Clipper kan dat ook welquote:Op woensdag 3 september 2008 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. maar ik gebruik wel Excel om dat uit te rekenen ja.
Ik zal echt niks zeggenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker dat ze dat niet op prijs zou stellen
[..]
En ik durf ook wel het fok!record te claimen op dat gebiedquote:Op woensdag 3 september 2008 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. maar ik gebruik wel Excel om dat uit te rekenen ja.
Geloof me, dat kan ikquote:Op woensdag 3 september 2008 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt. Leer eens voor jezelf te zorgen. Je zou voor de gein eens moeten weten hoeveel weken ik al droog sta.
Weet ik. Want ik zal niks posten.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zal echt niks zeggen
mwoa, ik denk dat ik een andere winnaar ken op fok.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik durf ook wel het fok!record te claimen op dat gebied
Mja, daar heb je wel gelijk in. Geen sex als in "een week geen sex terwijl je dagelijks drie beurten gewend bent" is anders dan "geen sex zoals 1 + 1 altijd al 2 is"quote:Op woensdag 3 september 2008 22:54 schreef DR34M3R het volgende:
Geloof me, dat kan ik.
Maar het is toch echt wel anders. *zwijmel*
Hmmmzz.. dat zou je kunnen gaan verliezen.. Er staat nu iemand tegenover je die zelfs met lootjes trekken met Sinterklaas bij hield welke collega wie getrokken had om te kijken of ze het van de hele afdeling uit kon vogelen. Ik had geloof ik 2 fouten op de ... 12 personen geloof ik.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is niet zo zeer gebaseerd op kansrekening. Het is gewoon demografisch niet zo waarschijnlijk dat je als maagd 36 wordt.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmmmzz.. dat zou je kunnen gaan verliezen.. Er staat nu iemand tegenover je die zelfs met lootjes trekken met Sinterklaas bij hield welke collega wie getrokken had om te kijken of ze het van de hele afdeling uit kon vogelen. Ik had geloof ik 2 fouten op de ... 12 personen geloof ik.
En kansberekening erop losgelaten.. de kans dat wij drietjes elkaar hadden was te klein om waar te zijn, en toch was het zo..
Zeg dat niet te hard...quote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, een "oude maagdentopic". Daar komen leuke reeksen vanquote:
Ik lach me doodquote:Op woensdag 3 september 2008 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, een "oude maagdentopic". Daar komen leuke reeksen van
*Gaat op zoek.quote:
Oh, dat was zo'n 4 jaar geleden in R&P. Daar kwamen de singles uitquote:
In R&P ofzo, gok ik.quote:
Was dat echt je vraag voor Pheno?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:11 schreef DR34M3R het volgende:
Hey Pheno.. ik moet je nog wat vragen. Loop er al weken mee rond en ik heb zojuist besloten dat ik het gewoon moet weten.
Ben je er nog?
wat dacht je dat ik aan het doen was?quote:
Ja hoor. Als het over modelspoor gaat weet ik het antwoord ook welquote:Op woensdag 3 september 2008 23:11 schreef DR34M3R het volgende:
Hey Pheno.. ik moet je nog wat vragen. Loop er al weken mee rond en ik heb zojuist besloten dat ik het gewoon moet weten.
Ben je er nog?
Weenie?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat dacht je dat ik aan het doen was?
LOLquote:Op woensdag 3 september 2008 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was dat echt je vraag voor Pheno?.
Kunnen wagens van 28 cm nog door een Roco R2-bocht?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Als het over modelspoor gaat weet ik het antwoord ook wel
NIET achter de pc!quote:
You Are Sickquote:Op woensdag 3 september 2008 23:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Nee, het gaat om zijn nick..
Ik blijf me afvragen of het gewoon Phone is en hij de klinkers omgedraaid heeft.
Iedere keer als ik zijn nick zie staan zie ik ook iPheno![]()
Waarom neem je geen Fleischmann Profi?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen wagens van 28 cm nog door een Roco R2-bocht?
Ik wist wel dat ik gewoon een PM had moeten sturen...quote:
Omdat ik niet de hele baan weer ga afbreken alleen om andere rails neer te leggen.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom neem je geen Fleischmann Profi?
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik niet de hele baan weer ga afbreken alleen om andere rails neer te leggen.
Neuh, over de Rocorails rijdt het ook el, behalve de SBB IC-wagens, die komen niet door de R2 heen met hun 30 cmquote:Op woensdag 3 september 2008 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou t maar doen. Ik ben geen FP-lovermaar Fleischmann Profi is de Bom jonge.
Ik neem aan dat je er met de trein naartoe gaat?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan te bedenken dat ik morgenavond ergens tussen Düsseldorf en Köln zwalk met m'n verkankerde knie en veel bier
Dikkere locs ervoor zettenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, over de Rocorails rijdt het ook el, behalve de SBB IC-wagens, die komen niet door de R2 heen met hun 30 cm.
Uiteraardquote:Op woensdag 3 september 2008 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je er met de trein naartoe gaat?
Dus Fleischmann aanschaffenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, over de Rocorails rijdt het ook el, behalve de SBB IC-wagens, die komen niet door de R2 heen met hun 30 cm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |