Nee... maffe collega. "De 4 heeft niemand nodig... "quote:
* Fha pakt er een en gaat dan weer verder met pasta etenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
* marc zet een zak dropjes in de ksc
quote:
Lekkerquote:Op woensdag 3 september 2008 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
Wraaknemen. De 4 toets van toetsenbord en rekenmachines afhalen bij die collega. Kijken hoe lang die zonder kanquote:Op woensdag 3 september 2008 17:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee... maffe collega. "De 4 heeft niemand nodig... "
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wraaknemen. De 4 toets van toetsenbord en rekenmachines afhalen bij die collega. Kijken hoe lang die zonder kan
Jumquote:Op woensdag 3 september 2008 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
Wat heb je er mee gedaan dan?quote:
Al bij de dokter geweest?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Spa
Hoe is je verkoudheid?
WPzichafvraagtquote:Op woensdag 3 september 2008 17:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat heb je er mee gedaan dan?
Ja gisteren. Het komt door het zwemmenquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gisteren. Het komt door het zwemmen
Godver. Denk ik ook eens gezond bezig te zijn hoor
Het bad is de komende 2 weken toch dichtquote:Op woensdag 3 september 2008 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]door het zwemmen
En nu, stoppen?
Dat korte termijnquote:Op woensdag 3 september 2008 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het bad is de komende 2 weken toch dichtEn komend weekend zit ik dus in de Alpen. Zit. dus.
ja, ,je weet wel, waar je eerst aan het spammen wasquote:
Ah, is het daar al weer wat leuker?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, ,je weet wel, waar je eerst aan het spammen was
Goh, verrassendquote:Op woensdag 3 september 2008 18:20 schreef Pheno het volgende:
ze gapen daar wat, oude lullen.
Vertelquote:Op woensdag 3 september 2008 18:16 schreef Fha het volgende:
Ik heb een docent die dr eigen vak niet snaptlol
Alsof ze hard gewerkt hebbenquote:
Vast nietquote:
Gister had ik biological psychology. Super boeiend allemaalquote:
Mooi, die PaBoquote:Op woensdag 3 september 2008 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Gister had ik biological psychology. Super boeiend allemaalGing ook een stuk over genen en overerven en kruisingen enzo. En dat mens snapte er werkelijk waar geen hol van
Raakte helemaal van slag toen iemand iets vroeg en uiteindelijk heeft een student het maar even overgenomen en uit gelegd. (ben blij dat ik het al snap, anders was ik nu waarschijnlijk heel erg in de war geweest
)
quote:
Nog een hoogleraar ook zeker?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Gister had ik biological psychology. Super boeiend allemaalGing ook een stuk over genen en overerven en kruisingen enzo. En dat mens snapte er werkelijk waar geen hol van
Raakte helemaal van slag toen iemand iets vroeg en uiteindelijk heeft een student het maar even overgenomen en uit gelegd. (ben blij dat ik het al snap, anders was ik nu waarschijnlijk heel erg in de war geweest
)
Uuhmm een neuropsychologe geloof ik.quote:
Krijgt ze nog goed betaald ookquote:Op woensdag 3 september 2008 18:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Uuhmm een neuropsychologe geloof ik.
Overbelast. Maar dan zo dat ik er nauwelijks mee kan lopenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
Da's klote... maar van het zwemmen?
Is ie echt kapot of alleen overbelast?
Blijft hoe dan ook rot nu natuurlijk, maar wel fijn dat het niets blijvends isquote:Op woensdag 3 september 2008 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overbelast. Maar dan zo dat ik er nauwelijks mee kan lopen
Poot omhoog en zitten dan een paar dagenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overbelast. Maar dan zo dat ik er nauwelijks mee kan lopen
Ja, het kon ergerquote:Op woensdag 3 september 2008 18:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Blijft hoe dan ook rot nu natuurlijk, maar wel fijn dat het niets blijvends is
Kan het dat niet altijd?quote:
Nee, op de duur niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |