Eehh dan is Co toch sneller volgens mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:43 schreef motorbloempje het volgende:ik ben sneller
heb de 5k in 30 minuten gedaan
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee. Ik eet nooit light. Wat ik wel weet is dat van bijna alle ketchupvarianten (dus vermoedelijk ook van deze) een light-variant wordt aangeboden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:45 schreef SHE het volgende:
Oeh, Tinkepink, ik heb een vraagje aan je.
Bij jou in de supermarkt, is daar de Hela Gewurz curry te vinden in de LIGHT variant? Die met de lichtblauwe dop?
Ik zoek me suf hier en kan 'm nergens vinden
Heinz Balanz hebben ze hier ook, maar de curry dus niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee. Ik eet nooit light. Wat ik wel weet is dat van bijna alle ketchupvarianten (dus vermoedelijk ook van deze) een light-variant wordt aangeboden.
Ik wist niet dat je dat met een bloedtest kon doen. Mij is ooit verteld dat glutenallergie alleen door minder prettige procedures is vast te stellen, daarom heb ik het nooit gedaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:01 schreef SHE het volgende:
Ik ben overigens op gluten en op lactose geprikt en ik ben NIET allergisch.
Is Heinz balanz ketchup met 50% minder suiker? Die heb ik in Ned. nog nooit gezien, waar haal je die?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Heinz Balanz hebben ze hier ook, maar de curry dus niet.
Zou jij pretty please eens willen kijken voor me? Of de suikervrije/arme variant er is?
Als ik er aan denk. Maar ik kom zelden in normale supermarkten. Meestal doe ik mijn boodschappen bij Aldi of Lidl (níet te vergelijken met Nederland!!!), bij de boer of de eigen tuin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Heinz Balanz hebben ze hier ook, maar de curry dus niet.
Zou jij pretty please eens willen kijken voor me? Of de suikervrije/arme variant er is?
Ja die wil ik dus ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:45 schreef SHE het volgende:
Oeh, Tinkepink, ik heb een vraagje aan je.
Bij jou in de supermarkt, is daar de Hela Gewurz curry te vinden in de LIGHT variant? Die met de lichtblauwe dop?
Ik zoek me suf hier en kan 'm nergens vinden
Ik heb geen darmonderzoek gehad hoor; gewoon bloed en eliminatie-dieet. Voor lactose heb ik iets moeten drinken; ademtest en bloedtest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat met een bloedtest kon doen. Mij is ooit verteld dat glutenallergie alleen door minder prettige procedures is vast te stellen, daarom heb ik het nooit gedaan.
Ligt hier gewoon bij de AH.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Is Heinz balanz ketchup met 50% minder suiker? Die heb ik in Ned. nog nooit gezien, waar haal je die?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:33 schreef conleche het volgende:
Gisteren heb ik mijn eigen record verbroken. Ik doe nu de 5k in 25:50 minuten.
Als je wil kan je checken hoeveel het scheelt door je route uit te tekenen met mapmyrunquote:Moet er wel bijzeggen dat het iets geflatteerd is, omdat dat Nikeplus ding staat afgesteld op een gemiddelde lengte van ik geloof 1m80 en dat haal ik natuurlijk niet, maar afijn, heel veel zal het niet schelen)
Zolang je nog wandelt tussendoor moet je je ook vooral niet druk maken over je snelheid/afstand. Het is zowiezo belangrijker om eerst een bepaalde afstand vol te houden zonder te stoppen, snelheid komt vanzelf als je conditie beter wordt en je gewicht lager.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:59 schreef kwakveense het volgende:
ik vind afstandmeten.nl persoonlijk prettiger (werkt allebei met google maps)ik ben heel sloom. loop 2,5 km in 22 minuten
maar das wel afwisselend wandelen en "hard"lopen, nu nog half om half...
Ik loop of in het bos of in het park en daar werkt map my run niet. Maar ik geloof dat het op 5 k hoogstens een halve minuut uitmaakt. Maar ik zou eigenlijk wel een heel nauwkeurig iets willen hebben, iets dat werkt met GPS of bestaat dat niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
Respect.
[..]
Als je wil kan je checken hoeveel het scheelt door je route uit te tekenen met mapmyrun
Jaaaa, wel stukkie duurder dan iPod+quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik loop of in het bos of in het park en daar werkt map my run niet. Maar ik geloof dat het op 5 k hoogstens een halve minuut uitmaakt. Maar ik zou eigenlijk wel een heel nauwkeurig iets willen hebben, iets dat werkt met GPS of bestaat dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |