Heb je gezegd dat ie pas uit jouw huis weg moet als die huurder uit zijn huis weg is? Want dan gaat hij natuurlijk nooit mailen. Zolang hij niet mailt kan hij lekker bij jou blijven! Stel gewoon een datum waarop hij weg moet. En hoe hij dat dan regelt met die huurder is zíjn probleem.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:58 schreef mspoez het volgende:
Ex heeft zijn pc vergrendeld voor me en daar baal ik van (lekker consequent van mij he?). Hij heeft nog stééds niet gemaild naar de huurder in zijn huis zodat ze er zsm uit is, baal ik ook van. Zit er over te denken dat zelf dan maar te doen. Gelukkig is ie wel bijgedraaid in gedrag en doet niet meer zo achterlijk. Moet ook zeggen dat ik nu duidelijker ban dan ooit, ben nu niet meer bang.
Eet iedereen in Duitsland 's middags warm eigenlijk? En eet je de lunch thuis of op je werk? Lijkt me aan de hele kant helemaal niet lekker om warm te lunchen, maar je hebt denk ik wel meer energie om de dag door te komen waardoor je tussendoor minder snoept, of niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, gisteren goed gestraft voor al die aardappelgerechten (buikpijn), dus vanmorgen braaf aan de magere kwark gegaan. Echt lekker voel ik me nog steeds niet.
Voor vanmiddag staan gestoomde vis en gestoomde worteltjes op het programma. Wat ik vanavond ga eten weet ik nog niet. Tomatensoep denk ik.
Poepen!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben boos op de weegschaalIk was gewoon vanochtend zwaarder dan gisteravond, dat is toch niet logisch?
Had ik al gedaanquote:
Veel mensen eten hier inderdaad warm tussen de middag. In het begin vond ik het maar raar, maar ik heb me er aan gewend en nu vind ik het eigenlijk wel prettig. Het Hollandse brood tussen de middag smaakte me toch al niet zo. Overigens eet ik niet iedere dag "warm" hoor, het kan ook een salade zijn. En ja, ik doe het zowel op miijn werk als thuis. Voor op mijn werk kook ik regelmatig wat voor wat ik dan invries. Ik eet dan wel regelmatig hetzelfde, maar het is gezonder dan een afhaalmaaltijd of uit eten gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Eet iedereen in Duitsland 's middags warm eigenlijk? En eet je de lunch thuis of op je werk? Lijkt me aan de hele kant helemaal niet lekker om warm te lunchen, maar je hebt denk ik wel meer energie om de dag door te komen waardoor je tussendoor minder snoept, of niet?
Administrator password resetten, inloggen, en huurder mailen onder zijn naam. Een kind kan de was doenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:58 schreef mspoez het volgende:
Ex heeft zijn pc vergrendeld voor me en daar baal ik van (lekker consequent van mij he?). Hij heeft nog stééds niet gemaild naar de huurder in zijn huis zodat ze er zsm uit is, baal ik ook van.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:41 schreef Isegrim het volgende:
69,6 kg.Weer 0,4 kg eraf in 5 dagen.
Jawel! Ik lig ook altijd te giebelen als een kuiken met zuurstoftekort als ik weer eens met mijn kont moet kwispelen terwijl hij achter me staat en me bij m'n heupen vasthoudquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:50 schreef conleche het volgende:
Viev, word je daar niet hitsig van, zo'n mooie fysio aan je kont??
Waarom zijn mijn fysio's altijd grijze veertigplussers?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jawel! Ik lig ook altijd te giebelen als een kuiken met zuurstoftekort als ik weer eens met mijn kont moet kwispelen terwijl hij achter me staat en me bij m'n heupen vasthoud.
En gisteren begon ik een ratelverhaal over de degelijke Bjorn Borgboxers die ik speciaal voor fysio had aangeschaft...ik was nml. een keer vergeten dat ik me altijd moet uitkleden daar en toen voelde ik me redelijk ongemakkelijk in een string. Maar hij doet altijd of ie niets merkt, de droogkloot professionalHoewel ie wel heel erotisch over de achterkant van mijn been aan het strijken was vorige keer
.
Mar goed, ik schat hem op hooguit 24 dus...
Psychologisch is dat wel leuk ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Super! En onder de zeventig, of doe je niet aan magische grenzen
De "Mijne" (quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:53 schreef ColdFeet het volgende:
Vivi, ik had ook zo'n guppige fysio in Den Haag, maar ik vond dat echt heel ongemakkelijk, vooral daar hij nogal Mr Smalltalk wasVan dat domme gebabbel over vakantiebestemmingen terwijl ie in je bovenbeen zit te knijpen
Dat dus ?!quote:@MsPoez: ik weet niet wat voor regeling jullie hadden afgesproken, maar zomaar een huurder eruit zetten mag niet... Langere opzegtermijn & uitkoopsom enzo.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
De "Mijne" () kijkt me altijd alleen maar indringend aan en zegt "hoe voelt dit?! *insert omfloerste blik* als ie bovenop me ligt om me te kraken. Maar het kan ook aan mij liggen, na maandenlange frigiditeit is er blijkbaar iets veranderd in mijn hormoonhuishouding, ik ben momenteel in staat om de hoek van de tafel te humpen
.
Ik word alleen al hitsig van bovenstaand verhaal. Ik wil ook naar een mooie jonge fysio. Ik ben er m'n leven nog niet geweest. Dat kontkwispelen lijkt me trouwens dan wel weer eh....apartquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jawel! Ik lig ook altijd te giebelen als een kuiken met zuurstoftekort als ik weer eens met mijn kont moet kwispelen terwijl hij achter me staat en me bij m'n heupen vasthoud.
En gisteren begon ik een ratelverhaal over de degelijke Bjorn Borgboxers die ik speciaal voor fysio had aangeschaft...ik was nml. een keer vergeten dat ik me altijd moet uitkleden daar en toen voelde ik me redelijk ongemakkelijk in een string. Maar hij doet altijd of ie niets merkt, de droogkloot professionalHoewel ie wel heel erotisch over de achterkant van mijn been aan het strijken was vorige keer
.
Maar goed, ik schat hem op hooguit 24 dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |