Dat gebeurt nu veel minder. Leren moet immers 'leuk' zijn en 'aansluiten bij de belevingswereld'.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
wilde net posten, dat het net lijkt of mensen t kofschip/ fokschaap niet meer kennen...
terwijl dat er vroeger bij mij op school echt ingestampt werd.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:50 schreef Isegrim het volgende:Aventura toch, beetje door 'n slotje heen posten.
Ik ga er eens op letten. Waar ik woon zijn alleen maar AH's en die hebben vaak een ruim assortiment. Natuurvoedingswinkel zit hier ook, die ga ik in het weekend eens bezoekenquote:Het ligt wel degelijk in de supermakt, maar doorgaans apart van het gewone brood. In kleine pakjes. Natuurvoedingswinkel heeft het ook.
Dat kan zomaar op latere leeftijd opspelen, koemelkallergie en glutenallergie gaan trouwens hand in hand.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:49 schreef Aventura het volgende:
Lijkt me niet, want die zitten toch in heel veel meer voedingsmiddelen, behalve bruinbrood? Bovendien bn ik al 30. Meesta wordt zoiets al bij kids ontdekt lijkt me? Ik heb het overigens ook bij melk en fruit. Dat zijn dan ook geijkte boosdoeners, waar veel mensen klachten bij hebben. Ik denk dat het bij mij ook nog een keer zo is dat mijn darmen niet erg van al te vezelrijke voeding houden.
Misschien moet ik dan toch eens naar de huisarts gaan. Al met al heb ik toch echt te vaak last; periodes van dagen diarree en sowieso een haast elke dag een plofbuik. Paar weken geleden was ik zo wanhopig dat ik in staat was om te gaan vasten, om maar van dat onrustige gevoel af te komen. Heb dat niet gedaan hoor, hou teveel van etenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat kan zomaar op latere leeftijd opspelen, koemelkallergie en glutenallergie gaan trouwens hand in hand.
Neequote:Op maandag 18 augustus 2008 22:56 schreef Greys het volgende:
Ik blijf nog even naar Janice D. kijken, die een buikwandcorrectie krijgt
Heet PF trouwens echt King in het echt?
Wat een toffe naam!
Thanks voor de tip, die gaan ook op mijn lijstje!quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee. Zo heet ze niet, maar ik ben vergeten wat het ook alweer wel was
(of ik denk wel te weten wat het was, maar weet het niet meer zeker). King is haar naam in het lijstje
.
@Aventura: de AH heeft zeker wel zuurdesem crackers: wasa original crisp. Misschien die eens proberen?
Ja dat lijkt me nogal afschrikwekkend voor de patienten! Zo van, als ik weer normaal eet word ik vast een 10tonner!quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:35 schreef Aventura het volgende:
Het personeel in die kliniek is gek genoeg moddervet
Nou, eentje maar, toch? Kan me idd voorstellen dat dat geen goede invloed heeft...quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:35 schreef Aventura het volgende:
Het personeel in die kliniek is gek genoeg moddervet
Hmja, zag de andere nu ook. Maar ja, in de VS zal het wel lastig zijn om allemaal personeel met een normaal postuur te vinden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:44 schreef Aventura het volgende:
Die kok, die receptionist, en die andere dame met dat roze truitje (megajetsers).
De engelstalige iig niet. Op uitzendinggemist komen alleen fabricaten van nederlandse bodem.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:25 schreef omearos het volgende:
Hmm, leuke docu's gemist blijkbaar, eens op uitzendinggemist kijken of ze daar op komen
Supersize Mequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Hoe heet die docu waar jullie het allemaal over hebben?.
Doe nog eens een keer een voorbeeldlijstje van een dag?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb trouwens een beetje een gekke vraag: Nu ik bijna op mijn streefgewicht ben, moet ik ook weer eens ga nadenken over hoe ik ga even ná het dieeten. Het is namelijk niet de bedoeling dat ik eeuwig blijf afvallen. Voor mijn gevoel eet ik nu namelijk gewoon gezond (oke, die ijscoupe van gisteren als diner is daar niet echt een goed voorbeeld van) en ik heb werkelijk geen idee wat ik straks meer kan gaan eten. Snoepjes, koekjes en brood wil ik eigenlijk niet meer, daar krijg ik alleen maar darmproblemen van. Dan blijft over wat ik nu al eet. En daar kan ik echt niet meer van eten. Ik zit namelijk gewoon vol! Tips graag!
Normale dag:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe nog eens een keer een voorbeeldlijstje van een dag?
Je kan inderdaad voor de vettere vleessoorten kiezen, dat scheelt echt heel veel. Een karbonaadje bv. is al snel 400 cal.!! Je kan je ontbijt nog aanvullen met die wasa original crisp crackers met wat beleg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Normale dag:
O: 2 eieren
T: wat nootjes of yoghurt
L: bijvoorbeeld een grote salade met een warm groentegerecht, aangevuld met kipfilet, pasta, rijst of vis
T: wat fruit zoals druiven of een appel
A: zie lunch of uitgebreid uit eten (1 tot 2 x per week)
T: heeeeel soms een plakje kaas of wat kwark, meestal niets.
Brood wil ik dus niet eten, net als snoep en koek, aardappels niet te veel. Ontbijten met koolhydraten is in mijn geval een slecht idee, want dan ga ik snoepen. Ik dacht zelf aan wat meer alcoholen wat meer rood vlees.
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:11 schreef conleche het volgende:
Zo grappig: meneer C. had gisteren bij Ici Paris een aftershave voor zichzelf gekocht: "R" van Paco Robanne. Mijn allereerste vriendje van toen ik 14 was (die van die stomp in z'n snoet) had ook altijd die aftershave op. Op onze eerste date (bioscoop in Utrecht) hadden we in de trein van jas gewisseld. (waarom weet ik niet meer, maar ik was 14) en 's nachts heb ik mijn jas die naar hem rook als hoofdkussen gebruikt.
Dus meneer C. doet de after shave op en ik begin te spinnen als een krolse kat en vertel hem (zonder details) dat de Paco herinneringen met zich meebrengt en dat ik het zo'n lekker geurtje vind. Begint ie te glimmen en zegt ie: Ben je nu weer helemaal verliefd? Ik: " Jah! Op Richard S.!"
Hij kon d'r gelukkig om lachen, maar wat is geur een ontzettend sterke trigger voor herinneringen zeg!
Ja ik ken het. Althans, ik vermoed dat het hetzelfde is als het Paleo Diet. Gebaseerd op wat mensen zouden hebben gegeten toen ze nog jager-verzamelaar waren...quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:56 schreef Chicolate het volgende:
Andere leuke docu daarstraks was op Ned 3. Over het 'evolutiedieet' ... iets met veel groente, fruit en noten. Ooit van gehoord? Allemaal onderzoeken gedaan met groepjes proefpersonen. Of het wetenschappelijk klopt weet ik niet 100% zeker.
Ohja, lekker! Dat at ik "vroegah" tussendoor op mijn werk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:34 schreef Greys het volgende:
Lekkere dikke yoghurt met honing en wat noten als toetje Tink.
Zo, het water loopt me gewoon in de mond als ik er aan denk
Kom, we gaan het over vieze dingen hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:52 schreef Greys het volgende:
Tinkepink, ik heb er nu ook zo'n trek in
Weggeven aan een collega!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:08 schreef Greys het volgende:
Tink, gatverrrrrdamme
Heb net twee cracottes met filet americain en rosbief op en dat stilt de lekkere trek een beetje.
En vanmiddag ga ik enorm bruut tuinieren (de hele voortuin moet leeg) en volgens valtaf.nl verbrand ik daar veul calorietjes meeEr zit een Mars in mijn tas die naar me ligt te roepen en te zwaaien, wáárom moest ik die in mijn tas stoppen vanmorgen? Heer G moest naar Aberdeen vliegen voor het werk en moest heel vroeg op en wilde Marsen mee voor onderweg. En toen zelf ook maar eentje meegenomen. Maar nog (!) niet opgegeten *insert pufsmiley*
ik vind ze ook niet lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:10 schreef Isegrim het volgende:
Iets met kat en spek.
Marsen zijn trouwens goor. Echt véél te zoet.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind ze ook niet lekker![]()
Balisto
Snickers
Kill me!quote:
Chips dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Marsen ook niet lekker. Krijg er spontaan kiespijn van.
Sowieso niet zo'n fan van candybars.
Bah, het wil niet hier en ik hoef maar zó weinig te doen.
Chips eet ik alleen op verjaardagsfeestjes. Bij voorkeur hamka's dan. Die zijn zó lekker!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Chips dan?
Iedereen heeft een valkuil
Oh heerlijk zijn die nacho's idd. Moet je een keer bij de dikke van dale nemen jij weet wel wat ik bedoel denk/hoop ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Chips eet ik alleen op verjaardagsfeestjes. Bij voorkeur hamka's dan. Die zijn zó lekker!.
Maar ik heb zelf nooit troep in huis. Als ik al een valkuil moet noemen dan zijn het nacho's met jalapeño's en gesmolten kaas. Als ik geen zin heb om te koken / naar de winkel te gaan, dan bestel ik vaak een burrito met nacho's. Zó lekker
.
Gelukkig heb ik voor vanavond al pasta met groenten.
Broccoli is viesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
Succes, SjakVanavond broccoli eten?
Probeer het eens van onder de grill. Olijfolie en je favoriete kruiden erover en grillen tot het een beetje bruinig wordt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Broccoli is vies![]()
Maar ik eet het toch. Gezond enzo.
Ik ken het alleen gekookt met een sausjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Probeer het eens van onder de grill. Olijfolie en je favoriete kruiden erover en grillen tot het een beetje bruinig wordt.
Definieer "een aantal maanden", 10kg is best veel en daar doe je ook wel een tijdje over als je de kans op jojo-en zo klein mogelijk wilt houden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:38 schreef sjak het volgende:
#212 alweer. In een ver verleden hier meegepost en toen goed afgevallen voor mijn trouwen. INmiddels ben ik 2 kinderen verder en weer bijna net zo zwaar als voor mijn trouwen. Dusssss, ik wil weer afvallen.
Slecht eten is absoluut de oorzaak van het teveel aan gewicht. Daar valt op dit moment het meeste winst te behalen. Het vervelende is dat zowel mijn man als ik eigenlijk niet zo goed weten hoe we gezond moeten eten... Daar heb ik jullie hulp bij nodig! Vooral recepten voor avondeten kan ik goed gebruiken.
Dat we de chocolade/koekjes en in mijn geval ook de chipjes moeten laten staan begrijpen we goed. Dat is absoluut een streven, we willen af van de suikers. We hopen ons daardoor ook energieker te gaan voelen.
Ik hoop eigenlijk binnen een aantal maanden 10 kg lichter te zijn. Ik ben nu ongeveer 78 kg.
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:55 schreef Vivi het volgende:
Een hele broccoli als ontbijt? Hoe had je hem bereid dan dat dat 's ochtends een beetje aantrekkelijk is
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:55 schreef Vivi het volgende:
Een hele broccoli als ontbijt? Hoe had je hem bereid dan dat dat 's ochtends een beetje aantrekkelijk is
Doutzen is stom!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:00 schreef Vivi het volgende:
Oh SHE, dit is ms wel een leuk boek voor jou...Link
En het is DoutzeNNNNNNN...ik heb al een paar keer gedacht dat het een typfout was, maar je houdt het zo consequent vol dat ik me niet meer kan bedwingen..![]()
Wai not?quote:
Hoi! Eigenlijk is het heel makkelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:38 schreef sjak het volgende:
Het vervelende is dat zowel mijn man als ik eigenlijk niet zo goed weten hoe we gezond moeten eten... Daar heb ik jullie hulp bij nodig! Vooral recepten voor avondeten kan ik goed gebruiken.
Dank allen voor het welkom heten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:52 schreef omearos het volgende:
[..]
Definieer "een aantal maanden", 10kg is best veel en daar doe je ook wel een tijdje over als je de kans op jojo-en zo klein mogelijk wilt houden.
Verder veel succeser komen hier genoeg heerlijke recepten voorbij.
Dat l;ukt me nog net, maar wat moet ik me voorstellen bij het SHEdieet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:15 schreef -marz- het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een stoofpot eigenlijk?
Staat in de OP!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:17 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat l;ukt me nog net, maar wat moet ik me voorstellen bij het SHEdieet?
Gewoon, verschillende soorten groenten (en soms vlees) bij elkaar in een pan en dan langzaam laten stoven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:15 schreef -marz- het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een stoofpot eigenlijk?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:23 schreef SHE het volgende:
Ben net gebeld met de bloed uitslagen van vorige week
*trommels*
*toeters*
*bellen*
IK BEN GEEN ALCOHOLIST!!!![]()
Grappie, maar mijn Gamma GT was purrrfect en de rest ook brandjeschoon. Ik mag van dr. Faber dus gewoon 'lekker gezellig' blijven doen![]()
Hij vond het ook heel bijzonder, iemand die van een wijntje houd, die een zwakke lever heeft en toch perfecte bloedwaarden scoort.
Broccoli voor iedereen vandaag!
Ik maak ze vaak op mijn thuiswerkdag. Zo rond een uur of 11 begint het werk me te vervelen en dan ga ik koken. En aangezien ik dan toch nog uren aan huis ben gekluisterd kook ik meteen voor een paar dagen tegelijk. En dan zijn stoofpotten erg handig (en goed in te vriezen!)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:27 schreef -marz- het volgende:
Dat is mooi SHE gefeli
Als een stoofpot uren moet, snap ik waarom ik er nog nooit mee te maken heb gehad
Maar het is zo makkelijk, alles in 1 pan en wachten. Ondertussen gaat je hele huis lekker ruiken. Echt fijn hoor, maar ik vind stoofpotten zo winters.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:27 schreef -marz- het volgende:
Als een stoofpot uren moet, snap ik waarom ik er nog nooit mee te maken heb gehad
Weet je wat lekker is met broccoli? In roosjes snijden, bloemkool in roosjes snijden, paar minuutjes koken.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:28 schreef Greys het volgende:
SHE, wat een goed nieuws!
Zeiden ze nog iets over al die testen en uitslagen?
Tot nu toe gegeten:
- Sultana fruit & form ananas/kokos
- Cracotte filet americain
- Cracotte rosbief
- Als lunch nog een cracotte filet americain
- Als lunch nog een cracotte rosbief
- Een halve Mars
Tot nu toe, ondanks de halve Mars, nog maar 331 calorietjes.
En vanmiddag lekker tuinieren () en dan ga ik eerst thuis nog maar lekker twee gekookte eitjes nemen ofzo. En voor vanavond moet ik het nog verzinnen. Ik denk een lekkere salade en een groot stuk vis
Ik hou tegenwoordig de iPod in mijn handen, als ik dan boven de 5:15 per km. zak, dan moet ik weer een beetje versnellen. Dat werkt eigenlijk wel goed. En ik ben al bijna een jaar bezig, dus het mag ook weleens. Een vriendin van me zit in een hardloopgroepje en daar streven ze naar de 5k in 25 minuten precies. Ik weet niet of ik dat ooit ga redden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:40 schreef -marz- het volgende:
Dat is erg netjes conleche! Ik doe 2,5k in 20 minuten
Nietus ik ben sneller:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:43 schreef motorbloempje het volgende:ik ben sneller
heb de 5k in 30 minuten gedaan
wil erg graag weer hardlopenvanaf 1 september ga ik weer knallen
Dat klinkt dan weer best appetijtelijk!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is met broccoli? In roosjes snijden, bloemkool in roosjes snijden, paar minuutjes koken.
Dan in een bakblik doen, eieren (4 ofzo), melk en magere kaas mengen, eroverheen gooien. Kwartiertje in de voorgewarmde oven (kan ook iets langer zijn, in ben niet zo precies).
Als het bruin is garneren met amandelschaafsel.
Eehh dan is Co toch sneller volgens mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:43 schreef motorbloempje het volgende:ik ben sneller
heb de 5k in 30 minuten gedaan
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee. Ik eet nooit light. Wat ik wel weet is dat van bijna alle ketchupvarianten (dus vermoedelijk ook van deze) een light-variant wordt aangeboden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:45 schreef SHE het volgende:
Oeh, Tinkepink, ik heb een vraagje aan je.
Bij jou in de supermarkt, is daar de Hela Gewurz curry te vinden in de LIGHT variant? Die met de lichtblauwe dop?
Ik zoek me suf hier en kan 'm nergens vinden
Heinz Balanz hebben ze hier ook, maar de curry dus niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee. Ik eet nooit light. Wat ik wel weet is dat van bijna alle ketchupvarianten (dus vermoedelijk ook van deze) een light-variant wordt aangeboden.
Ik wist niet dat je dat met een bloedtest kon doen. Mij is ooit verteld dat glutenallergie alleen door minder prettige procedures is vast te stellen, daarom heb ik het nooit gedaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:01 schreef SHE het volgende:
Ik ben overigens op gluten en op lactose geprikt en ik ben NIET allergisch.
Is Heinz balanz ketchup met 50% minder suiker? Die heb ik in Ned. nog nooit gezien, waar haal je die?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Heinz Balanz hebben ze hier ook, maar de curry dus niet.
Zou jij pretty please eens willen kijken voor me? Of de suikervrije/arme variant er is?
Als ik er aan denk. Maar ik kom zelden in normale supermarkten. Meestal doe ik mijn boodschappen bij Aldi of Lidl (níet te vergelijken met Nederland!!!), bij de boer of de eigen tuin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Heinz Balanz hebben ze hier ook, maar de curry dus niet.
Zou jij pretty please eens willen kijken voor me? Of de suikervrije/arme variant er is?
Ja die wil ik dus ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:45 schreef SHE het volgende:
Oeh, Tinkepink, ik heb een vraagje aan je.
Bij jou in de supermarkt, is daar de Hela Gewurz curry te vinden in de LIGHT variant? Die met de lichtblauwe dop?
Ik zoek me suf hier en kan 'm nergens vinden
Ik heb geen darmonderzoek gehad hoor; gewoon bloed en eliminatie-dieet. Voor lactose heb ik iets moeten drinken; ademtest en bloedtest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat met een bloedtest kon doen. Mij is ooit verteld dat glutenallergie alleen door minder prettige procedures is vast te stellen, daarom heb ik het nooit gedaan.
Ligt hier gewoon bij de AH.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Is Heinz balanz ketchup met 50% minder suiker? Die heb ik in Ned. nog nooit gezien, waar haal je die?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:33 schreef conleche het volgende:
Gisteren heb ik mijn eigen record verbroken. Ik doe nu de 5k in 25:50 minuten.
Als je wil kan je checken hoeveel het scheelt door je route uit te tekenen met mapmyrunquote:Moet er wel bijzeggen dat het iets geflatteerd is, omdat dat Nikeplus ding staat afgesteld op een gemiddelde lengte van ik geloof 1m80 en dat haal ik natuurlijk niet, maar afijn, heel veel zal het niet schelen)
Zolang je nog wandelt tussendoor moet je je ook vooral niet druk maken over je snelheid/afstand. Het is zowiezo belangrijker om eerst een bepaalde afstand vol te houden zonder te stoppen, snelheid komt vanzelf als je conditie beter wordt en je gewicht lager.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:59 schreef kwakveense het volgende:
ik vind afstandmeten.nl persoonlijk prettiger (werkt allebei met google maps)ik ben heel sloom. loop 2,5 km in 22 minuten
maar das wel afwisselend wandelen en "hard"lopen, nu nog half om half...
Ik loop of in het bos of in het park en daar werkt map my run niet. Maar ik geloof dat het op 5 k hoogstens een halve minuut uitmaakt. Maar ik zou eigenlijk wel een heel nauwkeurig iets willen hebben, iets dat werkt met GPS of bestaat dat niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
Respect.
[..]
Als je wil kan je checken hoeveel het scheelt door je route uit te tekenen met mapmyrun
Jaaaa, wel stukkie duurder dan iPod+quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik loop of in het bos of in het park en daar werkt map my run niet. Maar ik geloof dat het op 5 k hoogstens een halve minuut uitmaakt. Maar ik zou eigenlijk wel een heel nauwkeurig iets willen hebben, iets dat werkt met GPS of bestaat dat niet?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:57 schreef -marz- het volgende:
En ik kom er net achter dat wij een plant in de gezamenlijke tuin hebben staan die Ms. Bradshaw heet.
Ja zo keek ik ookquote:
Ongeveer een week nu, heb geen weegschaal (batterijen op) maar ik merk wel al dat ik een een ietsje mindere plofbuik heb!quote:
Thank you!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef -marz- het volgende:
Hoi welkom Hondsdraf! Wat is je lengte en waar komen die 8 kilo vandaan?
Om maar met wat kritische vragen te beginnen
Ik ga komende week ook het shieet wat hier braaf aan mijn prikbord hangt weer wat nauwlettender volgen. Het werkt zo goed! Alleen het sporten is soms moeilijk te combineren met andere dingen, maar dat zijn allemaal smoezen.
ik haaaaat paardensport, maar hoera voor ankyquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:18 schreef Greys het volgende:
Hoe ver woon je van je werk af dan? Kan je het goede stuk niet gaan halen en alsnog op de stick zetten?
Paardensport dressuur is spannend, Anky moet straks
ah je bedoelt de Avens Geum Chiloense 'Ms. Bradshaw' - ofwel Nagelkruid, een kruidachtige uit de rozen familie (rosacea)! (sorry, tuincentrum verleden)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:10 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ja zo keek ik ookhet zal wel leuk en hip bedoeld zijn, de hovenier noemt de planten blijkbaar liever niet bij hun latijnse naam.
Dankje voor de uitgebreide reactie. Bovenstaande komt me akelig bekend voor. Over wat ik beter kan laten staan, ben ik ong. tot dezelfde conclusie gekomen als jij. Met als aanvullig: minder fruit eten (dat noem jij niet; of schaar je dat onder de suikers?), behalve misschien bananen of citrusvruchten, die doen het wel goed bij mij. En qua groentes de paprika's laten staan. Daar zit volgens mij een agressief stofje in. Aardappelen heb ik weinig last van. Melk heb ik van nature altijd al een afkeer van gehad, gaat dus prima. Kaas laat ik ook staan. Belangrijkste conclusie: brood is niet heilig en niet voor iedereen is het gezond.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:01 schreef SHE het volgende:
Oh, ik had nog een post voor Aventura!
Ik heb exact jouw klachten gehad, opgeblazen buik, diarree , buikpijn, rommelende darmen.
Nu heb ik IBS, dus altijd gedacht dat het daar aan lag. Ben op een gegeven moment eens specifiek op zoek gegaan naar mijn boosdoeners en die zijn als volgt:
volkorenbrood, irriteert enorm!
matig witbrood ( dus echt eens in de week ofzo ) lijkt prima te gaan
melk, buikpijn
bonen, buikpijn
uien, buikpijn]
aardappels, buikpijn
kokosmelk, buikpijn en aanvallen
Taarten, koekjes, buikpijn.
Itt wat men vroeger dacht, moet je met IBS helemaal geen volkorenbrood eten! Juist vezelrijke crackers ( die gaan prima bij mij ) , zeer matig met witbrood of liever helemaal geen brood ( doe ik nu en ik ben buikpijnvrij )
Volkorenbrood irriteert alleen maar, wat natuurlijk ook logisch is want ze moeten flink werken dan.
Vezels vrnl uit groenten halen!
Vlees, matig met varken en rund. Vooral veel gevogelte en vis
Geen melk, geen zoete dranken, geen bier, alleen droge witte wijn of droge rose/rood. Alleen zuivere gedestilleerd zoals wodka. ( geen whisk(e)y, geen likeuren, geen andere rommel.
Ik ben overigens op gluten en op lactose geprikt en ik ben NIET allergisch.
Volgens de doc zijn sommige producten gewoon irriterend voor mijn darmen en moet ik die vermijden. Ze zei wel dat ik echt van de dingen af moet blijven die die reactie geven, want ondanks dat IBS onschuldig kan zijn, kan het bij voortdurend verkeerd eten , omzetten in iets ernstigers als een darminfectie of zelfs poliepen.
Ik eet dus geen brood, en met mate vezelrijke crackers of incidenteel een stukje stokbrood.
Ik eet geen enkele suiker ( wel zoetstoffen en die verdraag ik prima )
Veel groenten ( vooral groene )
Geen bonen
Geen uien ( bosui, lenteui verdraag ik wel )
Geen melk ( yoghurt verdraag ik wel! )
Matig vlees
Absolouut geen koek, snoep of andere rommel. Taartjes die wel kunnen zijn suikervrije en vetvrij
Superbraaf, maar probeer wel nog ietsje meer te eten. Vanavond dus nog iets voedzaams als het lukt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:36 schreef Webkim het volgende:
Mijn weegschaal is stuk, moet wel.Ik ben zichtbaar afgevallen maar de weegschaal vind dat ik ben aangekomen. Nou echt niet.
Vandaag:
O roereitjes (2) volkoren brood (1)
T Vitalinea
L kom groentensoep met volkorenbolletje
T kiwi's (2)
D stoofpotje van kip, tomaat, ui, kikkererwten en een halve lepel Pataks currypasta![]()
Me so braaf.
Waarom eet je sultana's?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb geen weegschaal maar qua gewicht is het bij mij ook niet echt nodig. Mijn heupen moeten gewoon wat afslanken zodat de broek er weer makkelijk overheen glijdt.
O magere yoghurt met cruesli balans
T Sultana - 1 biscuit
L twee volkoren boterhammen met pindakaas
T De overige 2 sultana biscuits
D Boontjes en rundvlees worstjes
T Magere yoghurt
Omdat ik die nog in huis had en ze lekker vind en het me niet een enorme calorieënbom lijkt?quote:
Hij deed het helemaal uit zichzelf! Het deed wel zeer trouwens...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
Bye bye sultana's!![]()
Viev!Wat had je hem wijs gemaakt, dat je daar een spiertje verrekt had?
Oke oke point taken. Ik ga op zoek naar een ander tussendoortje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:49 schreef SHE het volgende:
Met 370 kcal per 100 gram en bijna 80!!!gram koolhydraten zou ik dat idd laten.
Sultana´s zijn suikerbommen.
@ Dizzy: ben je zo braaf de rest van de dag en dan jaag je je bloedsuikerspiegel door het dak met die sultana's.
Scooby don't !
Als je van Allbran houdtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:04 schreef Sugar het volgende:
Lijstje?
O Allbran Fnf (hee verrassend!) met magere melk
T Frambozen en magere yoghurt (blender!)
L Allbran Fnf met magere melk
T 1 gekookt ei, 5 romatomaatjes
D Halve maiskolf + salade met komkommer, tomaat, paprika, mozzarella, kip en ui
Iemand tips of verbeterpunten? Hoor het echt graag!
Grappig idee, maar no way dat ik met een webcam aan ga staan hupsen in huis, voor een ieder te kijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:22 schreef Vivi het volgende:
Kennen jullie dit al? Las het vandaag in een of ander blad, wel een grappig idee.
Ik kan voor 19,95 per maand onbeperkt sporten bij mijn sportschool, ínclusief zeven dagen per week huppelklasjes. Ik zou echt nóóit dat geld betalen om me voor m'n webcam (die ik niet eens heb trouwens) in het zweet te werken!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:35 schreef Vivi het volgende:
In de Viva staat het; 19,95 voor 2 x per week, en 39,75 voor 4 x per week (per maand dus).
Never!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:12 schreef Vivi het volgende:
Whehehehe, ik heb me alleen maar met jong laten schoppen om bekkeninstabiliteit te krijgen, maar jij spant toch wel de kroon.
Heeft ie je toen niet aangeraakt? Of gewoon helemaal nooit.
Nou nou, ik ben ook 1.65 m, maar toen ik 67 kg woog was ik dus niet te dik.Er mocht wel wat vanaf,maar dik zou ik het toch echt niet willen noemen. Misschien dat het aan mijn goede vetverdeling ligt,maar toch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:16 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Thank you!![]()
Kritische vragen is altijd goed!
Ben maar een kleintje van 1.65 en ja, te dik dus!![]()
En hoe het zo gekomen is... ben altijd redelijk actief maar de laatst jaar veel last van mijn rug gehad, daardoor inactief, tel daarbij op troost-eten (chocolaaaaa) want pijn hebben is rot en voila!
Op maandag 1 of 8 september (horen we nog) is onze eerste proeflesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:20 schreef SHE het volgende:
Streetdance is tof Greys, en helemaal niet lastig. Ik heb er tot enkele jaren geleden nog les in gegeven.
Je zweet je een ongeluk en al je spieren kom aan bod. Maar boven alles, het is fun!
Nee dank jequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:05 schreef Greys het volgende:
Ik heb de Hyvesdame in kwestie dan ook al gewaarschuwd dat ik enorm motorisch gestoord ben en tegen de tijd dat ik een bepaald huppeltje kan onthouden en onder de knie heb, de rest van de groep al drie Britney Spears nummers verder is. Maar hé... het lijkt me wèl lachen!
Merel, je kunt mee hoor... het is in Pijnacker
Waarom heb je zo slecht gegeten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn dag:
O: 2 eieren
T: 200 ml magere yoghurt + 1 minichocolaatje
L: 1 grote gepofte aardappel (fout! niet meer doen! opzwelgevaar!) + kruidenkwark + ijsbergsla + komkommer +wortel
T: koffie met melk (de koffie zonder melk noem ik niet) + druiven + appel
D: rumpsteak + saus + wat groente + 7 aardappelkroketten (ook fout! maar ik had honger) + 2 plakjes wit brood + 2 calvados
De rumpsteak was trouwens geweldig!
Welke?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:43 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het maar zó zó. Jammer, misschien moet ik er nog inkomen. Maar ik ben natuurlijk verpest doordat ik de afgelopen twee weken een briljante serie uit heb zitten kijken.
Hmm... ik heb - op zich - ook best een aardige vetverdeling, qua verhouding. Het vet heeft zich verdeeld over mijn borsten, heupen en billen. Ik heb een dunne taille. Maarrrr... ik vind mijn bovenbenen en bovenarmen echt wel te dik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou nou, ik ben ook 1.65 m, maar toen ik 67 kg woog was ik dus niet te dik.Er mocht wel wat vanaf,maar dik zou ik het toch echt niet willen noemen. Misschien dat het aan mijn goede vetverdeling ligt,maar toch.
Omdat ik er zin in had. Ik snak al een week naar rood vlees. En ik had geen zin om extra groente te bestellen bij het eten, want het was best een prijzig restaurant.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Welke?
Ik ben nu helemaal into Weeds. Heb alles maar gelijk gedownload. Aanrader. Soort Gilmore Girls/Desperate Housewives maar dan met een scherp randje.
Die serie staat ook nog op mijn lijst.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oja, ik HAAT Gilmore Girls. Ik heb een hekel aan geforceerd spitsvondige vrouwen. Wat een geleuter zeg, ik hak nog liever mijn hand af dan dat ik daar een hele aflevering van moet kijken
.
Ligt er vooral aan waar je gewend aan bent, hoe je er normaal uitzietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou nou, ik ben ook 1.65 m, maar toen ik 67 kg woog was ik dus niet te dik.Er mocht wel wat vanaf,maar dik zou ik het toch echt niet willen noemen. Misschien dat het aan mijn goede vetverdeling ligt,maar toch.
Verkeerd gelezen: sojasaus. Ik mag geen soja. En paddestoel noem ik voor de zekerheid, omdat het vaak het eerste alternatief is dat mensen gevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:11 schreef SHE het volgende:
hoe kom je bij paddenstoel en chilisaus?
Couscouskruiden mag ik waarschijnlijk ook nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:02 schreef SHE het volgende:
Zo saai is dat niet, je laat alleen de paprika weg? Maar zonder soja is het niet lekker, dus vergeet die gewoon.
En de visrijst bestaat uit kool, rijst en vis, die kan je wel
de gekruide rijst uit couscouskruiden, tomaat, lente ui en die mag je dus ook
Er is geen alternatief voor sojasaus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag wel suiker, maar inderdaad, ik blijf redelijk slank op deze manier.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Weeds is zó ontzéttend leuk!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Welke?
Ik ben nu helemaal into Weeds. Heb alles maar gelijk gedownload. Aanrader. Soort Gilmore Girls/Desperate Housewives maar dan met een scherp randje.
Heb je gezegd dat ie pas uit jouw huis weg moet als die huurder uit zijn huis weg is? Want dan gaat hij natuurlijk nooit mailen. Zolang hij niet mailt kan hij lekker bij jou blijven! Stel gewoon een datum waarop hij weg moet. En hoe hij dat dan regelt met die huurder is zíjn probleem.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:58 schreef mspoez het volgende:
Ex heeft zijn pc vergrendeld voor me en daar baal ik van (lekker consequent van mij he?). Hij heeft nog stééds niet gemaild naar de huurder in zijn huis zodat ze er zsm uit is, baal ik ook van. Zit er over te denken dat zelf dan maar te doen. Gelukkig is ie wel bijgedraaid in gedrag en doet niet meer zo achterlijk. Moet ook zeggen dat ik nu duidelijker ban dan ooit, ben nu niet meer bang.
Eet iedereen in Duitsland 's middags warm eigenlijk? En eet je de lunch thuis of op je werk? Lijkt me aan de hele kant helemaal niet lekker om warm te lunchen, maar je hebt denk ik wel meer energie om de dag door te komen waardoor je tussendoor minder snoept, of niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, gisteren goed gestraft voor al die aardappelgerechten (buikpijn), dus vanmorgen braaf aan de magere kwark gegaan. Echt lekker voel ik me nog steeds niet.
Voor vanmiddag staan gestoomde vis en gestoomde worteltjes op het programma. Wat ik vanavond ga eten weet ik nog niet. Tomatensoep denk ik.
Poepen!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben boos op de weegschaalIk was gewoon vanochtend zwaarder dan gisteravond, dat is toch niet logisch?
Had ik al gedaanquote:
Veel mensen eten hier inderdaad warm tussen de middag. In het begin vond ik het maar raar, maar ik heb me er aan gewend en nu vind ik het eigenlijk wel prettig. Het Hollandse brood tussen de middag smaakte me toch al niet zo. Overigens eet ik niet iedere dag "warm" hoor, het kan ook een salade zijn. En ja, ik doe het zowel op miijn werk als thuis. Voor op mijn werk kook ik regelmatig wat voor wat ik dan invries. Ik eet dan wel regelmatig hetzelfde, maar het is gezonder dan een afhaalmaaltijd of uit eten gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Eet iedereen in Duitsland 's middags warm eigenlijk? En eet je de lunch thuis of op je werk? Lijkt me aan de hele kant helemaal niet lekker om warm te lunchen, maar je hebt denk ik wel meer energie om de dag door te komen waardoor je tussendoor minder snoept, of niet?
Administrator password resetten, inloggen, en huurder mailen onder zijn naam. Een kind kan de was doenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:58 schreef mspoez het volgende:
Ex heeft zijn pc vergrendeld voor me en daar baal ik van (lekker consequent van mij he?). Hij heeft nog stééds niet gemaild naar de huurder in zijn huis zodat ze er zsm uit is, baal ik ook van.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:41 schreef Isegrim het volgende:
69,6 kg.Weer 0,4 kg eraf in 5 dagen.
Jawel! Ik lig ook altijd te giebelen als een kuiken met zuurstoftekort als ik weer eens met mijn kont moet kwispelen terwijl hij achter me staat en me bij m'n heupen vasthoudquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:50 schreef conleche het volgende:
Viev, word je daar niet hitsig van, zo'n mooie fysio aan je kont??
Waarom zijn mijn fysio's altijd grijze veertigplussers?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jawel! Ik lig ook altijd te giebelen als een kuiken met zuurstoftekort als ik weer eens met mijn kont moet kwispelen terwijl hij achter me staat en me bij m'n heupen vasthoud.
En gisteren begon ik een ratelverhaal over de degelijke Bjorn Borgboxers die ik speciaal voor fysio had aangeschaft...ik was nml. een keer vergeten dat ik me altijd moet uitkleden daar en toen voelde ik me redelijk ongemakkelijk in een string. Maar hij doet altijd of ie niets merkt, de droogkloot professionalHoewel ie wel heel erotisch over de achterkant van mijn been aan het strijken was vorige keer
.
Mar goed, ik schat hem op hooguit 24 dus...
Psychologisch is dat wel leuk ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Super! En onder de zeventig, of doe je niet aan magische grenzen
De "Mijne" (quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:53 schreef ColdFeet het volgende:
Vivi, ik had ook zo'n guppige fysio in Den Haag, maar ik vond dat echt heel ongemakkelijk, vooral daar hij nogal Mr Smalltalk wasVan dat domme gebabbel over vakantiebestemmingen terwijl ie in je bovenbeen zit te knijpen
Dat dus ?!quote:@MsPoez: ik weet niet wat voor regeling jullie hadden afgesproken, maar zomaar een huurder eruit zetten mag niet... Langere opzegtermijn & uitkoopsom enzo.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
De "Mijne" () kijkt me altijd alleen maar indringend aan en zegt "hoe voelt dit?! *insert omfloerste blik* als ie bovenop me ligt om me te kraken. Maar het kan ook aan mij liggen, na maandenlange frigiditeit is er blijkbaar iets veranderd in mijn hormoonhuishouding, ik ben momenteel in staat om de hoek van de tafel te humpen
.
Ik word alleen al hitsig van bovenstaand verhaal. Ik wil ook naar een mooie jonge fysio. Ik ben er m'n leven nog niet geweest. Dat kontkwispelen lijkt me trouwens dan wel weer eh....apartquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jawel! Ik lig ook altijd te giebelen als een kuiken met zuurstoftekort als ik weer eens met mijn kont moet kwispelen terwijl hij achter me staat en me bij m'n heupen vasthoud.
En gisteren begon ik een ratelverhaal over de degelijke Bjorn Borgboxers die ik speciaal voor fysio had aangeschaft...ik was nml. een keer vergeten dat ik me altijd moet uitkleden daar en toen voelde ik me redelijk ongemakkelijk in een string. Maar hij doet altijd of ie niets merkt, de droogkloot professionalHoewel ie wel heel erotisch over de achterkant van mijn been aan het strijken was vorige keer
.
Maar goed, ik schat hem op hooguit 24 dus...
It didn't happen, het was een hypothesequote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:00 schreef Isegrim het volgende:
De hoek van de tafel?Pics or it didin't happen.
Ik zie vooral die hoek van de tafel voor mequote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:00 schreef Greys het volgende:
Je zou kunnen proberen om dat op de sexy paps van Dean af te reageren, die hormonen, Viev
Of weet ie dan niet wat hem overkomt?
Ik zie het even voor me trouwens, bij die fysio
Het stond sowieso in het contract dat in geval van einde relatie zij eruit moest.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:49 schreef Greys het volgende:
1 Oktober? Dan heeft ze nog iets meer dan een maand... kan dat eigenlijk wel?
Zijn er geen regels voor dat zij langer de tijd moet hebben om iets anders te zoeken met haar kind?
Ise! Goed zo!
Dan is het een heel ander verhaal inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:03 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ze had er al per 1 mei uit moeten zijn, staat al vanaf die datum niet ingeschreven, maar zit nu moeilijkmoeilijk want geen huis geen uitkering niets. Ze woont dus al vanaf 1 mei gratis in het huis. Maar nu is ze wel op vakantie.... Vind het mooi geweest, moven met die hap.
Die masseurs krijgen dagelijks zó veel vrouwen onder hun handen dat ik denk dat ze zich best professioneel kunnen opstellen, hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:08 schreef Tinkepink het volgende:Geile masseurs! Die van jou lijkt me wel een lekkertje Viv! Ik had laatst ook een masseur die , terwijl ik een rugmassage had geboekt, ook mijn billen even meenam. Dat had ik echt nog nooit meegemaakt! Voelde me wel een beetje opgelaten. Hij was overigens niet onaantrekkelijk
![]()
Wat ik me nou altijd afvraag is wat zo'n man daar nu bij denkt. Verwacht hij seks? Of vind zo'n kerel het gewoon leuk om een beetje te teasen? En als hij seks verwacht, hoe ziet hij dat dan voor zich? Dat een hitsige vrouw zich tijdens de massage omdraait, hem in zijn kruis grijpt en "neuk me, nu!" steunt? Of gaat dat toch anders Heb werkelijk geen idee hoe je dit soort situaties aanpakt
Zo'n masseuse kan anders ook best op vrouwen vallen, realiseer je je dat wel?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:12 schreef Greys het volgende:
Ik was erg opgelucht toen ik een vrouwelijke masseur kreeg tijdens het saunadagje met Conleche. Ik bedoel, dan lig je daar nog compleet in je nakende nakie ook. Komt wel een handdoekje overheen, maar je moet eerst heel elegant () in je blootje op die tafel zien te klimmen, zie je het voor je?
Op de een of andere manier vind ik dat dan weer minder genant/bedreigendquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo'n masseuse kan anders ook best op vrouwen vallen, realiseer je je dat wel?.
Omdat je zelf niet op vrouwen valt ws, dat maakt wel verschilquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik dat dan weer minder genant/bedreigend![]()
Niet helemaal in je nakie, maar met een enorme zwangere buik op de tafel bij de verloskundige klimmen is ook zo'n feest. Dan voel je je echt een aangespoelde walrusquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:12 schreef Greys het volgende:
Ik was erg opgelucht toen ik een vrouwelijke masseur kreeg tijdens het saunadagje met Conleche. Ik bedoel, dan lig je daar nog compleet in je nakende nakie ook. Komt wel een handdoekje overheen, maar je moet eerst heel elegant () in je blootje op die tafel zien te klimmen, zie je het voor je?
Ik had in de Hammam een hele lelijke vent. Bovendien lag meneer C. toen naast me en die had ook een lelijke vent. Maar die zaten wel overal aan, ook aan m'n tietwerk! En ze deden een wedgy zodat ook m'n kont werd meegenomen. Ik vond dat geen fijne behandeling dat hammamgedoe. Bepaald niet sexy ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik dat dan weer minder genant/bedreigend
En idd in Turkije in de hammam ook bilmassage gehad! Ze zitten daar werkelijk gewoon overal aan, die hardhandige dames!
Ja.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat moblo hier niet durft te komen posten vandaag
Potverdorie, ik had een een uitgebreide reactie geschreven met mooie vergelijkingen, maar die reactie ben ik kwijt nadat ik onverwacht werd uitgelogd.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die masseurs krijgen dagelijks zó veel vrouwen onder hun handen dat ik denk dat ze zich best professioneel kunnen opstellen, hoor.
Een arts krijgt als het goed is toch ook niet meteen een boner als een aantrekkelijke vrouw zich voor hem uitkleedt?
Het lijkt mij iig wel erg lastig om in het geval van aantrekkelijke vrouwspersonen professioneel te blijven.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat moblo hier niet durft te komen posten vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |