quote:

Door middel van GDquote:Op woensdag 3 september 2008 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
DOe dan een silicon-check maken, zoeen progsel dat een plaatje inlaadt en dan kijkt of de tieten nep zijn of niet

Ik heb wel een bril met een zwart montuur, ik heb alleen geen bijpassende tietenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Vrouwen met bril zijn juist super sexy, echt zo van wraaaaw
.
Especially de "sexy-schooljuf-look"
[ afbeelding ]

Begin er dan ook niet overquote:Op woensdag 3 september 2008 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb wel een bril met een zwart montuur, ik heb alleen geen bijpassende tieten.

Draag je hem wel zo vooraan op je neus?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb wel een bril met een zwart montuur, ik heb alleen geen bijpassende tieten.

quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Draag je hem wel zo vooraan op je neus?

quote:Op woensdag 3 september 2008 22:30 schreef es70 het volgende:
[..]Dan komt mijn opticien 'm persoonlijk weer goed stellen, vrijwel á lā minute...

'T is wel een leuke brilquote:

Oh ik moet daarvoor altijd helemaal de stad in en zo en dan kan ik "zo binnenlopen" en 20 minuten wachten voordat iemand me achter een bak verlepte bruine drab parkeertquote:Op woensdag 3 september 2008 22:30 schreef es70 het volgende:Dan komt mijn opticien 'm persoonlijk weer goed stellen, vrijwel á lā minute...

Dat heb je als je met zo'n gast trouwtquote:

Whehequote:Op woensdag 3 september 2008 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat heb je als je met zo'n gast trouwt.

Newbie-alert!quote:

Of je komt hier een bakkie halen als de meneer thuis isquote:Op woensdag 3 september 2008 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik moet daarvoor altijd helemaal de stad in en zo en dan kan ik "zo binnenlopen" en 20 minuten wachten voordat iemand me achter een bak verlepte bruine drab parkeert

Dat is vast snellerquote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Of je komt hier een bakkie halen als de meneer thuis is. Niet op de zaak, daar is het idd schreeuwend druk...

Waarschijnlijk een van deze dingen...quote:

Zal toch wel... In beide gevallenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:33 schreef Pheno het volgende:
nah, ik geloof dat het gelukt is. Ik zie het wel afgeschreven worden. Ooit.

Zegt me niksquote:Op woensdag 3 september 2008 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een van deze dingen...

Clipper is een programmeertaal. Van vroegahquote:

Tenzij ik voor die tijd verhuisd benquote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is vast snellerincl poffertjesrondje aan de dajk met de hele roedel

Les 1: Als je interessant wilt doen, doe dat dan onder mensen die je humor begrijpen.quote:

Ik daarentegenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Tenzij ik voor die tijd verhuisd ben.
Zal waarschijnlijk niet.

Even opgezocht voor je:quote:Op woensdag 3 september 2008 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Les 1: Als je interessant wilt doen, doe dat dan onder mensen die je humor begrijpen.
Maar je ligt allang te slapen.

quote:

Nee, ik blijf tot mn 40ste in een studentenhol wonen, nou goed?quote:

Dank jequote:Op woensdag 3 september 2008 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even opgezocht voor je:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Clipper_(programmeertaal)

Lekkere studentesquote:Op woensdag 3 september 2008 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik blijf tot mn 40ste in een studentenhol wonen, nou goed?

Hee, ik woonde hier 1 september 12 jaar, da's ongeveer 12 jaar langer dan leuk is geweest... Het kan verkerenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik blijf tot mn 40ste in een studentenhol wonen, nou goed?

Kun je je inlezen in Clipper dusquote:

Precies, ik ga ook meteen VER wegquote:Op woensdag 3 september 2008 22:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, ik woonde hier 1 september 12 jaar, da's ongeveer 12 jaar langer dan leuk is geweest... Het kan verkeren.
Begrijp me goed, ik heb een fijn huis en alles in de buurt, maar de 'dorpsmentaliteit' hier is gewoon.

quote:

Dat dus.quote:

Te dikke en te dunne mensenquote:

Ik wil terug naar de Zaanstreekquote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, ik ga ook meteen VER weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |