abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2008 @ 08:58:56 #251
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60973257
Goedemorgen dames.
Vandaag begin ik opnieuw, ben beetje wobbly vandaag maar ga dan maar aan mezelf aan het werk.

Ex heeft zijn pc vergrendeld voor me en daar baal ik van (lekker consequent van mij he?). Hij heeft nog stééds niet gemaild naar de huurder in zijn huis zodat ze er zsm uit is, baal ik ook van. Zit er over te denken dat zelf dan maar te doen. Gelukkig is ie wel bijgedraaid in gedrag en doet niet meer zo achterlijk. Moet ook zeggen dat ik nu duidelijkertegen hem ben dan ooit, ben nu niet meer bang.

En sorry @ SHE, merk dat jij me al een beetje hebt afgeschreven als niet-de-moeite, maar ik ga weer braaf een eetlijstje maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door mspoez op 20-08-2008 09:12:30 ]
Prrrrr
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:09:40 #252
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60973380
Zo, gisteren goed gestraft voor al die aardappelgerechten (buikpijn), dus vanmorgen braaf aan de magere kwark gegaan. Echt lekker voel ik me nog steeds niet.
Voor vanmiddag staan gestoomde vis en gestoomde worteltjes op het programma. Wat ik vanavond ga eten weet ik nog niet. Tomatensoep denk ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:16:19 #253
331 Merel
Be here now.
pi_60973491
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 08:58 schreef mspoez het volgende:
Ex heeft zijn pc vergrendeld voor me en daar baal ik van (lekker consequent van mij he?). Hij heeft nog stééds niet gemaild naar de huurder in zijn huis zodat ze er zsm uit is, baal ik ook van. Zit er over te denken dat zelf dan maar te doen. Gelukkig is ie wel bijgedraaid in gedrag en doet niet meer zo achterlijk. Moet ook zeggen dat ik nu duidelijker ban dan ooit, ben nu niet meer bang.
Heb je gezegd dat ie pas uit jouw huis weg moet als die huurder uit zijn huis weg is? Want dan gaat hij natuurlijk nooit mailen. Zolang hij niet mailt kan hij lekker bij jou blijven! Stel gewoon een datum waarop hij weg moet. En hoe hij dat dan regelt met die huurder is zíjn probleem.

Ik ben boos op de weegschaal Ik was gewoon vanochtend zwaarder dan gisteravond, dat is toch niet logisch?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:17:22 #254
331 Merel
Be here now.
pi_60973510
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, gisteren goed gestraft voor al die aardappelgerechten (buikpijn), dus vanmorgen braaf aan de magere kwark gegaan. Echt lekker voel ik me nog steeds niet.
Voor vanmiddag staan gestoomde vis en gestoomde worteltjes op het programma. Wat ik vanavond ga eten weet ik nog niet. Tomatensoep denk ik.
Eet iedereen in Duitsland 's middags warm eigenlijk? En eet je de lunch thuis of op je werk? Lijkt me aan de hele kant helemaal niet lekker om warm te lunchen, maar je hebt denk ik wel meer energie om de dag door te komen waardoor je tussendoor minder snoept, of niet?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60973576
Goeiemorgen

Ik heb gisteravond frietjes gegeten Maar ook gewoon groenten en een stukje vis. En ze waren erg lekker. En ik was vanochtend toch afgevallen (maar morgen ben ik ws weer zwaarder )

Ik heb wel pushing daisies gekeken gister, was wel leuk op die geijkte voice over na
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 augustus 2008 @ 09:22:40 #256
163650 Greys
pi_60973642
Mogge meisjes

Mspoez, ik denk niet dat jij moet gaan mailen om de huurder er uit te krijgen, want dan maak je weer van zijn probleem het jouwe. Je vraagt hem gewoon nog 1 keer of hij al gemaild heeft en zo niet, dan zeg je 'Nou ja, dan zorg je na <insert datum> maar voor een andere oplossing qua wonen, want hier kan je niet blijven. Punt.'. Niet zijn zaakjes gaan opknappen, ben jij nou betoeterd! Hij heeft het verziekt, niet jij! Desnoods trekt ie in de tussentijd maar bij familie of kennissen in. Zijn zorg.
Jij gaat die energie lekker in jezelf stoppen, goed voor jezelf zorgen

Aangezien ik gister tijdens de dressuurfinale van Anky van de zenuwen ( ) een halve zak drop heb opgegeten ga ik vandaag weer keurig en streng doen! Kiwi's en eierkoeken mee naar het werk en vanmiddag braaf cracottes met filet americain en rosbief.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:23:15 #257
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60973655
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:16 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik ben boos op de weegschaal Ik was gewoon vanochtend zwaarder dan gisteravond, dat is toch niet logisch?
Poepen!
Prrrrr
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:28:53 #258
331 Merel
Be here now.
pi_60973767
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:23 schreef mspoez het volgende:

Poepen!
Had ik al gedaan

Zo, zometeen nog even een paar nuttige dingen doen op m'n werk, dan even een plekje zoeken om stiekem een ander bedrijf bellen om te vragen hoe lang er nog gereageerd kan worden op de vacature die zij hebben, en dan de rest van de middag gebruiken om een mooie brief in elkaar te draaien
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:35:02 #259
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60973887
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:17 schreef Merel het volgende:

[..]

Eet iedereen in Duitsland 's middags warm eigenlijk? En eet je de lunch thuis of op je werk? Lijkt me aan de hele kant helemaal niet lekker om warm te lunchen, maar je hebt denk ik wel meer energie om de dag door te komen waardoor je tussendoor minder snoept, of niet?
Veel mensen eten hier inderdaad warm tussen de middag. In het begin vond ik het maar raar, maar ik heb me er aan gewend en nu vind ik het eigenlijk wel prettig. Het Hollandse brood tussen de middag smaakte me toch al niet zo. Overigens eet ik niet iedere dag "warm" hoor, het kan ook een salade zijn. En ja, ik doe het zowel op miijn werk als thuis. Voor op mijn werk kook ik regelmatig wat voor wat ik dan invries. Ik eet dan wel regelmatig hetzelfde, maar het is gezonder dan een afhaalmaaltijd of uit eten gaan.

Grootste voordeel is dat ik een stuk minder snoep en veel meer energie heb. Ik eet ook vroeger dan ik vroeger deed: half 12 al. Dan heb ik tot een uur of 3 geen behoefte meer aan andere dingen en snoep ik 's morgens ook niet. Wat mij betreft een aanrader.

@mspoez: wat de rest al zei: laat zijn probleem het jouwe niet worden!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:40:31 #260
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60973980
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 08:58 schreef mspoez het volgende:

Ex heeft zijn pc vergrendeld voor me en daar baal ik van (lekker consequent van mij he?). Hij heeft nog stééds niet gemaild naar de huurder in zijn huis zodat ze er zsm uit is, baal ik ook van.
Administrator password resetten, inloggen, en huurder mailen onder zijn naam. Een kind kan de was doen .

http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60973991
69,6 kg. Weer 0,4 kg eraf in 5 dagen.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:42:43 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60974013
Ik vind wel dat mspoez moet mailen, want het is al haar probleem: als zij die huurder niet mailt, doet hij het ws ook niet en dan zitten ze nog langer met elkaar opgescheept.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:44:27 #263
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60974046
Ok, heb gemaild dat ze 1 oktober weg moet zijn (ruim he? maar goed, is meisje alleen met autistisch kind).
Ga ik nu de dakkdekker mailen; gister gvd dakgoot laten repareren, nu lekkage in oudstes slaapkamer.
Prrrrr
pi_60974133
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:41 schreef Isegrim het volgende:
69,6 kg. Weer 0,4 kg eraf in 5 dagen.
Super! En onder de zeventig, of doe je niet aan magische grenzen
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:49:04 #265
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60974154
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:50 schreef conleche het volgende:
Viev, word je daar niet hitsig van, zo'n mooie fysio aan je kont??

Jawel! Ik lig ook altijd te giebelen als een kuiken met zuurstoftekort als ik weer eens met mijn kont moet kwispelen terwijl hij achter me staat en me bij m'n heupen vasthoud .

En gisteren begon ik een ratelverhaal over de degelijke Bjorn Borgboxers die ik speciaal voor fysio had aangeschaft...ik was nml. een keer vergeten dat ik me altijd moet uitkleden daar en toen voelde ik me redelijk ongemakkelijk in een string. Maar hij doet altijd of ie niets merkt, de droogkloot professional Hoewel ie wel heel erotisch over de achterkant van mijn been aan het strijken was vorige keer .

Maar goed, ik schat hem op hooguit 24 dus.. .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 augustus 2008 @ 09:49:58 #266
163650 Greys
pi_60974176
1 Oktober? Dan heeft ze nog iets meer dan een maand... kan dat eigenlijk wel?
Zijn er geen regels voor dat zij langer de tijd moet hebben om iets anders te zoeken met haar kind?

Ise! Goed zo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60974195
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jawel! Ik lig ook altijd te giebelen als een kuiken met zuurstoftekort als ik weer eens met mijn kont moet kwispelen terwijl hij achter me staat en me bij m'n heupen vasthoud .

En gisteren begon ik een ratelverhaal over de degelijke Bjorn Borgboxers die ik speciaal voor fysio had aangeschaft...ik was nml. een keer vergeten dat ik me altijd moet uitkleden daar en toen voelde ik me redelijk ongemakkelijk in een string. Maar hij doet altijd of ie niets merkt, de droogkloot professional Hoewel ie wel heel erotisch over de achterkant van mijn been aan het strijken was vorige keer .

Mar goed, ik schat hem op hooguit 24 dus.. .
Waarom zijn mijn fysio's altijd grijze veertigplussers?
pi_60974206
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Super! En onder de zeventig, of doe je niet aan magische grenzen
Psychologisch is dat wel leuk ja.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:52:58 #269
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60974235
Oh en ik ben al de hele week niet wezen sporten Bekken speelt nogal op en het is zulk K*T weer 's ochtends dat dat niet echt uitnodigend werkt om op de fiets te springen...

MsPoez; hoe zit dat dan met die huurster? Je kan haar er toch niet zomaar uitzetten?
pi_60974237
Vivi, ik had ook zo'n guppige fysio in Den Haag, maar ik vond dat echt heel ongemakkelijk, vooral daar hij nogal Mr Smalltalk was Van dat domme gebabbel over vakantiebestemmingen terwijl ie in je bovenbeen zit te knijpen

@MsPoez: ik weet niet wat voor regeling jullie hadden afgesproken, maar zomaar een huurder eruit zetten mag niet... Langere opzegtermijn & uitkoopsom enzo.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:56:08 #271
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60974307
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:53 schreef ColdFeet het volgende:
Vivi, ik had ook zo'n guppige fysio in Den Haag, maar ik vond dat echt heel ongemakkelijk, vooral daar hij nogal Mr Smalltalk was Van dat domme gebabbel over vakantiebestemmingen terwijl ie in je bovenbeen zit te knijpen
De "Mijne" ( ) kijkt me altijd alleen maar indringend aan en zegt "hoe voelt dit?! *insert omfloerste blik* als ie bovenop me ligt om me te kraken. Maar het kan ook aan mij liggen, na maandenlange frigiditeit is er blijkbaar iets veranderd in mijn hormoonhuishouding, ik ben momenteel in staat om de hoek van de tafel te humpen .
quote:
@MsPoez: ik weet niet wat voor regeling jullie hadden afgesproken, maar zomaar een huurder eruit zetten mag niet... Langere opzegtermijn & uitkoopsom enzo.
Dat dus ?!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:57:18 #272
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60974330
.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60974378
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:56 schreef Vivi het volgende:

[..]

De "Mijne" ( ) kijkt me altijd alleen maar indringend aan en zegt "hoe voelt dit?! *insert omfloerste blik* als ie bovenop me ligt om me te kraken. Maar het kan ook aan mij liggen, na maandenlange frigiditeit is er blijkbaar iets veranderd in mijn hormoonhuishouding, ik ben momenteel in staat om de hoek van de tafel te humpen .

Nou, ik was eigenlijk wel blij met mijn vijftigjarige Vlaamse kine die alleen maar stomme grapjes maakte Voelde ik me niet zo ongemakkelijk. Elke keer dezelfde grappen ook

Maarre, waarom bespring je je vriend niet gewoon?
pi_60974380
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar goed, ik schat hem op hooguit 24 dus.. .
Ik word alleen al hitsig van bovenstaand verhaal. Ik wil ook naar een mooie jonge fysio. Ik ben er m'n leven nog niet geweest. Dat kontkwispelen lijkt me trouwens dan wel weer eh....apart Ik probeer het maar niet voor me te zien
pi_60974391
De hoek van de tafel? Pics or it didin't happen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')