zo weer helemaal boven water na Lowlands
klein verslagje
donderdag om rond 11 uur op de dijk aangekomen en daar de gebruikelijke gezelligheid en bier! Hop door naar de inging, lelijke bandjes om...... en snel naar camping 1. Verder leuke donderdag maar vooral de nacht was hilarisch toen we een goochelaar op bezoek kregen onder onze partytent. Na wat leuke trucjes kregen we één van zijn vrienden cadeau die vooral goed was in het vertellen van verhalen zonder clou

maargoed met veel bier levert dat genoeg hilariteit op!
Nou dan beginnen de festivaldagen, elke dag vrij vroeg op het terrein gekomen, nog nooi zo vroeg geweest elke dag eigenlijk. Ook een keertje leuk

gezien:
vrijdag:
LL Universety over de verkiezingen in de VS

best leuk alleen takke heet in de Echo en veel te weinig tijd voor de vragen
The Presidents ot USA

The Ting Tings,

erg tof, feestje in de India. Alleen jammer de geliudsman het geluid van Katie niet voor elkaar kreeg.
The Flaming Lips,

was vooral leuk omdat er 2 vrienden van me Teletubbie mochten zijn daar. Verder kon de muziek me niet zo bekoren maar wat een circus zeg

Junkie XL,

gewoon een tof feestje verder weinig nieuws t.o.v. zijn andere optredens dit jaar
Deadmaus

ik dacht even dat Mickey Mouse stond te draaien

Poppin'in, nou dat was ff beroerd, die gasten konden nog geen 2 plaatjes aan elkaar draaien.
Sven Väth,

tof feestje, heerlijk tot 5 uur doorgedanst
Zaterdag:
50 jaar Nederpop

Volbeat van de heuvel

JVTW

best geinig alleen de Bravo liep wel hard leeg achterin
Blood Red Shoes

prima optreden! Zit toekomst in

Underworld

prachtige opbouw weer, heerlijk al die klassiekers

de Alpha ging weer plat

90's now

zoals altijd

Miss Kittin

ze draaide subliem, echt genieten

zondag
Lykke Li

heerlijk verrassend optreden, verleidelijke dame met prachtige liedjes

Plain White T's vanaf de heuvel

nou het was nog minder dan ik verwachte

The Fratellis van naast de Grolsch,

iedereen ging na Chelsea Dagger
MGMT, begon aardig maar het kon me niet echt bekoren
The Hives,

altijd wel een feestje, daarna uitzicht op het buik/rug schuiven bij de Alpha

Deus, toch niet helemaal mijn ding live
Editors,

prima optreden maar ik heb ze nu toch zo langzamerhand wel gehoord. Voorlopig maar ff niet meer op een festival!
Rockin Out acht wel leuk maar niets bijzonders
Erol Arkan

wat een afsluiter, briljante set. Daar kun je nog eens op dansen met bamboe!
Verder prima Lowlands dus alleen werd ik af en toe een beetje gaar van de enorme drukte overal en de munten-pin automaten waren vooral op de eerste dagen ook meer stuk waardoor er overal rijen voor het pinnen stonden en cash vrij vlot ging

. Mooi dat de wortel toch nog een geinig afscheid heeft gekregen en graag het verzoek of dat lelijke ding wat de vervanger was ook afgeschoten kan worden en dan graag nog harder crashen.
hoogtepunten:
1. Underworld
2. Erol Arkan
3. The Ting Tings
4. Lykke Li
5. Miss Kittin/Blood Red Shoes
Dieptepunten
1. Plain White T's

2. Volbeat

3. Pin automaten
4 de prolog of hoe dat gedrocht ook mag heten
5. Dat vrijdag al uitgebreid bamboe sloop dag was

dat zijn nou mooi zondagavond tradities!
Tenslotte was het natuurlijk hilarisch dat de stroom 15 minuten uitviel in de Duracell batterij op donderdagavond

Maandag weer zo laat mogelijk naar huis en zo de rijen omzeilt! Werkte weer prima, eerst van de camping afgejaagd en daar uit de ingangstent gejaagd. Uiteindelijk om 19.00u thuis. Moe maar voldaan