quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:09 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Midden oktober! Wow ik dacht laatst ergens te lezen eind november. Goed nieuws!
quote:Don't panic Mr. Mainwaring! It's only a sixteen-day delay (November 4th - November 20th) to allow Left 4 Dead's launch to coincide with the 10th anniversary of Half-Life's release.
http://ve3d.ign.com/articles/news/41094/Left-4-Dead-Delayed
Ja ik snap hem ook niet...quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:44 schreef Sackboy het volgende:
Gaat iemand me nog uitleggen wat er zo grappig was aan
[..]
Ik denk dat hij uberhaupt de enige is die hem snaptquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja ik snap hem ook niet...
Zal wel in-crowd oldbie-humor zijn ofzo, of Roy kennende iets met Final Fantasy...
Ik!quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Wie heeft hier Just Cause op 1000/1000?
Ik heb hem op 950/1000 maar ben me save game kwijtquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Neequote:Op maandag 25 augustus 2008 17:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik!
Haha de grap is november oktober haha snap je hem? Wel een goeie!
quote:
Sack denk ff naquote:
November komt na Oktober ja. Maar wat is de grap dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sack denk ff naNovember - Oktober, Oktober - November
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:55 schreef SpankmasterC het volgende:
... Jamaar hij is blij omdat de game eerder komt, wat ie ook komt.... Ik snap hem ook echt nog steeds niet
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb hem op 950/1000 maar ben me save game kwijtenige wat ik nog moet is 1 of 2 races
Ben ik de enige die dan moeite heeft met dat spel?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik!
Haha de grap is november oktober haha snap je hem? Wel een goeie!
Nee, het ging over Far Cry 2.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:08 schreef Def1987 het volgende:
[..]
![]()
1 user is blij dat left 4 dead eerder uitkomt, lees maar goed het laatste gedeelte in het vorige topic, of hij moet het al veranderd hebben
Lees eens terug, Cyb had 2 berichten gepost, eentje over Far Cry 2 en eentje over Left 4 Dead.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:26 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Je reageerde op iemand die het had over valve
Is Far Cry 2 van valve dan?
Ja, en cyb had het over valve, en toen quotte hij hem.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Lees eens terug, Cyb had 2 berichten gepost, eentje over Far Cry 2 en eentje over Left 4 Dead.
Ja, en ik was te lui om het stukje over Left 4 Dead uit de quote te halen. Ik dacht: iedereen die wel een beetje bij zijn verstand is snapt wel dat ik het over Far Cry 2 heb. Maar ja, je kan niet alles hebben he.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:35 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ja, en cyb had het over valve, en toen quotte hij hem.
[ afbeelding ]
Ja en hij quote dus ook het Far Cry 2 stukje.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:35 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ja, en cyb had het over valve, en toen quotte hij hem.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja en hij quote dus ook het Far Cry 2 stukje.
Sorry, je faalt. -Dries- wint.
luiquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:38 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, en ik was te lui om het stukje over Left 4 Dead uit de quote te halen. Ik dacht: iedereen die wel een beetje bij zijn verstand is snapt wel dat ik het over Far Cry 2 heb. Maar ja, je kan niet alles hebben he.
Ja. En toen hapte je weer. Je hebt het echt niet door hequote:Op maandag 25 augustus 2008 18:43 schreef Def1987 het volgende:
[..]
luija tuurlijk. die halve seconde werk om je punt duidelijk te maken is natuurlijk niet nodig. Maar om je daarna eruit te lullen dat je het express deed is natuurlijk grappiger
happenquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:44 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja. En toen hapte je weer. Je hebt het echt niet door he
Het was ook niet leuk, maar iedereen wilde het weten dus dan laat ik het zienquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:44 schreef Digixz het volgende:
Dan snapte ik het dus toch wel, het was gewoon niet leuk.
Jullie maken er wel gelijk een hele competitie van hequote:Op maandag 25 augustus 2008 18:51 schreef Sackboy het volgende:
Samenvatting: Def1987 en Notorious_Roy probeerden iemand te pwnen maar werden zelf gepwned.
leuk tochquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus waar een mens zich toch druk om kan maken
Moet er niet aan denken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef -Dries- het volgende:
Maar je gaat Far Cry 2 toch wel kopen, he Def1987?
Waarom niet?quote:
November: Gears 2, Resistance 2, Left 4 Dead en Call of Duty 5.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
Call of Duty 5
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat worden Left 4 Dead, Call of Duty 5 voor mij. En Mirror's Edge (was ook november dacht ik?).quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
November: Gears 2, Resistance 2, Left 4 Dead en Call of Duty 5.
hapquote:
Daarom dusquote:
Jij hebt de ''quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:15 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Daarom dus![]()
Zodra ik in een game te horen krijg : Find blablabla en je krijgt een map te zien waarop je overal naartoe kan dan is het al uninstall bij mij
Heb je liever een super lineair scripted spel dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:15 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Daarom dus![]()
Zodra ik in een game te horen krijg : Find blablabla en je krijgt een map te zien waarop je overal naartoe kan dan is het al uninstall bij mij
Ik had ook veel moeite totdat ik dit deed: eerst ze snel mogelijk naar het strand, een heli jatten en naar de plek vliegen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:13 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die dan moeite heeft met dat spel?
Soms zijn die Liberation missie zijn makkelijk dat het met ogen dicht gespeeld kan worden, de andere keer ben je binnen 10 seconden dood.
En hoe moet je in godsnaam de laatste missie doen?
Taking out the trash.
Je wordt gebracht met de chopper en dan moet je met 't bootje naar dat prive eiland.
Het zit daar vol met Black Hand mensen en ik kan nooit bij die tank komen.
Moet ik wat side missies doen om een atoombom vrij te spelen ofzo? ik word er echt gek van
Spel was bugged as hell! Soms wordt je idd door een soort van super tank kapot geschoten en soms is die er niet bij die liberation missie'squote:Op maandag 25 augustus 2008 18:13 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die dan moeite heeft met dat spel?
Soms zijn die Liberation missie zijn makkelijk dat het met ogen dicht gespeeld kan worden, de andere keer ben je binnen 10 seconden dood.
En hoe moet je in godsnaam de laatste missie doen?
Taking out the trash.
Je wordt gebracht met de chopper en dan moet je met 't bootje naar dat prive eiland.
Het zit daar vol met Black Hand mensen en ik kan nooit bij die tank komen.
Moet ik wat side missies doen om een atoombom vrij te spelen ofzo? ik word er echt gek van
Nu kan ik natuurlijk een grap maken over patch niet uit, install nog niet mogelijk, dus uninstall ook niet. Maar tja dan krijgen we hele topic over dit soort dingenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:15 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Daarom dus![]()
Zogauw je het die manier doet is het geen ene moer aanquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spel was bugged as hell! Soms wordt je idd door een soort van super tank kapot geschoten en soms is die er niet bij die liberation missie's
En die laatste missie was bij mij ook bugged dus dat weet ik niet precies meer!
Dat deed ik niet expressquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:28 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Zogauw je het die manier doet is het geen ene moer aan
Het veroveren van de dorpjes heeft me heel veel frustraties opgewektquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat deed ik niet express![]()
Maar je moets ook een vliegtuig ofzo van hem onderscheppen maar die bewoog niet en bleef 1 meter boven de grond hangen ofzo en toen kon ik er gewoon tegen aan lopen en ik was er in!
En die tanks waren af en toe super ofzo dan schoten ze altijd raak! Maar dat was in je nadeel want de vijand had die!
Jep, dezequote:Op maandag 25 augustus 2008 19:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij hebt de '''s '' ook in de uitverkoop?
Wat vrijheid vind ik niet erg, maar teveel vrijheid vind ik weer niks aan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:21 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Heb je liever een super lineair scripted spel dan?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:18 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Jep, dezeownt gewoon
In 90% van mijn reacties kom je hem wel tegen
Bij mij loopt dat spel om de zoveel liberation missies vast en na elke settlement saven duurde veel te lang dus ik ben er maar mee gekapt. Race 7 lukte me ook maar nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:49 schreef Scarface2004 het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:26 schreef xFriendx het volgende:
Ah, COD5![]()
Hersenloos mensen afknallen in een WO2 omgeving, laat maar komen![]()
Deel 4 bedoel je?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:49 schreef Retarded het volgende:
[..]
kan ook niet wachten! Als ie net zo goed is als deel 5 dan heb ik mijn nieuwe online game gevonden
Volgens mij is het echt een bug ja die tanks! Best wat je kan proberen is achter de gebouwen blijven enzo de vlag proberen te bereiken! Die tank gewoon ontwijken!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:21 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik ben nu colonel als rank bij de Guerilla en heb een hammerhead vrijgespeeld.
Het lijkt op een tommygun maar schiet mini rockets, ding heeft alleen geen aim en schiet in pisboogjes.
Die laatste missie is echt zo gaar, ik ben een keer te voet bij de tank gekomen.
Maar als dat ding het eenmaal op jouw heeft gericht ben je kansloos.
Tank begint te schieten, jij vliegt in de lucht...als je weer kan opstaan schiet hij weer tot je dood bent.
Chopper ook niet te doen...zitten een aantal SAM rockets die je amper ziet en je uit de lucht schieten.
Als het de SAM rockets niet zijn dan is een of andere tank het wel.
Met de auto wordt je gelijk opgeblazen door de heli's.
En zo is het al een paar dagen zo.
Pittig is leuk, maar er zit ook geen afwisseling in de missies...het is nu echt een langdradig kutspel.
Ik wel hem wel 1000/1000 hebben.
Moet nog 7 races, 8 provincies redden en de laatste hoofdmissie.
Goed voor zo'n 400 punten
Tof spel wel hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:34 schreef Gamedemon het volgende:
oh jah, Just cause heb ik ook nog liggen.
Heb de limited edtion maar alvast besteld..... !quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
Fable 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wauw, die screens zijn echt prachtigquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
Fable 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waren die al te downloaden die pub games ?quote:Hartelijk dank voor uw pre-order van de game Fable 2 Limited Edition voor de Xbox360.
Met het plaatsen van deze pre-order heeft u de unieke Xbox live game Fable 2 pub games verdient.
U vraagt zich dan natuurlijk af wat er zo uniek is aan deze Xbox live game?
Hieronder de voordelen voor u op een rijtje;
- De mogelijkheid om alvast geld te verdienen voordat de game fable 2 uit is, en dit dan bij de release van de game direct te kunnen gebruiken voor het aanschaffen van allerlei in game goodies
- Een voorsprong creëren op mensen die de game niet hebben ge pre-orderd.
jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waren die al te downloaden die pub games ?
sweet !quote:
is dat echt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe gratis gamerpics.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb mijzelf tot nu toe alleen nog maar in de schulden gewerkt met die gamesquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:22 schreef Def1987 het volgende:
Die pubgames waren echt zo saai.
Die tower game was wel leuk maar die anderen waren echt te saai. constant op A rammen en hopen dat je wat wint. Als je fable 2 gepreorderd hebt dan zou ik het wel spelen, maar om los te kopen, nooit
ja dat had ik ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb mijzelf tot nu toe alleen nog maar in de schulden gewerkt met die games
Waar heb jij hem gepreorded? Ik wilde hem wel bij Gamehubs preorderen, maar ik weet niet of je overal dat arcade spelletje bij krijgt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:54 schreef Wessiej het volgende:
Ook maar Fable 2 gepreordered, even kijken of pub games kut is
Die shotgun is de vetste ooitquote:
Tja ik zou er toch altijd wel een zwakte voor houdenquote:
is die winkel een beetje betrouwbaar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Falo 3 voor 15 euro:
http://www.ombouwnederlan(...)php?products_id=1213
Ze kopen daar bundels in, bouwen die om en verkopen die 360's dan. De games die ze bij die bundels krijgen verkopen ze dan weer heel goedkoop. Aantal gasten op XBW hebben daar wel is gekocht en kregen het gewoon binnen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:50 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
is die winkel een beetje betrouwbaar?
zo'n gare naam voor een webshop
en ik wil natuurlijk wel een originele game
Waarom mag die site uberhaupt bestaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:50 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
is die winkel een beetje betrouwbaar?
zo'n gare naam voor een webshop
en ik wil natuurlijk wel een originele game
zoek en gij zult vinden:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:27 schreef Rossdale het volgende:
Omdat het ombouwen niet illegaal is volgens mij, het gaat om het spelen van gebrande games wat illegaal is omdat op die games auteursrecht zit.
Als je een fiets koopt, je zet er een motor op zodat je kunt fietsen zonder er moeite er voor te doen en je verkoopt hem weer onder het motto "sparta met" dan doe je ook niets fout. Het wordt pas illegaal wanneer je met je "sparta met" aan wielerkoersen gaat meedoen.
bronquote:13. SERVICEGEBRUIK EN -APPARATUUR
Je hebt alleen toegang tot de Service via een originele Xbox- of Xbox 360-console, een pc of door je aan te melden bij je account via Xbox.com. Je geeft aan dat je geautoriseerde software en hardware gebruikt voor het bezoeken van de Service en dat je software en hardware niet zijn gewijzigd op enige onbevoegde manier (zoals niet-geautoriseerde reparaties, upgrades en downloads). Iedere poging tot disassembleren, decompileren, afgeleide producten te maken, reverse-engineering, wijzigen, in licentie geven, distribueren of gebruiken voor andere doeleinden van de hardware of de software die hoort bij een originele Xbox- of Xbox 360-console of de Service is streng verboden en kan leiden tot het annuleren van je account en/of je toegang tot de Service, en tot wettelijke vervolging door Microsoft. Microsoft kan naar eigen inzicht elke redelijk lijkende juridische stap nemen tegen gebruikers die de beveiliging van Microsoft-systemen of -netwerken schaden of die deze overeenkomst of aanvullende voorwaarden schenden zoals beschreven in sectie 2 (boven), en deze gebruikers kunnen strafrechtelijk en/of civielrechtelijk aansprakelijk worden gesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |