quote:Voorgaande topics:
XXXX - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
30 maart: IKEA Amsterdam, Haarlem en Heerlen
6 april: IKEA Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht
13 april: IKEA Amsterdam
20 april: IKEA Amsterdam
27 april: IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Duiven, Haarlem en Heerlen
Dit zijn de speciale openingstijden voor de komende tijd:
- Goede vrijdag 21 maart: open van 10-18 uur
- Tweede paasdag ma 24 maart: open van 10-17 uur
- Koninginnedag wo 30 april: open van 10-17 uur, m.u.v. IKEA Amsterdam en Delft
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amersfoort: jakkop IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: kalinho IKEA Breda: IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Eindhoven: Debsterr IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Oude koopzondagenquote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
30 maart: IKEA Amsterdam, Haarlem en Heerlen
6 april: IKEA Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht
13 april: IKEA Amsterdam
20 april: IKEA Amsterdam
27 april: IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Duiven, Haarlem en Heerlen
Dit zijn de speciale openingstijden voor de komende tijd:
- Goede vrijdag 21 maart: open van 10-18 uur
- Tweede paasdag ma 24 maart: open van 10-17 uur
- Koninginnedag wo 30 april: open van 10-17 uur, m.u.v. IKEA Amsterdam en Delft
en dan volgt een voor - na foto ; tóch ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:54 schreef E.T. het volgende:
Als ik twee keer hard 'IKEA" roep in dit huis, stort alles in![]()
Moet nog een paar dingen terugbrengen en bijhalen.. Ondertussen heb ik geen gevoel meer in m'n vingertoppen door het indraaien van twistlocks.. blijven m'n handen staan in schroevendraaier-stand omdat die kleine hoekjes niet bereikbaar zijn met electrisch.. spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat ik er spieren had..
Maar m'n Liatorp-wand en salontafel staan, samen met ingolf-stoelene en een Faktum-keukenkast.
Vorige week zaterdag stonden er hier nog koloniale meubels, waren de muren nog zandgeel en de vloer happiebappie-laminaat..
deze zaterdag ziet het er heel anders uit
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:18 schreef Adelante het volgende:
XXXXIKan iemand dat wijzigen in XLI?
Volgens mij is het week 35. Correct me if I'm wrong.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:13 schreef Cyan het volgende:
En nee nog steeds geen catalogus! In welke week leven we eigenlijk?
Vanaf morgen is het week 35quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Volgens mij is het week 35. Correct me if I'm wrong.
Oeps, jaquote:
Dan is er toch nog geen man overboord? Ik had m keurig volgens het schemaquote:Week 35 of 36;
- Als laatste krijgen in IKEA Amersfoort of Haarlem de catalogus.
Echt alles in mijn slaapkamer behalve de vloer + behang zijn van IKEAquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:54 schreef E.T. het volgende:
Als ik twee keer hard 'IKEA" roep in dit huis, stort alles in![]()
Moet nog een paar dingen terugbrengen en bijhalen.. Ondertussen heb ik geen gevoel meer in m'n vingertoppen door het indraaien van twistlocks.. blijven m'n handen staan in schroevendraaier-stand omdat die kleine hoekjes niet bereikbaar zijn met electrisch.. spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat ik er spieren had..
Maar m'n Liatorp-wand en salontafel staan, samen met ingolf-stoelene en een Faktum-keukenkast.
Vorige week zaterdag stonden er hier nog koloniale meubels, waren de muren nog zandgeel en de vloer happiebappie-laminaat..
deze zaterdag ziet het er heel anders uit
Ik ben er afgelopen maandag geweest en het was geen bende hoor, was juist erg rustig en voor Delft erg opgeruimd (gezien alle verbouwingen van de afgelopen jaren).quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:13 schreef mr_cucumber het volgende:
Iemand afgelopen tijd nog in Delft geweest? laatste dat ik hoorde was dat het een behoorlijke bende was met alleen maar artikelen in de aanbieding en nog geen nieuwe collectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |