Hij deed het helemaal uit zichzelf! Het deed wel zeer trouwens...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
Bye bye sultana's!![]()
Viev!Wat had je hem wijs gemaakt, dat je daar een spiertje verrekt had?
Oke oke point taken. Ik ga op zoek naar een ander tussendoortje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:49 schreef SHE het volgende:
Met 370 kcal per 100 gram en bijna 80!!!gram koolhydraten zou ik dat idd laten.
Sultana´s zijn suikerbommen.
@ Dizzy: ben je zo braaf de rest van de dag en dan jaag je je bloedsuikerspiegel door het dak met die sultana's.
Scooby don't !
Als je van Allbran houdtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:04 schreef Sugar het volgende:
Lijstje?
O Allbran Fnf (hee verrassend!) met magere melk
T Frambozen en magere yoghurt (blender!)
L Allbran Fnf met magere melk
T 1 gekookt ei, 5 romatomaatjes
D Halve maiskolf + salade met komkommer, tomaat, paprika, mozzarella, kip en ui
Iemand tips of verbeterpunten? Hoor het echt graag!
Grappig idee, maar no way dat ik met een webcam aan ga staan hupsen in huis, voor een ieder te kijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:22 schreef Vivi het volgende:
Kennen jullie dit al? Las het vandaag in een of ander blad, wel een grappig idee.
Ik kan voor 19,95 per maand onbeperkt sporten bij mijn sportschool, ínclusief zeven dagen per week huppelklasjes. Ik zou echt nóóit dat geld betalen om me voor m'n webcam (die ik niet eens heb trouwens) in het zweet te werken!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:35 schreef Vivi het volgende:
In de Viva staat het; 19,95 voor 2 x per week, en 39,75 voor 4 x per week (per maand dus).
Never!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:12 schreef Vivi het volgende:
Whehehehe, ik heb me alleen maar met jong laten schoppen om bekkeninstabiliteit te krijgen, maar jij spant toch wel de kroon.
Heeft ie je toen niet aangeraakt? Of gewoon helemaal nooit.
Nou nou, ik ben ook 1.65 m, maar toen ik 67 kg woog was ik dus niet te dik.Er mocht wel wat vanaf,maar dik zou ik het toch echt niet willen noemen. Misschien dat het aan mijn goede vetverdeling ligt,maar toch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:16 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Thank you!![]()
Kritische vragen is altijd goed!
Ben maar een kleintje van 1.65 en ja, te dik dus!![]()
En hoe het zo gekomen is... ben altijd redelijk actief maar de laatst jaar veel last van mijn rug gehad, daardoor inactief, tel daarbij op troost-eten (chocolaaaaa) want pijn hebben is rot en voila!
Op maandag 1 of 8 september (horen we nog) is onze eerste proeflesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:20 schreef SHE het volgende:
Streetdance is tof Greys, en helemaal niet lastig. Ik heb er tot enkele jaren geleden nog les in gegeven.
Je zweet je een ongeluk en al je spieren kom aan bod. Maar boven alles, het is fun!
Nee dank jequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:05 schreef Greys het volgende:
Ik heb de Hyvesdame in kwestie dan ook al gewaarschuwd dat ik enorm motorisch gestoord ben en tegen de tijd dat ik een bepaald huppeltje kan onthouden en onder de knie heb, de rest van de groep al drie Britney Spears nummers verder is. Maar hé... het lijkt me wèl lachen!
Merel, je kunt mee hoor... het is in Pijnacker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |