Ik.. helaasquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:55 schreef Dancin_Rhino het volgende:
duke nukem, die stonden vroeger op van die twillight cd´s en die cds gingen dan het hele buurt door en iedereen had dat spel, wie kent ze nog die twillight cd´s ?
Ik ken ze ook nogquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:55 schreef Dancin_Rhino het volgende:
duke nukem, die stonden vroeger op van die twillight cd´s en die cds gingen dan het hele buurt door en iedereen had dat spel, wie kent ze nog die twillight cd´s ?
Onder het mom: het is toegestaan totdat je betrapt wordtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:57 schreef Rossdale het volgende:
Zolang je met de xbox niet online gaat en geen illegaal verkregen games speelt doe je dus niets illegaals omdat je van geen enkele service gebruik maaktJe 360 ombouwen om er een custom mediacenter of weet ik wat van te maken mag dus gewoon
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef _GdR_ het volgende:
En daarom geloof ik ook dat MS expres de RROD ontwikkeld heeft. Liever een xbox repareren dan winst verliezen door illegale games enzo.![]()
Ik heb geen illegale games/muziek/programma'squote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef _GdR_ het volgende:
Twilight was internet zoals het nu is. Iedereen zit hier heilig te doen qua software. Maar flikker toch op man. IEDEREEN hier heeft illegale games/muziek/programma's. Waarom is twilight nu niet meer populair? Omdat iedereen een dikke internet verbinding heeft. En vrijwel alles wat digitaal nu 'gratis' is.
Niet iedereen bouwt zn xbox om . Maar weet zeker dat dat komt door de brakke hardware en de goede software van Microsoft. Dus ga aub niet zo heilig doen kinders.
En daarom geloof ik ook dat MS expres de RROD ontwikkeld heeft. Liever een xbox repareren dan winst verliezen door illegale games enzo.![]()
Moet wel bulshit zijn inderdaad. Maar zeg nou zelf.quote:
Beestje jammer dat die RROD's voor 2 tientjes ook zelf te repareren zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef _GdR_ het volgende:
Twilight was internet zoals het nu is. Iedereen zit hier heilig te doen qua software. Maar flikker toch op man. IEDEREEN hier heeft illegale games/muziek/programma's. Waarom is twilight nu niet meer populair? Omdat iedereen een dikke internet verbinding heeft. En vrijwel alles wat digitaal nu 'gratis' is.
Niet iedereen bouwt zn xbox om . Maar weet zeker dat dat komt door de brakke hardware en de goede software service van Microsoft. Dus ga aub niet zo heilig doen kinders.
Waarom zou je dat doen, dan ben je je garantie kwijt en je moet betalen, terwijl het bij Microsoft gratis is, en je er met beetje geluk nog een game/accessoire gratis bij krijgt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beestje jammer dat die RROD's voor 2 tientjes ook zelf te repareren zijn![]()
ff schaamteloos reclame maken: Zie link in mijn sig bijvoorbeeld. *kuch*
Je krijgt hem gemaakt terug + een foto van Rossdale die naakt obscene dingen met je 360 uitvoert!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beestje jammer dat die RROD's voor 2 tientjes ook zelf te repareren zijn![]()
ff schaamteloos reclame maken: Zie link in mijn sig bijvoorbeeld. *kuch*
Voor iedereen die met de launch een console hebben gekocht, loopt over een aantal maanden hun garantie op een RRoD afquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:52 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, dan ben je je garantie kwijt en je moet betalen, terwijl het bij Microsoft gratis is, en je er met beetje geluk nog een game/accessoire gratis bij krijgt.
Ja crazy bites heb ik ook gehad, dat was echt cool , met alle tycoons en zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:27 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik ken ze ook nogik heb ook wel een cd gehad van crazy bites als ik me niet vergis, ook zoiets
(beetje laat)quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:20 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Wat vrijheid vind ik niet erg, maar teveel vrijheid vind ik weer niks aan.
Dat kan toch?
En daar gaat het idd omquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
(beetje laat)
Ow. Nou, ik heb liever heel veel vrijheid. Al heb ik ook niks tegen een scripted spel. Als het maar vet is.
Yep,.... vreselijk kut!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:54 schreef Wessiej het volgende:
Ook maar Fable 2 gepreordered, even kijken of pub games kut is
Nog niets op XBLquote:
Ik moet toch tot 16:30 uur werken.quote:
Ik kan er ook niets aan doen dat ik nu al wakker wordt hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:40 schreef Elect het volgende:
Nog een paar uur wachten.. Moet je ook niet zo verdomt vroeg wakker worden
Die Grid MP zooi ga ik niet doen, daar is MP te saai voor. De rest gaat nog wel lukken verwacht ikquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:48 schreef Def1987 het volgende:
Castle Crashers word mn eerste game sinds een paar maanden die ik weer koop. GRID begint wat te vervelen, vooral omdat ik nog zoveel exp moet voor legend rank (en direct mijn eerste 1000/1000 game).
Castle Crashers!!!
MP met collisions is wel leuk. Als dat aan staat dan beukt iedereen die achter je rijd eruitquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Die Grid MP zooi ga ik niet doen, daar is MP te saai voor. De rest gaat nog wel lukken verwacht ik
nog 3 uur en 53 minquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog maar weer eens een half uur CC gespeeld, heb een hoger level nu en dat is wel een stukje handigerSpel is echt zo cool
Enige probleem zijn grote hordes Thieves, die schieten namelijk met pijl en boog, en dat is kut
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Fuck al die mediocre JRPG's. FF is de koning.
quote:Products
1 x Tales of Vesperia - 360 (Preorder) $59.99CDN
Payment Method
Credit Card (Visa/Mastercard/Ame
Sub-Total: $59.99CDN
Tax (0%): $0.00CDN
Worldwide NL : 0.1 lb(s): $7.49CDN
Total: $67.48CDN
Order Status
08/26/2008 Shipped
PWNED!quote:Microsoft krijgt 20 miljoen dollar van Sony wegens trilfunctie in PlayStation controllers
Zoals veel gamers wel weten zijn er enkele rechtzaken geweest rondom de trilfunctie in de PlayStation en Xbox controllers. Via een omweg heeft Microsoft geld van Sony gehad omdat deze de trilfunctie in hun PlayStation controllers had zitten.
Het verhaal begon allemaal toen Immersion zowel Microsoft als Sony naar de rechtbank haalde, omdat deze bedrijven een trilfunctie in hun controllers heeft zitten. Immersion heeft echter patent op deze feature, maar had nog geen geld gezien voor het gebruik van hun techniek in de PlayStation en Xbox controllers.
Microsoft besloot daarom maar om de portomonnee te trekken en 26 miljoen dollar aan Immersion te betalen. In de overeenkomst die zij sloten zat echter een kleine clausule. Hierin staat dat Microsoft recht heeft op een gedeelte van de boete die Sony uiteindelijk aan Immersion moet betalen.
Sony werd op het laatste gedwongen een bedrag van 90 miljoen dollar te betalen aan Immersion. Deze laatste weigerde echter een gedeelte van dat bedrag aan Microsoft af te staan, waardoor beide partijen weer tegenover elkaar stonden in de rechtbank. Deze keer was Microsoft echter de aanklager, en de softwaregigant kreeg al snel gelijk. Immersion moet nu 20,75 miljoen van de 90 miljoen dollar betalen aan Microsoft. Hierdoor krijgt Microsoft eigenlijk gewoon een groot deel van hun eerder betaalde bedrag terug, en betalen ze maar 5,25 miljoen dollar voor de trilfunctie in de Xbox controller.
Paar miljoen meer en ze hadden nog winst gemaakt ookquote:
all hail MS , haha geweldig vind ik ditquote:
slim zaken doen is ditquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
all hail MS , haha geweldig vind ik dit( heb niks tegen sony maar dit is gewoon leuk )
Jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:47 schreef Niek. het volgende:
Vanavond maar eens CC downloaden, krijg je via die trial een goed idee van hoe de volledige game is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
K ik zie je vanavond danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:50 schreef Rossdale het volgende:
Geen idee, vanavond de demo eens uitproberen. Ik heb zelf ook maar 900 punten meer geloof ik dus ik moet nog even kijken
Kom vanavond maar langs, je weet waar mijn huis woont
Geen last van hier.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:50 schreef Motorhoofd het volgende:
Hebben jullie bij Castle Crashers ook dat als je een multiplayer game
wilt joinen je Xbox vaak vastloopt, of ben ik de enige?
Ben net 3 kwartier bezig geweest om het eindelijk te spelenquote:
Ik krijg vaak:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:50 schreef Motorhoofd het volgende:
Hebben jullie bij Castle Crashers ook dat als je een multiplayer game
wilt joinen je Xbox vaak vastloopt, of ben ik de enige?
Ja, dat heb ik dus ook! Hopelijk komt er snel een patch ofzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:21 schreef Scarface2004 het volgende:
Game no longer availible
of een vastloper tijden ´t Loading scherm
Nu? Zoja, count me in.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:11 schreef existenz het volgende:
Ok, tijd voor 4 mans CC FOK! CC games!
Ik als basher/klapvoer
Tequila als healer, doet ie ook wat nuttigs
...
...
Overigens heb ik sinds vandaag een 5.1 1000W Home Theathre system die ik nu ook surround doet op mijn 360. De buren mogen de hele avond al naar die leuke deuntjes van CC luisteren![]()
Helemaal geen problemen mee tot nu toe, gelukkig maar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:07 schreef Gamedemon het volgende:
Jammer dat CC online stuk is...
Daar ligt toch echt de kracht achter de game...
moet je die andere van hun ook kopenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:28 schreef Cid het volgende:
CC ook maar gekocht, grappige game! Ze moeten meer maken van dit soort 2D beat'm ups... Mis dat genre wel, met toppers als Double Dragen en Turtles in Time
pffft hij krijgt hier geen budgetprijs omdat het vertaald moet worden?quote:Nieuws: Banjo alleen in het Nederlands te spelen?
Door Rene Groen op 27-08-2008 om 18:44 Bron: Perfect-Rare
Volgens velen is er niets zo tergend als een Nederlandse taal in een game, toch lijkt het erop dat Microsoft de laatste Banjo game alleen in het Nederlands uit zal leveren.
Tegenover Perfect-Rare laat Microsoft Benelux weten dat het spel volledig vertaald zal worden. Deze vertaling is tevens de reden dat het spel hier geen budgetprijs krijgt, iets wat in Amerika het geval is, maar dat wij gewoon 59 Euro moeten betalen. Omdat de Nederlandse markt klein is moeten de vertaalkosten gedeeld worden over een beperkt aantal gebruikers, waardoor de game zelf duurder zal zijn. Tegelijkertijd zullen de Duitse en Franse versies weliswaar eveneens vertaald worden, maar omdat dit over een groter aantal gebruikers valt hoeven zij deze kosten niet te dragen.
Het grote nadeel van de vertaling zijn overigens niet alleen de kosten, Microsoft Benelux denkt tevens dat dat het niet mogelijk zal zijn om Banjo-Kazooie: Boutjes en Moertjes (de Nederlandse naam van de titel - Red.) in het Engels te spelen, net als met Viva Pinata. Overigens zit Microsoft hier toch verkeerd, door de taal in het Engels in te stellen kon ook Viva Pinata gewoon in het Engels gespeeld worden, we hopen dan ook dat ze ernaast zitten.
Alien Hominid? Dat spel is toch irritant moeilijk?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:12 schreef kepler het volgende:
[..]
moet je die andere van hun ook kopenBen alleen even de naam kwijt
Volgens mij 1 jaar garantie erop.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:48 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee of er ook zulke goeie garantie zit op onderdelen? (net zo goed als op de consoles?)
Mijn batterypack wil niet meer opladen namelijk... ding is paar weken oud
Ik had eerst ernstige lag problemen.. Kwam er achter dat ik bittorrent aan het staan. Ik klikte het uit en het spel liep bij iedereen vlekkeloos.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:07 schreef Gamedemon het volgende:
Jammer dat CC online stuk is...
Daar ligt toch echt de kracht achter de game...
PS3 versie overduidelijk voor mij. Het geeft me gewoon altijd een voldoening om een franchise die ik vanaf de PS1 al met een PS controller speel gewoon mee door te zetten. Dat had ik ook met DMC 4 en PES.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik moet hem hebben , ben alleen nog niet uit of ik er een ps3 voor ga kopen , of de 360 versie neem
quote:http://perfect-rare.nl
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:08 schreef GokuSFE het volgende:
Kleine tip voor mensen in CC die geld nodig hebben (en al zover zijn):mijn manier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
lekker importeren dus , nederlandse voice actingquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
pffft hij krijgt hier geen budgetprijs omdat het vertaald moet worden?
Microsoft geeft dus al toe dat deze game geen financieel succes gaat worden?
Of komen ze maar met een kutsmoes om je teveel te laten betalen?
Ik hoef Banjo in ieder geval niet als het nederlands is, en als hij Engels uitkomt zal ik hem toch waarschijnlijk een keer lenen.. ik ga geen geld aan dit soort games verspillen.
jij hebt al een ps3 , ik moet er nog altijd een aanschaffen .quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
PS3 versie overduidelijk voor mij. Het geeft me gewoon altijd een voldoening om een franchise die ik vanaf de PS1 al met een PS controller speel gewoon mee door te zetten. Dat had ik ook met DMC 4 en PES.
edit: stukje van Banjo is dus al voorbij gekomen. Enige wat ik er op heb te zeggen is:![]()
[..]
Perfect, right...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook niet op zit te wachten. Enige uitzondering was Beyond Good & Evil die gewoon een goeie Nederlandse voice-cast had.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
lekker importeren dus , nederlandse voice acting
In Viva Pinata is het ook best te doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook niet op zit te wachten. Enige uitzondering was Beyond Good & Evil die gewoon een goeie Nederlandse voice-cast had.
ik zit niet te wachten op texten als :quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In Viva Pinata is het ook best te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |