geef het een kwartiertje de tijd en je zal je kostelijk vermaken!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:56 schreef Niek. het volgende:
Heb vanavond even de trial van CC gespeeld, niet mijn game... kon me niet echt boeien.
Het kwam op mij teveel over als simpel buttonbashen, en als ik old-skool 2d side scrolling games wil spelen plug ik even een NES inquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:59 schreef RitseB het volgende:
[..]
geef het een kwartiertje de tijd en je zal je kostelijk vermaken!
Ik snap de hype echt niet,... heb de trial geprobeerd en ik zie gewoon een NES beat-em-up met meer stijl in de graphics,.... tis gewoon een button-basher,.... Knap dat ze de hype van dit 150MB spel zo hebben laten oplopen dat iedereen het blind kooptquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga zo even de trail van CC proberen.
Een game blind kopenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap de hype echt niet,... heb de trial geprobeerd en ik zie gewoon een NES beat-em-up met meer stijl in de graphics,.... tis gewoon een button-basher,.... Knap dat ze de hype van dit 150MB spel zo hebben laten oplopen dat iedereen het blind koopt
Niks voor mij!
Heb vaak zat games gekocht zonder eerst een demo ofzo te hebben gespeeld. (Hetzelfde met films, Scarface gekocht omdat sommige mensen hem geweldig vinden, echt een enorme miskoop...)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:40 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Een game blind kopenDat wil ik wel eens zien dan, 360 aanzetten, naar arcade gaan en new arrivals, dan hopen dat je de goede game aanklikt
Ik vermaak me in ieder geval kostelijk met dit spel. Ok, zodra het saai begint te worden ( wat wel na een paar dagen kan gebeuren ) laat ik het een aantal weken met rust en pak het daarna weer op. Gewoon een leuke game die ik speel tot de echte games eraan komen binnenkort
Toch na tig keer proberen gelukt, alleen nu word ik weer om de zoveel minuten weer van xbl afgekickt. Morgen dan maar even bellen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:18 schreef Reintji het volgende:
Een van de tips bij een slechte XBL verbinding van xbox.com was het recoveren van je gamertag, zelfs dat lukt nu niet meer. Bij het testen van de verbinding krijg ik de helft van de tijd de melding dat XBL niet beschikbaar is, of wanneer het recoveren van mn gamertag op de helft is klapt de boel er ook uit. Het kabel-modem al gereset, router gereset, nog geen XBL. Kan nu zelfs mijn profiel niet meer inladen omdat mijn gamertag niet volledig "gerecoverd" is. Iemand een idee?
DooD, je xbox videokaart is DooDquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:42 schreef DooD het volgende:
Mensen mijn beeld werd daarnet paars en vervormd artifacts. Dat had ik van de week ook al maar toen was het na een reeboot weg, nu doet de xbox niks meer. Hij brandt wel gewoon groen maar geeft geen beeld, geen RROD dus, heb ook 2 andere hdmi poorten geprobeerd hetzelfde verhaal.
Ik denk dat de videochip van mijn Elite overleden is, of hebben jullie nog een wonderoplossing?
Ik hoop ten zeerste dat het niet aan ziggo ligt, na bijna 3 maand geen internet en een maand geen xbox zou ik heel depressief worden als ik over 2 week alles weer heb en het alsnog niet werktquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:49 schreef Reintji het volgende:
Nog meer mensen met XBL problemen in combinatie met Ziggo?
[..]
Toch na tig keer proberen gelukt, alleen nu wordt ik weer om de zoveel minuten weer van xbl afgekickt. Morgen dan maar even bellen.
Ik heb het net even gespeeld maar vind het ook niet echt super. Wel maar heel ff snel gedaan dus morgen nog ff meer tijd voor nemen. Maar... Worms blijft vele malen vetterquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga zo even de trail van CC proberen.
Je was wel online steeds?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:18 schreef Reintji het volgende:
Nog meer mensen met XBL problemen in combinatie met Ziggo?
Een van de tips bij een slechte XBL verbinding van xbox.com was het recoveren van je gamertag, zelfs dat lukt nu niet meer. Bij het testen van de verbinding krijg ik de helft van de tijd de melding dat XBL niet beschikbaar is, of wanneer het recoveren van mn gamertag op de helft is klapt de boel er ook uit. Het kabel-modem al gereset, router gereset, nog geen XBL. Kan nu zelfs mijn profiel niet meer inladen omdat mijn gamertag niet volledig "gerecoverd" is. Iemand een idee?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:14 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik hoop ten zeerste dat het niet aan ziggo ligt, na bijna 3 maand geen internet en een maand geen xbox zou ik heel depressief worden als ik over 2 week alles weer heb en het alsnog niet werkt
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het net even gespeeld maar vind het ook niet echt super. Wel maar heel ff snel gedaan dus morgen nog ff meer tijd voor nemen. Maar... Worms blijft vele malen vetter
Inderdaad, zoo fucking klote qua allesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Sowieso Ziggo
Een en al ellende wat ik allemaal lees.
Nog beter?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:31 schreef Niek. het volgende:
[..]Worms is wel leuk, maar het had zoveel beter kunnen zijn.
Hopelijk kunnen we dan eindelijk over 2 weken dat potje Worms doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:38 schreef lennartb.nl het volgende:
@ aquila, ik heb het erger dan de gemiddelde hongerneger ja
Ja inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:39 schreef AQuila360 het volgende:
Hopelijk kunnen we dan eindelijk over 2 weken dat potje Worms doen![]()
Jawel, want;quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
Je was wel online steeds?
Als ze Worms 2 rechtstreeks hadden overgezet dan was het echt perfect.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog beter?
[..]
Hopelijk kunnen we dan eindelijk over 2 weken dat potje Worms doen![]()
Hier totaal geen problemenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Sowieso Ziggo
Een en al ellende wat ik allemaal lees.
Geef mij dit spel maarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het net even gespeeld maar vind het ook niet echt super. Wel maar heel ff snel gedaan dus morgen nog ff meer tijd voor nemen. Maar... Worms blijft vele malen vetter
26 unlockable characters.. Booom.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Plottwist in Castle Crashers!
Tot nu toe alleen die grijze en Alien Hominid unlocked, hoe ik ooit aan die andere komquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:22 schreef BMH het volgende:
[..]
26 unlockable characters.. Booom.
Kep er al.... 1..
Die Dyack is echt de grootste dumbass van 2008.quote:De vete tussen een forum en ontwikkelaar
De bezoekers van het gameforum NeoGAF zal het vast niet zijn ontgaan: Denis Dyack, de man achter Too Human, en een van de grootste gamecommunities op internet leven al een tijdje niet meer op goede voet met elkaar. Uiteindelijk vormt het bannen van Dyack van het forum de conclusie van een maandenlange vete.
Hoe heeft dit allemaal dan zo kunnen escaleren? Het begon met de onthulling van de Xbox 360-versie van de al jaren in ontwikkeling zijnde game in 2005. De hype begon zich op te bouwen. Silicon Knight stelde echter flink teleur toen tijdens de E3 van 2006 de speelbare demo van Too Human ondermaats presteerde. Dyack had grootse beloften gemaakt en werd zonder enig mededogen op NeoGAF omlaag gehaald.
Dyack trok zich de kritiek aan en begon zich te mengen in de discussie over zijn eigen game. Dyack bleef echter hoog van de toren blazen, zonder enig bewijs dat de game er kwalitatief op vooruit ging. Hierdoor bleef een groot deel van het forum geamuseerd commentaar leveren op al de nieuwtjes over hem en zijn game.
Met een topic waarin Dyack vroeg wie voor of tegen hem was, gooide Dyack alleen nog maar meer olie op het vuur. In een interview met 1UP onthulde hij een soort van sociaal experiment te hebben willen houden om aan te tonen hoe een internet-community zonder een game zelf gespeeld te hebben een negatieve invloed kunnen hebben op de perceptie van een game. Dit 'onderzoek' en de daarop volgende oproep van Dyack om het forum te sluiten, vielen niet in goede aarde bij NeoGAF. Zelf mensen die Dyacks uitlatingen negeerden in het vooruitzicht van een goede game begonnen zich te irriteren aan zijn gedrag.
Het is zeker niet ongehoord dat game-ontwikkelaars hun stem laten horen op NeoGAF, of andere forums. Namen als David Jaffe (God of War), Alex Ward (Burnout) en Cliff Bleszinski (Gears of War) komen geregeld langs om zich te mengen in een discussie en vooral om dingen te verduidelijken. Verder bezoeken ook vele minder bekende leden van ontwikkelteams het forum, mensen die over het algemeen worden gerespecteerd en soms zelfs worden aanbeden.
In het geval van Dyack is het resultaat uiteindelijk dat hij is verbannen van één van de meest invloedrijke game-forums op het internet. Verbannen worden van een forum is op zich niet erg, maar in het geval van Dyack zou het wel eens ernstige repercussies kunnen hebben. Het is zeker niet ondenkbaar dat Dyack, door zich de woede van de game-community op zijn hals te halen, er mede voor gezorgd heeft dat minder mensen zijn game zullen kopen.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:12 schreef Niek. het volgende:
[..]
Als ze Worms 2 rechtstreeks hadden overgezet dan was het echt perfect.
Ik vond het maar 1 groot teleur!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:31 schreef Niek. het volgende:
[..]Worms is wel leuk, maar het had zoveel beter kunnen zijn.
Je moet dat ook een paar keer spelen dan kun je het goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:13 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Geef mij dit spel maarik ben dan ook zwaar waardeloos in worms
Tante Cidonia.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:30 schreef Marble het volgende:
[..]
Tante Cidonia.
Cid Vicious.
Cidder en Beef.
Revenge of the Cid.
Ciddler on the Roof.
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef -Dries- het volgende:
Jeetje zeg, dat nieuws van Banjo in het nederlands
Jij bent mijn nieuwe held. Heb hem gewoon weer werkende. Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Komt omdat je Ninja Gaiden 2 geupdate hebt, dan kan je hem niet meer uitspelen
http://www.gamersplatform(...)ezing-temporary-fix/
[..]
Haha, heb gister ook de laatste achievement gehaald: Ace!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:26 schreef AQuila360 het volgende:
Gister Aegis Wing weer gespeeld! Dat blijft ook een tof spelletje![]()
Ik heb alleen die nog nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:35 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Haha, heb gister ook de laatste achievement gehaald: Ace!
Je moest met 185,000 eindigen en ik eindigde met 185,030
200/200
Je moet sowieso wel erg gestoord zijn om niet gewoon de US versie te nemen. $40 of ¤60 (gewoon meer dan dubbel zo duur!) als adviesprijs, moeilijke keus hoor!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef -Dries- het volgende:
Jeetje zeg, dat nieuws van Banjo in het nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |