quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
op play.com staat ie ook, hij is er iets goedkoper maar je moet wel een credit card hebben en het duurt ongeveer een week voor je hem bezorgt krijgt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als je een creditcard hebt kun je hem voor ¤53 incl verzenden preorderen bij Zavvi.co.uk.
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Weet je zeker dat dit de DNS server van je provider is? Die zijn vaak niet gelijk aan je gateway (router) adres. Als laatste zou ik gewoon even de helpdesk bellen. Kans is groot dat je toch voor een wireless adaptor moet gaan denk ik.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:47 schreef Nemmii het volgende:
[..]
Had al geprobeerd :
Draadloos(internet):
10.0.0.151 - IP
255.0.0.0 - Subnet Mask
10.0.0.1 - Gateway
10.0.0.1 - DNS + instellen op internet delen.
Lan(crosskabel pc <--> xbox360):
10.0.0.xxx
255.0.0.0
10.0.0.1
10.0.0.1 en xbox precies zo, Connection blijft wired,ip blijft confirmed en dns blijft failed. Me draadloos staat goed ingesteld alleen lan/xbox niet.
Een draak van een game en het spel toch nog een 7.5 geven. Ik volg je even niet Demon.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:06 schreef Gamedemon het volgende:
Net Ninja Gaiden 2 uitgespeeld..
Wat een draak van een game..
Ik snapte de Kritiek op de Camera bij deel 1 niet.. ik vond het prima werken bij deel 1... maar bij deel 2... alle jezus wat een troep..
Eindbaas gevechten waarbij je de eindbaas niet ziet...of dat er dingen op je af worden geschoten die je niet kan aan zien komen omdat de camera ergens anders op ge focussed staat...
NG2 krijgt van mij een 7.5... matige game met hier en daar vermakelijke momenten..
Ik zal alleen eerder NG Sigma op de PS3 nog een keer uitspelen dan NG2...
Hij heeft zo zijn leuke momenten.. maar het is vaak frustrerend..quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een draak van een game en het spel toch nog een 7.5 geven. Ik volg je even niet Demon.
Politiek correct ben je.quote:
Probleem opgelost, had inderdaad verkeerde gateway/dns gebruikt. Nu werkt alles perfect, bedanktquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Weet je zeker dat dit de DNS server van je provider is? Die zijn vaak niet gelijk aan je gateway (router) adres. Als laatste zou ik gewoon even de helpdesk bellen. Kans is groot dat je toch voor een wireless adaptor moet gaan denk ik.
Heb je een Gmail?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:01 schreef -SG- het volgende:
wtf.
Ik wil me aanmelden op xbox live. Maak dus een gamertag aan en moet nu mijn Mail adress ingegeven + wachtwoord. Ik doe dit dus en dan klik ik op sign in en staat er: This windows Live ID is not associated with you gamertag.
Dus nu kan ik niet verder. Wat moet ik doen?
Waarom werkt mijn gmail account dan wel?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb je een Gmail?
Het kan alleen met een Hotmail of Live account
Gmail werkt ook gewoon.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb je een Gmail?
Het kan alleen met een Hotmail of Live account
Bijna barst het los Cybquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Mocht het nog niet duidelijk zijn, Gmail werkt ook.
Komkommertijd enzo.
Nee, dat dan weer nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:00 schreef Sackboy het volgende:
Heb je Far Cry 2 gespeeld?
Allemaal toffe games die pas vanaf september gaan verschijnen... Heb je nu dus helemaal niets aan!quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komkommertijd? Serieus? Ik heb me doodgespeeld in Leipzig met al die toffe games! Ik doe m'n best om alles zo snel mogelijk op FOK!games te krijgen, maar het is echt veel
Ja maak ons maar lekker met spellen die pas over 2/3 maanden in de winkels liggen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komkommertijd? Serieus? Ik heb me doodgespeeld in Leipzig met al die toffe games! Ik doe m'n best om alles zo snel mogelijk op FOK!games te krijgen, maar het is echt veel
Ja is cool.quote:
tales of vesperia ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ey, een van de GOTY kandidaten komt anders woensdag al uit hoor!
Jezus fucking Christquote:Gears of War 2's 'Seriously 2.0' Achievement Information [UPDATE]
Written Thursday, August 21, 2008 by Jason Debelyak
Update: We got word that there was a bit of confusion on what kills will count towards the Seriously 2.0 achievement. Apparently, every single kill that is gotten in ANY game mode will count, whether it be campaign, co-op, or multiplayer (either ranked or player). So no matter what you're playing, the kills will count, and you'll even have a kill tracker so you can keep track of how many kills you've gotten so far. Thank God it was a misunderstanding, because 100,000 kills strictly through campaign could get tiresome, so it's good to know you can get kills however you want to now. Choice is always good.
Certainly one of the most sought after questions concerning Gears of War 2 for any achievement junky is the incorporation of another Seriously achievement. Well, revealed by Cliff Bleszinski today at the Canadian X08 event, there will be a second Seriously achievement to hit Gears of War 2. Dubbed "Seriously 2.0", it will require players to get 100,000 kills as opposed to the 10,000 kills in the first installment. Yes, you read that correctly, 100,000 kills. However, all kills from single player and co-op campaigns will count, presumably kills from the new Horde mode as well. However, apparently, kills gotten in multiplayer will not count.
Definitely one of the most disappointing things I've heard about Gears of War 2, as I was extremely excited for another multiplayer seriously. Hopefully they'll reconsider it, or atleast include one for campaign and one for multiplayer. We'll find out in the coming months, as Gears of War 2 nears it's release date of November 7th.
Als Horde kills meetellen dan is het wel te doenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jezus fucking Christ
Hoezo onhaalbaar?
Beesten schietenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja is cool.
Pakte de controller, keek me wapens door.
Zag daar op ongeveer 40 meter afstand een ree, pakte me RPG en schoot hem neer.
- Fable 2quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:52 schreef DJ_ het volgende:
zeker niet nu er en stort vloed aan rpg's uitkomt
TFU zal afhangen van de reviews. En wat men van Brothers in Arms vindt. Die komt namelijk zo'n beetje tegelijkertijd uit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:52 schreef DJ_ het volgende:
TFU demo is wel cool , maar ik ga geen 60 euro voor dat spel neer leggen
ik koop hem wel een keer in de budgetbak als ik niks te doen heb
Ik heb nog nooit ¤ 60,- uitgegeven aan een Xbox 360 game en heb er toch al 35quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:52 schreef DJ_ het volgende:
TFU demo is wel cool , maar ik ga geen 60 euro voor dat spel neer leggen
ik koop hem wel een keer in de budgetbak als ik niks te doen heb
Ziet er gaaf uit! Alleen wel jammer dat de zombies zo hard kunnen rennen, als ze zoquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:11 schreef AQuila360 het volgende:
Left 4 Dead interview met Gabe Newell
Vind ik ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:25 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit! Alleen wel jammer dat de zombies zo hard kunnen rennen, als ze zo
langzaam lopen ziet het er toffer uit vind ik.
Echte consolenerds schijnen het spel dan ook niet aan te kunnen, alleen PC-gamers kunnen goed omgaan met al die hectiek! (aldus mijn welingelichte bron)quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vind ik ookHet ziet er te hektisc uit! Als ze langzamer zouden lopen lijkt het me wel wat mooier!
Maar als ze langzaam liepen dan was het meer een Dead Rising maar dan met 4 manquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echte consolenerds schijnen het spel dan ook niet aan te kunnen, alleen PC-gamers kunnen goed omgaan met al die hectiek! (aldus mijn welingelichte bron)
Maar vergeet niet dat dit spel de pretentie heeft om leuk te zijn, in tegenstelling tot Dead Rising...quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar als ze langzaam liepen dan was het meer een Dead Rising maar dan met 4 manDan lijkt me echt vet om dan gewoon op die massa in te schieten
Klopt! Die bron heeft het helemaal bij het juiste eind. Het is echt chaosquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echte consolenerds schijnen het spel dan ook niet aan te kunnen, alleen PC-gamers kunnen goed omgaan met al die hectiek! (aldus mijn welingelichte bron)
deze mogen er ook bijquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:58 schreef -Dries- het volgende:
[..]
- Fable 2
- Fallout 3
- FF XIII
Mis ik iets?
quote:Far Cry 2 krijgt releasemaand
Aan shooters de komende tijd geen gebrek, naast exclusives als Resistance 2 en Gears of War 2 verschijnt ook nog Ubisofts Far Cry 2.
Het spel bleef lange tijd zonder release, en ook nu kunnen we de game helaas nog niet op een datum vastpinnen. Om deze nieuwspost niet helemaal zonder informatie te plaatsen is nu wel ongeveer bekend wanneer het spel zal komen, diverse retailers laten weten dat het spel midden oktober gepland staat. Nog even wachten alvorens we de savanne betreden.
Zo kennen we Valve weer.quote:Left 4 Dead pakt uitstel
Counter-Strike ontwikkelaar Turtle Rock werkt momenteel aan Left 4 Dead dat op de PC en de Xbox 360 verschijnt. Left 4 Dead is een coöp survival horror game waarbij vier spelers moeten zien te overleven in een horde van zombies.
Oorspronkelijk zou Left 4 Dead op 7 november in de winkels liggen, maar Valve stelt het spel nu uit naar 21 november.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:09 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Midden oktober! Wow ik dacht laatst ergens te lezen eind november. Goed nieuws!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:09 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Midden oktober! Wow ik dacht laatst ergens te lezen eind november. Goed nieuws!
Yeah rightquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |