Je spreekt in ieder geval duidelijk niet voor mij. Niks mis met wat die ene mod plaatst.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik verwoord slechts wat niet iedereen zwart op wit neer durft te zetten.
Jij ziet niet in dat jouw constante gejank irritant overkomt bij de rest. Maakt verder niet uit, maar zorg zelf dan voor vernieuwing, maar dat doe je ook niet, dus moet je ook niet zeuren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:47 schreef slindenau het volgende:
Laat maar, het zal wel, Bobby en zn vriendjes zien niet in dat sommige dingen na 100x ietwat versaaien, en hebben ook totaal geen intentie om daar iets aan te veranderen.
Hij spreekt ook alleen maar voor zichzelf. Als er meerdere zijn die wat tegen mijn posts hebben, kunnen ze dat gewoon hier zeggen, dan stop ik er wel mee, als het echt zo'n probleem is. Zo moeilijk ben ik niet, maar als er 1 iemand gaat lopen zeuren trek ik me daar weinig van aan, zeker niet als ie zelf niet voor vernieuwing zorgt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je spreekt in ieder geval duidelijk niet voor mij. Niks mis met wat die ene mod plaatst.
quote:
Ik zorg tenminste nog voor enige spanning en sensatie...anders gebeurt er ook vrij weinig hierquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij ziet niet in dat jouw constante gejank irritant overkomt bij de rest. Maakt verder niet uit, maar zorg zelf dan voor vernieuwing, maar dat doe je ook niet, dus moet je ook niet zeuren.
Je keek naar de autoquote:
Ohja, ze zit op een auto. Hij is inderdaad lelijk jaquote:
Sletjesquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:54 schreef GasTurbine het volgende:
Jongungs.
geen gerel, mijn laptop is kapotzor [ afbeelding ]
Ik stel voor dat Slindenau een paar sletjes post, BobsonB quality-tijd neemt met een foto van duffy en ik lauw ga zijn.
Klaag hem aanquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:09 schreef GasTurbine het volgende:
Wie zet z'n chick nou op een nissan, ff serioesoe. Je ken toch wel een paar vrienden met andere auto's, zeker als je een fotoshoot maakt moet je geen Nissan gaan nemen.
De nissan is de aldi van de autowereld!
Laten we hem snel volbaggerenquote:
Oh.quote:
Ik moest niet lachen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:25 schreef behangplakker het volgende:
2 oenen lopen over straat. zegt de 1 tegen de ander: mag ik nu in het midden lopen
Ik wel, ik hoorde hem gisteren. Ik lag helemaal dubbel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Gecondoleerd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:28 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb trouwens een nokia 3310[ afbeelding ]
Danquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:29 schreef behangplakker het volgende:
hee waarom kan je niet meer dan 2 regels leeg laten tussen tekst in een post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |