quote:Op woensdag 3 september 2008 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Jort zoek eens mooie vrouwen en tieten
Goeie smileyquote:
Sowiesoquote:
Vind ik ookquote:
vast wel, je kan toch afstand nemen even dan als het niet lukt. Zo klein is Londen ook weer nietquote:Op woensdag 3 september 2008 20:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik ga niet alleen
, hoop dat dat gaat bevallen....
Ik wel, maar misschien zijn zij wel van het samen uit/samen thuis kaliber... Toch wel iets om vooraf te bespreken misschienquote:Op woensdag 3 september 2008 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
vast wel, je kan toch afstand nemen even dan als het niet lukt. Zo klein is Londen ook weer niet
Kom je vanzelf achter tochquote:Op woensdag 3 september 2008 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wel, maar misschien zijn zij wel van het samen uit/samen thuis kaliber... Toch wel iets om vooraf te bespreken misschien.
Makkelijk.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:58 schreef dndiek het volgende:
Eens ff de planning voor de komende weekenden maken
Je vergeet watquote:Op woensdag 3 september 2008 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Makkelijk.
Bier
Bier
Nog meer bier
Bier
Etc.
Enz.
Als ik niet genoeg tijd voor mezelf heb ga ik zeer waarschijnlijk grommen en misschien ook wel bijtenquote:
Maar dan moet ik nog wel ff plannen waar en zoquote:Op woensdag 3 september 2008 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Makkelijk.
Bier
Bier
Nog meer bier
Bier
Etc.
Enz.
En misschien vinden ze dat wel heel lekkerquote:Op woensdag 3 september 2008 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik niet genoeg tijd voor mezelf heb ga ik zeer waarschijnlijk grommen en misschien ook wel bijten.
Eerste opmerking dat ik een 'ochtendritueel' heb daar kwam al een 'maar ik ben ook altijd vroeg wakker' op, dus misschien iets minder subtiel worden.
Had je ze maar moeten delenquote:
Heb ik gedaanquote:
Dat zou ook nog kunnen iddquote:Op woensdag 3 september 2008 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En misschien vinden ze dat wel heel lekker
Dat vroege wakker is niets nee
Ach, hypocriet. Als je het verhaal er achter kent.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:29 schreef OA het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt die Buzzer-special?
Ken ik niet...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hypocriet. Als je het verhaal er achter kent.
PWNDquote:
Ik wel.quote:
Niets geheim aan...quote:
Waar maak je dat uit op?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:31 schreef JortK het volgende:
OA je hebt een abo?
Vertel..quote:
Helaas, dat doe ik niet.quote:
Dat is toch niet helaas...quote:
Voor de lurkers welquote:
Kijk nou eens van wie die header is... welke nickname erbij staat...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Opties in je header, eigen header?
Wel zo netjes dan!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de lurkers wel
nah, dat is mij in goed vertrouwen verteld, dus dat vertrouwen wil ik niet beschamen.
Wie?quote:
Zegt me nietsquote:Op woensdag 3 september 2008 21:40 schreef JortK het volgende:
Kempi jwt
Jawel, dat plaatje kan beschouwd worden als lekken uit de crew-foraquote:
En terechtquote:
Kijk eens goed naar dat plaatje, en zie wie daar is ingelogd.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Opties in je header, eigen header?
Heb ik in dat geval niet gedaan... Staat nl gewoon in dit topic: Show hier je zelfgemaakte banners.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, dat plaatje kan beschouwd worden als lekken uit de crew-fora...
Taalverloedering!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:43 schreef OA het volgende:
Me ...
jwtquote:
Stomme Sundinges. Dat wordt over de knie bij ome Dannyquote:Op woensdag 3 september 2008 21:44 schreef OA het volgende:
[..]
Heb ik in dat geval niet gedaan... Staat nl gewoon in dit topic: Show hier je zelfgemaakte banners.
Waarom?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:45 schreef OA het volgende:
Niet persoonlijk bedoeld ofzo hoor, maar: bril![]()
Ik hoop er nooit een te krijgen.
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Stomme Sundinges. Dat wordt over de knie bij ome Danny![]()
Het lijkt mij heel onhandig. Je moet er sowieso heel erg aan wennen, qua tegen de rand aankijken en qua uierlijk (geen typo, zie vorige topicquote:[..]
Waarom?
Ik ben zonder bril lelijker dan met bril.
Plus dat t een stuk minder gedoe is dan lenzen.
Brilquote:Op woensdag 3 september 2008 21:45 schreef OA het volgende:
Ik hoop er nooit een te krijgen.
Je went er echt heel snel aan. De rand zie je normaliter niet, zo wel, kijk je verkeerd door je bril of staat ie te ver op je neus. Qua uierlijk moet je inderdaad even wennen, maar das geen probleem.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:50 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Het lijkt mij heel onhandig. Je moet er sowieso heel erg aan wennen, qua tegen de rand aankijken en qua uierlijk (geen typo, zie vorige topic)
Enne.... met bril nķg lelijker...
Je hebt natuurlijk ook wel grote verschillen. Heb je een bril zonder montuur of juist met een enorm (dik, zwart) montuur... Dunne glazen of colabodems? Etc...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Bril. Ik heb een tijdje geen bril gehad, jakkie
.
Heb ook wel lenzen, maar da's toch anders.
Ik heb lenzen, maja in de avond is een bril toch wel handigquote:Op woensdag 3 september 2008 21:45 schreef OA het volgende:
Ik heb er bij m'n zonnebril altijd last van...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Je went er echt heel snel aan. De rand zie je normaliter niet, zo wel, kijk je verkeerd door je bril of staat ie te ver op je neus. Qua uierlijk moet je inderdaad even wennen, maar das geen probleem.
Geen enorme monturen, 2 glasbrillen en een stelletje 'gewone', ben de afgelopen jaren van -0.75 naar +o.50, geen jampotten dus en uiteraard extra dun glas (dicht bij het vuur zitten, dan krijg je datquote:Op woensdag 3 september 2008 21:54 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook wel grote verschillen. Heb je een bril zonder montuur of juist met een enorm (dik, zwart) montuur... Dunne glazen of colabodems? Etc...
Lenzen vind ik alleen handig bij erg zonnig of regenachtig weer, verder...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb lenzen, maja in de avond is een bril toch wel handig
Paypal dinges aanmaken met je ccquote:Op woensdag 3 september 2008 22:03 schreef Pheno het volgende:
Heeft iemand wel eens wat op ebay gekocht? Dat paypal, bedoelen ze daar ook cc mee? of moet ik weer ergens iets met mijn rekeing doen?
Ik heb Paypal maar echt geen idee hoe het in elkaar steektquote:Op woensdag 3 september 2008 22:03 schreef Pheno het volgende:
Heeft iemand wel eens wat op ebay gekocht? Dat paypal, bedoelen ze daar ook cc mee? of moet ik weer ergens iets met mijn rekeing doen?
Zucht, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Nou ja, vooruit dan maar weer, het is voor een goed doel: mijzelf.quote:
Vrouwen met bril zijn juist super sexyquote:Op woensdag 3 september 2008 21:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb er bij m'n zonnebril altijd last van...![]()
Gelukkig schijnt de zon niet zoveel...![]()
Ik heb bij mijn vriendin heel erg moeten wennen toen zij van lenzen op een bril overstapte... Zonder bril vind ik haar nog altijd leuker!Helaas kan ze niet goed tegen lenzen...
?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
jort hou je harem ff bij je wil je
Ja ik zat daar nog he, ik had even een Levenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:12 schreef JortK het volgende:
Godver die was ik allang weer vergeten man
jaquote:Op woensdag 3 september 2008 22:13 schreef Pheno het volgende:
heb jij tieten gepost?
Tijdje terug jaquote:Op woensdag 3 september 2008 22:13 schreef Pheno het volgende:
heb jij tieten gepost?
Ik heb eens ooit een LOVEtester gebouwd in Filemaker Pro. Dev maarquote:Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef JortK het volgende:
Ik wil iets devdevdev maar kan weer even niets verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |