Weggeven aan een collega!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:08 schreef Greys het volgende:
Tink, gatverrrrrdamme
Heb net twee cracottes met filet americain en rosbief op en dat stilt de lekkere trek een beetje.
En vanmiddag ga ik enorm bruut tuinieren (de hele voortuin moet leeg) en volgens valtaf.nl verbrand ik daar veul calorietjes meeEr zit een Mars in mijn tas die naar me ligt te roepen en te zwaaien, wáárom moest ik die in mijn tas stoppen vanmorgen? Heer G moest naar Aberdeen vliegen voor het werk en moest heel vroeg op en wilde Marsen mee voor onderweg. En toen zelf ook maar eentje meegenomen. Maar nog (!) niet opgegeten *insert pufsmiley*
ik vind ze ook niet lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:10 schreef Isegrim het volgende:
Iets met kat en spek.
Marsen zijn trouwens goor. Echt véél te zoet.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind ze ook niet lekker![]()
Balisto
Snickers
Kill me!quote:
Chips dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Marsen ook niet lekker. Krijg er spontaan kiespijn van.
Sowieso niet zo'n fan van candybars.
Bah, het wil niet hier en ik hoef maar zó weinig te doen.
Chips eet ik alleen op verjaardagsfeestjes. Bij voorkeur hamka's dan. Die zijn zó lekker!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Chips dan?
Iedereen heeft een valkuil
Oh heerlijk zijn die nacho's idd. Moet je een keer bij de dikke van dale nemen jij weet wel wat ik bedoel denk/hoop ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Chips eet ik alleen op verjaardagsfeestjes. Bij voorkeur hamka's dan. Die zijn zó lekker!.
Maar ik heb zelf nooit troep in huis. Als ik al een valkuil moet noemen dan zijn het nacho's met jalapeño's en gesmolten kaas. Als ik geen zin heb om te koken / naar de winkel te gaan, dan bestel ik vaak een burrito met nacho's. Zó lekker
.
Gelukkig heb ik voor vanavond al pasta met groenten.
Broccoli is viesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
Succes, SjakVanavond broccoli eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |