waren die al te downloaden die pub games ?quote:Hartelijk dank voor uw pre-order van de game Fable 2 Limited Edition voor de Xbox360.
Met het plaatsen van deze pre-order heeft u de unieke Xbox live game Fable 2 pub games verdient.
U vraagt zich dan natuurlijk af wat er zo uniek is aan deze Xbox live game?
Hieronder de voordelen voor u op een rijtje;
- De mogelijkheid om alvast geld te verdienen voordat de game fable 2 uit is, en dit dan bij de release van de game direct te kunnen gebruiken voor het aanschaffen van allerlei in game goodies
- Een voorsprong creëren op mensen die de game niet hebben ge pre-orderd.
jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waren die al te downloaden die pub games ?
sweet !quote:
is dat echt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe gratis gamerpics.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb mijzelf tot nu toe alleen nog maar in de schulden gewerkt met die gamesquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:22 schreef Def1987 het volgende:
Die pubgames waren echt zo saai.
Die tower game was wel leuk maar die anderen waren echt te saai. constant op A rammen en hopen dat je wat wint. Als je fable 2 gepreorderd hebt dan zou ik het wel spelen, maar om los te kopen, nooit
ja dat had ik ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb mijzelf tot nu toe alleen nog maar in de schulden gewerkt met die games
Waar heb jij hem gepreorded? Ik wilde hem wel bij Gamehubs preorderen, maar ik weet niet of je overal dat arcade spelletje bij krijgt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:54 schreef Wessiej het volgende:
Ook maar Fable 2 gepreordered, even kijken of pub games kut is
Die shotgun is de vetste ooitquote:
Tja ik zou er toch altijd wel een zwakte voor houdenquote:
is die winkel een beetje betrouwbaar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Falo 3 voor 15 euro:
http://www.ombouwnederlan(...)php?products_id=1213
Ze kopen daar bundels in, bouwen die om en verkopen die 360's dan. De games die ze bij die bundels krijgen verkopen ze dan weer heel goedkoop. Aantal gasten op XBW hebben daar wel is gekocht en kregen het gewoon binnen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:50 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
is die winkel een beetje betrouwbaar?
zo'n gare naam voor een webshop
en ik wil natuurlijk wel een originele game
Waarom mag die site uberhaupt bestaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:50 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
is die winkel een beetje betrouwbaar?
zo'n gare naam voor een webshop
en ik wil natuurlijk wel een originele game
zoek en gij zult vinden:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:27 schreef Rossdale het volgende:
Omdat het ombouwen niet illegaal is volgens mij, het gaat om het spelen van gebrande games wat illegaal is omdat op die games auteursrecht zit.
Als je een fiets koopt, je zet er een motor op zodat je kunt fietsen zonder er moeite er voor te doen en je verkoopt hem weer onder het motto "sparta met" dan doe je ook niets fout. Het wordt pas illegaal wanneer je met je "sparta met" aan wielerkoersen gaat meedoen.
bronquote:13. SERVICEGEBRUIK EN -APPARATUUR
Je hebt alleen toegang tot de Service via een originele Xbox- of Xbox 360-console, een pc of door je aan te melden bij je account via Xbox.com. Je geeft aan dat je geautoriseerde software en hardware gebruikt voor het bezoeken van de Service en dat je software en hardware niet zijn gewijzigd op enige onbevoegde manier (zoals niet-geautoriseerde reparaties, upgrades en downloads). Iedere poging tot disassembleren, decompileren, afgeleide producten te maken, reverse-engineering, wijzigen, in licentie geven, distribueren of gebruiken voor andere doeleinden van de hardware of de software die hoort bij een originele Xbox- of Xbox 360-console of de Service is streng verboden en kan leiden tot het annuleren van je account en/of je toegang tot de Service, en tot wettelijke vervolging door Microsoft. Microsoft kan naar eigen inzicht elke redelijk lijkende juridische stap nemen tegen gebruikers die de beveiliging van Microsoft-systemen of -netwerken schaden of die deze overeenkomst of aanvullende voorwaarden schenden zoals beschreven in sectie 2 (boven), en deze gebruikers kunnen strafrechtelijk en/of civielrechtelijk aansprakelijk worden gesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |