Apart, dat sowieso.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:12 schreef lienelien het volgende:
Wat was dat houten ding met die bankjes en die telefoon nou eigenlijk?
Misschien dus alleen de filmpjes dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:11 schreef labello het volgende:
Ik ben er ook niet achter gekomen waar je dat kon doen!
Ja, dat vind ik dus ook vaak zo achterlijk. In het stadsvervoer (bus naar de Hogeschool) gebeurt het ook vaak terwijl er alweer eentje klaar staat die dezelfde kant op gaat. En de buschauffeur heeft gewoon gelijk, het kan hem een flinke boete opleveren namelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:10 schreef portier het volgende:
Wat ik slecht trok was dat de chauffeur van onze bus 3x zei dat iedereen die met zijn spullen in zijn handen in het gangpad stond uit moest stappen, omdat hij zo niet ging rijden. En al die mensen die daar stonden maar een beetje schaapachtig kijken "Ach, hij heeft het vast niet tegen mij al sta ik hier met al mijn spullen in het gangpad". Lutsers. Pak gewoon de bus die direct daarna klaar staat.
Ik was er al om 12 uur? Dat vond ik op tijd zat. En ik zeg ook dat alleen onze bus overvol was, de rest van de bussen waren lang niet vol. En dat was ook kut, doe die bussen dan wat vollerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je maar op tijd moeten komen. Wij stonden bij de eerste lichting bussen te wachten en ja, het was een trechter maar het ging behoorlijk snel. Bussen waren niet overvol.
Dat gaat wat handiger als er een beetje een nette rij gevormd wordt inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:21 schreef frame-saw het volgende:
En het wachten viel idd mee, maar niet als je nogal een scharminkel ben die aldoor omvalt, dus ik stond aldoor in een vreemde houding met die zware tas op mn rug. Niet echt goed ofzo
Whehe, wat triest. Vraag dan meteen nummers en zoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef Toad het volgende:
De rij met oproepjes wordt alleen maar langer...
http://lowlands1.hyves.nl/forum/2197375/1NST/Oproepbericht_A_P/
Of sleur hem/haar meteen naar je tent toe.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Whehe, wat triest. Vraag dan meteen nummers en zo
Heette ze zo, dat witte vrouwtje met de kussens?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:01 schreef labello het volgende:
Madame Lullaby in het Lima gebied: hoe lief!!!
Serieus, hier WIL je toch niet eens op reageren?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef Toad het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef Toad het volgende:
Er post hier ook een (Bloody)Lotte, dus wellicht stond die op camping 3 en is er 1 oproep zelfs gelukt.quote:En ik zoek mijn buurvrouw op camping 3 genaamd Lotte.
Terwijl ik zondagochtend laat uit mijn tent kwam rollen kwam ik tot de ontdekking dat zij in die tussentijd al haar biezen had gepakt..
Ja die mevrouw inderdaad, zo schattig! Ik zag haar een meisje "behandelen" wat er helemaal gelukzalig uitzag.quote:Heette ze zo, dat witte vrouwtje met de kussens?
Die was idd echt lief!
Op zondag noacht zat tegenover die gasten nog een meisje in een plas water met een hengel vraagt er iemand vang je nog wat, ja haalt ze een haring aan haar hengel op.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:38 schreef RedGuy het volgende:
Die gasten op camping 3 waren ook amper van de camping af..
LOL zij kan idd beter vragen wie de N van haar toetsenbord heeft gejatquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus, hier WIL je toch niet eens op reageren?
"wie was di gozer uit t ooste met di twee broodjes die praatje kwam make"
Ik snapte daar ook geen fuck van, maar de houtovenpizza daarnaast wat door die onverstaanbare limbo's gerund werd, was okee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Apart, dat sowieso.
Je kon er bovenop zitten luisteren naar een dj die allemaal oude Elvis platen draaide e.d.
Ik werd ook op sleeptouw genomen naar die telefoons toe door een wildvreemde dame. Er deed er geen 1, maar het was wel vermakelijk
Die heb ik ook wel eens gezien en me afgevraagd wat het was. Vorig jaar een keer en begin deze zomer weer, en weer niet kunnen plaatsen wat het was, tot ik de dag erna 's avonds op het strand zat en zag dat mensen die dingen aanstaken en ze de lucht in gingen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
LOL zij kan idd beter vragen wie de N van haar toetsenbord heeft gejat![]()
Trouwens, zie iemand er tussen die zich afvroeg wat de overvliegende lichtjes waren. Dat was wel vet, want dat waren 4 van die oosterse lantaarns die je in de fik moet steken en dan stijgen ze op. Die kwamen van camping 5 af, we hebben ze zaterdag nacht zien opstijgen. Iemand hier dat nog gezien toevallig?? Iemand die er een ufo-waarneming van gemaakt heeft?? Zou me niet verbazen
Sinds die dingen in NL een 'hit' zijn worden er veel meer UFO-meldingen gedaan schijntquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel eens gezien en me afgevraagd wat het was. Vorig jaar een keer en begin deze zomer weer, en weer niet kunnen plaatsen wat het was, tot ik de dag erna 's avonds op het strand zat en zag dat mensen die dingen aanstaken en ze de lucht in gingen.
Ziet er tof uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |