2 seconden voor je overlijden, ineenkrimpend van pijn en zien dat er overal vocht en pus uit komt.quote:
Dat is wat ze vooraf denken. Maar wat als je werkelijk in die situatie beland? Ik denk dat er dan altijd nog dingen te bedenken zijn die de situatie nog slechter hadden kunnen maken.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor de een dood voor de ander ondragelijke pijnen 24 uur per dag voor weer een ander een dwarslaesie?
Dat zijn de beste!quote:Op woensdag 3 september 2008 19:00 schreef Fha het volgende:
Achja dat is zo'n dik oneindige discussie waar je het toch nooit over eens gaat worden.
Voordeel is wel dat je er nog 1 hebtquote:Op woensdag 3 september 2008 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
gatver. Laten we het ergens anders over hebben.
En nee, doorgaan tot ik ga zeggen "joepie het is maar een knie" zit er niet in
![]()
nog 2 zelfs volgens mijquote:Op woensdag 3 september 2008 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je er nog 1 hebt
Jij?quote:
Ow dageefnie hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 19:04 schreef DR34M3R het volgende:
@ Fles: sorry, maar ik ben in een klierbui.. Wees gewaarschuwd, het wordt de komende anderhalve week alleen nog maar erger
In mijn huis wel jaquote:
Weeknie. Ik loop nooit op of met mijn kut.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens kan je met een verrekte kut ook niet lopen. Denk ik. Dus dat klopt dan wel weer..
Hmm. Goed punt, wel.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weeknie. Ik loop nooit op of met mijn kut.
PMSquote:Op woensdag 3 september 2008 19:04 schreef DR34M3R het volgende:
@ Fles: sorry, maar ik ben in een klierbui.. Wees gewaarschuwd, het wordt de komende anderhalve week alleen nog maar erger
Alleen als de P in dit geval voor Post staatquote:
Slechte planningquote:Op woensdag 3 september 2008 19:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alleen als de P in dit geval voor Post staat
Damn. En nu is mijn vriend met vakantie
Avondje handkarren dus maarquote:Op woensdag 3 september 2008 19:19 schreef DR34M3R het volgende:
Damn. En nu is mijn vriend met vakantie
Jah, al plan ik dat soort dingen niet meer sinds ik de pil niet meer slikquote:
Avondje????quote:
Och, wat langer dan dat heb ik ook weleens overleefd hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
Avondje????
2 hele weken! TWEE zeg ik je!
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, wat langer dan dat heb ik ook weleens overleefd hoor
wehehehequote:
Ik krijg hongerquote:
Ik zal het nog sterker vertellen: ik moet medelijden hebben met jullie. Ik hoef hem maar 2 weken te missen, jullie alle dagen!quote:
Tis al opquote:
Hoe zielig wij zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zal het nog sterker vertellen: ik moet medelijden hebben met jullie. Ik hoef hem maar 2 weken te missen, jullie alle dagen!
quote:
Wrijf het er even lekker in johquote:Op woensdag 3 september 2008 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zal het nog sterker vertellen: ik moet medelijden hebben met jullie. Ik hoef hem maar 2 weken te missen, jullie alle dagen!
masserenquote:
Morgen krijg ik een als het goed isquote:
Bofferd.quote:
Ach, morgen weer een dagquote:
*pling*quote:Op woensdag 3 september 2008 19:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach, morgen weer een dag
Zo zo. Misschien moet ik me die vaardigheid ook eens aanlerenquote:
Of andersom?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*pling*
Kwartje valt: Jij geeft Fha een massage, en zij kookt voor je?
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. Misschien moet ik me die vaardigheid ook eens aanleren
Ze zei dat ze er eentje zou krijgen toch?quote:
Neeheeeejquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Neeheeeejahahahaha
Nee.. een vriend komt langs..(een vriend van 18 dus nee niet Pier) en die gaat mij masseren en vervolgens voor me koken en daarna gaat hij me voorlezen en me instoppen in bedwehehhe
Nooit geprobeerd? Zo moeilijk is het niet.. en oh, zo fijnquote:
Gokje:quote:Op woensdag 3 september 2008 19:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]maar wat doe jij dan voor hem?
Duh, mezelf zijn.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]maar wat doe jij dan voor hem?
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Duh, mezelf zijn.![]()
ghhehe![]()
en hij mag hier idd ook best douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |