abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60946775
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:08 schreef Greys het volgende:
Tink, gatverrrrrdamme
Heb net twee cracottes met filet americain en rosbief op en dat stilt de lekkere trek een beetje.
En vanmiddag ga ik enorm bruut tuinieren (de hele voortuin moet leeg) en volgens valtaf.nl verbrand ik daar veul calorietjes mee Er zit een Mars in mijn tas die naar me ligt te roepen en te zwaaien, wáárom moest ik die in mijn tas stoppen vanmorgen? Heer G moest naar Aberdeen vliegen voor het werk en moest heel vroeg op en wilde Marsen mee voor onderweg. En toen zelf ook maar eentje meegenomen. Maar nog (!) niet opgegeten *insert pufsmiley*
Weggeven aan een collega!!
pi_60946794
Iets met kat en spek.

Marsen zijn trouwens goor. Echt véél te zoet.
pi_60946844
Ik at laatst in een zondige bui een keer een mars. En ik vond 'm niet eens lekker
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:12:15 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60946859
Ik heb nu zélfs zin in een mars. En om de lekkere trek een halt toe te roepen, loop ik nu naar beneden en eet ik één (!) klein (!) chocolaatje.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60946885
Ik heb net een witte boterham met chocopasta gegeten . Very bad
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_60946921
Ik ben ook niet zo'n candybarfan

OK, mijn eetprogramma voor vandaag:

O: 250 g magere kwark
T: smoothie van 2 handjes diepvriesframbozen, een nectarine en ongeveer 150 ml magere yoghurt
L: restje zwarte-bonensoep met een lepel zure room
T: handje amandelen
T: twee dunne plakken roggebrood met pindakaas
T: komkommer
Sporten: zwemmen
D: broccolisalade (met rode ui, sinaasappel en olijf) en een beetje rijst met ei
T: klein stukje taart

Hemel, wat moet ik nog veel eten vandaag
pi_60946957
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:10 schreef Isegrim het volgende:
Iets met kat en spek.

Marsen zijn trouwens goor. Echt véél te zoet.
ik vind ze ook niet lekker

Balisto

Snickers
Ja doei.
pi_60946986
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik vind ze ook niet lekker

Balisto

Snickers

En mijn grootste zonde; m&m's (is dan wel geen candybar, maar ik vind het hetzelfde )
pi_60947026
M&M's met crunchies
Ja doei.
pi_60947089
Mijn plan voor vandaag is:

O: twee eitjes
T: VitaLinea
L: tomaat, komkommer, gerookte kip, zoete chilisaus
T: smoothie van aarbei & kiwi
D: moussaka
T: stukje chocola

En vanavond gaan we naar vrienden dus ik weet nog niet wat de evening snack wordt.
pi_60947114
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
M&M's met crunchies
Kill me!

Neem ik nooit meer bij de bios 'want het is zo duur'. Maar stiekem heb ik zelfs dat geld er nog wel voor over

Ik merk trouwens bij mezelf dat afvallen veel beter gaat als ik mezelf af en toe wat toesta (een blokje chocola, een handje chips). Hele kleine hoeveelheden en voor je gevoel ben je dan niet ál te streng bezig.

Ik hou van rommel, sue me
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:23:34 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60947174
Dat stukje chocolade had ik een uur geleden al moeten nemen. Ik kom meteen tot rust in mijn hoofd. En nu weer werken dus.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60947212
ik heb mezelf de laatste dagen iets teveel toegestaan maar ondanks dat ik niet van de weegschaal afkom, vind ik het ook niet van zo een wereldbelang dat ik er depressief van raak: ik krijg het er wel weer af. En introductie is nu eenmaal zo onregelmatig leven als de pest misschien dat ik vandaag wat goed kan maken

O: twee knackebrod. Een met kaas, een met brie
L: twee boterhammen met kaas wrsch
T: rucola met geitenkaas (misschien)
A: BBQ

verder: bier
Ja doei.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:24:56 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60947217
Ik vind Marsen ook niet lekker. Krijg er spontaan kiespijn van .
Sowieso niet zo'n fan van candybars.
Bah, het wil niet hier en ik hoef maar zó weinig te doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_60947233
Ik werd wel blij van de weegschaal vanochtend trouwens.. 56.8!!! Al een kilo afgevallen na ruim een week dus
pi_60947260
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Marsen ook niet lekker. Krijg er spontaan kiespijn van .
Sowieso niet zo'n fan van candybars.
Bah, het wil niet hier en ik hoef maar zó weinig te doen .
Chips dan?

Iedereen heeft een valkuil
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:31:07 #92
163650 Greys
pi_60947431
Arghhhhhhhhhhhhh!

* Greys klikt dit topic weg, ziet veel te veel lekkere dingen voorbij komen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60947449
chips.. bij de Marks & Spencers hebben ze zulke lekkere chips-varianten
Ja doei.
pi_60947524
Er zijn niet zo heel veel van die echte snackdingen waar ik een zwak voor heb. Bepaalde koekjes, zoals Oreo's, daar doe ik wel een moord voor. En hartige dingen zoals worstjes e.d. Ik ben niet zozeer een snoeperd alswel iemand die van rijk eten houdt. Met veel boter, room e.d.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:38:35 #95
593 sjak
Juffie Bloem
pi_60947664
#212 alweer. In een ver verleden hier meegepost en toen goed afgevallen voor mijn trouwen. INmiddels ben ik 2 kinderen verder en weer bijna net zo zwaar als voor mijn trouwen. Dusssss, ik wil weer afvallen.

Slecht eten is absoluut de oorzaak van het teveel aan gewicht. Daar valt op dit moment het meeste winst te behalen. Het vervelende is dat zowel mijn man als ik eigenlijk niet zo goed weten hoe we gezond moeten eten... Daar heb ik jullie hulp bij nodig! Vooral recepten voor avondeten kan ik goed gebruiken.
Dat we de chocolade/koekjes en in mijn geval ook de chipjes moeten laten staan begrijpen we goed. Dat is absoluut een streven, we willen af van de suikers. We hopen ons daardoor ook energieker te gaan voelen.

Ik hoop eigenlijk binnen een aantal maanden 10 kg lichter te zijn. Ik ben nu ongeveer 78 kg.
Lekker douchen!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:38:57 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60947675
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:26 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Chips dan?

Iedereen heeft een valkuil
Chips eet ik alleen op verjaardagsfeestjes. Bij voorkeur hamka's dan. Die zijn zó lekker! .
Maar ik heb zelf nooit troep in huis. Als ik al een valkuil moet noemen dan zijn het nacho's met jalapeño's en gesmolten kaas . Als ik geen zin heb om te koken / naar de winkel te gaan, dan bestel ik vaak een burrito met nacho's. Zó lekker .
Gelukkig heb ik voor vanavond al pasta met groenten .
Niet meer actief op Fok!
pi_60947843
Succes, Sjak Vanavond broccoli eten?
pi_60947846
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Chips eet ik alleen op verjaardagsfeestjes. Bij voorkeur hamka's dan. Die zijn zó lekker! .
Maar ik heb zelf nooit troep in huis. Als ik al een valkuil moet noemen dan zijn het nacho's met jalapeño's en gesmolten kaas . Als ik geen zin heb om te koken / naar de winkel te gaan, dan bestel ik vaak een burrito met nacho's. Zó lekker .
Gelukkig heb ik voor vanavond al pasta met groenten .
Oh heerlijk zijn die nacho's idd. Moet je een keer bij de dikke van dale nemen jij weet wel wat ik bedoel denk/hoop ik Mijn chips zwak is bugles
pi_60947863
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
Succes, Sjak Vanavond broccoli eten?
Broccoli is vies

Maar ik eet het toch. Gezond enzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Goodbye op 19-08-2008 11:45:39 (typvaut ) ]
pi_60947869
broccoli
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')