In Uncharted is ie ook behoorlijk goed moet ik zeggen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook niet op zit te wachten. Enige uitzondering was Beyond Good & Evil die gewoon een goeie Nederlandse voice-cast had.
2 Potjes geprobeerd te spelen...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik had eerst ernstige lag problemen.. Kwam er achter dat ik bittorrent aan het staan. Ik klikte het uit en het spel liep bij iedereen vlekkeloos.
Spel heeft geen normale lag ingebouwd. Dus als de ping hoger is zal de game langzamer lopen en zelf wachten tot de data weer verspreid is. Normaal gebeurd dit alleen bij LAN games, maar hier is het ook gebruikt. Beetje jammer, maar zal wel te maken hebben met de hitpoints verdeling.
Nothing beats : "Are you interested in something seedy?....., no.. i don't mean like that!"quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In Viva Pinata is het ook best te doen
Ik ben het er wel mee eensquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Castle CrashersWat een geweldige game
![]()
Geweldig ja!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In Uncharted is ie ook behoorlijk goed moet ik zeggen.
Ik moest gister anders op "Het ton" schieten.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
In Uncharted is ie ook behoorlijk goed moet ik zeggen.
45 Euro hier,.... iets van 28 Euro bij Playasia!quote:
checkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
45 Euro hier,.... iets van 28 Euro bij Playasia!
Met porto komt dat op 45 uit,... dan zou ik eerder naar de winkel gaan. Maar gelukkig is het in het buitenland allemaal een stuk goedkoperquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedkoopste in NL is zover ik kan zien GC Shop voor ¤ 38,-
quote:Mogelijk een nieuwe Perfect Dark in 2009
Eerder al wist Surfergirl, een blogger op blogspot.com, een aantal geruchten de wereld in te helpen die waar bleken te zijn. Ze had echter aangekondigd hiermee te stoppen en heeft dat dan ook tot vandaag gedaan.
Echter heeft ze nu opnieuw een stukje op haar blog geschreven, waarin ze verteld dat ze tijdens de E3 de kans had om bij Rare een kijkje achter de schermen te nemen. Hier mocht ze het nieuwste project, Perfect Dark 2, bekijken.
"Van wat ik gezien heb, gaat dit vervolg op Perfect Dark Zero zeker een aantal fouten goed maken. Het is echter nog veel te vroeg om te kunnen zeggen of deze shooter ook echt weer op het oude niveau komt, waar Rare tijdens het N64 tijdperk op zat. De vormgeving is in ieder geval beter, maar dat was natuurlijk ook niet zo moeilijk", schrijft Surfergirl.
goh wat raar dat t niet goed werkt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik krijg vaak:Game no longer available. Iets met NAT-setting.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:20 schreef Scarface2004 het volgende:
Iemand in voor Castle Crashers.
Ik kom niet voorbij dat volleybal stukje, in je 1tje is het niet te doen.
En online joinen is net zo kansloos als over je eigen buik klaarkomen
Ik zit er weer aan te denken om een 2de te lvlenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef Rossdale het volgende:
Toffe game die leuk was om 1 keer uit te spelen, maar ik ga hem zelf niet aanschaffen. Zo hoog is de replaywaarde niet denk ik.
Gewoon springen en slaan, dan blijft de bal hoog. Maak je zo punten. Had het pas het tweede potje door, toen was het ook gelijk 10-2quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:20 schreef Scarface2004 het volgende:
lees het ninja gaiden 2 topic, zal daar vast wel staan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Goddamn, Ninja Gaiden 2 aan het spelen. Loopt mijn schijf bij act 10 gans vast. Geen beweging in te krijgen. Xbox gereset, opnieuw geprobeerd, maar weer op hetzelfde stuk gaat het mis. Iemand hier ervaring mee? Of nog beter, een oplossing?
Of wat ik doequote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:10 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Gewoon springen en slaan, dan blijft de bal hoog. Maak je zo punten. Had het pas het tweede potje door, toen was het ook gelijk 10-2
Komt omdat je Ninja Gaiden 2 geupdate hebt, dan kan je hem niet meer uitspelenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Goddamn, Ninja Gaiden 2 aan het spelen. Loopt mijn schijf bij act 10 gans vast. Geen beweging in te krijgen. Xbox gereset, opnieuw geprobeerd, maar weer op hetzelfde stuk gaat het mis. Iemand hier ervaring mee? Of nog beter, een oplossing?
quote:Ninja Gaiden II Freezing Temporary Fix
Posted on Aug 11, 2008 05:19:13 PM by: Mark Fajardo
If you’re one of the people experiencing the freezing problem in Ninja Gaiden II since the last title update was released, we have the temporary fix for you! According to a majority of the people having this problem, you can play Ninja Gaiden II without any problems by deleting your hard drive’s cache and playing the game offline. It might take some time for Tecmo and Microsoft to come up with a patch, so this solution might help you.
By deleting your game cache in your hard drive, all of your game updates will be erased, forcing you to download them again the next time you sign into XBOX Live. Here’s how to delete your game cache:
Please be reminded that once you do this, you won’t be able to play the Mission Modes while you’re offline with your game cache being cleared!
- Go to the system blade and Select MEMORY
- Press Y and then press X, X, LB, RB, X, X. A confirmation message will appear asking you if you want to perform a maintenance on your hard drive. Choose Yes, and there ya go!
Does it work for you? It did for me!
Krijg je spijt van! Of tenminste, dat kreeg ik wel, heb nu weer een nieuwe gekocht...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb dus sinds een maand of 3 mijn Xbox, maar ik doe er de laatste tijd bijna niets meer mee![]()
Zit nu in twijfel of dat ik hem moet verkopen...
Import je hem uit Canada ofzo, waarschijnlijk regio vrij, dus dan is het 34 euro incl. verzenden en engelstalig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dikke fail zeg, dat Banjo-Kazooie: Boutjes en Moertjes. Betalen voor een vertaling die je niet wilt....
of uit engeland waar ze toch engels spreken en werkt met zekerheidquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Import je hem uit Canada ofzo, waarschijnlijk regio vrij, dus dan is het 34 euro incl. verzenden en engelstalig.
Anders tyfen ze gewoon eens een keer op in plaats van alleen maar met pre-rendered screens te komen. Godskolere he.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
34 euro incl. ? Waar dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Import je hem uit Canada ofzo, waarschijnlijk regio vrij, dus dan is het 34 euro incl. verzenden en engelstalig.
nee het moet wezen : Moet weerstaan ....quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee het moet wezen : Moet weerstaan ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |