Nietgrappigpoquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Die ui komt hier eigenlijk ook nooit meer.
Ik ken de helft er al. En kom bij een aantal nerds in de klas, waar ik na 1 uur al een hekel aan hebquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:39 schreef GasTurbine het volgende:
kut
Hoe is jullie nieuwe klas overigens (indien van toepassing)
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ahaquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Lijkt me wel relax.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:39 schreef GasTurbine het volgende:
kut
Hoe is jullie nieuwe klas overigens (indien van toepassing)
Ik heb een hele week langquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:45 schreef GasTurbine het volgende:
IK WEET HET NOG NIET, WANT IK HEB NOG EEN WEEK VAKANTIE WHEHEHE
huillie ik donderdag pasquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:47 schreef Paaskonijn het volgende:
IK MOET MORGEN AL NAAR SCHOOL WHAHEHEHHAHHAAH!
?quote:
Pwndquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:49 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb dinsdag een intro, en een half uur daarna beginnen de lessen, maar je weet pas na die intro in welke klas je komt. WTFIk ga niet al mijn boeken meenemen
_!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:50 schreef Triptamine het volgende:
Enige minpunt: In den bosch is de coffeeshop dichter bij het station dan de school
Niet? Ik doe dat elke dag, ook als ik weet welke vakken ik niet heb. Je weet nooit waar je zin in hebt tijdens een tussenuur.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:49 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb dinsdag een intro, en een half uur daarna beginnen de lessen, maar je weet pas na die intro in welke klas je komt. WTFIk ga niet al mijn boeken meenemen
_!
Wat nou met je "quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet? Ik doe dat elke dag, ook als ik weet welke vakken ik niet heb. Je weet nooit waar je zin in hebt tijdens een tussenuur.
Pussy. Wat ben je nou voor vent als je niet eens een fatsoenlijke boekentas kan dragen man.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik had vandaag intro, heb vandaag al boeken voor morgen naar school genomen en in mijn kluisje gedaan, anders werd mijn tas te zwaar_!
je hoort te studeren of je moet die emosletjes bangenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat nou met je "" Zoek je ruzie ofzo he? KANKAHLUL!!
woon jij in Urk?quote:
Urkquote:
word combinatie van 3quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:54 schreef gers het volgende:
[..]
je hoort te studeren of je moet die emosletjes bangen![]()
niet gaan blowen
Kan ik wel, ik ben er te lui voorquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Pussy. Wat ben je nou voor vent als je niet eens een fatsoenlijke boekentas kan dragen man.
Economiequote:
kan natuurlijk ookquote:
Manwijf, wat ben je nou voor vent als je te lui bent om een boekentasje te dragen. Of moest je je schoudertasje ook meenemenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kan ik wel, ik ben er te lui voor
Een fotoserie maken met joint in hoofd en je laten pijpen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:56 schreef GasTurbine het volgende:
bangende emosletjes bestuderen terwijl je blowt?
Gast, ik ga als ik al te laat ben echt geen trappen oplopen met 15 kilo aan boeken die ik 4 uur later pas nodig hebquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Manwijf, wat ben je nou voor vent als je te lui bent om een boekentasje te dragen. Of moest je je schoudertasje ook meenemen?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gast, ik ga als ik al te laat ben echt geen trappen oplopen met 15 kilo aan boeken die ik 4 uur later pas nodig heb![]()
Kunnen, ja dat wel. Willen, nee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Pussy. Wat ben je nou voor vent als je niet eens een fatsoenlijke boekentas kan dragen man.
En niet zo van tutututtuuuuuuuutututut? dan ken ik hem wel!quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:00 schreef behangplakker het volgende:
Ik ben nu al 30 minuten aan het zoeken naar een nummer. Een heel vrolijk zomers nummer zonder tekst. De artiest was voor dat nummer nog onbekend. In de clip filmen ze gewoon mensen op straat die wat in de camera doen, en het zijn veel korte shotjes los van elkaar. Er komt ook een man verkleed als konijn in voor (volgens mij op rolschaatsen maar dat weet ik niet zeker).
Het nummer (refrein)gaat een beetje van; tututututuuutuuuu tututututuuu
Een heel raar en pakkend deuntje
sterfquote:
Ja die zoek ik ook!! mennus goed nummerquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:00 schreef behangplakker het volgende:
Ik ben nu al 30 minuten aan het zoeken naar een nummer. Een heel vrolijk zomers nummer zonder tekst. De artiest was voor dat nummer nog onbekend. In de clip filmen ze gewoon mensen op straat die wat in de camera doen, en het zijn veel korte shotjes los van elkaar. Er komt ook een man verkleed als konijn in voor (volgens mij op rolschaatsen maar dat weet ik niet zeker).
Het nummer (refrein)gaat een beetje van; tututututuuutuuuu tututututuuu
Een heel raar en pakkend deuntje
Oh kanker er was al een andere pagina.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kunnen, ja dat wel. Willen, nee.
Lief hè.quote:
Weet Cynthia nu al dat je haar hier hebt gepost?quote:
Wat is dát nou weer voor naamquote:A U.S. Navy guided missile destroyer, the USS McFaul, anchored off the coast of Batumi on August 24.
wtfquote:Het stoort me nu al ontzettend lang. Waarom worden de bijzondere zaken in dit spel beloond? en de gemiddelde zaken onder de mat geveegd?
Het feit dat mijn ego toch al gedeukt is omwille van mijn fysieke tekortkomingen, die op zich wel meevallen, maar toch door de onbewuste drang naar exeleren wordt onderdrukt met een gevoel van ondermaatsheid?
Weet ik niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Weet Cynthia nu al dat je haar hier hebt gepost?
Doe hem voor de zekerheid maar even, dan luister ik even.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En niet zo van tutututtuuuuuuuutututut? dan ken ik hem wel!
W00t?quote:i gonna burn them they sound like dying rats they suck each other balls and enjoy it they will be forgotten three years
royal SADNESSquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Gosh deze dude_!
http://www.superdudes.nl/(((Dennis)))/pics
[ afbeelding ]
mattiessss
Hoe gay zitten die?
[ afbeelding ]
Zuip Party Blanes
Over de rest het maar niet te hebben
GAST>!quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat vind jij eigelijk van dit liedje?
Wederom confirmed; wat een wijf ben je.quote:
Safari is kankerlekker.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wederom confirmed; wat een wijf ben je.
Jij bent echt kankergay.quote:
Maar dan ook écht kánkergay.quote:
Break a legquote:
houdoequote:
Ik heb het ook 1xtje gekocht (fail!! 123 enzovoorts), maar het is net ranjaquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar dan ook écht kánkerlekker.
Ja dus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Eerste 5 posts op deze pagina voor PK?
Ok. Niet erg. Zand erover. No hard feelings M'kayquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:29 schreef GasTurbine het volgende:
Ik moet je even melden dat je reeks hierbij is beëindigd.
Vertelquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dikke rollades die de weg versperren
Nou,quote:
psst bumperquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dikke rollades die de weg versperren
quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:52 schreef BobbyB het volgende:
goeieavond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maarja...zoeen strakke spijkerbroek om je kont is vast ook niet comfortabel. Maar dat ziet er wèl goed uitquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou,
ik snap dus iets niet heh.
Als je van een bepaald postuur bent en je trekt dan truitjes aan die zo strak om je heen zitten dat je net een rollade lijkt.
Das toch niet comfortabel?
De grootste NSBer zal tussen jou en jordy gaanquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:21 schreef slindenau het volgende:
Welke krijg ik dan? Grootste zeiksnor of NSBert?
Ik vind strakke spijkerbroeken lekkerder zitten dan slobberspijkerbroeken...quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:14 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, maarja...zoeen strakke spijkerbroek om je kont is vast ook niet comfortabel. Maar dat ziet er wèl goed uit.
Alleen snappen sommige figuren inderdaad niet dat mode niet voor hen gemaakt is.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben even drempels schuren
Ik ben nu erg serieus.
Zelfs het verwijderde topic heb ik er tussen gezetquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:44 schreef BobbyB het volgende:
Ohja, overigens hulde voor het op orde brengen van de pagina nummering en nummering in de OP
Kom je helpen?quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zelfs het verwijderde topic heb ik er tussen gezet
drempels schuren is toch 5 minuutjes werkquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom je helpen?
Dat is erg aardig van je
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
De grootste NSBer zal tussen jou en jordy gaan
No prove, no award.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:12 schreef GasTurbine het volgende:
4EBE draag ik voor vor de grootste tietuh.
Jij verdient de prijs voor het als eerste verneuken van de topic nummeringquote:
Boh, dat was zijn schuld dus !quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij verdient de prijs voor het als eerste verneuken van de topic nummering
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:24 schreef GasTurbine het volgende:
Beste SC-Apparaat.
GT
BESTE SC TVSERIE: SCRUBSBottom
LEKKERSTE SC CHICK: Cynthia
BESTE HELD: Onur
Beste SC-Apparaat.
GT
BESTE SC TVSERIE: SCRUBSSouth Park
LEKKERSTE SC CHICK: fascanation
BESTE HELD:Onur
die mandy is vetquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:25 schreef BobbyB het volgende:
Mandy Moore
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bonus: J. Alba en E. Cuthbert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beste SC-Apparaat.
GT
BESTE SC TVSERIE: SCRUBSBassie & Adriaan
LEKKERSTE SC CHICK: Hayden Pannetiere
BESTE HELD: Kankerlul
Ik heb haar voor het eerst horen vloeken in de film Southland Tales (vage film overigensquote:
ik ken haar eigenlijk nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb haar voor het eerst horen vloeken in de film Southland Tales (vage film overigens) voorheen speelde ze altijd een hele nette gelovige tiener oid. Walk to Remember, toen was ze nog heel jong, was een mooie film.
Beste SC-Apparaat.
GT
BESTE SC TVSERIE: pokemon
LEKKERSTE SC CHICK: Fasination
BESTE HELD: GT![]()
Zo dik is ze toch niet?quote:
Ik wel, was vroeger altijd helemaal weg van haarquote:
een schoonheid is ze zekerquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, was vroeger altijd helemaal weg van haarZowel als actrice als zangeres. Heb haar altijd al een schoonheid gevonden.
quote:
Beste SC-Apparaat.
GT
BESTE SC TVSERIE: Band of Brothers
LEKKERSTE SC CHICK: C.
BESTE HELD: Jos
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Slechtste muzieksmaak, grootste homo, etc.
Meeste "KankerDuffy's"quote:
Je komt net op tijd, ze stonden op het punt je weer uit de OP te gooien.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:01 schreef Agiath het volgende:
O ik dacht al, 300+ topics in een maand
Ik ben net thuisgekomen, klaar voor weer een seizoen bagger
Vroeger vond ik dat best coolquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:01 schreef BigKahuna het volgende:
Slechtste muzieksmaak lijkt me btw toch voor degene die naar Sum 41 luistert!
Denk t niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:01 schreef BigKahuna het volgende:
Slechtste muzieksmaak lijkt me btw toch voor degene die naar Sum 41 luistert!
Is het werkelijk?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je komt net op tijd, ze stonden op het punt je weer uit de OP te gooien.
Naamtopics?quote:
18.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ook in groep 7, maar jordeeeh is 19 ofzo
Helaas niet.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Helaas niet.
Volgens mij kwam het in het vorige topic ten sprake.
Geen idee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:09 schreef Sackboy het volgende:
Die zanger van Sum 41 doet het toch met Avril Lavigne?
En hoe oud ben jij dan?quote:
n00b, waar was je vorige week?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh oke, ik heb um volgens mij al een hele tijd niet meer gezien hier.
Ik hoop het niet voor hem.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:09 schreef Sackboy het volgende:
Sterker nog, ze zijn getrouwdquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:09 schreef Sackboy het volgende:
Zo is ze al een tijd niet meer hoorquote:
Dat dusquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo is ze al een tijd niet meer hoor
In dat geval houd ik het erop dat ze niet mijn type isquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo is ze al een tijd niet meer hoor
Nee, het was dus iets meer werk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:00 schreef gers het volgende:
[..]
drempels schuren is toch 5 minuutjes werk![]()
drempeltje eruit halen
vlakschuurmachine
drempeltje terugleggen
Mja bij wie tegenwoordig niet?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:28 schreef Agiath het volgende:
Ik vind haar best knap, al blijft t wel kilo make-up natuurlijk
Vast te oud.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij dan?
Of durf je dat niet te vertellen
Mja het verrast me dan ook niet dat ie niet meer reageertquote:
Ik vind het wel een lekker ding, maar leuk voor een avond en verder niksquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
In dat geval houd ik het erop dat ze niet mijn type is
Ik wil haar tietjes ook wel masseren evt hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekker ding, maar leuk voor een avond en verder niksMaar Dereck Whibley houdt het al best lang met haar uit.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ook wel troostenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik wil haar tietjes ook wel masseren evt hoor.
?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BK, waar is je ava?
You make Avril cryquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekker ding, maar leuk voor een avond en verder niksMaar Dereck Whibley houdt het al best lang met haar uit.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook die ziet er minder mooi uit zonder makeup.quote:
Ja ava doet het niet...quote:
Echte schoonheid zit van binnenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook die ziet er minder mooi uit zonder makeup.
[..]
Ja ava doet het niet...
Mja.quote:
Daar kun je maar op 1 manier achterkomen, is het niet?quote:
NEEEquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:42 schreef BigKahuna het volgende:
OHNOES WAAR IS MN VISJE HEEN!!!!!!!!!!!!!1
Of zoals Jim Carrey zei "That's just something ugly people say"quote:
Ik wil wel even voelen of het aan de binnenkant goed zit hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar kun je maar op 1 manier achterkomen, is het niet?
Ik heb hem gevonden!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:42 schreef BigKahuna het volgende:
OHNOES WAAR IS MN VISJE HEEN!!!!!!!!!!!!!1
Ha, ik ga aan de eerste beginnen.quote:
Een faglord!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:13 schreef reetveter het volgende:
Van wie is deze avater![]()
[ afbeelding ]
nee hoorquote:
Hier doet ie het gewoon hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel.
10 minuten geleden nog niet, btw
wow een wonderquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OMFG !!!
Ik krijg mijn geld terug, van marktplaats...
Nee, ik heb geen Hyvesquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:28 schreef reetveter het volgende:
Bobby heb jij hyves, dan kunnen we; kweeekkkuuhhhhh
![]()
Ik zei toch, ik overdonder ze met mijn ehh.. overredingskracht.quote:
Die is 16 jaar toch?quote:
Ja.quote:
Mijn tante van bijna 60 heeft wel een hyves...quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen Hyvesmaar als ik naar hyves.nl ga krijg ik gewoon de FP.
quote:
Ik had bijna haar nummer, had alleen even in Australië geboren moeten worden in dezelfde straat als haar.quote:
Oke.quote:
RESPETCquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei toch, ik overdonder ze met mijn ehh.. overredingskracht.
quote:
Ik vond hem veel op Avril lijkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef GasTurbine het volgende:
LEAVE AVRIL ALONE!!!!!!!!!!!!!!!
Over Chris Crocker gesproken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chris Cocker
[ Bericht 4% gewijzigd door BobbyB op 25-08-2008 22:45:35 ]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ja, iedereen zegt dat ik ook moet gaan hyven, maar daar heb ik gewoon geen zin inquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn tante van bijna 60 heeft wel een hyves...
Waarom jij niet?
wtfquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over Chris Crocker gesproken:
[ afbeelding ]
Chris Cocker
wtf flik je me nouquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over Chris Crocker gesproken:
[ afbeelding ]
Chris Cocker
Je hoeft niet hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, iedereen zegt dat ik ook moet gaan hyven, maar daar heb ik gewoon geen zin in
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over Chris Crocker gesproken:PERMBANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chris Cocker!
><(({°>
quote:
Ik ben jouw hyves wel es tegengekomen, ik zal maar geen link postenquote:
Het is niet waaar.... ?!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:51 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ook.
Welquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben jouw hyves wel es tegengekomen, ik zal maar geen link posten
liever niet neequote:Op maandag 25 augustus 2008 22:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben jouw hyves wel es tegengekomen, ik zal maar geen link posten
Sommig mensen hebben ook nog andere dingen te doen naast FOK!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja het verrast me dan ook niet dat ie niet meer reageert
Jawel tietenwijf!quote:
quote:
Ja, dat dacht ik wel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:59 schreef reetveter het volgende:
Jos zegt:
Die post van BobbyB van chris crocker![]()
![]()
![]()
Bijnamen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jawel tietenwijf!
Of wat was je bijnaam ookalweer schone frau?
Had je geen grotere resolutie ofzo, ik kan amper wat zien zoquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:57 schreef BobbyB het volgende:
Om mijn Chris Cocker post goed te maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik ook. Ik post alleen meer celebrities, voor de duidelijkheid. Naakte wijven en breezersletjes laat ik aan anderen over, tenzij Breathtaking mij nog een rar stuurt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:00 schreef GasTurbine het volgende:
Ik vind dat sackboy en slindenau en BK pics van lekkere breezerts moeten posten.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:00 schreef GasTurbine het volgende:
Ik vind dat sackboy en slindenau en BK pics van lekkere breezerts moeten posten.
Ze waren groterquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:02 schreef slindenau het volgende:
[..]
Had je geen grotere resolutie ofzo, ik kan amper wat zien zo
Die van jou ook, want ze zeggen reetkever..quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
ja want je huidige naam is te moeilijk
Kon niet missenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:56 schreef gers het volgende:
[..]
liever niet nee![]()
maar hoe wist je dat het mijn hyves was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |