quote:Op woensdag 3 september 2008 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Jort zoek eens mooie vrouwen en tieten
Werd tijdquote:
Dat wil je nietquote:
Goeie smileyquote:
Sowiesoquote:
Vind ik ookquote:
vast wel, je kan toch afstand nemen even dan als het niet lukt. Zo klein is Londen ook weer nietquote:Op woensdag 3 september 2008 20:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik ga niet alleen
, hoop dat dat gaat bevallen....
Ik wel, maar misschien zijn zij wel van het samen uit/samen thuis kaliber... Toch wel iets om vooraf te bespreken misschienquote:Op woensdag 3 september 2008 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
vast wel, je kan toch afstand nemen even dan als het niet lukt. Zo klein is Londen ook weer niet
Kom je vanzelf achter tochquote:Op woensdag 3 september 2008 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wel, maar misschien zijn zij wel van het samen uit/samen thuis kaliber... Toch wel iets om vooraf te bespreken misschien.
Makkelijk.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:58 schreef dndiek het volgende:
Eens ff de planning voor de komende weekenden maken
Je vergeet watquote:Op woensdag 3 september 2008 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Makkelijk.
Bier
Bier
Nog meer bier
Bier
Etc.
Enz.
Als ik niet genoeg tijd voor mezelf heb ga ik zeer waarschijnlijk grommen en misschien ook wel bijtenquote:
Maar dan moet ik nog wel ff plannen waar en zoquote:Op woensdag 3 september 2008 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Makkelijk.
Bier
Bier
Nog meer bier
Bier
Etc.
Enz.
En misschien vinden ze dat wel heel lekkerquote:Op woensdag 3 september 2008 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik niet genoeg tijd voor mezelf heb ga ik zeer waarschijnlijk grommen en misschien ook wel bijten.
Eerste opmerking dat ik een 'ochtendritueel' heb daar kwam al een 'maar ik ben ook altijd vroeg wakker' op, dus misschien iets minder subtiel worden.
Had je ze maar moeten delenquote:
Heb ik gedaanquote:
Dat zou ook nog kunnen iddquote:Op woensdag 3 september 2008 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En misschien vinden ze dat wel heel lekker
Dat vroege wakker is niets nee

Ach, hypocriet. Als je het verhaal er achter kent.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:29 schreef OA het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt die Buzzer-special?
Ken ik niet...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hypocriet. Als je het verhaal er achter kent.
PWNDquote:
Ik wel.quote:
Niets geheim aan...quote:
Waar maak je dat uit op?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:31 schreef JortK het volgende:
OA je hebt een abo?
Vertel..quote:
Helaas, dat doe ik niet.quote:
Dat is toch niet helaas...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |