Ja.quote:
Mijn tante van bijna 60 heeft wel een hyves...quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen Hyvesmaar als ik naar hyves.nl ga krijg ik gewoon de FP.
quote:
Ik had bijna haar nummer, had alleen even in Australië geboren moeten worden in dezelfde straat als haar.quote:
Oke.quote:
RESPETCquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei toch, ik overdonder ze met mijn ehh.. overredingskracht.
quote:
Ik vond hem veel op Avril lijkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef GasTurbine het volgende:
LEAVE AVRIL ALONE!!!!!!!!!!!!!!!
Over Chris Crocker gesproken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chris Cocker
[ Bericht 4% gewijzigd door BobbyB op 25-08-2008 22:45:35 ]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ja, iedereen zegt dat ik ook moet gaan hyven, maar daar heb ik gewoon geen zin inquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn tante van bijna 60 heeft wel een hyves...
Waarom jij niet?
wtfquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over Chris Crocker gesproken:
[ afbeelding ]
Chris Cocker
wtf flik je me nouquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over Chris Crocker gesproken:
[ afbeelding ]
Chris Cocker
Je hoeft niet hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, iedereen zegt dat ik ook moet gaan hyven, maar daar heb ik gewoon geen zin in
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over Chris Crocker gesproken:PERMBANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chris Cocker!
><(({°>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |