abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2008 @ 18:30:00 #26
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60987769
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Depeche Mode toch?
Alweer? Ik heb er wel genoeg van inmiddels, elke keer dezelfde bandjes daar.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60987788
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

En nog belangrijker: Welke kleur wordt het bandje?
Oeh ja! Dat is idd wel heeeel belangrijk! Ik werd dit jaar aangenaam verrast, vind het een mooie kleur en het staat mooi naast de groene van het jaar er voor
pi_60987793
Die laatste plaat van Erol Alkan, ik wist dat die ging komen, en toen die kwam kreeg ik letterlij kippenvel .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_60988019
Zal ik m'n bandjes afknippen?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_60988520
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:11 schreef Arinna het volgende:
Over de YouTube: dat kon je wel degelijk ter plekke doen, alleen is dat waarschijnlijk slechts heel even geweest (toen ik het zag was het tussen de lima en de bravo), nabij Vant Land onder het grote scherm. Het was niet een vast iets ofzo, zeg maar.
Ach so! Nou ja, het was grappig om te zien, had wel willen zien hoe dat in z'n werk ging.
pi_60988537
Nirvana heeft toe gezegd van ochtend bij de thee.
Fear is the grease of society.
pi_60988728
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:02 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ach so! Nou ja, het was grappig om te zien, had wel willen zien hoe dat in z'n werk ging.
Eigenlijk heel simpel: men neme een grote buis waar ongeveer 1 a 2 personen inpassen, met aan een van de zijkanten een camera gemonteerd. Geef de mensen die erin kruipen bij voorkeur iets geks mee of spuit confetti en rollen maar. Een mannetje om de camerakabel niet in de knoop te laten raken, twee anderen om zo hard mogelijk te duwen Was leuk om te zien hoe men er vervolgens weer uitkwam ook!
pi_60989008
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:30 schreef febster het volgende:
Die laatste plaat van Erol Alkan, ik wist dat die ging komen, en toen die kwam kreeg ik letterlij kippenvel .
Erol Alkan was een fantastische afsluiter, samen met Kees uiteraard
pi_60989018
is de kaartverkoop al begonnen voor Lowlands 2009 ?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:23:05 #35
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60989053
ja leuk zo'n nakaart topic ,maar moet het niet gewoon lowlands 2009 topic zijn?
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_60990163
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:10 schreef Arinna het volgende:

[..]

Eigenlijk heel simpel: men neme een grote buis waar ongeveer 1 a 2 personen inpassen, met aan een van de zijkanten een camera gemonteerd. Geef de mensen die erin kruipen bij voorkeur iets geks mee of spuit confetti en rollen maar. Een mannetje om de camerakabel niet in de knoop te laten raken, twee anderen om zo hard mogelijk te duwen Was leuk om te zien hoe men er vervolgens weer uitkwam ook!
zijn daar soms filmpjes van?
pi_60990357
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:00 schreef lienelien het volgende:

[..]

zijn daar soms filmpjes van?
ja, die werden afgespeeld op het scherm bij Bravo
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:09:09 #38
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_60990445
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:07 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Komen die nog online ergens? Ik wil dat filmpje van Harde Cor en Hummer. En de neger die een gebaar voor braken doet wil ik ook weer zien .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_60990466
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:07 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Ook in de Alpha, was wel grappig ja.. net als die Drunk o meter Haha, je zou er maar met je lamme harses op staan zeg..
It's you my love, you who are the stranger
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:10:42 #40
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60990495
Ja die ene blonde was echt fucking wasted.. .
The Most Incredible, Baby
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:23:59 #41
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_60990873
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:09 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Komen die nog online ergens? Ik wil dat filmpje van Harde Cor en Hummer. En de neger die een gebaar voor braken doet wil ik ook weer zien .
http://www.lowlandstelevisie.nl/
En anders nog ff verder zoeken. Op YouTube had ik gister wat gevonden, maar kan het nu niet meer vinden.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_60991008
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:07 schreef portier het volgende:
Aha, vandaar. Ik was even bij de tent en toen hoorde ik een groepje kids knetterstoned een UFO bewonderen. Ik dacht dat ze het over een ster hadden, maar dit verklaart een hoop
Dat had ik met wat anderen kunnen zijn .
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:32:57 #43
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60991126
Ik heb in bezopen toestand wel allerlei mensen op camping 3 verteld dat de maansverduistering het einde van de wereld betekende. Leverde vooral leuk gesprek op met 2 Britse dames.

"Oh really, the end of the world? Then we have to fuck tonight [naam van 'r vriendin]!"
The Most Incredible, Baby
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:37:53 #44
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_60991271
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:09 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ook in de Alpha, was wel grappig ja.. net als die Drunk o meter Haha, je zou er maar met je lamme harses op staan zeg..
Inderdaad, hoewel ze het voor elkaar kregen om mensen die volkomen normaal deden, er óók dronken uit te laten zien. Of het bewegen van de mond naar dat blaasding toe 100x af te spelen zodat het ook een iets andere interpretatie gegeven kan worden..

Iemand nog het filmpje gezien met een paar gasten die zongen: "Jezus zegt: lalalalalalalala"? Die was echt gortdroog.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:22 schreef Iorek het volgende:
Het optreden van Jamie Lidell vond ik heel vreemd. Met band was het geniaal, solo was het saai en eigenlijk ronduit slecht.
Was een heel raar optreden idd. Het leek alsof hij ontzettend funky bezig was, maar ik voelde totaal niet de drang om ook maar één ledemaat te bewegen, en volgens mij waren er meerdere die dat hadden. Maar misschien begreep ik het wel verkeerd, want vlak voor me gingen twee dames volledig uit hun plaat.

Btw. nog twee leuke quotes van Lowlands:
Big2 (The Opposites): KOMOP, WE BREKEN SAMEN DIE HELE TERINGTENT AF!

(voor het concert van N*E*R*D)
Aankondiger: Jongens beloof dat je goed water blijft drinken, zo'n biertje is wel lekker maar die hoofdpijn die jullie nu voelen komt door de alcohol blablabla..
Publiek: Booooooooooeeeeeeeh!
Aankondiger: Nee, geen water?
Publiek: Neeeeeeeeeeee!
Aankondiger: Nou, VAL DAN ALLEMAAL MAAR LEKKER DOOD!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:39:21 #45
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60991315
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Alweer? Ik heb er wel genoeg van inmiddels, elke keer dezelfde bandjes daar.
Voordeel is dat ze elk jaar surprise act zijn en dat niet bekend wordt gemaakt waar en wanneer ze optreden. Dan blijft het leuk.
pi_60991322
en...... toen heb je de horizontale salsa met ze gedanst?
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_60991414
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:37 schreef Horloge het volgende:
(voor het concert van N*E*R*D)
Aankondiger: Jongens beloof dat je goed water blijft drinken, zo'n biertje is wel lekker maar die hoofdpijn die jullie nu voelen komt door de alcohol blablabla..
Publiek: Booooooooooeeeeeeeh!
Aankondiger: Nee, geen water?
Publiek: Neeeeeeeeeeee!
Aankondiger: Nou, VAL DAN ALLEMAAL MAAR LEKKER DOOD!
Toen kwam het leukste! Iedereen ging jeeeeuj roepen.

O wacht, nee dat was ergens anders. Maar daar vond wel een soortgelijk gesprek met het publiek plaats. Volgens mij voor de Jeugd/Opposites.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:43:26 #48
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_60991441
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Even inhaken op de laatste pagina van het vorige topic hoor. Ik stond op camping 3 ja, maar ik word niet gezocht. Onze buurmannen zijn al vriendjes op hyves en myspace. Serieus, in alle jaren dat ik naar festivals ben geweest heb ik nog nooit zo'n ontzettend toffe lui naast me gehad. Ze stonden ook in de Daily Paradise, bij de sauna met hun handdoekje om, Demon_Hunter staat geloof ik ook op die foto.
1 van die knakkers heb ik echt het hele weekend zonder shirt zien lopen. Dat gepiel begon al bij de bus in 't Harde
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_60991770
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:43 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

1 van die knakkers heb ik echt het hele weekend zonder shirt zien lopen. Dat gepiel begon al bij de bus in 't Harde
Lijkt me sterk, of hij moest elke nacht voor 22:00 op bed liggen, anders is die vast en zeker na 1 of 2 dagen flink ziek geweest!

x
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:55:30 #50
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_60991815
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:54 schreef snorfiets het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, of hij moest elke nacht voor 22:00 op bed liggen, anders is die vast en zeker na 1 of 2 dagen flink ziek geweest!

x
Moet zeggen dat ik alleen zondag iets van kou heb gevoeld.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')