Neeeeee die oompa loompa's waren leuk. ik sta met eentje op de foto.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
plus: Veel lange vrouwen dit jaar (viel me echt voor het eerst op, begon al met een deerne van bekant 2 meter in het Hema-winkeltje
min: Veel Britten en/of verklede mensen op vrijgezellenfeest. Ga dan gewoon carnaval vieren met je Brabantse poephoofd.
Lag aan jou.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:16 schreef icebliss het volgende:
Lag het trouwens aan mij of hadden ze alle planten weggehaald voor Kees van Hondt? Of waren ze gewoon op (aangezien het bij BalkanBeats ook redelijk groen zag)?
Leuk als carnavalsact in Bergeijk ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Neeeeee die oompa loompa's waren leuk. ik sta met eentje op de foto.
Daar had ik ook last van op camping 3 idd. Maar thuis slapen is wel enorm stil nu ineensquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:53 schreef GotC het volgende:
Minder:
-De bas die uit die 24 uurs tent kwam.
Bovendien heb je wat om mee te zwaaien tijdens optredens in plaats van zo'n Sultana maagpopje.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:53 schreef GotC het volgende:
Verder: Het is gewoon fijn dat als je met krukken loopt, mensne toch maar wel voor je uitkijken
* Grrrrrrrr kijkt naar Willem Bever met Aquafresh in z'n poepgat en brengt een akelige gniffel ten gehore.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Of een Willem Bever met toiletborstel in z'n hol (die overigens op slinkse wijze ontvoerd is)
Rond een uur of 3 wilde ik nog een bosje gaan halen, maar toen waren ze idd wegquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:16 schreef icebliss het volgende:
Lag het trouwens aan mij of hadden ze alle planten weggehaald voor Kees van Hondt? Of waren ze gewoon op (aangezien het bij BalkanBeats ook redelijk groen zag)?
Dat ging vorig jaar in Lelystad ook stukken beter inderdaad. Gewoon een vrij nette rij en als de bus vol was kwam er niemand meer bij. Dat is ook niet nodig als het eenmaal goed op gang gekomen is, dan staat de volgende toch alweer klaar, dus hoeven er ook geen mensen in het gangpad te gaan zitten (wat officieel niet eens mag ook).quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:32 schreef frame-saw het volgende:
Het lijkt al jaren geleden, maar 't Harde is trouwens echt onmogelijk kut. Twee jaar terug bij Lelystad hadden ze een beter systeem, gewoon een RIJ. Maar nee, dit moest zo nodig een trechter zijn.![]()
Onze bus zat ook veel te vol omdat iedereen duwde, er mocht nog één iemand door maar mijn vuilniszak werd meegesleurd dus ik ook en zo nog 10 andere mensen. Terwijl de overige bussen minstens 10 lege plaatsen had, zat onze bus propvol. Zelfs het gangpad was niet meer te bevaren
Nee hoor, ik liep gewoon biertjes te drinken op het festival terrein en at 's ochtends wat. De rest v.h. eten was onregelmatig. Zo was een lunch om 2 - 3 uur 's nachts geen uitzonderingquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
jij loopt iedere keer naar je tent als je een dorst hebt, en je hebt 3 maaltijden per dag zitten bereiden naast je tentje?!
Was jij diegene die bij de bosjes ging staan piesenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:35 schreef PastoorPeter het volgende:
Pfff, toen ik de bus in mocht moest ik best wel nodig plassen, want ja bier he. Dus ik dacht: "boah, dat houd ik wel even op, zometeen kan ik pissen!".
Ging die klotebus in de file staan.
Dat was ik dan weer niet. Hoewel het wel vrienden van mij konden zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Was jij diegene die bij de bosjes ging staan piesen![]()
Hij vond het iig heel lastig om te plassen als er een hele bus+file keek
Putting the biological to the tree!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Was jij diegene die bij de bosjes ging staan piesen![]()
Hij vond het iig heel lastig om te plassen als er een hele bus+file keek
Ik had juist besloten dat ik na een halfuur Underworld níet naar Bravo ging, zo vet was Underworld. Booka Shade komt vast nog vaker hierquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:54 schreef Technoviking het volgende:
Iedereen die naar Underworld geweest is heeft echt wat gemist!
Booka Shade!
Inderdaad, stond helemaal vooraan daar, was echt knallenquote:
Had je maar op tijd moeten komen. Wij stonden bij de eerste lichting bussen te wachten en ja, het was een trechter maar het ging behoorlijk snel. Bussen waren niet overvol.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:32 schreef frame-saw het volgende:
Het lijkt al jaren geleden, maar 't Harde is trouwens echt onmogelijk kut. Twee jaar terug bij Lelystad hadden ze een beter systeem, gewoon een RIJ. Maar nee, dit moest zo nodig een trechter zijn.![]()
Onze bus zat ook veel te vol omdat iedereen duwde, er mocht nog één iemand door maar mijn vuilniszak werd meegesleurd dus ik ook en zo nog 10 andere mensen. Terwijl de overige bussen minstens 10 lege plaatsen had, zat onze bus propvol. Zelfs het gangpad was niet meer te bevaren
Waar kon je dat eigenlijk doen? Of konden we alleen genieten van de filmpjes?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:01 schreef labello het volgende:
De filmpjes van rollende mensen in de “youtube”
Apart, dat sowieso.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:12 schreef lienelien het volgende:
Wat was dat houten ding met die bankjes en die telefoon nou eigenlijk?
Misschien dus alleen de filmpjes dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:11 schreef labello het volgende:
Ik ben er ook niet achter gekomen waar je dat kon doen!
Ja, dat vind ik dus ook vaak zo achterlijk. In het stadsvervoer (bus naar de Hogeschool) gebeurt het ook vaak terwijl er alweer eentje klaar staat die dezelfde kant op gaat. En de buschauffeur heeft gewoon gelijk, het kan hem een flinke boete opleveren namelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:10 schreef portier het volgende:
Wat ik slecht trok was dat de chauffeur van onze bus 3x zei dat iedereen die met zijn spullen in zijn handen in het gangpad stond uit moest stappen, omdat hij zo niet ging rijden. En al die mensen die daar stonden maar een beetje schaapachtig kijken "Ach, hij heeft het vast niet tegen mij al sta ik hier met al mijn spullen in het gangpad". Lutsers. Pak gewoon de bus die direct daarna klaar staat.
Ik was er al om 12 uur? Dat vond ik op tijd zat. En ik zeg ook dat alleen onze bus overvol was, de rest van de bussen waren lang niet vol. En dat was ook kut, doe die bussen dan wat vollerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je maar op tijd moeten komen. Wij stonden bij de eerste lichting bussen te wachten en ja, het was een trechter maar het ging behoorlijk snel. Bussen waren niet overvol.
Dat gaat wat handiger als er een beetje een nette rij gevormd wordt inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:21 schreef frame-saw het volgende:
En het wachten viel idd mee, maar niet als je nogal een scharminkel ben die aldoor omvalt, dus ik stond aldoor in een vreemde houding met die zware tas op mn rug. Niet echt goed ofzo
Whehe, wat triest. Vraag dan meteen nummers en zoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef Toad het volgende:
De rij met oproepjes wordt alleen maar langer...
http://lowlands1.hyves.nl/forum/2197375/1NST/Oproepbericht_A_P/
Of sleur hem/haar meteen naar je tent toe.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Whehe, wat triest. Vraag dan meteen nummers en zo
Heette ze zo, dat witte vrouwtje met de kussens?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:01 schreef labello het volgende:
Madame Lullaby in het Lima gebied: hoe lief!!!
Serieus, hier WIL je toch niet eens op reageren?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef Toad het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef Toad het volgende:
Er post hier ook een (Bloody)Lotte, dus wellicht stond die op camping 3 en is er 1 oproep zelfs gelukt.quote:En ik zoek mijn buurvrouw op camping 3 genaamd Lotte.
Terwijl ik zondagochtend laat uit mijn tent kwam rollen kwam ik tot de ontdekking dat zij in die tussentijd al haar biezen had gepakt..
Ja die mevrouw inderdaad, zo schattig! Ik zag haar een meisje "behandelen" wat er helemaal gelukzalig uitzag.quote:Heette ze zo, dat witte vrouwtje met de kussens?
Die was idd echt lief!
Op zondag noacht zat tegenover die gasten nog een meisje in een plas water met een hengel vraagt er iemand vang je nog wat, ja haalt ze een haring aan haar hengel op.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:38 schreef RedGuy het volgende:
Die gasten op camping 3 waren ook amper van de camping af..
LOL zij kan idd beter vragen wie de N van haar toetsenbord heeft gejatquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus, hier WIL je toch niet eens op reageren?
"wie was di gozer uit t ooste met di twee broodjes die praatje kwam make"
Ik snapte daar ook geen fuck van, maar de houtovenpizza daarnaast wat door die onverstaanbare limbo's gerund werd, was okee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Apart, dat sowieso.
Je kon er bovenop zitten luisteren naar een dj die allemaal oude Elvis platen draaide e.d.
Ik werd ook op sleeptouw genomen naar die telefoons toe door een wildvreemde dame. Er deed er geen 1, maar het was wel vermakelijk
Die heb ik ook wel eens gezien en me afgevraagd wat het was. Vorig jaar een keer en begin deze zomer weer, en weer niet kunnen plaatsen wat het was, tot ik de dag erna 's avonds op het strand zat en zag dat mensen die dingen aanstaken en ze de lucht in gingen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
LOL zij kan idd beter vragen wie de N van haar toetsenbord heeft gejat![]()
Trouwens, zie iemand er tussen die zich afvroeg wat de overvliegende lichtjes waren. Dat was wel vet, want dat waren 4 van die oosterse lantaarns die je in de fik moet steken en dan stijgen ze op. Die kwamen van camping 5 af, we hebben ze zaterdag nacht zien opstijgen. Iemand hier dat nog gezien toevallig?? Iemand die er een ufo-waarneming van gemaakt heeft?? Zou me niet verbazen
Sinds die dingen in NL een 'hit' zijn worden er veel meer UFO-meldingen gedaan schijntquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel eens gezien en me afgevraagd wat het was. Vorig jaar een keer en begin deze zomer weer, en weer niet kunnen plaatsen wat het was, tot ik de dag erna 's avonds op het strand zat en zag dat mensen die dingen aanstaken en ze de lucht in gingen.
Ziet er tof uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |