Ik.. helaasquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:55 schreef Dancin_Rhino het volgende:
duke nukem, die stonden vroeger op van die twillight cd´s en die cds gingen dan het hele buurt door en iedereen had dat spel, wie kent ze nog die twillight cd´s ?
Ik ken ze ook nogquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:55 schreef Dancin_Rhino het volgende:
duke nukem, die stonden vroeger op van die twillight cd´s en die cds gingen dan het hele buurt door en iedereen had dat spel, wie kent ze nog die twillight cd´s ?
Onder het mom: het is toegestaan totdat je betrapt wordtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:57 schreef Rossdale het volgende:
Zolang je met de xbox niet online gaat en geen illegaal verkregen games speelt doe je dus niets illegaals omdat je van geen enkele service gebruik maaktJe 360 ombouwen om er een custom mediacenter of weet ik wat van te maken mag dus gewoon
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef _GdR_ het volgende:
En daarom geloof ik ook dat MS expres de RROD ontwikkeld heeft. Liever een xbox repareren dan winst verliezen door illegale games enzo.![]()
Ik heb geen illegale games/muziek/programma'squote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef _GdR_ het volgende:
Twilight was internet zoals het nu is. Iedereen zit hier heilig te doen qua software. Maar flikker toch op man. IEDEREEN hier heeft illegale games/muziek/programma's. Waarom is twilight nu niet meer populair? Omdat iedereen een dikke internet verbinding heeft. En vrijwel alles wat digitaal nu 'gratis' is.
Niet iedereen bouwt zn xbox om . Maar weet zeker dat dat komt door de brakke hardware en de goede software van Microsoft. Dus ga aub niet zo heilig doen kinders.
En daarom geloof ik ook dat MS expres de RROD ontwikkeld heeft. Liever een xbox repareren dan winst verliezen door illegale games enzo.![]()
Moet wel bulshit zijn inderdaad. Maar zeg nou zelf.quote:
Beestje jammer dat die RROD's voor 2 tientjes ook zelf te repareren zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef _GdR_ het volgende:
Twilight was internet zoals het nu is. Iedereen zit hier heilig te doen qua software. Maar flikker toch op man. IEDEREEN hier heeft illegale games/muziek/programma's. Waarom is twilight nu niet meer populair? Omdat iedereen een dikke internet verbinding heeft. En vrijwel alles wat digitaal nu 'gratis' is.
Niet iedereen bouwt zn xbox om . Maar weet zeker dat dat komt door de brakke hardware en de goede software service van Microsoft. Dus ga aub niet zo heilig doen kinders.
Waarom zou je dat doen, dan ben je je garantie kwijt en je moet betalen, terwijl het bij Microsoft gratis is, en je er met beetje geluk nog een game/accessoire gratis bij krijgt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beestje jammer dat die RROD's voor 2 tientjes ook zelf te repareren zijn![]()
ff schaamteloos reclame maken: Zie link in mijn sig bijvoorbeeld. *kuch*
Je krijgt hem gemaakt terug + een foto van Rossdale die naakt obscene dingen met je 360 uitvoert!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beestje jammer dat die RROD's voor 2 tientjes ook zelf te repareren zijn![]()
ff schaamteloos reclame maken: Zie link in mijn sig bijvoorbeeld. *kuch*
Voor iedereen die met de launch een console hebben gekocht, loopt over een aantal maanden hun garantie op een RRoD afquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:52 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, dan ben je je garantie kwijt en je moet betalen, terwijl het bij Microsoft gratis is, en je er met beetje geluk nog een game/accessoire gratis bij krijgt.
Ja crazy bites heb ik ook gehad, dat was echt cool , met alle tycoons en zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:27 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik ken ze ook nogik heb ook wel een cd gehad van crazy bites als ik me niet vergis, ook zoiets
(beetje laat)quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:20 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Wat vrijheid vind ik niet erg, maar teveel vrijheid vind ik weer niks aan.
Dat kan toch?
En daar gaat het idd omquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
(beetje laat)
Ow. Nou, ik heb liever heel veel vrijheid. Al heb ik ook niks tegen een scripted spel. Als het maar vet is.
Yep,.... vreselijk kut!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:54 schreef Wessiej het volgende:
Ook maar Fable 2 gepreordered, even kijken of pub games kut is
Nog niets op XBLquote:
Ik moet toch tot 16:30 uur werken.quote:
Ik kan er ook niets aan doen dat ik nu al wakker wordt hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:40 schreef Elect het volgende:
Nog een paar uur wachten.. Moet je ook niet zo verdomt vroeg wakker worden
Die Grid MP zooi ga ik niet doen, daar is MP te saai voor. De rest gaat nog wel lukken verwacht ikquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:48 schreef Def1987 het volgende:
Castle Crashers word mn eerste game sinds een paar maanden die ik weer koop. GRID begint wat te vervelen, vooral omdat ik nog zoveel exp moet voor legend rank (en direct mijn eerste 1000/1000 game).
Castle Crashers!!!
MP met collisions is wel leuk. Als dat aan staat dan beukt iedereen die achter je rijd eruitquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Die Grid MP zooi ga ik niet doen, daar is MP te saai voor. De rest gaat nog wel lukken verwacht ik
nog 3 uur en 53 minquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog maar weer eens een half uur CC gespeeld, heb een hoger level nu en dat is wel een stukje handigerSpel is echt zo cool
Enige probleem zijn grote hordes Thieves, die schieten namelijk met pijl en boog, en dat is kut
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Fuck al die mediocre JRPG's. FF is de koning.
quote:Products
1 x Tales of Vesperia - 360 (Preorder) $59.99CDN
Payment Method
Credit Card (Visa/Mastercard/Ame
Sub-Total: $59.99CDN
Tax (0%): $0.00CDN
Worldwide NL : 0.1 lb(s): $7.49CDN
Total: $67.48CDN
Order Status
08/26/2008 Shipped
| Forum Opties | |
|---|---|