Fixed.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik vind mijne toch beter, ik zal je wel even uit de OP halen, hoe je dat in ieder geval niet meer te doen.
Inderdaad. Nu ook 4x luisteren hequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
4 maal is scheepsrecht.
Het zijn toch iedere keer andere foto's?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:33 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de foto's, maar om jou beperkt interesse gebied.
Na 2 topics ken je al die foto's wel, en wordt het een beetje saai
Ik vind je grappig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu ook 4x luisteren he
Gewoon niet op in gaan BBquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zijn toch iedere keer andere foto's?En ja, ik heb een beperkt interesse gebied ja, dat jij 80 verschillende vrouwen om je heen wil, dat verklaard misschien wel waarom ik wel een relatie heb, en jij niet. Omdat jij na 2 topics al op d'r uitgekeken bent en haar saai vind
quote:
Andere foto, zelfde gezichtsuitdrukking/collage.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zijn toch iedere keer andere foto's?En ja, ik heb een beperkt interesse gebied ja, dat jij 80 verschillende vrouwen om je heen wil, dat verklaard misschien wel waarom ik wel een relatie heb, en jij niet. Omdat jij na 2 topics al op d'r uitgekeken bent en haar saai vind
Boeit mij dat nouquote:
Daar vergis je je dus enorm in, maakt mij ook niet uit hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeit mij dat nouHij komt triest over, niet ik.
Ik hoor verder niemand klagen. Dus post je zelf maar foto's.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
Andere foto, zelfde gezichtsuitdrukking/collage.
En ik hoef ook geen topic vol met '80' verschillende vrouwen nee, maar als iemand dan foto's aan het posten is (zoals jij) dan liever wat meer diversiteit ja.
Heb je een punt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeit mij dat nouHij komt triest over, niet ik.
Ik verwoord slechts wat niet iedereen zwart op wit neer durft te zettenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoor verder niemand klagen. Dus post je zelf maar foto's.
Nou, je hebt gewoon iedere keer wel weer wat te zeiken, maar echt leuk bijdragen aan de SC doe je ook niet, dus kun je net zo goed oprotten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
Daar vergis je je dus enorm in, maakt mij ook niet uit hoor
Oh, dus jij kan nu ook al voor anderen bepalen wat zij wel en niet zwart op wit durven zeggen dan wel vinden?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik verwoord slechts wat niet iedereen zwart op wit neer durft te zetten.
We hebben te maken met een ware held!quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ga nu geen dingen verzinnen om je gelijk te halenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee klopt, want verder heeft iedereen zulks kwaliteit bijgedragen, damnquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, je hebt gewoon iedere keer wel weer wat te zeiken, maar echt leuk bijdragen aan de SC doe je ook niet, dus kun je net zo goed oprotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |