Aha, vandaar. Ik was even bij de tent en toen hoorde ik een groepje kids knetterstoned een UFO bewonderen. Ik dacht dat ze het over een ster hadden, maar dit verklaart een hoopquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
LOL zij kan idd beter vragen wie de N van haar toetsenbord heeft gejat![]()
Trouwens, zie iemand er tussen die zich afvroeg wat de overvliegende lichtjes waren. Dat was wel vet, want dat waren 4 van die oosterse lantaarns die je in de fik moet steken en dan stijgen ze op. Die kwamen van camping 5 af, we hebben ze zaterdag nacht zien opstijgen. Iemand hier dat nog gezien toevallig?? Iemand die er een ufo-waarneming van gemaakt heeft?? Zou me niet verbazen
Ik moest een half uur wachten, toen ben ik maar weggegaanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik snapte daar ook geen fuck van, maar de houtovenpizza daarnaast wat door die onverstaanbare limbo's gerund werd, was okee.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:09 schreef vogelkooi het volgende:
maansverduistering
Dat kan ik me voorstellen, de eerste keren kon ik ook niet echt bedenken wat het zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sinds die dingen in NL een 'hit' zijn worden er veel meer UFO-meldingen gedaan schijnt
Zou op het randje zeker ook van 6 kunnen zijn geweest hoor.. Wij stonden op 5, ongeveer halverwege de douches van 5 en die van 6, niet al te ver van het pad daar tussen. We hebben ze echt omhoog zien komen, maar dat was iid wel nog een stukje verder op en dicht tegen de bosjes het verste van de douches af zeg maar.. Dus was wel lastig in te schatten ja. Anyway, ik kon ze een heel eind volgen tot ze verdwenen. Gok dat dat ergens boven de ingang van het festivalterrein was..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:11 schreef Arinna het volgende:
Van camping 5 uit gezien leken ze overigens vanaf 6 te komen, of helemaal achteraan 5, die lichtjes. Van die opstijglampionnen idd.
Ik zag ze ook opstijgen idd, je omschrijving klopt wel met mijn waarnemingen, vanachter de bomen kwamen ze omhoog! Mooi om te zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou op het randje zeker ook van 6 kunnen zijn geweest hoor.. Wij stonden op 5, ongeveer halverwege de douches van 5 en die van 6, niet al te ver van het pad daar tussen. We hebben ze echt omhoog zien komen, maar dat was iid wel nog een stukje verder op en dicht tegen de bosjes het verste van de douches af zeg maar.. Dus was wel lastig in te schatten ja. Anyway, ik kon ze een heel eind volgen tot ze verdwenen. Gok dat dat ergens boven de ingang van het festivalterrein was..
Ik vond zijn solo gedeelte goed maar niet echt passen in het gehele optreden. Wel erg lekker Bravo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:22 schreef Iorek het volgende:
Het optreden van Jamie Lidell vond ik heel vreemd. Met band was het geniaal, solo was het saai en eigenlijk ronduit slecht.
En nog belangrijker: Welke kleur wordt het bandje?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:08 schreef peaceman het volgende:
Zijn er al namen bekend voor LL 2009?
Alweer? Ik heb er wel genoeg van inmiddels, elke keer dezelfde bandjes daar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Depeche Mode toch?
Oeh ja! Dat is idd wel heeeel belangrijk! Ik werd dit jaar aangenaam verrast, vind het een mooie kleur en het staat mooi naast de groene van het jaar er voorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En nog belangrijker: Welke kleur wordt het bandje?
Ach so! Nou ja, het was grappig om te zien, had wel willen zien hoe dat in z'n werk ging.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:11 schreef Arinna het volgende:
Over de YouTube: dat kon je wel degelijk ter plekke doen, alleen is dat waarschijnlijk slechts heel even geweest (toen ik het zag was het tussen de lima en de bravo), nabij Vant Land onder het grote scherm. Het was niet een vast iets ofzo, zeg maar.
Eigenlijk heel simpel: men neme een grote buis waar ongeveer 1 a 2 personen inpassen, met aan een van de zijkanten een camera gemonteerd. Geef de mensen die erin kruipen bij voorkeur iets geks mee of spuit confetti en rollen maar. Een mannetje om de camerakabel niet in de knoop te laten raken, twee anderen om zo hard mogelijk te duwenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:02 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ach so! Nou ja, het was grappig om te zien, had wel willen zien hoe dat in z'n werk ging.
Erol Alkan was een fantastische afsluiter, samen met Kees uiteraardquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:30 schreef febster het volgende:
Die laatste plaat van Erol Alkan, ik wist dat die ging komen, en toen die kwam kreeg ik letterlij kippenvel.
zijn daar soms filmpjes van?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:10 schreef Arinna het volgende:
[..]
Eigenlijk heel simpel: men neme een grote buis waar ongeveer 1 a 2 personen inpassen, met aan een van de zijkanten een camera gemonteerd. Geef de mensen die erin kruipen bij voorkeur iets geks mee of spuit confetti en rollen maar. Een mannetje om de camerakabel niet in de knoop te laten raken, twee anderen om zo hard mogelijk te duwenWas leuk om te zien hoe men er vervolgens weer uitkwam ook!
Komen die nog online ergens? Ik wil dat filmpje van Harde Cor en Hummer. En de neger die een gebaar voor braken doet wil ik ook weer zienquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, die werden afgespeeld op het scherm bij Bravo
Ook in de Alpha, was wel grappig ja.. net als die Drunk o meterquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, die werden afgespeeld op het scherm bij Bravo
http://www.lowlandstelevisie.nl/quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Komen die nog online ergens? Ik wil dat filmpje van Harde Cor en Hummer. En de neger die een gebaar voor braken doet wil ik ook weer zien.
Dat had ik met wat anderen kunnen zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:07 schreef portier het volgende:
Aha, vandaar. Ik was even bij de tent en toen hoorde ik een groepje kids knetterstoned een UFO bewonderen. Ik dacht dat ze het over een ster hadden, maar dit verklaart een hoop
Inderdaad, hoewel ze het voor elkaar kregen om mensen die volkomen normaal deden, er óók dronken uit te laten zien. Of het bewegen van de mond naar dat blaasding toe 100x af te spelen zodat het ook een iets andere interpretatie gegeven kan worden..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ook in de Alpha, was wel grappig ja.. net als die Drunk o meterHaha, je zou er maar met je lamme harses op staan zeg..
Was een heel raar optreden idd. Het leek alsof hij ontzettend funky bezig was, maar ik voelde totaal niet de drang om ook maar één ledemaat te bewegen, en volgens mij waren er meerdere die dat hadden. Maar misschien begreep ik het wel verkeerd, want vlak voor me gingen twee dames volledig uit hun plaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:22 schreef Iorek het volgende:
Het optreden van Jamie Lidell vond ik heel vreemd. Met band was het geniaal, solo was het saai en eigenlijk ronduit slecht.
Voordeel is dat ze elk jaar surprise act zijn en dat niet bekend wordt gemaakt waar en wanneer ze optreden. Dan blijft het leuk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alweer? Ik heb er wel genoeg van inmiddels, elke keer dezelfde bandjes daar.
Toen kwam het leukste! Iedereen ging jeeeeuj roepen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:37 schreef Horloge het volgende:
(voor het concert van N*E*R*D)
Aankondiger: Jongens beloof dat je goed water blijft drinken, zo'n biertje is wel lekker maar die hoofdpijn die jullie nu voelen komt door de alcohol blablabla..
Publiek: Booooooooooeeeeeeeh!
Aankondiger: Nee, geen water?
Publiek: Neeeeeeeeeeee!
Aankondiger: Nou, VAL DAN ALLEMAAL MAAR LEKKER DOOD!
1 van die knakkers heb ik echt het hele weekend zonder shirt zien lopen. Dat gepiel begon al bij de bus in 't Hardequote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Even inhaken op de laatste pagina van het vorige topic hoor. Ik stond op camping 3 ja, maar ik word niet gezocht. Onze buurmannen zijn al vriendjes op hyves en myspace.Serieus, in alle jaren dat ik naar festivals ben geweest heb ik nog nooit zo'n ontzettend toffe lui naast me gehad. Ze stonden ook in de Daily Paradise, bij de sauna met hun handdoekje om, Demon_Hunter staat geloof ik ook op die foto.
Lijkt me sterk, of hij moest elke nacht voor 22:00 op bed liggen, anders is die vast en zeker na 1 of 2 dagen flink ziek geweest!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1 van die knakkers heb ik echt het hele weekend zonder shirt zien lopen. Dat gepiel begon al bij de bus in 't Harde
Moet zeggen dat ik alleen zondag iets van kou heb gevoeld.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:54 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, of hij moest elke nacht voor 22:00 op bed liggen, anders is die vast en zeker na 1 of 2 dagen flink ziek geweest!
x
Maar waarom zit 3VOOR12 altijd zo fout met wie waar hebben opgetreden?quote:Concerto inkoper Jorn van der Linde had zijn geld ingezet op Elbow. Maar het liep allemaal net iets anders, blijkt nu hij de verkoopcijfers voor zich heeft. Niet Elbow, niet die andere grote Editors of MGMT waar de Bravo veel te klein voor was, maar We Started Nothing van The Ting Tings is in de Lowlands muziekwinkel van Concerto het meest over de toonbank gegaan. Het is daarbij ook het enige album in de top 10 zonder midprice sticker of extraatje. Zo kreeg je bij Infadels een shirt en bij The Wombats een frisbee. Overpowered van Roisin Murphy en Flage van Le Le sluiten de top drie.
“Maar”, zegt Van der Linde, “Sigur Rós heeft de meeste vrienden gemaakt.” De IJslandse band heeft niet alleen van top 10 genoteerde Takk (uit 2005) veel exemplaren verkocht, maar van hun gehele discografie.
Sex Pistols heeft naar verwachting het slechtst verkocht. MGMT eindigt uiteindelijk op een 24ste plek. Van der Linde: “Toch heeft Lucky Fonz III, die op 10 is geëindigd, maar tien meer cd’s dan MGMT verkocht. Het scheelt dus allemaal maar heel weinig.”
Daarnaast is er opvallend veel vinyl verkocht, zowel nieuw als tweedehands, vertelt de inkoper. “Honderden platen zijn er verkocht, van Slayer, tot aan Wu Tang Clan en The Strokes. In de winkel merken we dat de vinylverkoop in de lift zit, daar hebben we op Lowlands rekening mee gehouden. We hebben sowieso boven verwachting breed verkocht. Meer dan duizend verschillende titels.”
Ook een paar mensen met een artiestenbandje deden dit weekend aankopen. Zo schafte Hot Chip een paar Autechre platen aan. Dat weet Anton Speijers, die stond op dat moment achter de kassa. “Ik zag er nog wel meer met een artiestenbandje om”, vertelt hij. “Maar niet iedereen herken ik. Die van The Bees en Hot Chip wel.”
De top 10:
1 The Ting Tings – We Started Nothing
2 Roisin Murphy - Overpowered
3 LeLe - Flage
4 The Wombats - A Guide to Love, Loss and Desperation
5 Infadels – Universe in Reverse
6 Michael Franti & Spearhead - All Rebel Rockers
7 Vive La Fête - Jour de Chance
8 Editors – An End Has A Start
9 Sigur Ros - Sigur Rós - Takk... (2005)
10 Lucky Fonz III – Life Is Short / Santogold – Santogold
Daar was ik bij, maar ik ben niet bij NERD geweest.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:37 schreef Horloge het volgende:
(voor het concert van N*E*R*D)
Aankondiger: Jongens beloof dat je goed water blijft drinken, zo'n biertje is wel lekker maar die hoofdpijn die jullie nu voelen komt door de alcohol blablabla..
Publiek: Booooooooooeeeeeeeh!
Aankondiger: Nee, geen water?
Publiek: Neeeeeeeeeeee!
Aankondiger: Nou, VAL DAN ALLEMAAL MAAR LEKKER DOOD!
Bij N*E*R*D werd er inderdaad ook aangeraden om water te drinken en volgde er boe geroep, maar het laatste stuk niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Daar was ik bij, maar ik ben niet bij NERD geweest.
Volgens mij was het voor The Opposites, wel leuk moment idd.
Kan wel voor de Opposites geweest zijn ja. Het werd ook voor elk concert gezegd, iedereen had telkens iets van "hou gewoon je bek man".quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Daar was ik bij, maar ik ben niet bij NERD geweest.
Volgens mij was het voor The Opposites, wel leuk moment idd.
Ja klopt, maar bij de Opposites kwam het stukje "GA DAN MAAR LEKKER DOOD MET Z'N ALLEN" er nog achteraan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:26 schreef Horloge het volgende:
[..]
Kan wel voor de Opposites geweest zijn ja. Het werd ook voor elk concert gezegd, iedereen had telkens iets van "hou gewoon je bek man".
Ik ook ja. Gisteren was ik echt depressief, zo erg miste ik LLquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:30 schreef MadGuy het volgende:
ja, dat dipje is herkenbaar. Er komt weinig uit mijn handen. Ik ben zelfs een beetje uit mijn hum.
Was dat nou Giel Beelen als 1na laatste met dat meisje??quote:
Ik snap niet waarom 3voor12 de plato/concerto cijfers bij moet houden. Okee, dan zullen er 20 cd's van the ting things verkocht zijn, er zijn vast breezermeisjes die zich identificeren met het nummer 'that's not my name', denk ikquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:59 schreef MadGuy het volgende:
Wie het meest verrast heb kun je misschien opmaken uit het aantal verkochte cd's op het festival:-
[..]
Maar waarom zit 3VOOR12 altijd zo fout met wie waar hebben opgetreden?Zo moeilijk is het niet dat soort feitjes gewoon goed te hebben hoor...
Ik was het wel van plan maar ben naar wat anders gegaan. Is er niet een video van toevallig?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:26 schreef Feldhofer het volgende:
Iemand nog die japanse band in India wezen kijken(zondagavond)?
Positieve verrassing, opzwepend, raar, maar god wat een feest!
Ik denk dat je daaraan wel kunt aflezen wie er indruk hebben gemaakt, maar eigenlijk zou je dan ook de tijdstippen van aankoop erbij moeten hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom 3voor12 de plato/concerto cijfers bij moet houden. Okee, dan zullen er 20 cd's van the ting things verkocht zijn, er zijn vast breezermeisjes die zich identificeren met het nummer 'that's not my name', denk ik
Geen id eigenlijk, ben zelfs de bandnaam alweer kwijt, atasuki nog wat.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan maar ben naar wat anders gegaan. Is er niet een video van toevallig?
tadaa:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:31 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat je daaraan wel kunt aflezen wie er indruk hebben gemaakt, maar eigenlijk zou je dan ook de tijdstippen van aankoop erbij moeten hebben.
@ Feldhofer: in het voorbijgaan zag ik wel wat. Beetje freak-klezmer toch?
Ik ook, baal dat ik er niet wat foto's van heb gemaakt om alles nog eens op mn gemak na te lezen! Veel serieuze klachten zaten er volgens mij niet echt bij overigens, ik herinner me zo snel alleen klachten als: 'de rij bij het zeikloket is te lang' - 'de frikandellen zijn te kort'- 'waar blijft de regen' etc. En er waren nog een heleboel veel genialere maar die ben ik natuurlijk vergeten. Ook dat bordje: we hebben even koffiepauze... zat er eigenlijk ooit wel iemand?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:39 schreef Irien het volgende:
Wat vonden jullie van het "zeikloket" trouwens? (Naast Plato) Ik vond het erg leuk!![]()
Maar zouden ze er nog echt wat mee doen... met de reeele klachten?
Jazeker! zondagmiddag een man (met piratenhoed) en een vrouw. Maar iedereen bleef die briefjes lezen en durfde ze niet aan te spreken. Komisch gezichtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:50 schreef Arinna het volgende:
[..]
Ik ook, baal dat ik er niet wat foto's van heb gemaakt om alles nog eens op mn gemak na te lezen! Veel serieuze klachten zaten er volgens mij niet echt bij overigens, ik herinner me zo snel alleen klachten als: 'de rij bij het zeikloket is te lang' - 'de frikandellen zijn te kort'- 'waar blijft de regen' etc. En er waren nog een heleboel veel genialere maar die ben ik natuurlijk vergeten. Ook dat bordje: we hebben even koffiepauze... zat er eigenlijk ooit wel iemand?
huh? daar kan ik me niks van herinneren. hoelaat? het was wel weer absurd gezellig in die tent op donderdag. ik hoorde de eerste klanken van rage en dacht nog van oh nu gaat het goed mis. en ja hoor :pquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Tenslotte was het natuurlijk hilarisch dat de stroom 15 minuten uitviel in de Duracell batterij op donderdagavond
Je bedoelt die jongen met dat telefoonnummer op zijn arm? Heeft iemand dat nog gebeld?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Even inhaken op de laatste pagina van het vorige topic hoor. Ik stond op camping 3 ja, maar ik word niet gezocht. Onze buurmannen zijn al vriendjes op hyves en myspace.Serieus, in alle jaren dat ik naar festivals ben geweest heb ik nog nooit zo'n ontzettend toffe lui naast me gehad. Ze stonden ook in de Daily Paradise, bij de sauna met hun handdoekje om, Demon_Hunter staat geloof ik ook op die foto.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:30 schreef febster het volgende:
Die laatste plaat van Erol Alkan, ik wist dat die ging komen, en toen die kwam kreeg ik letterlij kippenvel.
Lucky Fonz en Lykke niet gezien. Heb het idee dat ik daar el wat gemist heb.Lykke Paradiso uitverkocht, Fonz zo 21 sept Ekko Utrecht, misschien ga ik daar wel heen...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:22 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben helemaal fan geworden van Lykke "Don't touch my boobs, okay?" Li en Lucky Fonz "Willen jullie alsjeblieft niet meeklappen, jullie hebben meer ritmegevoel dan ik" III.
Jammer dat ik Kees heb gemist.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:22 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben helemaal fan geworden van Lykke "Don't touch my boobs, okay?" Li en Lucky Fonz "Willen jullie alsjeblieft niet meeklappen, jullie hebben meer ritmegevoel dan ik" III.
Jammer dat ik Kees heb gemist.
Mijn buurmannen zijn die dudes die links op de foto staan, dat groepje. Geweldige tijd met die lui gehad. Telefoonnummers uitgewisseld, bier met ze gedronken, schaterlachend over de vloer gerold, leuke gesprekken gevoerd. Halverwege kreeg 1 van hun longontsteking, dus die ging naar huis, hebben we nog een cadeautje gegeven (een leeg ponchozakje met daarin een briefje, paracetamolletje, roltong, wattenstaafje, lolly, hyves/msnadressen, echt van alles en nog wat). vonden ze fantastisch. maar we kwamen ook wel leuk binnen zeg maar, we stonden op 3 onder de bomen direct naast de sloot, dus wij komen al joelend met onze bagage aan, vriendinnetje voorop, ik erachteraan, vriendinnetje wil sloot overspringen maar ipv daarvan maakt ze een prachtige faceplant vol in de goot. met rugzak op haar rug en al. voor de neus van de buren, die zo ongeveer van hun campingstoeltjes rolden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je bedoelt die jongen met dat telefoonnummer op zijn arm? Heeft iemand dat nog gebeld?
sowieso weinig te vinden van Erol Alkanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]iemand de details van de plaat?
MGMT - Kids (Soulwax Nite Version)quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]iemand de details van de plaat?
oja, op 3voor12 was er een DJ die het daar al over had.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:38 schreef febster het volgende:
[..]
MGMT - Kids (Soulwax Nite Version)
En dit is de beste versie die er te vinden is:
waren volgens mij gewoon de cijfers van vorig jaar alleen in een andere volgorde. Ze moesten ze tenslotte toch gebruiken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:48 schreef Irving het volgende:
Weet iemand trouwens waar die cijfers voor stonden?70539 was het, en ik zag er "loser" in maar toen ik dat zei werd ik uitgelachen
Ohja, Stephen Lynch is cool
Wat ik er van weet is dat hij pas op "plaat" onder DJ's rondgaat, en zover ik weet is er nog nergens een goede digitale versie van te vinden helaasquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja, op 3voor12 was er een DJ die het daar al over had.
inderdaad, daar klaagde die DJ op 3voro12 ook over, hij wilde hem erg graag hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:59 schreef febster het volgende:
[..]
Wat ik er van weet is dat hij pas op "plaat" onder DJ's rondgaat, en zover ik weet is er nog nergens een goede digitale versie van te vinden helaas.
Wie niet? Wat mij betreft nu al grote kanshebber voor HET nummer van 2008quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, daar klaagde die DJ op 3voro12 ook over, hij wilde hem erg graag hebben
heb het stukje eindelijk gevonden:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:11 schreef febster het volgende:
[..]
Wie niet? Wat mij betreft nu al grote kanshebber voor HET nummer van 2008. Maar zelfs onder DJ's is die nog schaars, volgens mij is naast Soulwax hij de enige die hem heeft.
quote:Voor Dans Le Rock is draaien op Lowlands een droom. Het duo werd een paar jaar geleden nog min of meer voor de grap opgericht, maar de carrière verloopt voorspoedig. Lowlands moet een voorlopig hoogtepunt worden. Dans Le Rock heeft zelfs een eigen spot bemachtigd op de vrijdagavond. Zaterdag worden ze ingezet als pauze-dj. Voor hun gedoodverfde Lowlands-hit werpt het duo smekende blikken naar Erol Alkan. “We hopen dat de internetcommunity zijn werk doet en dat binnen twee weken de Soulwax-remix van MGMT’s Kids in goede kwaliteit lekt”, zegt Martin Verhorst. “Er staat een filmpje op YouTube waarin Erol Alkan hem draait. Hij klinkt episch! Zo vet en hard. We hadden nog bedacht zijn kleedkamer in te sneaken, maar hij draait pas een dag na ons. Joost van Bellen zal hem misschien ook hebben. Als hij niet lekt, zullen we het moeten doen met het origineel.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |