Probeer het eens van onder de grill. Olijfolie en je favoriete kruiden erover en grillen tot het een beetje bruinig wordt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Broccoli is vies![]()
Maar ik eet het toch. Gezond enzo.
Ik ken het alleen gekookt met een sausjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Probeer het eens van onder de grill. Olijfolie en je favoriete kruiden erover en grillen tot het een beetje bruinig wordt.
Definieer "een aantal maanden", 10kg is best veel en daar doe je ook wel een tijdje over als je de kans op jojo-en zo klein mogelijk wilt houden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:38 schreef sjak het volgende:
#212 alweer. In een ver verleden hier meegepost en toen goed afgevallen voor mijn trouwen. INmiddels ben ik 2 kinderen verder en weer bijna net zo zwaar als voor mijn trouwen. Dusssss, ik wil weer afvallen.
Slecht eten is absoluut de oorzaak van het teveel aan gewicht. Daar valt op dit moment het meeste winst te behalen. Het vervelende is dat zowel mijn man als ik eigenlijk niet zo goed weten hoe we gezond moeten eten... Daar heb ik jullie hulp bij nodig! Vooral recepten voor avondeten kan ik goed gebruiken.
Dat we de chocolade/koekjes en in mijn geval ook de chipjes moeten laten staan begrijpen we goed. Dat is absoluut een streven, we willen af van de suikers. We hopen ons daardoor ook energieker te gaan voelen.
Ik hoop eigenlijk binnen een aantal maanden 10 kg lichter te zijn. Ik ben nu ongeveer 78 kg.
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:55 schreef Vivi het volgende:
Een hele broccoli als ontbijt? Hoe had je hem bereid dan dat dat 's ochtends een beetje aantrekkelijk is
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:55 schreef Vivi het volgende:
Een hele broccoli als ontbijt? Hoe had je hem bereid dan dat dat 's ochtends een beetje aantrekkelijk is
Doutzen is stom!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:00 schreef Vivi het volgende:
Oh SHE, dit is ms wel een leuk boek voor jou...Link
En het is DoutzeNNNNNNN...ik heb al een paar keer gedacht dat het een typfout was, maar je houdt het zo consequent vol dat ik me niet meer kan bedwingen..![]()
Wai not?quote:
Hoi! Eigenlijk is het heel makkelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:38 schreef sjak het volgende:
Het vervelende is dat zowel mijn man als ik eigenlijk niet zo goed weten hoe we gezond moeten eten... Daar heb ik jullie hulp bij nodig! Vooral recepten voor avondeten kan ik goed gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |