Ik had bijna haar nummer, had alleen even in Australië geboren moeten worden in dezelfde straat als haar.quote:
Oke.quote:
RESPETCquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei toch, ik overdonder ze met mijn ehh.. overredingskracht.
quote:
Ik vond hem veel op Avril lijkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef GasTurbine het volgende:
LEAVE AVRIL ALONE!!!!!!!!!!!!!!!
Over Chris Crocker gesproken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chris Cocker
[ Bericht 4% gewijzigd door BobbyB op 25-08-2008 22:45:35 ]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ja, iedereen zegt dat ik ook moet gaan hyven, maar daar heb ik gewoon geen zin inquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn tante van bijna 60 heeft wel een hyves...
Waarom jij niet?
wtfquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over Chris Crocker gesproken:
[ afbeelding ]
Chris Cocker
wtf flik je me nouquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over Chris Crocker gesproken:
[ afbeelding ]
Chris Cocker
Je hoeft niet hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, iedereen zegt dat ik ook moet gaan hyven, maar daar heb ik gewoon geen zin in
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over Chris Crocker gesproken:PERMBANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chris Cocker!
><(({°>
quote:
Ik ben jouw hyves wel es tegengekomen, ik zal maar geen link postenquote:
Het is niet waaar.... ?!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:51 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ook.
Welquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben jouw hyves wel es tegengekomen, ik zal maar geen link posten
liever niet neequote:Op maandag 25 augustus 2008 22:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben jouw hyves wel es tegengekomen, ik zal maar geen link posten
Sommig mensen hebben ook nog andere dingen te doen naast FOK!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja het verrast me dan ook niet dat ie niet meer reageert
Jawel tietenwijf!quote:
quote:
Ja, dat dacht ik wel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:59 schreef reetveter het volgende:
Jos zegt:
Die post van BobbyB van chris crocker![]()
![]()
![]()
Bijnamen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jawel tietenwijf!
Of wat was je bijnaam ookalweer schone frau?
Had je geen grotere resolutie ofzo, ik kan amper wat zien zoquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:57 schreef BobbyB het volgende:
Om mijn Chris Cocker post goed te maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik ook. Ik post alleen meer celebrities, voor de duidelijkheid. Naakte wijven en breezersletjes laat ik aan anderen over, tenzij Breathtaking mij nog een rar stuurt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:00 schreef GasTurbine het volgende:
Ik vind dat sackboy en slindenau en BK pics van lekkere breezerts moeten posten.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:00 schreef GasTurbine het volgende:
Ik vind dat sackboy en slindenau en BK pics van lekkere breezerts moeten posten.
Ze waren groterquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:02 schreef slindenau het volgende:
[..]
Had je geen grotere resolutie ofzo, ik kan amper wat zien zo
Die van jou ook, want ze zeggen reetkever..quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
ja want je huidige naam is te moeilijk
Kon niet missenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:56 schreef gers het volgende:
[..]
liever niet nee![]()
maar hoe wist je dat het mijn hyves was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |