sukkelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die Duitsers zijn echt hard. Hebben ze een reparatiecentrum, zetten ze een stel kankerpatienten aan het werk daar.
Zal wel zo'n centrum zijn met prikkeldraad, wachttorens en Duitse herders. Een chemokuuroord ofzo.
Toen paar maanden geleden mijn dvd speler raar ging doen heb ik gebeld en kon ik me xbox insturen. Ik krijg hem terug staat er op het papiertje niet dvd maar moederbord vervangen. Ik dacht ok zolang hij het maar goed doet. Een week later heb ik hem weer op kunnen sturen en werd me dvd wel vervangenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Vieze fucking kankerlijers! Net mn xbox teruggekregen, is ie godverdomme nog steeds kapot!
Nu gaat mn cd tray constant open. Godverdomme ik wil gewoon nu een nieuwe niet weer helemaal opsturen en wachten, guitar hero 2 zit me zo ongespeeld aan te staren.
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die Duitsers zijn echt hard. Hebben ze een reparatiecentrum, zetten ze een stel kankerpatienten aan het werk daar.
Zal wel zo'n centrum zijn met prikkeldraad, wachttorens en Duitse herders. Een chemokuuroord ofzo.
Worms!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Nog aanraders qua Arcadegames? Heb een puntenkaartje gekocht voor Geometry Wars 2, maar die overige 1300 punten moeten ook op natuurlijk.
Duke3Dquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Nog aanraders qua Arcadegames? Heb een puntenkaartje gekocht voor Geometry Wars 2, maar die overige 1300 punten moeten ook op natuurlijk.
Wat een out of the blue suggestie van jouquote:
Ga maar vast oefenen jijquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wat een out of the blue suggestie van jou
YOU SON OF A BITCH!quote:
Serieus niet aan gedachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
YOU SON OF A BITCH!
Dat kan ik niet
Meh, ik had liever Heath Ledger versie van the Joker gezien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:32 schreef Ash het volgende:
Mortal Kombat vs. DC Universe
Joker gameplay + FATALITY
http://www.gametrailers.com/player/38956.html
Nee, ze zijn voor de looks uitgegaan van de comics voor alle DC personages, Batman lijkt dus ook niet op die uit de films.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:46 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Meh, ik had liever Heath Ledger versie van the Joker gezien.
Zal wel te maken hebben met dat hij dood is en geen Voice casting konden doen.
Dat stelde echt niets voor... (helaas)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, Halo 3 eindelijk op Legendary uitgespeeld.
De kick-ass Force Unleashed demoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:58 schreef DJ_ het volgende:
zo ik ben weer terug , heb ik nog iets gemist in die 2 en een halve week ?
demo's
nieuws
fable 2 LE pre-order al ergens gespot ?
http://www.consoleshop.nl(...)dition-xbox-360.htmlquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:58 schreef DJ_ het volgende:
zo ik ben weer terug , heb ik nog iets gemist in die 2 en een halve week ?
fable 2 LE pre-order al ergens gespot ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |