Shit, pwnedquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:12 schreef jordeeeh het volgende:
Degene die de lapo maakt valt op zijn/haar eigen geslacht.
Uperclass.quote:
Kreeg je ook een lieve PM van belsen?quote:
*boks.quote:
quote:
heb je een pizza naar binnen gegooit ofzo..quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:24 schreef Maisnon het volgende:
Onze droger stinkt naar uien en verbrande knoflook
Jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kreeg je ook een lieve PM van belsen?
Wat zegt die erna dan, want dat versta ik steeds nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:26 schreef BigKahuna het volgende:
Ik lig lekker knus in mn bedje
Daarom wil ik niet praten met je.
De TT had natuurlijk moeten zijn "Sackboy is homo"quote:
Het boeide hem ook niet dat ik buikpijn had.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
JaM'n mening wordt kennelijk niet gewaardeerd.
Silence! I KILL YOU!quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:28 schreef Maisnon het volgende:
"Ik lig hier lekker in me bedje"
Ik wil hier even met mijn post pimpen
Wat een zelfingenomen zak.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het boeide hem ook niet dat ik buikpijn had.
Jij ging slapen zei je! Je was gewoon bang dat je de lapo zou hebben, lafaard!quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De TT had natuurlijk moeten zijn "Sackboy is homo"
Overigens krijg je nog 2 Duffy's (dat zijn strafpunten) voor het zeggen van "lafaard".
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zulks gedrag tolereer ik niet.
Goede Maten Trekken Afquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:29 schreef reetveter het volgende:
Wat is nou GMTA
Wat had je voor TT dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jij ging slapen zei je! Je was gewoon bang dat je de lapo zou hebben, lafaard!
Btw, jij bent toch die ene mod? Kun je de TT weer terugplaatsen?
Wat stond er dan?quote:
Geen idee, ik haal hem wel uit de wiki, net alsquote:
[KLB Bagger SC #396] Wie in dit topic post heeft kankerquote:
Is Sunchacer dinges buschauffeur?quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:32 schreef GGMM het volgende:
Doe maar als TT: 'Sunchaser' Dat is mijn motto
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[KLB Bagger SC #396] Wie in dit topic post heeft kanker
![]()
Dat zou me niks verbazen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is Sunchacer dinges buschauffeur?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, ik haal hem wel uit de wiki, net als
[ afbeelding ]
Posten hier toch nooit.
Shit. Op hoeveel kankerduffy's sta ik nu?quote:
bah die negerquote:
3quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Shit. Op hoeveel kankerduffy's sta ik nu?
Vuile racist!quote:
neequote:Op maandag 25 augustus 2008 00:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb mijn avater er ook tussen gezet, gewoon omdat hij zo mooi is.
Je moet eerst over langere periode aantonen dat je baaswaardig bent om bij deze bazen slowchat te komen. We zijn een nogal gesloten kliekje jwt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:38 schreef GGMM het volgende:
Als je heel goed kijkt zie je ook tubgirl. Dacht dat je daar een ban voor kreeg.quote:
Ga nou maar slapen, kankerlul.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vuile racist!Bijna strafpunt waardig.
heul niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je heel goed kijkt zie je ook tubgirl. Dacht dat je daar een ban voor kreeg.
Strafpunt!quote:
Kom de kast uit en deel het.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:43 schreef Paaskonijn het volgende:
IK HEB EEN HEEL SPECIAAL GEVOEL!
Nee, het is C. moet je weten.quote:
Verder dan fappen op haar foto zal ie nooit komen ben ik bangquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een multiple choice vraag was.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Verder dan fappen op haar foto zal ie nooit komen ben ik bang
Niet C. Maar C.!!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een multiple choice vraag was.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:48 schreef BobbyB het volgende:
Dus, nu ga ik echt slapen, dus hierbij een mooie sluitpost met een foto van Rachel Nichols.
[ afbeelding ]
die bug ging me behoorlijk irriterenquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:17 schreef Maisnon het volgende:
baggerlayout nemen.
Ikke niet hoor. Kutbug of niet, ik laat me niet kennen
zelf gemaaktquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:18 schreef Maisnon het volgende:
http://lost-memories.com/nuderemix.htm
Toffe remix van Nude van Radiohead
Ja klopt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:19 schreef GasTurbine het volgende:
Ben jij niet die ene levelmaker?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:27 schreef reetveter het volgende:
tvp
quote:
quote:
Achja heb zonet m'n rooster gezien, maandag tot half 1, dinsdag en woensdag vrij, donderdag tot 15.45 en vrijdag 3 uur, maar dat kan ook 11.45 worden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:48 schreef slindenau het volgende:
School.
Boh wat heb ik lekker geslapen zeg.
Geen homo's hier hoor. Moet je even in een ander topic kijken.quote:
Wut?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:44 schreef Maisnon het volgende:
Seefhoek vooruit!
welke kanslozenclub is datquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:44 schreef BobbyB het volgende:
fuck hem
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:44 schreef BobbyB het volgende:
fuck hem haar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op maandag 25 augustus 2008 14:49 schreef gers het volgende:
mag duffy nog wel gepost worden ?
Ik had het over slinden00bquote:
Altijd!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:49 schreef gers het volgende:
mag duffy nog wel gepost worden ?
Sinds wanneer is je precious hayden een manquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:44 schreef BobbyB het volgende:
fuck hem
-------^
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zomg slechte soepquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had het over slinden00b
[..]
Altijd!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Sinds wanneer is je precious hayden een man![]()
?
quote:
Ik heb hem dan ook niet gemaakt.quote:
TS kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:12 schreef BobbyB het volgende:
Zullen we met z'n allen slinden00b negeren? Hij is nog irritanter dan Juicyhil en 1136 bij elkaar
Nee, ik wil niet met jou omgaan.quote:
Ja, met behangplakker.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:19 schreef reetveter het volgende:
Mag ik dan ook met iemand niet omgaan?
Nazi symbool, permban.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:23 schreef BigKahuna het volgende:
Wie is dit? Die kan wel uit de OP denk ik zo.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:12 schreef BobbyB het volgende:
Hij is nog irritanter dan Juicyhil en 1136 bij elkaar
Haske mooi man...quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:25 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe was school KINDERS?
BOH GEK IK LAG NET LEKKER TE SLOAPEN!!!
Ik heb gespijbeld.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:25 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe was school KINDERS?
BOH GEK IK LAG NET LEKKER TE SLOAPEN!!!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:25 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe was school KINDERS?
BOH GEK IK LAG NET LEKKER TE SLOAPEN!!! FAPZORREN!!!
30erquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:20 schreef slindenau het volgende:
[..]
BobbyB is echt zoeen verzuurde 30'er met een relatie sleur
Geef hem een chemokuur.quote:
Het is echt te triest voor woorden, telkens plaatjes van dezelfde meisjes/vrouwenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
30er
Relatie sleur
Nou ja, laat ik maar foto's posten, valt dat gejank van slinden00b niet zo op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet woar! Ik zou niet durven.quote:
Slindenau is te triest voor woorden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het is echt te triest voor woorden, telkens plaatjes van dezelfde meisjes/vrouwen.
Dan kanker je toch lekker op uit deze SC en ga je in de SC van GC zitten ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het is echt te triest voor woorden, telkens plaatjes van dezelfde meisjes/vrouwen.
Ben je ongesteld ofzo?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
Uberfake smile.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
30er
Relatie sleur
Nou ja, laat ik maar foto's posten, valt dat gejank van slinden00b niet zo op.
[ afbeelding ]
Hotquote:[ afbeelding ]
Is ze stoned?quote:[ afbeelding ]
Ze lijkt wel 40quote:[ afbeelding ]
En wederom een tè voorspelbare reactie van ons aller Bobbyquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slindenau is te triest voor woorden.
Ik heb al een betere oplossing gevondenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan kanker je toch lekker op uit deze SC en ga je in de SC van GC zitten ofzoKuthuilie steeds.
Ik vind mijne toch beter, ik zal je wel even uit de OP halen, hoe je dat in ieder geval niet meer te doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb al een betere oplossing gevonden
Het gaat me niet om de foto's, maar om jou beperkt interesse gebied.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:32 schreef BobbyB het volgende:
ja, of hij post gewoon lekker zelf foto's, maar dat doet ie ook niet.
Verder heb ik het idee dat ie gewoon zit te trollen, alleen doe ik gewoon leuk mee.
Fixed.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik vind mijne toch beter, ik zal je wel even uit de OP halen, hoe je dat in ieder geval niet meer te doen.
Inderdaad. Nu ook 4x luisteren hequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
4 maal is scheepsrecht.
Het zijn toch iedere keer andere foto's?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:33 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de foto's, maar om jou beperkt interesse gebied.
Na 2 topics ken je al die foto's wel, en wordt het een beetje saai
Ik vind je grappig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu ook 4x luisteren he
Gewoon niet op in gaan BBquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zijn toch iedere keer andere foto's?En ja, ik heb een beperkt interesse gebied ja, dat jij 80 verschillende vrouwen om je heen wil, dat verklaard misschien wel waarom ik wel een relatie heb, en jij niet. Omdat jij na 2 topics al op d'r uitgekeken bent en haar saai vind
quote:
Andere foto, zelfde gezichtsuitdrukking/collage.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zijn toch iedere keer andere foto's?En ja, ik heb een beperkt interesse gebied ja, dat jij 80 verschillende vrouwen om je heen wil, dat verklaard misschien wel waarom ik wel een relatie heb, en jij niet. Omdat jij na 2 topics al op d'r uitgekeken bent en haar saai vind
Boeit mij dat nouquote:
Daar vergis je je dus enorm in, maakt mij ook niet uit hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeit mij dat nouHij komt triest over, niet ik.
Ik hoor verder niemand klagen. Dus post je zelf maar foto's.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
Andere foto, zelfde gezichtsuitdrukking/collage.
En ik hoef ook geen topic vol met '80' verschillende vrouwen nee, maar als iemand dan foto's aan het posten is (zoals jij) dan liever wat meer diversiteit ja.
Heb je een punt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeit mij dat nouHij komt triest over, niet ik.
Ik verwoord slechts wat niet iedereen zwart op wit neer durft te zettenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoor verder niemand klagen. Dus post je zelf maar foto's.
Nou, je hebt gewoon iedere keer wel weer wat te zeiken, maar echt leuk bijdragen aan de SC doe je ook niet, dus kun je net zo goed oprotten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
Daar vergis je je dus enorm in, maakt mij ook niet uit hoor
Oh, dus jij kan nu ook al voor anderen bepalen wat zij wel en niet zwart op wit durven zeggen dan wel vinden?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik verwoord slechts wat niet iedereen zwart op wit neer durft te zetten.
We hebben te maken met een ware held!quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ga nu geen dingen verzinnen om je gelijk te halenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee klopt, want verder heeft iedereen zulks kwaliteit bijgedragen, damnquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, je hebt gewoon iedere keer wel weer wat te zeiken, maar echt leuk bijdragen aan de SC doe je ook niet, dus kun je net zo goed oprotten.
Ja.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:44 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee klopt, want verder heeft iedereen zulks kwaliteit bijgedragen, damn
Vergeleken met de 'bijdragen' van jou wel ja.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:44 schreef slindenau het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen leuk bijdragen en constant lopen janken. Moet jij eens raden tot welke categorie jij hoort. En als ik nu andere foto's ga posten zal er wel weer iets anders niet goed zijn. Moet je niet mij een verzuurde 30er noemen, want die enige die loopt te janken ben jij.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:44 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je spreekt in ieder geval duidelijk niet voor mij. Niks mis met wat die ene mod plaatst.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jij ziet niet in dat jouw constante gejank irritant overkomt bij de rest. Maakt verder niet uit, maar zorg zelf dan voor vernieuwing, maar dat doe je ook niet, dus moet je ook niet zeuren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:47 schreef slindenau het volgende:
Laat maar, het zal wel, Bobby en zn vriendjes zien niet in dat sommige dingen na 100x ietwat versaaien, en hebben ook totaal geen intentie om daar iets aan te veranderen.
Hij spreekt ook alleen maar voor zichzelf. Als er meerdere zijn die wat tegen mijn posts hebben, kunnen ze dat gewoon hier zeggen, dan stop ik er wel mee, als het echt zo'n probleem is. Zo moeilijk ben ik niet, maar als er 1 iemand gaat lopen zeuren trek ik me daar weinig van aan, zeker niet als ie zelf niet voor vernieuwing zorgt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je spreekt in ieder geval duidelijk niet voor mij. Niks mis met wat die ene mod plaatst.
quote:
Ik zorg tenminste nog voor enige spanning en sensatie...anders gebeurt er ook vrij weinig hierquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij ziet niet in dat jouw constante gejank irritant overkomt bij de rest. Maakt verder niet uit, maar zorg zelf dan voor vernieuwing, maar dat doe je ook niet, dus moet je ook niet zeuren.
Je keek naar de autoquote:
Ohja, ze zit op een auto. Hij is inderdaad lelijk jaquote:
Sletjesquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:54 schreef GasTurbine het volgende:
Jongungs.
geen gerel, mijn laptop is kapotzor [ afbeelding ]
Ik stel voor dat Slindenau een paar sletjes post, BobsonB quality-tijd neemt met een foto van duffy en ik lauw ga zijn.
Klaag hem aanquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:09 schreef GasTurbine het volgende:
Wie zet z'n chick nou op een nissan, ff serioesoe. Je ken toch wel een paar vrienden met andere auto's, zeker als je een fotoshoot maakt moet je geen Nissan gaan nemen.
De nissan is de aldi van de autowereld!
Laten we hem snel volbaggerenquote:
Oh.quote:
Ik moest niet lachen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:25 schreef behangplakker het volgende:
2 oenen lopen over straat. zegt de 1 tegen de ander: mag ik nu in het midden lopen
Ik wel, ik hoorde hem gisteren. Ik lag helemaal dubbel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Gecondoleerd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:28 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb trouwens een nokia 3310[ afbeelding ]
Danquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:29 schreef behangplakker het volgende:
hee waarom kan je niet meer dan 2 regels leeg laten tussen tekst in een post
Okequote:
Die is leip, die quote ik !quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:35 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
WTFquote:
Mooie porno tussendoor hoor,quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:35 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wie is dit dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:35 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tof man!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oke
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
Iemand heeft dat in de wiki gezet blijkbaarquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mooie porno tussendoor hoor,
vieze man
Inderdaad. En de icon van reetveter is weg.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Iemand heeft dat in de wiki gezet blijkbaar![]()
![]()
en van Jos.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. En de icon van reetveter is weg.
Nee, want hij is op vakantie. Hij was er laatst nog.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:52 schreef Sackboy het volgende:
Deze kan er wel uit trouwens:
[ afbeelding ]
(serieus)
Oh oke, ik heb um volgens mij al een hele tijd niet meer gezien hier.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, want hij is op vakantie. Hij was er laatst nog.
Wat een kutgarpquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb de OP weer hersteld, er had ook een of andere lul een goatse in gezeten nog een plaatje, maar die is door tinypic al weggegooid.
Hij was er ook al uit, maar toen kwam ie weer terug.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh oke, ik heb um volgens mij al een hele tijd niet meer gezien hier.
Pics?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:57 schreef Triptamine het volgende:
Hmm lekkere emo meisjes bij mij in de klasAlleen hopen dat die lippiercings niet aan mijn dop blijven hangen
![]()
![]()
met andere woorden: Hoi
Of slindenoob.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:38 schreef GGMM het volgende:
Nou, ik doe fotografie, dusquote:
Nee, slindenau was het niet, heb z'n IP gechecked, tenzij hij via proxy doet. Zo triest issie nou ook weer niet. Denk inderdaad dat het GMM was.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:58 schreef Sackboy het volgende:
Ik verdenk deze knakker ervan.
[..]
Of slindenoob.
WOAR BLIJVEN DAN DE PICSquote:
komt nog my friendquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:02 schreef gers het volgende:
[..]
WOAR BLIJVEN DAN DE PICS
mag ook naaktfotografie zijn
Het was iemand met dit IP: 84.105.107.253quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, slindenau was het niet, heb z'n IP gechecked, tenzij hij via proxy doet. Zo triest issie nou ook weer niet. Denk inderdaad dat het GMM was.
Typ in bij googlequote:Op maandag 25 augustus 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was iemand met dit IP: 84.105.107.253
Al gedaan, geen resultaten.quote:
Kan danny niet even kijken ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al gedaan, geen resultaten.
Traceroute leert ons dat het iemand met een multikabel account is, dus het is niet eens via een proxy gedaan.
wtf ben jij voor een sherlockquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al gedaan, geen resultaten.
Traceroute leert ons dat het iemand met een multikabel account is, dus het is niet eens via een proxy gedaan.
Ga jij even alles na zodat we het precies goed kunnen kijken?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:15 schreef Sackboy het volgende:
Wisten jullie trouwens dat we, afgezien van de debiele nummering, al bijna op 100 delen zitten? Weet niet precies (een topic is verwijderd en er zijn twee dubbele topics) maar denk dat het volgende topic of die erna de honderdste is.
Honderd delen bagger, tijd voor een feestje![]()
Sentimentele baggerquote:
Neequote:Op maandag 25 augustus 2008 17:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ga jij even alles na zodat we het precies goed kunnen kijken?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind die nummering bagger en had liever duidelijke nummers gehad.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind die nummering bagger en had liever duidelijke nummers gehad.
Dan zou je bij #99 moeten beginnen volgens mij (dus volgend topic #99).quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:21 schreef GasTurbine het volgende:
Zullen we vanaf nu normale nummers gebruiken beginnend bij 95?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |