quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:09 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Midden oktober! Wow ik dacht laatst ergens te lezen eind november. Goed nieuws!
quote:Don't panic Mr. Mainwaring! It's only a sixteen-day delay (November 4th - November 20th) to allow Left 4 Dead's launch to coincide with the 10th anniversary of Half-Life's release.
http://ve3d.ign.com/articles/news/41094/Left-4-Dead-Delayed
Ja ik snap hem ook niet...quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:44 schreef Sackboy het volgende:
Gaat iemand me nog uitleggen wat er zo grappig was aan
[..]
Ik denk dat hij uberhaupt de enige is die hem snaptquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja ik snap hem ook niet...
Zal wel in-crowd oldbie-humor zijn ofzo, of Roy kennende iets met Final Fantasy...
Ik!quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Wie heeft hier Just Cause op 1000/1000?
Ik heb hem op 950/1000 maar ben me save game kwijtquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Neequote:Op maandag 25 augustus 2008 17:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik!
Haha de grap is november oktober haha snap je hem? Wel een goeie!
quote:
Sack denk ff naquote:
November komt na Oktober ja. Maar wat is de grap dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sack denk ff naNovember - Oktober, Oktober - November
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:55 schreef SpankmasterC het volgende:
... Jamaar hij is blij omdat de game eerder komt, wat ie ook komt.... Ik snap hem ook echt nog steeds niet
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb hem op 950/1000 maar ben me save game kwijtenige wat ik nog moet is 1 of 2 races
Ben ik de enige die dan moeite heeft met dat spel?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik!
Haha de grap is november oktober haha snap je hem? Wel een goeie!
Nee, het ging over Far Cry 2.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:08 schreef Def1987 het volgende:
[..]
![]()
1 user is blij dat left 4 dead eerder uitkomt, lees maar goed het laatste gedeelte in het vorige topic, of hij moet het al veranderd hebben
Lees eens terug, Cyb had 2 berichten gepost, eentje over Far Cry 2 en eentje over Left 4 Dead.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:26 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Je reageerde op iemand die het had over valve
Is Far Cry 2 van valve dan?
Ja, en cyb had het over valve, en toen quotte hij hem.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Lees eens terug, Cyb had 2 berichten gepost, eentje over Far Cry 2 en eentje over Left 4 Dead.
Ja, en ik was te lui om het stukje over Left 4 Dead uit de quote te halen. Ik dacht: iedereen die wel een beetje bij zijn verstand is snapt wel dat ik het over Far Cry 2 heb. Maar ja, je kan niet alles hebben he.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:35 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ja, en cyb had het over valve, en toen quotte hij hem.
[ afbeelding ]
Ja en hij quote dus ook het Far Cry 2 stukje.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:35 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ja, en cyb had het over valve, en toen quotte hij hem.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja en hij quote dus ook het Far Cry 2 stukje.
Sorry, je faalt. -Dries- wint.
luiquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:38 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, en ik was te lui om het stukje over Left 4 Dead uit de quote te halen. Ik dacht: iedereen die wel een beetje bij zijn verstand is snapt wel dat ik het over Far Cry 2 heb. Maar ja, je kan niet alles hebben he.
Ja. En toen hapte je weer. Je hebt het echt niet door hequote:Op maandag 25 augustus 2008 18:43 schreef Def1987 het volgende:
[..]
luija tuurlijk. die halve seconde werk om je punt duidelijk te maken is natuurlijk niet nodig. Maar om je daarna eruit te lullen dat je het express deed is natuurlijk grappiger
happenquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:44 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja. En toen hapte je weer. Je hebt het echt niet door he
Het was ook niet leuk, maar iedereen wilde het weten dus dan laat ik het zienquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:44 schreef Digixz het volgende:
Dan snapte ik het dus toch wel, het was gewoon niet leuk.
Jullie maken er wel gelijk een hele competitie van hequote:Op maandag 25 augustus 2008 18:51 schreef Sackboy het volgende:
Samenvatting: Def1987 en Notorious_Roy probeerden iemand te pwnen maar werden zelf gepwned.
leuk tochquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus waar een mens zich toch druk om kan maken
Moet er niet aan denken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef -Dries- het volgende:
Maar je gaat Far Cry 2 toch wel kopen, he Def1987?
Waarom niet?quote:
November: Gears 2, Resistance 2, Left 4 Dead en Call of Duty 5.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
Call of Duty 5
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat worden Left 4 Dead, Call of Duty 5 voor mij. En Mirror's Edge (was ook november dacht ik?).quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
November: Gears 2, Resistance 2, Left 4 Dead en Call of Duty 5.
hapquote:
Daarom dusquote:
Jij hebt de ''quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:15 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Daarom dus![]()
Zodra ik in een game te horen krijg : Find blablabla en je krijgt een map te zien waarop je overal naartoe kan dan is het al uninstall bij mij
Heb je liever een super lineair scripted spel dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:15 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Daarom dus![]()
Zodra ik in een game te horen krijg : Find blablabla en je krijgt een map te zien waarop je overal naartoe kan dan is het al uninstall bij mij
Ik had ook veel moeite totdat ik dit deed: eerst ze snel mogelijk naar het strand, een heli jatten en naar de plek vliegen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:13 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die dan moeite heeft met dat spel?
Soms zijn die Liberation missie zijn makkelijk dat het met ogen dicht gespeeld kan worden, de andere keer ben je binnen 10 seconden dood.
En hoe moet je in godsnaam de laatste missie doen?
Taking out the trash.
Je wordt gebracht met de chopper en dan moet je met 't bootje naar dat prive eiland.
Het zit daar vol met Black Hand mensen en ik kan nooit bij die tank komen.
Moet ik wat side missies doen om een atoombom vrij te spelen ofzo? ik word er echt gek van
Spel was bugged as hell! Soms wordt je idd door een soort van super tank kapot geschoten en soms is die er niet bij die liberation missie'squote:Op maandag 25 augustus 2008 18:13 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die dan moeite heeft met dat spel?
Soms zijn die Liberation missie zijn makkelijk dat het met ogen dicht gespeeld kan worden, de andere keer ben je binnen 10 seconden dood.
En hoe moet je in godsnaam de laatste missie doen?
Taking out the trash.
Je wordt gebracht met de chopper en dan moet je met 't bootje naar dat prive eiland.
Het zit daar vol met Black Hand mensen en ik kan nooit bij die tank komen.
Moet ik wat side missies doen om een atoombom vrij te spelen ofzo? ik word er echt gek van
Nu kan ik natuurlijk een grap maken over patch niet uit, install nog niet mogelijk, dus uninstall ook niet. Maar tja dan krijgen we hele topic over dit soort dingenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:15 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Daarom dus![]()
Zogauw je het die manier doet is het geen ene moer aanquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spel was bugged as hell! Soms wordt je idd door een soort van super tank kapot geschoten en soms is die er niet bij die liberation missie's
En die laatste missie was bij mij ook bugged dus dat weet ik niet precies meer!
Dat deed ik niet expressquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:28 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Zogauw je het die manier doet is het geen ene moer aan
Het veroveren van de dorpjes heeft me heel veel frustraties opgewektquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat deed ik niet express![]()
Maar je moets ook een vliegtuig ofzo van hem onderscheppen maar die bewoog niet en bleef 1 meter boven de grond hangen ofzo en toen kon ik er gewoon tegen aan lopen en ik was er in!
En die tanks waren af en toe super ofzo dan schoten ze altijd raak! Maar dat was in je nadeel want de vijand had die!
Jep, dezequote:Op maandag 25 augustus 2008 19:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij hebt de '''s '' ook in de uitverkoop?
Wat vrijheid vind ik niet erg, maar teveel vrijheid vind ik weer niks aan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:21 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Heb je liever een super lineair scripted spel dan?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:18 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Jep, dezeownt gewoon
In 90% van mijn reacties kom je hem wel tegen
Bij mij loopt dat spel om de zoveel liberation missies vast en na elke settlement saven duurde veel te lang dus ik ben er maar mee gekapt. Race 7 lukte me ook maar nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:49 schreef Scarface2004 het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:26 schreef xFriendx het volgende:
Ah, COD5![]()
Hersenloos mensen afknallen in een WO2 omgeving, laat maar komen![]()
Deel 4 bedoel je?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:49 schreef Retarded het volgende:
[..]
kan ook niet wachten! Als ie net zo goed is als deel 5 dan heb ik mijn nieuwe online game gevonden
Volgens mij is het echt een bug ja die tanks! Best wat je kan proberen is achter de gebouwen blijven enzo de vlag proberen te bereiken! Die tank gewoon ontwijken!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:21 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik ben nu colonel als rank bij de Guerilla en heb een hammerhead vrijgespeeld.
Het lijkt op een tommygun maar schiet mini rockets, ding heeft alleen geen aim en schiet in pisboogjes.
Die laatste missie is echt zo gaar, ik ben een keer te voet bij de tank gekomen.
Maar als dat ding het eenmaal op jouw heeft gericht ben je kansloos.
Tank begint te schieten, jij vliegt in de lucht...als je weer kan opstaan schiet hij weer tot je dood bent.
Chopper ook niet te doen...zitten een aantal SAM rockets die je amper ziet en je uit de lucht schieten.
Als het de SAM rockets niet zijn dan is een of andere tank het wel.
Met de auto wordt je gelijk opgeblazen door de heli's.
En zo is het al een paar dagen zo.
Pittig is leuk, maar er zit ook geen afwisseling in de missies...het is nu echt een langdradig kutspel.
Ik wel hem wel 1000/1000 hebben.
Moet nog 7 races, 8 provincies redden en de laatste hoofdmissie.
Goed voor zo'n 400 punten
Tof spel wel hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:34 schreef Gamedemon het volgende:
oh jah, Just cause heb ik ook nog liggen.
Heb de limited edtion maar alvast besteld..... !quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
Fable 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wauw, die screens zijn echt prachtigquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
Fable 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waren die al te downloaden die pub games ?quote:Hartelijk dank voor uw pre-order van de game Fable 2 Limited Edition voor de Xbox360.
Met het plaatsen van deze pre-order heeft u de unieke Xbox live game Fable 2 pub games verdient.
U vraagt zich dan natuurlijk af wat er zo uniek is aan deze Xbox live game?
Hieronder de voordelen voor u op een rijtje;
- De mogelijkheid om alvast geld te verdienen voordat de game fable 2 uit is, en dit dan bij de release van de game direct te kunnen gebruiken voor het aanschaffen van allerlei in game goodies
- Een voorsprong creëren op mensen die de game niet hebben ge pre-orderd.
jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waren die al te downloaden die pub games ?
sweet !quote:
is dat echt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe gratis gamerpics.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb mijzelf tot nu toe alleen nog maar in de schulden gewerkt met die gamesquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:22 schreef Def1987 het volgende:
Die pubgames waren echt zo saai.
Die tower game was wel leuk maar die anderen waren echt te saai. constant op A rammen en hopen dat je wat wint. Als je fable 2 gepreorderd hebt dan zou ik het wel spelen, maar om los te kopen, nooit
ja dat had ik ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb mijzelf tot nu toe alleen nog maar in de schulden gewerkt met die games
Waar heb jij hem gepreorded? Ik wilde hem wel bij Gamehubs preorderen, maar ik weet niet of je overal dat arcade spelletje bij krijgt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:54 schreef Wessiej het volgende:
Ook maar Fable 2 gepreordered, even kijken of pub games kut is
Die shotgun is de vetste ooitquote:
Tja ik zou er toch altijd wel een zwakte voor houdenquote:
is die winkel een beetje betrouwbaar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Falo 3 voor 15 euro:
http://www.ombouwnederlan(...)php?products_id=1213
Ze kopen daar bundels in, bouwen die om en verkopen die 360's dan. De games die ze bij die bundels krijgen verkopen ze dan weer heel goedkoop. Aantal gasten op XBW hebben daar wel is gekocht en kregen het gewoon binnen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:50 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
is die winkel een beetje betrouwbaar?
zo'n gare naam voor een webshop
en ik wil natuurlijk wel een originele game
Waarom mag die site uberhaupt bestaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:50 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
is die winkel een beetje betrouwbaar?
zo'n gare naam voor een webshop
en ik wil natuurlijk wel een originele game
zoek en gij zult vinden:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:27 schreef Rossdale het volgende:
Omdat het ombouwen niet illegaal is volgens mij, het gaat om het spelen van gebrande games wat illegaal is omdat op die games auteursrecht zit.
Als je een fiets koopt, je zet er een motor op zodat je kunt fietsen zonder er moeite er voor te doen en je verkoopt hem weer onder het motto "sparta met" dan doe je ook niets fout. Het wordt pas illegaal wanneer je met je "sparta met" aan wielerkoersen gaat meedoen.
bronquote:13. SERVICEGEBRUIK EN -APPARATUUR
Je hebt alleen toegang tot de Service via een originele Xbox- of Xbox 360-console, een pc of door je aan te melden bij je account via Xbox.com. Je geeft aan dat je geautoriseerde software en hardware gebruikt voor het bezoeken van de Service en dat je software en hardware niet zijn gewijzigd op enige onbevoegde manier (zoals niet-geautoriseerde reparaties, upgrades en downloads). Iedere poging tot disassembleren, decompileren, afgeleide producten te maken, reverse-engineering, wijzigen, in licentie geven, distribueren of gebruiken voor andere doeleinden van de hardware of de software die hoort bij een originele Xbox- of Xbox 360-console of de Service is streng verboden en kan leiden tot het annuleren van je account en/of je toegang tot de Service, en tot wettelijke vervolging door Microsoft. Microsoft kan naar eigen inzicht elke redelijk lijkende juridische stap nemen tegen gebruikers die de beveiliging van Microsoft-systemen of -netwerken schaden of die deze overeenkomst of aanvullende voorwaarden schenden zoals beschreven in sectie 2 (boven), en deze gebruikers kunnen strafrechtelijk en/of civielrechtelijk aansprakelijk worden gesteld
Ik.. helaasquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:55 schreef Dancin_Rhino het volgende:
duke nukem, die stonden vroeger op van die twillight cd´s en die cds gingen dan het hele buurt door en iedereen had dat spel, wie kent ze nog die twillight cd´s ?
Ik ken ze ook nogquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:55 schreef Dancin_Rhino het volgende:
duke nukem, die stonden vroeger op van die twillight cd´s en die cds gingen dan het hele buurt door en iedereen had dat spel, wie kent ze nog die twillight cd´s ?
Onder het mom: het is toegestaan totdat je betrapt wordtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:57 schreef Rossdale het volgende:
Zolang je met de xbox niet online gaat en geen illegaal verkregen games speelt doe je dus niets illegaals omdat je van geen enkele service gebruik maaktJe 360 ombouwen om er een custom mediacenter of weet ik wat van te maken mag dus gewoon
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef _GdR_ het volgende:
En daarom geloof ik ook dat MS expres de RROD ontwikkeld heeft. Liever een xbox repareren dan winst verliezen door illegale games enzo.![]()
Ik heb geen illegale games/muziek/programma'squote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef _GdR_ het volgende:
Twilight was internet zoals het nu is. Iedereen zit hier heilig te doen qua software. Maar flikker toch op man. IEDEREEN hier heeft illegale games/muziek/programma's. Waarom is twilight nu niet meer populair? Omdat iedereen een dikke internet verbinding heeft. En vrijwel alles wat digitaal nu 'gratis' is.
Niet iedereen bouwt zn xbox om . Maar weet zeker dat dat komt door de brakke hardware en de goede software van Microsoft. Dus ga aub niet zo heilig doen kinders.
En daarom geloof ik ook dat MS expres de RROD ontwikkeld heeft. Liever een xbox repareren dan winst verliezen door illegale games enzo.![]()
Moet wel bulshit zijn inderdaad. Maar zeg nou zelf.quote:
Beestje jammer dat die RROD's voor 2 tientjes ook zelf te repareren zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef _GdR_ het volgende:
Twilight was internet zoals het nu is. Iedereen zit hier heilig te doen qua software. Maar flikker toch op man. IEDEREEN hier heeft illegale games/muziek/programma's. Waarom is twilight nu niet meer populair? Omdat iedereen een dikke internet verbinding heeft. En vrijwel alles wat digitaal nu 'gratis' is.
Niet iedereen bouwt zn xbox om . Maar weet zeker dat dat komt door de brakke hardware en de goede software service van Microsoft. Dus ga aub niet zo heilig doen kinders.
Waarom zou je dat doen, dan ben je je garantie kwijt en je moet betalen, terwijl het bij Microsoft gratis is, en je er met beetje geluk nog een game/accessoire gratis bij krijgt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beestje jammer dat die RROD's voor 2 tientjes ook zelf te repareren zijn![]()
ff schaamteloos reclame maken: Zie link in mijn sig bijvoorbeeld. *kuch*
Je krijgt hem gemaakt terug + een foto van Rossdale die naakt obscene dingen met je 360 uitvoert!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beestje jammer dat die RROD's voor 2 tientjes ook zelf te repareren zijn![]()
ff schaamteloos reclame maken: Zie link in mijn sig bijvoorbeeld. *kuch*
Voor iedereen die met de launch een console hebben gekocht, loopt over een aantal maanden hun garantie op een RRoD afquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:52 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, dan ben je je garantie kwijt en je moet betalen, terwijl het bij Microsoft gratis is, en je er met beetje geluk nog een game/accessoire gratis bij krijgt.
Ja crazy bites heb ik ook gehad, dat was echt cool , met alle tycoons en zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:27 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik ken ze ook nogik heb ook wel een cd gehad van crazy bites als ik me niet vergis, ook zoiets
(beetje laat)quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:20 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Wat vrijheid vind ik niet erg, maar teveel vrijheid vind ik weer niks aan.
Dat kan toch?
En daar gaat het idd omquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
(beetje laat)
Ow. Nou, ik heb liever heel veel vrijheid. Al heb ik ook niks tegen een scripted spel. Als het maar vet is.
Yep,.... vreselijk kut!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:54 schreef Wessiej het volgende:
Ook maar Fable 2 gepreordered, even kijken of pub games kut is
Nog niets op XBLquote:
Ik moet toch tot 16:30 uur werken.quote:
Ik kan er ook niets aan doen dat ik nu al wakker wordt hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:40 schreef Elect het volgende:
Nog een paar uur wachten.. Moet je ook niet zo verdomt vroeg wakker worden
Die Grid MP zooi ga ik niet doen, daar is MP te saai voor. De rest gaat nog wel lukken verwacht ikquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:48 schreef Def1987 het volgende:
Castle Crashers word mn eerste game sinds een paar maanden die ik weer koop. GRID begint wat te vervelen, vooral omdat ik nog zoveel exp moet voor legend rank (en direct mijn eerste 1000/1000 game).
Castle Crashers!!!
MP met collisions is wel leuk. Als dat aan staat dan beukt iedereen die achter je rijd eruitquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Die Grid MP zooi ga ik niet doen, daar is MP te saai voor. De rest gaat nog wel lukken verwacht ik
nog 3 uur en 53 minquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog maar weer eens een half uur CC gespeeld, heb een hoger level nu en dat is wel een stukje handigerSpel is echt zo cool
Enige probleem zijn grote hordes Thieves, die schieten namelijk met pijl en boog, en dat is kut
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Fuck al die mediocre JRPG's. FF is de koning.
quote:Products
1 x Tales of Vesperia - 360 (Preorder) $59.99CDN
Payment Method
Credit Card (Visa/Mastercard/Ame
Sub-Total: $59.99CDN
Tax (0%): $0.00CDN
Worldwide NL : 0.1 lb(s): $7.49CDN
Total: $67.48CDN
Order Status
08/26/2008 Shipped
PWNED!quote:Microsoft krijgt 20 miljoen dollar van Sony wegens trilfunctie in PlayStation controllers
Zoals veel gamers wel weten zijn er enkele rechtzaken geweest rondom de trilfunctie in de PlayStation en Xbox controllers. Via een omweg heeft Microsoft geld van Sony gehad omdat deze de trilfunctie in hun PlayStation controllers had zitten.
Het verhaal begon allemaal toen Immersion zowel Microsoft als Sony naar de rechtbank haalde, omdat deze bedrijven een trilfunctie in hun controllers heeft zitten. Immersion heeft echter patent op deze feature, maar had nog geen geld gezien voor het gebruik van hun techniek in de PlayStation en Xbox controllers.
Microsoft besloot daarom maar om de portomonnee te trekken en 26 miljoen dollar aan Immersion te betalen. In de overeenkomst die zij sloten zat echter een kleine clausule. Hierin staat dat Microsoft recht heeft op een gedeelte van de boete die Sony uiteindelijk aan Immersion moet betalen.
Sony werd op het laatste gedwongen een bedrag van 90 miljoen dollar te betalen aan Immersion. Deze laatste weigerde echter een gedeelte van dat bedrag aan Microsoft af te staan, waardoor beide partijen weer tegenover elkaar stonden in de rechtbank. Deze keer was Microsoft echter de aanklager, en de softwaregigant kreeg al snel gelijk. Immersion moet nu 20,75 miljoen van de 90 miljoen dollar betalen aan Microsoft. Hierdoor krijgt Microsoft eigenlijk gewoon een groot deel van hun eerder betaalde bedrag terug, en betalen ze maar 5,25 miljoen dollar voor de trilfunctie in de Xbox controller.
Paar miljoen meer en ze hadden nog winst gemaakt ookquote:
all hail MS , haha geweldig vind ik ditquote:
slim zaken doen is ditquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
all hail MS , haha geweldig vind ik dit( heb niks tegen sony maar dit is gewoon leuk )
Jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:47 schreef Niek. het volgende:
Vanavond maar eens CC downloaden, krijg je via die trial een goed idee van hoe de volledige game is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
K ik zie je vanavond danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:50 schreef Rossdale het volgende:
Geen idee, vanavond de demo eens uitproberen. Ik heb zelf ook maar 900 punten meer geloof ik dus ik moet nog even kijken
Kom vanavond maar langs, je weet waar mijn huis woont
Geen last van hier.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:50 schreef Motorhoofd het volgende:
Hebben jullie bij Castle Crashers ook dat als je een multiplayer game
wilt joinen je Xbox vaak vastloopt, of ben ik de enige?
Ben net 3 kwartier bezig geweest om het eindelijk te spelenquote:
Ik krijg vaak:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:50 schreef Motorhoofd het volgende:
Hebben jullie bij Castle Crashers ook dat als je een multiplayer game
wilt joinen je Xbox vaak vastloopt, of ben ik de enige?
Ja, dat heb ik dus ook! Hopelijk komt er snel een patch ofzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:21 schreef Scarface2004 het volgende:
Game no longer availible
of een vastloper tijden ´t Loading scherm
Nu? Zoja, count me in.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:11 schreef existenz het volgende:
Ok, tijd voor 4 mans CC FOK! CC games!
Ik als basher/klapvoer
Tequila als healer, doet ie ook wat nuttigs
...
...
Overigens heb ik sinds vandaag een 5.1 1000W Home Theathre system die ik nu ook surround doet op mijn 360. De buren mogen de hele avond al naar die leuke deuntjes van CC luisteren![]()
Helemaal geen problemen mee tot nu toe, gelukkig maar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:07 schreef Gamedemon het volgende:
Jammer dat CC online stuk is...
Daar ligt toch echt de kracht achter de game...
moet je die andere van hun ook kopenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:28 schreef Cid het volgende:
CC ook maar gekocht, grappige game! Ze moeten meer maken van dit soort 2D beat'm ups... Mis dat genre wel, met toppers als Double Dragen en Turtles in Time
pffft hij krijgt hier geen budgetprijs omdat het vertaald moet worden?quote:Nieuws: Banjo alleen in het Nederlands te spelen?
Door Rene Groen op 27-08-2008 om 18:44 Bron: Perfect-Rare
Volgens velen is er niets zo tergend als een Nederlandse taal in een game, toch lijkt het erop dat Microsoft de laatste Banjo game alleen in het Nederlands uit zal leveren.
Tegenover Perfect-Rare laat Microsoft Benelux weten dat het spel volledig vertaald zal worden. Deze vertaling is tevens de reden dat het spel hier geen budgetprijs krijgt, iets wat in Amerika het geval is, maar dat wij gewoon 59 Euro moeten betalen. Omdat de Nederlandse markt klein is moeten de vertaalkosten gedeeld worden over een beperkt aantal gebruikers, waardoor de game zelf duurder zal zijn. Tegelijkertijd zullen de Duitse en Franse versies weliswaar eveneens vertaald worden, maar omdat dit over een groter aantal gebruikers valt hoeven zij deze kosten niet te dragen.
Het grote nadeel van de vertaling zijn overigens niet alleen de kosten, Microsoft Benelux denkt tevens dat dat het niet mogelijk zal zijn om Banjo-Kazooie: Boutjes en Moertjes (de Nederlandse naam van de titel - Red.) in het Engels te spelen, net als met Viva Pinata. Overigens zit Microsoft hier toch verkeerd, door de taal in het Engels in te stellen kon ook Viva Pinata gewoon in het Engels gespeeld worden, we hopen dan ook dat ze ernaast zitten.
Alien Hominid? Dat spel is toch irritant moeilijk?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:12 schreef kepler het volgende:
[..]
moet je die andere van hun ook kopenBen alleen even de naam kwijt
Volgens mij 1 jaar garantie erop.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:48 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee of er ook zulke goeie garantie zit op onderdelen? (net zo goed als op de consoles?)
Mijn batterypack wil niet meer opladen namelijk... ding is paar weken oud
Ik had eerst ernstige lag problemen.. Kwam er achter dat ik bittorrent aan het staan. Ik klikte het uit en het spel liep bij iedereen vlekkeloos.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:07 schreef Gamedemon het volgende:
Jammer dat CC online stuk is...
Daar ligt toch echt de kracht achter de game...
PS3 versie overduidelijk voor mij. Het geeft me gewoon altijd een voldoening om een franchise die ik vanaf de PS1 al met een PS controller speel gewoon mee door te zetten. Dat had ik ook met DMC 4 en PES.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik moet hem hebben , ben alleen nog niet uit of ik er een ps3 voor ga kopen , of de 360 versie neem
quote:http://perfect-rare.nl
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:08 schreef GokuSFE het volgende:
Kleine tip voor mensen in CC die geld nodig hebben (en al zover zijn):mijn manier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
lekker importeren dus , nederlandse voice actingquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
pffft hij krijgt hier geen budgetprijs omdat het vertaald moet worden?
Microsoft geeft dus al toe dat deze game geen financieel succes gaat worden?
Of komen ze maar met een kutsmoes om je teveel te laten betalen?
Ik hoef Banjo in ieder geval niet als het nederlands is, en als hij Engels uitkomt zal ik hem toch waarschijnlijk een keer lenen.. ik ga geen geld aan dit soort games verspillen.
jij hebt al een ps3 , ik moet er nog altijd een aanschaffen .quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
PS3 versie overduidelijk voor mij. Het geeft me gewoon altijd een voldoening om een franchise die ik vanaf de PS1 al met een PS controller speel gewoon mee door te zetten. Dat had ik ook met DMC 4 en PES.
edit: stukje van Banjo is dus al voorbij gekomen. Enige wat ik er op heb te zeggen is:![]()
[..]
Perfect, right...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook niet op zit te wachten. Enige uitzondering was Beyond Good & Evil die gewoon een goeie Nederlandse voice-cast had.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
lekker importeren dus , nederlandse voice acting
In Viva Pinata is het ook best te doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook niet op zit te wachten. Enige uitzondering was Beyond Good & Evil die gewoon een goeie Nederlandse voice-cast had.
ik zit niet te wachten op texten als :quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In Viva Pinata is het ook best te doen
In Uncharted is ie ook behoorlijk goed moet ik zeggen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook niet op zit te wachten. Enige uitzondering was Beyond Good & Evil die gewoon een goeie Nederlandse voice-cast had.
2 Potjes geprobeerd te spelen...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik had eerst ernstige lag problemen.. Kwam er achter dat ik bittorrent aan het staan. Ik klikte het uit en het spel liep bij iedereen vlekkeloos.
Spel heeft geen normale lag ingebouwd. Dus als de ping hoger is zal de game langzamer lopen en zelf wachten tot de data weer verspreid is. Normaal gebeurd dit alleen bij LAN games, maar hier is het ook gebruikt. Beetje jammer, maar zal wel te maken hebben met de hitpoints verdeling.
Nothing beats : "Are you interested in something seedy?....., no.. i don't mean like that!"quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In Viva Pinata is het ook best te doen
Ik ben het er wel mee eensquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Castle CrashersWat een geweldige game
![]()
Geweldig ja!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In Uncharted is ie ook behoorlijk goed moet ik zeggen.
Ik moest gister anders op "Het ton" schieten.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
In Uncharted is ie ook behoorlijk goed moet ik zeggen.
45 Euro hier,.... iets van 28 Euro bij Playasia!quote:
checkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
45 Euro hier,.... iets van 28 Euro bij Playasia!
Met porto komt dat op 45 uit,... dan zou ik eerder naar de winkel gaan. Maar gelukkig is het in het buitenland allemaal een stuk goedkoperquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedkoopste in NL is zover ik kan zien GC Shop voor ¤ 38,-
quote:Mogelijk een nieuwe Perfect Dark in 2009
Eerder al wist Surfergirl, een blogger op blogspot.com, een aantal geruchten de wereld in te helpen die waar bleken te zijn. Ze had echter aangekondigd hiermee te stoppen en heeft dat dan ook tot vandaag gedaan.
Echter heeft ze nu opnieuw een stukje op haar blog geschreven, waarin ze verteld dat ze tijdens de E3 de kans had om bij Rare een kijkje achter de schermen te nemen. Hier mocht ze het nieuwste project, Perfect Dark 2, bekijken.
"Van wat ik gezien heb, gaat dit vervolg op Perfect Dark Zero zeker een aantal fouten goed maken. Het is echter nog veel te vroeg om te kunnen zeggen of deze shooter ook echt weer op het oude niveau komt, waar Rare tijdens het N64 tijdperk op zat. De vormgeving is in ieder geval beter, maar dat was natuurlijk ook niet zo moeilijk", schrijft Surfergirl.
goh wat raar dat t niet goed werkt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik krijg vaak:Game no longer available. Iets met NAT-setting.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:20 schreef Scarface2004 het volgende:
Iemand in voor Castle Crashers.
Ik kom niet voorbij dat volleybal stukje, in je 1tje is het niet te doen.
En online joinen is net zo kansloos als over je eigen buik klaarkomen
Ik zit er weer aan te denken om een 2de te lvlenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef Rossdale het volgende:
Toffe game die leuk was om 1 keer uit te spelen, maar ik ga hem zelf niet aanschaffen. Zo hoog is de replaywaarde niet denk ik.
Gewoon springen en slaan, dan blijft de bal hoog. Maak je zo punten. Had het pas het tweede potje door, toen was het ook gelijk 10-2quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:20 schreef Scarface2004 het volgende:
lees het ninja gaiden 2 topic, zal daar vast wel staan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Goddamn, Ninja Gaiden 2 aan het spelen. Loopt mijn schijf bij act 10 gans vast. Geen beweging in te krijgen. Xbox gereset, opnieuw geprobeerd, maar weer op hetzelfde stuk gaat het mis. Iemand hier ervaring mee? Of nog beter, een oplossing?
Of wat ik doequote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:10 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Gewoon springen en slaan, dan blijft de bal hoog. Maak je zo punten. Had het pas het tweede potje door, toen was het ook gelijk 10-2
Komt omdat je Ninja Gaiden 2 geupdate hebt, dan kan je hem niet meer uitspelenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Goddamn, Ninja Gaiden 2 aan het spelen. Loopt mijn schijf bij act 10 gans vast. Geen beweging in te krijgen. Xbox gereset, opnieuw geprobeerd, maar weer op hetzelfde stuk gaat het mis. Iemand hier ervaring mee? Of nog beter, een oplossing?
quote:Ninja Gaiden II Freezing Temporary Fix
Posted on Aug 11, 2008 05:19:13 PM by: Mark Fajardo
If you’re one of the people experiencing the freezing problem in Ninja Gaiden II since the last title update was released, we have the temporary fix for you! According to a majority of the people having this problem, you can play Ninja Gaiden II without any problems by deleting your hard drive’s cache and playing the game offline. It might take some time for Tecmo and Microsoft to come up with a patch, so this solution might help you.
By deleting your game cache in your hard drive, all of your game updates will be erased, forcing you to download them again the next time you sign into XBOX Live. Here’s how to delete your game cache:
Please be reminded that once you do this, you won’t be able to play the Mission Modes while you’re offline with your game cache being cleared!
- Go to the system blade and Select MEMORY
- Press Y and then press X, X, LB, RB, X, X. A confirmation message will appear asking you if you want to perform a maintenance on your hard drive. Choose Yes, and there ya go!
Does it work for you? It did for me!
Krijg je spijt van! Of tenminste, dat kreeg ik wel, heb nu weer een nieuwe gekocht...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb dus sinds een maand of 3 mijn Xbox, maar ik doe er de laatste tijd bijna niets meer mee![]()
Zit nu in twijfel of dat ik hem moet verkopen...
Import je hem uit Canada ofzo, waarschijnlijk regio vrij, dus dan is het 34 euro incl. verzenden en engelstalig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dikke fail zeg, dat Banjo-Kazooie: Boutjes en Moertjes. Betalen voor een vertaling die je niet wilt....
of uit engeland waar ze toch engels spreken en werkt met zekerheidquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Import je hem uit Canada ofzo, waarschijnlijk regio vrij, dus dan is het 34 euro incl. verzenden en engelstalig.
Anders tyfen ze gewoon eens een keer op in plaats van alleen maar met pre-rendered screens te komen. Godskolere he.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
34 euro incl. ? Waar dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Import je hem uit Canada ofzo, waarschijnlijk regio vrij, dus dan is het 34 euro incl. verzenden en engelstalig.
nee het moet wezen : Moet weerstaan ....quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee het moet wezen : Moet weerstaan ....
geef het een kwartiertje de tijd en je zal je kostelijk vermaken!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:56 schreef Niek. het volgende:
Heb vanavond even de trial van CC gespeeld, niet mijn game... kon me niet echt boeien.
Het kwam op mij teveel over als simpel buttonbashen, en als ik old-skool 2d side scrolling games wil spelen plug ik even een NES inquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:59 schreef RitseB het volgende:
[..]
geef het een kwartiertje de tijd en je zal je kostelijk vermaken!
Ik snap de hype echt niet,... heb de trial geprobeerd en ik zie gewoon een NES beat-em-up met meer stijl in de graphics,.... tis gewoon een button-basher,.... Knap dat ze de hype van dit 150MB spel zo hebben laten oplopen dat iedereen het blind kooptquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga zo even de trail van CC proberen.
Een game blind kopenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap de hype echt niet,... heb de trial geprobeerd en ik zie gewoon een NES beat-em-up met meer stijl in de graphics,.... tis gewoon een button-basher,.... Knap dat ze de hype van dit 150MB spel zo hebben laten oplopen dat iedereen het blind koopt
Niks voor mij!
Heb vaak zat games gekocht zonder eerst een demo ofzo te hebben gespeeld. (Hetzelfde met films, Scarface gekocht omdat sommige mensen hem geweldig vinden, echt een enorme miskoop...)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:40 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Een game blind kopenDat wil ik wel eens zien dan, 360 aanzetten, naar arcade gaan en new arrivals, dan hopen dat je de goede game aanklikt
Ik vermaak me in ieder geval kostelijk met dit spel. Ok, zodra het saai begint te worden ( wat wel na een paar dagen kan gebeuren ) laat ik het een aantal weken met rust en pak het daarna weer op. Gewoon een leuke game die ik speel tot de echte games eraan komen binnenkort
Toch na tig keer proberen gelukt, alleen nu word ik weer om de zoveel minuten weer van xbl afgekickt. Morgen dan maar even bellen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:18 schreef Reintji het volgende:
Een van de tips bij een slechte XBL verbinding van xbox.com was het recoveren van je gamertag, zelfs dat lukt nu niet meer. Bij het testen van de verbinding krijg ik de helft van de tijd de melding dat XBL niet beschikbaar is, of wanneer het recoveren van mn gamertag op de helft is klapt de boel er ook uit. Het kabel-modem al gereset, router gereset, nog geen XBL. Kan nu zelfs mijn profiel niet meer inladen omdat mijn gamertag niet volledig "gerecoverd" is. Iemand een idee?
DooD, je xbox videokaart is DooDquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:42 schreef DooD het volgende:
Mensen mijn beeld werd daarnet paars en vervormd artifacts. Dat had ik van de week ook al maar toen was het na een reeboot weg, nu doet de xbox niks meer. Hij brandt wel gewoon groen maar geeft geen beeld, geen RROD dus, heb ook 2 andere hdmi poorten geprobeerd hetzelfde verhaal.
Ik denk dat de videochip van mijn Elite overleden is, of hebben jullie nog een wonderoplossing?
Ik hoop ten zeerste dat het niet aan ziggo ligt, na bijna 3 maand geen internet en een maand geen xbox zou ik heel depressief worden als ik over 2 week alles weer heb en het alsnog niet werktquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:49 schreef Reintji het volgende:
Nog meer mensen met XBL problemen in combinatie met Ziggo?
[..]
Toch na tig keer proberen gelukt, alleen nu wordt ik weer om de zoveel minuten weer van xbl afgekickt. Morgen dan maar even bellen.
Ik heb het net even gespeeld maar vind het ook niet echt super. Wel maar heel ff snel gedaan dus morgen nog ff meer tijd voor nemen. Maar... Worms blijft vele malen vetterquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga zo even de trail van CC proberen.
Je was wel online steeds?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:18 schreef Reintji het volgende:
Nog meer mensen met XBL problemen in combinatie met Ziggo?
Een van de tips bij een slechte XBL verbinding van xbox.com was het recoveren van je gamertag, zelfs dat lukt nu niet meer. Bij het testen van de verbinding krijg ik de helft van de tijd de melding dat XBL niet beschikbaar is, of wanneer het recoveren van mn gamertag op de helft is klapt de boel er ook uit. Het kabel-modem al gereset, router gereset, nog geen XBL. Kan nu zelfs mijn profiel niet meer inladen omdat mijn gamertag niet volledig "gerecoverd" is. Iemand een idee?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:14 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik hoop ten zeerste dat het niet aan ziggo ligt, na bijna 3 maand geen internet en een maand geen xbox zou ik heel depressief worden als ik over 2 week alles weer heb en het alsnog niet werkt
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het net even gespeeld maar vind het ook niet echt super. Wel maar heel ff snel gedaan dus morgen nog ff meer tijd voor nemen. Maar... Worms blijft vele malen vetter
Inderdaad, zoo fucking klote qua allesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Sowieso Ziggo
Een en al ellende wat ik allemaal lees.
Nog beter?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:31 schreef Niek. het volgende:
[..]Worms is wel leuk, maar het had zoveel beter kunnen zijn.
Hopelijk kunnen we dan eindelijk over 2 weken dat potje Worms doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:38 schreef lennartb.nl het volgende:
@ aquila, ik heb het erger dan de gemiddelde hongerneger ja
Ja inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:39 schreef AQuila360 het volgende:
Hopelijk kunnen we dan eindelijk over 2 weken dat potje Worms doen![]()
Jawel, want;quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
Je was wel online steeds?
Als ze Worms 2 rechtstreeks hadden overgezet dan was het echt perfect.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog beter?
[..]
Hopelijk kunnen we dan eindelijk over 2 weken dat potje Worms doen![]()
Hier totaal geen problemenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Sowieso Ziggo
Een en al ellende wat ik allemaal lees.
Geef mij dit spel maarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het net even gespeeld maar vind het ook niet echt super. Wel maar heel ff snel gedaan dus morgen nog ff meer tijd voor nemen. Maar... Worms blijft vele malen vetter
26 unlockable characters.. Booom.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Plottwist in Castle Crashers!
Tot nu toe alleen die grijze en Alien Hominid unlocked, hoe ik ooit aan die andere komquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:22 schreef BMH het volgende:
[..]
26 unlockable characters.. Booom.
Kep er al.... 1..
Die Dyack is echt de grootste dumbass van 2008.quote:De vete tussen een forum en ontwikkelaar
De bezoekers van het gameforum NeoGAF zal het vast niet zijn ontgaan: Denis Dyack, de man achter Too Human, en een van de grootste gamecommunities op internet leven al een tijdje niet meer op goede voet met elkaar. Uiteindelijk vormt het bannen van Dyack van het forum de conclusie van een maandenlange vete.
Hoe heeft dit allemaal dan zo kunnen escaleren? Het begon met de onthulling van de Xbox 360-versie van de al jaren in ontwikkeling zijnde game in 2005. De hype begon zich op te bouwen. Silicon Knight stelde echter flink teleur toen tijdens de E3 van 2006 de speelbare demo van Too Human ondermaats presteerde. Dyack had grootse beloften gemaakt en werd zonder enig mededogen op NeoGAF omlaag gehaald.
Dyack trok zich de kritiek aan en begon zich te mengen in de discussie over zijn eigen game. Dyack bleef echter hoog van de toren blazen, zonder enig bewijs dat de game er kwalitatief op vooruit ging. Hierdoor bleef een groot deel van het forum geamuseerd commentaar leveren op al de nieuwtjes over hem en zijn game.
Met een topic waarin Dyack vroeg wie voor of tegen hem was, gooide Dyack alleen nog maar meer olie op het vuur. In een interview met 1UP onthulde hij een soort van sociaal experiment te hebben willen houden om aan te tonen hoe een internet-community zonder een game zelf gespeeld te hebben een negatieve invloed kunnen hebben op de perceptie van een game. Dit 'onderzoek' en de daarop volgende oproep van Dyack om het forum te sluiten, vielen niet in goede aarde bij NeoGAF. Zelf mensen die Dyacks uitlatingen negeerden in het vooruitzicht van een goede game begonnen zich te irriteren aan zijn gedrag.
Het is zeker niet ongehoord dat game-ontwikkelaars hun stem laten horen op NeoGAF, of andere forums. Namen als David Jaffe (God of War), Alex Ward (Burnout) en Cliff Bleszinski (Gears of War) komen geregeld langs om zich te mengen in een discussie en vooral om dingen te verduidelijken. Verder bezoeken ook vele minder bekende leden van ontwikkelteams het forum, mensen die over het algemeen worden gerespecteerd en soms zelfs worden aanbeden.
In het geval van Dyack is het resultaat uiteindelijk dat hij is verbannen van één van de meest invloedrijke game-forums op het internet. Verbannen worden van een forum is op zich niet erg, maar in het geval van Dyack zou het wel eens ernstige repercussies kunnen hebben. Het is zeker niet ondenkbaar dat Dyack, door zich de woede van de game-community op zijn hals te halen, er mede voor gezorgd heeft dat minder mensen zijn game zullen kopen.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:12 schreef Niek. het volgende:
[..]
Als ze Worms 2 rechtstreeks hadden overgezet dan was het echt perfect.
Ik vond het maar 1 groot teleur!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:31 schreef Niek. het volgende:
[..]Worms is wel leuk, maar het had zoveel beter kunnen zijn.
Je moet dat ook een paar keer spelen dan kun je het goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:13 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Geef mij dit spel maarik ben dan ook zwaar waardeloos in worms
Tante Cidonia.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:30 schreef Marble het volgende:
[..]
Tante Cidonia.
Cid Vicious.
Cidder en Beef.
Revenge of the Cid.
Ciddler on the Roof.
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef -Dries- het volgende:
Jeetje zeg, dat nieuws van Banjo in het nederlands
Jij bent mijn nieuwe held. Heb hem gewoon weer werkende. Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Komt omdat je Ninja Gaiden 2 geupdate hebt, dan kan je hem niet meer uitspelen
http://www.gamersplatform(...)ezing-temporary-fix/
[..]
Haha, heb gister ook de laatste achievement gehaald: Ace!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:26 schreef AQuila360 het volgende:
Gister Aegis Wing weer gespeeld! Dat blijft ook een tof spelletje![]()
Ik heb alleen die nog nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:35 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Haha, heb gister ook de laatste achievement gehaald: Ace!
Je moest met 185,000 eindigen en ik eindigde met 185,030
200/200
Je moet sowieso wel erg gestoord zijn om niet gewoon de US versie te nemen. $40 of ¤60 (gewoon meer dan dubbel zo duur!) als adviesprijs, moeilijke keus hoor!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef -Dries- het volgende:
Jeetje zeg, dat nieuws van Banjo in het nederlands
Het was ook een moeilijke achievement. Ik heb het met geluk behaald, denk ik, want ik was bijna dood. Als ik 1 iemand niet had geknalt, had ik het waarschijnlijk niet gehaald.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb alleen die nog nietMaar het is wel een tof spel vooral 4 player co-op en dan op Insane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |