Probeer het eens van onder de grill. Olijfolie en je favoriete kruiden erover en grillen tot het een beetje bruinig wordt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Broccoli is vies![]()
Maar ik eet het toch. Gezond enzo.
Ik ken het alleen gekookt met een sausjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Probeer het eens van onder de grill. Olijfolie en je favoriete kruiden erover en grillen tot het een beetje bruinig wordt.
Definieer "een aantal maanden", 10kg is best veel en daar doe je ook wel een tijdje over als je de kans op jojo-en zo klein mogelijk wilt houden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:38 schreef sjak het volgende:
#212 alweer. In een ver verleden hier meegepost en toen goed afgevallen voor mijn trouwen. INmiddels ben ik 2 kinderen verder en weer bijna net zo zwaar als voor mijn trouwen. Dusssss, ik wil weer afvallen.
Slecht eten is absoluut de oorzaak van het teveel aan gewicht. Daar valt op dit moment het meeste winst te behalen. Het vervelende is dat zowel mijn man als ik eigenlijk niet zo goed weten hoe we gezond moeten eten... Daar heb ik jullie hulp bij nodig! Vooral recepten voor avondeten kan ik goed gebruiken.
Dat we de chocolade/koekjes en in mijn geval ook de chipjes moeten laten staan begrijpen we goed. Dat is absoluut een streven, we willen af van de suikers. We hopen ons daardoor ook energieker te gaan voelen.
Ik hoop eigenlijk binnen een aantal maanden 10 kg lichter te zijn. Ik ben nu ongeveer 78 kg.
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:55 schreef Vivi het volgende:
Een hele broccoli als ontbijt? Hoe had je hem bereid dan dat dat 's ochtends een beetje aantrekkelijk is
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:55 schreef Vivi het volgende:
Een hele broccoli als ontbijt? Hoe had je hem bereid dan dat dat 's ochtends een beetje aantrekkelijk is
Doutzen is stom!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:00 schreef Vivi het volgende:
Oh SHE, dit is ms wel een leuk boek voor jou...Link
En het is DoutzeNNNNNNN...ik heb al een paar keer gedacht dat het een typfout was, maar je houdt het zo consequent vol dat ik me niet meer kan bedwingen..![]()
Wai not?quote:
Hoi! Eigenlijk is het heel makkelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:38 schreef sjak het volgende:
Het vervelende is dat zowel mijn man als ik eigenlijk niet zo goed weten hoe we gezond moeten eten... Daar heb ik jullie hulp bij nodig! Vooral recepten voor avondeten kan ik goed gebruiken.
Dank allen voor het welkom heten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:52 schreef omearos het volgende:
[..]
Definieer "een aantal maanden", 10kg is best veel en daar doe je ook wel een tijdje over als je de kans op jojo-en zo klein mogelijk wilt houden.
Verder veel succeser komen hier genoeg heerlijke recepten voorbij.
Dat l;ukt me nog net, maar wat moet ik me voorstellen bij het SHEdieet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:15 schreef -marz- het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een stoofpot eigenlijk?
Staat in de OP!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:17 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat l;ukt me nog net, maar wat moet ik me voorstellen bij het SHEdieet?
Gewoon, verschillende soorten groenten (en soms vlees) bij elkaar in een pan en dan langzaam laten stoven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:15 schreef -marz- het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een stoofpot eigenlijk?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:23 schreef SHE het volgende:
Ben net gebeld met de bloed uitslagen van vorige week
*trommels*
*toeters*
*bellen*
IK BEN GEEN ALCOHOLIST!!!![]()
Grappie, maar mijn Gamma GT was purrrfect en de rest ook brandjeschoon. Ik mag van dr. Faber dus gewoon 'lekker gezellig' blijven doen![]()
Hij vond het ook heel bijzonder, iemand die van een wijntje houd, die een zwakke lever heeft en toch perfecte bloedwaarden scoort.
Broccoli voor iedereen vandaag!
Ik maak ze vaak op mijn thuiswerkdag. Zo rond een uur of 11 begint het werk me te vervelen en dan ga ik koken. En aangezien ik dan toch nog uren aan huis ben gekluisterd kook ik meteen voor een paar dagen tegelijk. En dan zijn stoofpotten erg handig (en goed in te vriezen!)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:27 schreef -marz- het volgende:
Dat is mooi SHE gefeli
Als een stoofpot uren moet, snap ik waarom ik er nog nooit mee te maken heb gehad
Maar het is zo makkelijk, alles in 1 pan en wachten. Ondertussen gaat je hele huis lekker ruiken. Echt fijn hoor, maar ik vind stoofpotten zo winters.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:27 schreef -marz- het volgende:
Als een stoofpot uren moet, snap ik waarom ik er nog nooit mee te maken heb gehad
Weet je wat lekker is met broccoli? In roosjes snijden, bloemkool in roosjes snijden, paar minuutjes koken.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:28 schreef Greys het volgende:
SHE, wat een goed nieuws!
Zeiden ze nog iets over al die testen en uitslagen?
Tot nu toe gegeten:
- Sultana fruit & form ananas/kokos
- Cracotte filet americain
- Cracotte rosbief
- Als lunch nog een cracotte filet americain
- Als lunch nog een cracotte rosbief
- Een halve Mars
Tot nu toe, ondanks de halve Mars, nog maar 331 calorietjes.
En vanmiddag lekker tuinieren () en dan ga ik eerst thuis nog maar lekker twee gekookte eitjes nemen ofzo. En voor vanavond moet ik het nog verzinnen. Ik denk een lekkere salade en een groot stuk vis
Ik hou tegenwoordig de iPod in mijn handen, als ik dan boven de 5:15 per km. zak, dan moet ik weer een beetje versnellen. Dat werkt eigenlijk wel goed. En ik ben al bijna een jaar bezig, dus het mag ook weleens. Een vriendin van me zit in een hardloopgroepje en daar streven ze naar de 5k in 25 minuten precies. Ik weet niet of ik dat ooit ga redden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:40 schreef -marz- het volgende:
Dat is erg netjes conleche! Ik doe 2,5k in 20 minuten
Nietus ik ben sneller:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:43 schreef motorbloempje het volgende:ik ben sneller
heb de 5k in 30 minuten gedaan
wil erg graag weer hardlopenvanaf 1 september ga ik weer knallen
Dat klinkt dan weer best appetijtelijk!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is met broccoli? In roosjes snijden, bloemkool in roosjes snijden, paar minuutjes koken.
Dan in een bakblik doen, eieren (4 ofzo), melk en magere kaas mengen, eroverheen gooien. Kwartiertje in de voorgewarmde oven (kan ook iets langer zijn, in ben niet zo precies).
Als het bruin is garneren met amandelschaafsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |