koud.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:04 schreef Fha het volgende:
Uit principe wacht ik met die dingen eten tot het koud is en ik met een kop warme choco op de bank zit
Serieus?quote:
Veel psierquote:
Ja, dit is toch geen zomerweer? Hittegolf! Nu!quote:
Nee zomerweer is het niet, maar ik loop nog steeds in een tshirt buiten hoor..quote:Op woensdag 3 september 2008 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dit is toch geen zomerweer? Hittegolf! Nu!
Pics?quote:
Jij bent echt ergquote:
Koud genoeg vor pepernotenquote:
Hhahahquote:
Ga eens sporten dan ofzoquote:Op woensdag 3 september 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
TIETEN!
Ja.quote:
Mooi, meer voor mijquote:
Spamz0rquote:
Wat een grafkopquote:
Doe zelf eens een schot voor de boegquote:Op woensdag 3 september 2008 20:25 schreef Pheno het volgende:
Toch nog niet het wow gevoel Jort.
Ik zal straks eens kijken.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Doe zelf eens een schot voor de boeg
Omdat neptieten het aanzien niet waard zijnquote:
Bullcrapquote:Op woensdag 3 september 2008 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat neptieten het aanzien niet waard zijn
Niks niet bullcrapquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Jort zoek eens mooie vrouwen en tieten
Goeie smileyquote:
Sowiesoquote:
Vind ik ookquote:
vast wel, je kan toch afstand nemen even dan als het niet lukt. Zo klein is Londen ook weer nietquote:Op woensdag 3 september 2008 20:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik ga niet alleen
, hoop dat dat gaat bevallen....
Ik wel, maar misschien zijn zij wel van het samen uit/samen thuis kaliber... Toch wel iets om vooraf te bespreken misschienquote:Op woensdag 3 september 2008 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
vast wel, je kan toch afstand nemen even dan als het niet lukt. Zo klein is Londen ook weer niet
Kom je vanzelf achter tochquote:Op woensdag 3 september 2008 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wel, maar misschien zijn zij wel van het samen uit/samen thuis kaliber... Toch wel iets om vooraf te bespreken misschien.
Makkelijk.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:58 schreef dndiek het volgende:
Eens ff de planning voor de komende weekenden maken
Je vergeet watquote:Op woensdag 3 september 2008 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Makkelijk.
Bier
Bier
Nog meer bier
Bier
Etc.
Enz.
Als ik niet genoeg tijd voor mezelf heb ga ik zeer waarschijnlijk grommen en misschien ook wel bijtenquote:
Maar dan moet ik nog wel ff plannen waar en zoquote:Op woensdag 3 september 2008 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Makkelijk.
Bier
Bier
Nog meer bier
Bier
Etc.
Enz.
En misschien vinden ze dat wel heel lekkerquote:Op woensdag 3 september 2008 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik niet genoeg tijd voor mezelf heb ga ik zeer waarschijnlijk grommen en misschien ook wel bijten.
Eerste opmerking dat ik een 'ochtendritueel' heb daar kwam al een 'maar ik ben ook altijd vroeg wakker' op, dus misschien iets minder subtiel worden.
Had je ze maar moeten delenquote:
Heb ik gedaanquote:
Dat zou ook nog kunnen iddquote:Op woensdag 3 september 2008 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En misschien vinden ze dat wel heel lekker
Dat vroege wakker is niets nee
Ach, hypocriet. Als je het verhaal er achter kent.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:29 schreef OA het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt die Buzzer-special?
Ken ik niet...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hypocriet. Als je het verhaal er achter kent.
PWNDquote:
Ik wel.quote:
Niets geheim aan...quote:
Waar maak je dat uit op?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:31 schreef JortK het volgende:
OA je hebt een abo?
Vertel..quote:
Helaas, dat doe ik niet.quote:
Dat is toch niet helaas...quote:
Voor de lurkers welquote:
Kijk nou eens van wie die header is... welke nickname erbij staat...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Opties in je header, eigen header?
Wel zo netjes dan!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de lurkers wel
nah, dat is mij in goed vertrouwen verteld, dus dat vertrouwen wil ik niet beschamen.
Wie?quote:
Zegt me nietsquote:Op woensdag 3 september 2008 21:40 schreef JortK het volgende:
Kempi jwt
Jawel, dat plaatje kan beschouwd worden als lekken uit de crew-foraquote:
En terechtquote:
Kijk eens goed naar dat plaatje, en zie wie daar is ingelogd.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Opties in je header, eigen header?
Heb ik in dat geval niet gedaan... Staat nl gewoon in dit topic: Show hier je zelfgemaakte banners.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, dat plaatje kan beschouwd worden als lekken uit de crew-fora...
Taalverloedering!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:43 schreef OA het volgende:
Me ...
jwtquote:
Stomme Sundinges. Dat wordt over de knie bij ome Dannyquote:Op woensdag 3 september 2008 21:44 schreef OA het volgende:
[..]
Heb ik in dat geval niet gedaan... Staat nl gewoon in dit topic: Show hier je zelfgemaakte banners.
Waarom?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:45 schreef OA het volgende:
Niet persoonlijk bedoeld ofzo hoor, maar: bril![]()
Ik hoop er nooit een te krijgen.
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Stomme Sundinges. Dat wordt over de knie bij ome Danny![]()
Het lijkt mij heel onhandig. Je moet er sowieso heel erg aan wennen, qua tegen de rand aankijken en qua uierlijk (geen typo, zie vorige topicquote:[..]
Waarom?
Ik ben zonder bril lelijker dan met bril.
Plus dat t een stuk minder gedoe is dan lenzen.
Brilquote:Op woensdag 3 september 2008 21:45 schreef OA het volgende:
Ik hoop er nooit een te krijgen.
Je went er echt heel snel aan. De rand zie je normaliter niet, zo wel, kijk je verkeerd door je bril of staat ie te ver op je neus. Qua uierlijk moet je inderdaad even wennen, maar das geen probleem.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:50 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Het lijkt mij heel onhandig. Je moet er sowieso heel erg aan wennen, qua tegen de rand aankijken en qua uierlijk (geen typo, zie vorige topic)
Enne.... met bril nóg lelijker...
Je hebt natuurlijk ook wel grote verschillen. Heb je een bril zonder montuur of juist met een enorm (dik, zwart) montuur... Dunne glazen of colabodems? Etc...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Bril. Ik heb een tijdje geen bril gehad, jakkie
.
Heb ook wel lenzen, maar da's toch anders.
Ik heb lenzen, maja in de avond is een bril toch wel handigquote:Op woensdag 3 september 2008 21:45 schreef OA het volgende:
Ik heb er bij m'n zonnebril altijd last van...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Je went er echt heel snel aan. De rand zie je normaliter niet, zo wel, kijk je verkeerd door je bril of staat ie te ver op je neus. Qua uierlijk moet je inderdaad even wennen, maar das geen probleem.
Geen enorme monturen, 2 glasbrillen en een stelletje 'gewone', ben de afgelopen jaren van -0.75 naar +o.50, geen jampotten dus en uiteraard extra dun glas (dicht bij het vuur zitten, dan krijg je datquote:Op woensdag 3 september 2008 21:54 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook wel grote verschillen. Heb je een bril zonder montuur of juist met een enorm (dik, zwart) montuur... Dunne glazen of colabodems? Etc...
Lenzen vind ik alleen handig bij erg zonnig of regenachtig weer, verder...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb lenzen, maja in de avond is een bril toch wel handig
Paypal dinges aanmaken met je ccquote:Op woensdag 3 september 2008 22:03 schreef Pheno het volgende:
Heeft iemand wel eens wat op ebay gekocht? Dat paypal, bedoelen ze daar ook cc mee? of moet ik weer ergens iets met mijn rekeing doen?
Ik heb Paypal maar echt geen idee hoe het in elkaar steektquote:Op woensdag 3 september 2008 22:03 schreef Pheno het volgende:
Heeft iemand wel eens wat op ebay gekocht? Dat paypal, bedoelen ze daar ook cc mee? of moet ik weer ergens iets met mijn rekeing doen?
Zucht, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Nou ja, vooruit dan maar weer, het is voor een goed doel: mijzelf.quote:
Vrouwen met bril zijn juist super sexyquote:Op woensdag 3 september 2008 21:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb er bij m'n zonnebril altijd last van...![]()
Gelukkig schijnt de zon niet zoveel...![]()
Ik heb bij mijn vriendin heel erg moeten wennen toen zij van lenzen op een bril overstapte... Zonder bril vind ik haar nog altijd leuker!Helaas kan ze niet goed tegen lenzen...
?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
jort hou je harem ff bij je wil je
Ja ik zat daar nog he, ik had even een Levenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:12 schreef JortK het volgende:
Godver die was ik allang weer vergeten man
jaquote:Op woensdag 3 september 2008 22:13 schreef Pheno het volgende:
heb jij tieten gepost?
Tijdje terug jaquote:Op woensdag 3 september 2008 22:13 schreef Pheno het volgende:
heb jij tieten gepost?
Ik heb eens ooit een LOVEtester gebouwd in Filemaker Pro. Dev maarquote:Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef JortK het volgende:
Ik wil iets devdevdev maar kan weer even niets verzinnen
quote:
Door middel van GDquote:Op woensdag 3 september 2008 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
DOe dan een silicon-check maken, zoeen progsel dat een plaatje inlaadt en dan kijkt of de tieten nep zijn of niet
Ik heb wel een bril met een zwart montuur, ik heb alleen geen bijpassende tietenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Vrouwen met bril zijn juist super sexy, echt zo van wraaaaw
.
Especially de "sexy-schooljuf-look"
[ afbeelding ]
Begin er dan ook niet overquote:Op woensdag 3 september 2008 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb wel een bril met een zwart montuur, ik heb alleen geen bijpassende tieten.
Draag je hem wel zo vooraan op je neus?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb wel een bril met een zwart montuur, ik heb alleen geen bijpassende tieten.
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Draag je hem wel zo vooraan op je neus?
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:30 schreef es70 het volgende:
[..]Dan komt mijn opticien 'm persoonlijk weer goed stellen, vrijwel á là minute...
'T is wel een leuke brilquote:
Oh ik moet daarvoor altijd helemaal de stad in en zo en dan kan ik "zo binnenlopen" en 20 minuten wachten voordat iemand me achter een bak verlepte bruine drab parkeertquote:Op woensdag 3 september 2008 22:30 schreef es70 het volgende:Dan komt mijn opticien 'm persoonlijk weer goed stellen, vrijwel á là minute...
Dat heb je als je met zo'n gast trouwtquote:
Whehequote:Op woensdag 3 september 2008 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat heb je als je met zo'n gast trouwt.
Newbie-alert!quote:
Of je komt hier een bakkie halen als de meneer thuis isquote:Op woensdag 3 september 2008 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik moet daarvoor altijd helemaal de stad in en zo en dan kan ik "zo binnenlopen" en 20 minuten wachten voordat iemand me achter een bak verlepte bruine drab parkeert
Dat is vast snellerquote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Of je komt hier een bakkie halen als de meneer thuis is. Niet op de zaak, daar is het idd schreeuwend druk...
Waarschijnlijk een van deze dingen...quote:
Zal toch wel... In beide gevallenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:33 schreef Pheno het volgende:
nah, ik geloof dat het gelukt is. Ik zie het wel afgeschreven worden. Ooit.
Zegt me niksquote:Op woensdag 3 september 2008 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een van deze dingen...
Clipper is een programmeertaal. Van vroegahquote:
Tenzij ik voor die tijd verhuisd benquote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is vast snellerincl poffertjesrondje aan de dajk met de hele roedel
Les 1: Als je interessant wilt doen, doe dat dan onder mensen die je humor begrijpen.quote:
Ik daarentegenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Tenzij ik voor die tijd verhuisd ben.
Zal waarschijnlijk niet.
Even opgezocht voor je:quote:Op woensdag 3 september 2008 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Les 1: Als je interessant wilt doen, doe dat dan onder mensen die je humor begrijpen.
Maar je ligt allang te slapen.
quote:
Nee, ik blijf tot mn 40ste in een studentenhol wonen, nou goed?quote:
Dank jequote:Op woensdag 3 september 2008 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even opgezocht voor je:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Clipper_(programmeertaal)
Lekkere studentesquote:Op woensdag 3 september 2008 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik blijf tot mn 40ste in een studentenhol wonen, nou goed?
Hee, ik woonde hier 1 september 12 jaar, da's ongeveer 12 jaar langer dan leuk is geweest... Het kan verkerenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik blijf tot mn 40ste in een studentenhol wonen, nou goed?
Kun je je inlezen in Clipper dusquote:
Precies, ik ga ook meteen VER wegquote:Op woensdag 3 september 2008 22:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, ik woonde hier 1 september 12 jaar, da's ongeveer 12 jaar langer dan leuk is geweest... Het kan verkeren.
Begrijp me goed, ik heb een fijn huis en alles in de buurt, maar de 'dorpsmentaliteit' hier is gewoon.
quote:
Dat dus.quote:
Te dikke en te dunne mensenquote:
Ik wil terug naar de Zaanstreekquote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, ik ga ook meteen VER weg
Ja, ik ben daar Glad besuikerd zekerquote:
Nee, ik weet zeker dat ze dat niet op prijs zou stellenquote:
Neeje, ik doe geen vrouwen.quote:
Echt. Leer eens voor jezelf te zorgen. Je zou voor de gein eens moeten weten hoeveel weken ik al droog sta.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
Nog anderhalve week geduld... zucht.
Houd je dat ook bij in excel?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt. Leer eens voor jezelf te zorgen. Je zou voor de gein eens moeten weten hoeveel weken ik al droog sta.
Nee. maar ik gebruik wel Excel om dat uit te rekenen ja.quote:
Clipper kan dat ook welquote:Op woensdag 3 september 2008 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. maar ik gebruik wel Excel om dat uit te rekenen ja.
Ik zal echt niks zeggenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker dat ze dat niet op prijs zou stellen
[..]
En ik durf ook wel het fok!record te claimen op dat gebiedquote:Op woensdag 3 september 2008 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. maar ik gebruik wel Excel om dat uit te rekenen ja.
Geloof me, dat kan ikquote:Op woensdag 3 september 2008 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt. Leer eens voor jezelf te zorgen. Je zou voor de gein eens moeten weten hoeveel weken ik al droog sta.
Weet ik. Want ik zal niks posten.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zal echt niks zeggen
mwoa, ik denk dat ik een andere winnaar ken op fok.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik durf ook wel het fok!record te claimen op dat gebied
Mja, daar heb je wel gelijk in. Geen sex als in "een week geen sex terwijl je dagelijks drie beurten gewend bent" is anders dan "geen sex zoals 1 + 1 altijd al 2 is"quote:Op woensdag 3 september 2008 22:54 schreef DR34M3R het volgende:
Geloof me, dat kan ik.
Maar het is toch echt wel anders. *zwijmel*
Hmmmzz.. dat zou je kunnen gaan verliezen.. Er staat nu iemand tegenover je die zelfs met lootjes trekken met Sinterklaas bij hield welke collega wie getrokken had om te kijken of ze het van de hele afdeling uit kon vogelen. Ik had geloof ik 2 fouten op de ... 12 personen geloof ik.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is niet zo zeer gebaseerd op kansrekening. Het is gewoon demografisch niet zo waarschijnlijk dat je als maagd 36 wordt.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmmmzz.. dat zou je kunnen gaan verliezen.. Er staat nu iemand tegenover je die zelfs met lootjes trekken met Sinterklaas bij hield welke collega wie getrokken had om te kijken of ze het van de hele afdeling uit kon vogelen. Ik had geloof ik 2 fouten op de ... 12 personen geloof ik.
En kansberekening erop losgelaten.. de kans dat wij drietjes elkaar hadden was te klein om waar te zijn, en toch was het zo..
Zeg dat niet te hard...quote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, een "oude maagdentopic". Daar komen leuke reeksen vanquote:
Ik lach me doodquote:Op woensdag 3 september 2008 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, een "oude maagdentopic". Daar komen leuke reeksen van
*Gaat op zoek.quote:
Oh, dat was zo'n 4 jaar geleden in R&P. Daar kwamen de singles uitquote:
In R&P ofzo, gok ik.quote:
Was dat echt je vraag voor Pheno?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:11 schreef DR34M3R het volgende:
Hey Pheno.. ik moet je nog wat vragen. Loop er al weken mee rond en ik heb zojuist besloten dat ik het gewoon moet weten.
Ben je er nog?
wat dacht je dat ik aan het doen was?quote:
Ja hoor. Als het over modelspoor gaat weet ik het antwoord ook welquote:Op woensdag 3 september 2008 23:11 schreef DR34M3R het volgende:
Hey Pheno.. ik moet je nog wat vragen. Loop er al weken mee rond en ik heb zojuist besloten dat ik het gewoon moet weten.
Ben je er nog?
Weenie?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat dacht je dat ik aan het doen was?
LOLquote:Op woensdag 3 september 2008 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was dat echt je vraag voor Pheno?.
Kunnen wagens van 28 cm nog door een Roco R2-bocht?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Als het over modelspoor gaat weet ik het antwoord ook wel
NIET achter de pc!quote:
You Are Sickquote:Op woensdag 3 september 2008 23:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Nee, het gaat om zijn nick..
Ik blijf me afvragen of het gewoon Phone is en hij de klinkers omgedraaid heeft.
Iedere keer als ik zijn nick zie staan zie ik ook iPheno![]()
Waarom neem je geen Fleischmann Profi?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen wagens van 28 cm nog door een Roco R2-bocht?
Ik wist wel dat ik gewoon een PM had moeten sturen...quote:
Omdat ik niet de hele baan weer ga afbreken alleen om andere rails neer te leggen.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom neem je geen Fleischmann Profi?
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik niet de hele baan weer ga afbreken alleen om andere rails neer te leggen.
Neuh, over de Rocorails rijdt het ook el, behalve de SBB IC-wagens, die komen niet door de R2 heen met hun 30 cmquote:Op woensdag 3 september 2008 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou t maar doen. Ik ben geen FP-lovermaar Fleischmann Profi is de Bom jonge.
Ik neem aan dat je er met de trein naartoe gaat?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan te bedenken dat ik morgenavond ergens tussen Düsseldorf en Köln zwalk met m'n verkankerde knie en veel bier
Dikkere locs ervoor zettenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, over de Rocorails rijdt het ook el, behalve de SBB IC-wagens, die komen niet door de R2 heen met hun 30 cm.
Uiteraardquote:Op woensdag 3 september 2008 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je er met de trein naartoe gaat?
Dus Fleischmann aanschaffenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, over de Rocorails rijdt het ook el, behalve de SBB IC-wagens, die komen niet door de R2 heen met hun 30 cm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |