De meeste LL-gangers die ik ken liggen nu te pitten. Waarom jij niet?quote:
Ik draag nu een brilquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval mijn vraag kunnen lezen...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:25 schreef Soempie het volgende:
... en er zijn ook weinig mensen met relatieproblemen.
Heb je relatieproblemen?quote:
neequote:
niet echtquote:Of heb je last van je ogen?
mag hopen van niet!quote:Misschien zwanger?
nopequote:Ben je LL-ganger?
zwaaienquote:Zo niet, wat doe je hier dan?
Zolang ze er geen topic over opent is het niet interessant.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
SaskiaR is alleen na het bekend maken van haar nieuwe (?) luv'er van de aardbodem verdwenen...
Ik besloot om wakker te blijven tot een tijdstip dat ik normaal ook ongeveer ga slapen. Of dat slim was is een tweede, want ik ben er op een pijnlijke manier achtergekomen dat de rasp die ik heb toch wel erg scherp isquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
De meeste LL-gangers die ik ken liggen nu te pitten. Waarom jij niet?
Foto! Brillen kunnen ook erg sexy zijnquote:
Gadver!quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik besloot om wakker te blijven tot een tijdstip dat ik normaal ook ongeveer ga slapen. Of dat slim was is een tweede, want ik ben er op een pijnlijke manier achtergekomen dat de rasp die ik heb toch wel erg scherp is
SaskiaR Laatste bezoek: 4 uur, 32 minuten geleden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
SaskiaR is alleen na het bekend maken van haar nieuwe (?) luv'er van de aardbodem verdwenen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, ik was de Ting Tings helemaal vergeten. Die waren ook erg leuk! En Roisin Murphy kon er ook wel wat van.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Tja het was Sergeant der eerste klasse, maar je mag nu gewoon Sergeant-Majoor zeggen hoor....quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goede avond sergant der ..... klasse
quote:De Jeugd van Tegenwoordig: 9,5
Een show waarbij originaliteit, creativiteit en kwaliteit zegevierden.
Sigur Ros: 9
Als een band dit met mensen kan doen, waar heb je dan nog woorden voor nodig?
Elbow: 9
Nu maar hopen dat de rest van calvinistisch Nederland de televisiebeelden ziet.
Lucky Fonz III: 9
Chapeau! Gouden team, Lucky Fonz III en het Lowlands-publiek.
Los Campesinos!: 9
Wat is dit een fijne band met een boeiend verhaal.
Holy Fuck: 9
Het zal niet de eerst keer zijn en vast en zeker niet de laatste keer dat het over Holy Fuck gezegd wordt, maar deze band doet zijn naam eer aan.
Crystal Castles: 9
Crystal Castles is vandaag, hier en nu, een sensatie.
The Dresden Dolls: 9
Verleidelijker, viezer, plageriger, dramatischer en lekkerder dan de India in zijn stoutste dromen had kunnen bedenken
Alweer promotie? of is dat al een tijdje zo?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja het was Sergeant der eerste klasse, maar je mag nu gewoon Sergeant-Majoor zeggen hoor....![]()
Nee, nog niet zo gek lang hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alweer promotie? of is dat al een tijdje zo?
Ja ik stond op dat moment in de Asia. Het klonk best okayquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Elbow had ook als plus dat het in een grote tent was tijdens een massive regenbui
Veel plezierquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:59 schreef Nesle het volgende:
mmm..mmmmmmoooorgen weer naar sssss....schooool
Lekker he.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...net mijn eerste douche sinds donderdag genomen
Zo echt wel! Jij hebt er vast ook ervaring mee?quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo echt wel! Jij hebt er vast ook ervaring mee?
Misschien sla ik mijn slag in de volgende dictapentacontalogie (moeilijk woord voor het volgende deel bestaande uit 250 topics.).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:41 schreef Cobra4 het volgende:
Maar het is nu wel spannend aan de top. 2 op nummer 1
HOAX! MadMaster kan heul niet breien.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat je vader wordt?
Dan weet ik hoe lang ik nog kan breien...
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Foto! Brillen kunnen ook erg sexy zijn
gefelicieerd allebeiquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 06:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
HOAX! MadMaster kan heul niet breien.
Tinuviel is 11 februari uitgerekend. Da's nog ruim 5 1/2 maand.
Heb jou wel gezienquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jep, even kijken waar alle commotie nou over was. Niet mijn muziek. Je stond wel dichtbij, 1 a 2 meter voor me. Je hebt je een tijd niet geschoren of wel
En ik heb op Lowlands een groen 1Up shirt gekocht, die best handig bleek te zijn als herkenningspunt voor andere mensen. Tot donderdagmiddag wist ik ook niet dat ik ging, dus je twijfel is terecht
. Ik heb Neleos niet gezien overigens
Ik ook niet. Heb een kwartier in die rij gestaan zonder vooruit te gaan. Magneetbar heb ik maar helemaal niet geprobeerd...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:00 schreef Nembrionic het volgende:![]()
De beugelbar heb ik dit jaar niet gered. En ook de Magneetbar weer niet
Ik ook niet, de rij ging echt veel te langzaam. Toen aan iemand gevraagd wat er te doen was, dat bleek bier uit een fles drinken te zijn en meer niet. Toen vertrokkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:00 schreef Nembrionic het volgende:![]()
De beugelbar heb ik dit jaar niet gered. En ook de Magneetbar weer niet
Het was beugelflessen van een halve liter voor 1,5 munt(cheap) en een muziekquiz. Een maat van me was binnen geweest. Scheen toch erg gezellig te zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook niet, de rij ging echt veel te langzaam. Toen aan iemand gevraagd wat er te doen was, dat bleek bier uit een fles drinken te zijn en meer niet. Toen vertrokken
Niet gezien neequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:14 schreef MadMaster het volgende:
Iemand op LowLands toevallig gezien dat ze daar zwarte Avro's TopPop shirts verkochten?
Ik zag er namelijk aardig wat op TV en ik wil ook zo'n shirt...
Nee ook niet gezien. Misschien werd er iets over verteld bij het 50 jaar Nederpop gedoequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:14 schreef MadMaster het volgende:
Iemand op LowLands toevallig gezien dat ze daar zwarte Avro's TopPop shirts verkochten?
Ik zag er namelijk aardig wat op TV en ik wil ook zo'n shirt...
Ja dat zal allemaal wel met die troep te maken hebben. Je weet, als je wat opgehelderd moet hebben dan moet je het maar vragenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:09 schreef MaJo het volgende:
ja slapen is echt de bom. Ben zo slap als een vaatdoek. Nu aan allemaal sapjes want ik mag geen cafeine, dan komt het keihard terug, dat was het zondag dus (koffie) en gister ook toen ik thuiskwam (cola). Morgen nog even naar de dokter om te kijken of ik niet dood gaHet gaat wel een stuk beter maar mijn gedachten nog steeds vaag, herinner me ook steeds minder van dit weekend wat ik wel weer eng vind
Grote lijnen weet ik wel, maar sommige gesprekken minder en moeite met de volgorde.quote:
wtf. Door wie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:59 schreef MaJo het volgende:
Waarschijnlijk gedrogeerd met speed.
gelukkig, ik ben niet de enige die iets heeft van wtfquote:
?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Love is the drug?
Nare lui die dat doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Het vervelende met dit soort dingen is dat je maar even 5 seconden niet op je drinken let en er zit wat in.
Kun je niet kiezen tussen snelst, kortst, optimaal o.i.d.? Wellicht dat je daar even naar moet kijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Navigatiesoftware staat nu ook op m'n telefoon. Gek genoeg wil hij me met de fiets over een langere route sturen dan met de auto, terwijl je over die hele route kan fietsen
Toen ie nog op auto stond had ik de keuze uit Snelste of snelwegen vermijdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je niet kiezen tussen snelst, kortst, optimaal o.i.d.? Wellicht dat je daar even naar moet kijken.
Ik vond het mega-irritant wat die dj deed met de intro van Radar Love. Twee nummers later besloot ik dat ik het niet interessant vond en ben ik ergens anders heen gegaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, Volbeat was ook erg goed
Volgens de Lowlandskrant was het niets maar die recensie was geschreven door de persoon die ook de "50 jaar nederpop" ophemelde
Ja ik ben er ook niet heengegaan. Enkele jaren geleden had je een tribute aan Johnny Hoes die 75 o.i.d. werd en dan ook met allerlei bekende artiesten en dat was dan aan elkaar gepraat door Henny Huisman en Beertje van Beers. Dat was toen wel heel erg vet. Maar dit was met hoofdzakelijk voor mij onbekende artiesten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond het mega-irritant wat die dj deed met de intro van Radar Love. Twee nummers later besloot ik dat ik het niet interessant vond en ben ik ergens anders heen gegaan
Ik bedoel daarmee: Was er niet één of ander 'liefje' dat zo aardig was om de boel te verzieken...?quote:
Nopequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee: Was er niet één of ander 'liefje' dat zo aardig was om de boel te verzieken...?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:59 schreef MaJo het volgende:
Mijn Lowlands was een beetje, uh, vaag dit jaar. De eerste 1,5 dag was tof, de overige 1,5 dag is in een roes aan me voorbijgegaan. Waarschijnlijk gedrogeerd met speed. Gister 16 uur liggen pitten en nog steeds supermoe. Ga zo weer verder tukken. Nog steeds wazig en moe, nu ook nog koorts erbij. Als ik weer helemaal helder ben zal ik verslag doen
Wat voor kleur wordt de babykamer eigenlijk?quote:
We laten de kleur voor wat 'ie reeds is. Mooi gebroken creme-geel-achtig-wit. En de meubels zijn een mooi bruin. We weten ook nog niet of het een jongetje of meisje isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
Wat voor kleur wordt de babykamer eigenlijk?
Ja, Etcie, vertel eens...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:54 schreef Etcetera het volgende:
willen jullie het weten?
Absoluut. Maar Tinuviel weet nog niet of ze het ook wil vertellen aan andere mensenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:54 schreef Etcetera het volgende:
willen jullie het weten?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We laten de kleur voor wat 'ie reeds is. Mooi gebroken creme-geel-achtig-wit. En de meubels zijn een mooi bruin. We weten ook nog niet of het een jongetje of meisje is
Jij hebt een zieke geestquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Babykamers uitrusten met teddyberen en zo is volgens mij meer leuk voor de ouders dan voor de baby. Ik vraag me af hoe het kind zou opgroeien als je knuffelspinnen geeft en de kamer volhangt met doodskoppen
Neequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Foto! Brillen kunnen ook erg sexy zijn
Valt best meequote:
Wel waarquote:
quote:
Ik vind de bril je goed staan hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb je een foto gepm'd, alleen is mn oog er nog wel een beetje dood op...
Echtniesexyhoor
Mijn rechteroog is nogal gezwollen op die fotoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind de bril je goed staan hoor. Je rechteroog ziet er inderdaad niet goed uit, en omdat je die niet goed ziet lijkt links ook wat vreemd. Meer de bril staat je prima
Niet zo mutsen, met die bril is niks misquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn rechteroog is nogal gezwollen op die fotoDus wordt mijn hele gezicht een beetje scheef... En dan ook nog es die bril
Maar onderzoek laat zien dat kinderen in simpele kamers achterkomen in ontwikkeling. Kleuren en voorwerpen(speeltjes, knuffels etc) vormen een stimulans wat goed is voor de ontwikkeling van het kind.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:17 schreef iamredleader het volgende:
Ik snap wel wat Hawaii_Tim zegt, veel ouders geven enorme bergen geld uit aan de meest hippe/chique kindermeubels, en dan bedoel ik ook echt bergen geld. De kleine slaapt de eerste maanden bij ons op de kamer, en als 'ie daarna in de kinderkamer komt, zien we die toch alleen bij het in bed doen en er weer uithalen.
Maar goed, ieder z'n meugWij houden het relatief eenvoudig, voorlopig duurt het nog wel eventjes
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar onderzoek laat zien dat kinderen in simpele kamers achterkomen in ontwikkeling. Kleuren en voorwerpen(speeltjes, knuffels etc) vormen een stimulans wat goed is voor de ontwikkeling van het kind.
Dus, over een aantal jaar zullen we het weten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Babykamers uitrusten met teddyberen en zo is volgens mij meer leuk voor de ouders dan voor de baby. Ik vraag me af hoe het kind zou opgroeien als je knuffelspinnen geeft en de kamer volhangt met doodskoppen
Hoho, ik ben niet zwangerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus, over een aantal jaar zullen we het weten?
Ze zei over een aantal jaarquote:
Zo kun je het ook lezen jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien had ze het over zichzelf
Een kennis/vriend van ons heeft meegedaan aan dat verschrikkelijke programma 'Babyboom' van de NCRV.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar onderzoek laat zien dat kinderen in simpele kamers achterkomen in ontwikkeling. Kleuren en voorwerpen(speeltjes, knuffels etc) vormen een stimulans wat goed is voor de ontwikkeling van het kind.
Heb er hier wel één in huis...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zijn er hier toevallig zelfstandig ondernemers aanwezig?
Of je hier in Nederland redelijk veilig zit, of dat je ook echt risico loopt. Ik probeer een werkstuk te schrijven over het verschil in ondernemersschap hier en in de states; vanuit mijn oogpunt dat ik denk dat het daar een stuk gevaarlijker is dan hier, aangezien wij een sociaal vangnet hebben en goeie pensioenregelingen enzo. En het feit dat je in Amerika het principe van 'the American dream' hebt; pindaverkoper kan president worden, krantenjongen de directeur van de krant. Maar ik wil weten in hoeverre daar waarheid in zit enzo, of je hier wel zo veilig bent, wat de voorzieningen hier precies zijn e.d.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik op Lowlands Ben & Jerry's Socialice gegeten en vond het eigenlijk niet zo heel boeiend
Als je een B.V. of een N.V. opricht zit je redelijk goed. Is het een eenmanszaak en de boel gaat failliet dan mogen ze proberen de rest van het geld bij je vandaan te halen en dan kan je je huis kwijt raken. Bij een maatschap was ook degene waarmee je de zaak opricht aansprakelijk voor alles wat ze niet bij jou kunnen halen, bij een V.O.F. is dat gedeeltelijk zo. Ik weet niet hoe het met een C.V. zit, ik dacht hetzelfde als een V.O.F.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Of je hier in Nederland redelijk veilig zit, of dat je ook echt risico loopt. Ik probeer een werkstuk te schrijven over het verschil in ondernemersschap hier en in de states; vanuit mijn oogpunt dat ik denk dat het daar een stuk gevaarlijker is dan hier, aangezien wij een sociaal vangnet hebben en goeie pensioenregelingen enzo. En het feit dat je in Amerika het principe van 'the American dream' hebt; pindaverkoper kan president worden, krantenjongen de directeur van de krant. Maar ik wil weten in hoeverre daar waarheid in zit enzo, of je hier wel zo veilig bent, wat de voorzieningen hier precies zijn e.d.
Bij mij zaten er van die schilfertjes ijs in wat je krijgt als het even ontdooid is en daarna weer bevriestquote:
Lastig. Ik denk dat je in Amerika sneller een groter bedrijf neer kunt zetten als je de drive hebt om dat te doen en de babbel. Amerikanen houden van aanpakken en big talk en ze zullen sneller met je meegaan en in zee gaan als je grote plannen hebt. Nederlanders zijn toch behoorlijk nuchter en terughoudend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Of je hier in Nederland redelijk veilig zit, of dat je ook echt risico loopt. Ik probeer een werkstuk te schrijven over het verschil in ondernemersschap hier en in de states; vanuit mijn oogpunt dat ik denk dat het daar een stuk gevaarlijker is dan hier, aangezien wij een sociaal vangnet hebben en goeie pensioenregelingen enzo. En het feit dat je in Amerika het principe van 'the American dream' hebt; pindaverkoper kan president worden, krantenjongen de directeur van de krant. Maar ik wil weten in hoeverre daar waarheid in zit enzo, of je hier wel zo veilig bent, wat de voorzieningen hier precies zijn e.d.
Bij een BV moet je nog wel een eigen kapitaal storten als een soort van borg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
NV's zijn voor een groot deel hetzelfde als BV's qua rechten en zo. Een NV is duurder om op te richten en de aandelen zijn makkelijker verhandelbaar, dat zijn de belangrijkste verschillen (als ik de uitleg goed onthouden heb)
Ja je moet 40k oude guldentjes op de bank storten. Maar dat krijg je gelijk weer terug heb ik begrepen. Dus tja. Ik denk dat het een manier is om de lat hoog te leggen zodat niet iedereen een BV opstart. En als je 40k neer kunt tellen dan kun je blijkbaar wel iets.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij een BV moet je nog wel een eigen kapitaal storten als een soort van borg.
Heb dat nooit zo begrepen...
Dat inleggeld krijg je inderdaad terug als je netjes de boel afhandelt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja je moet 40k oude guldentjes op de bank storten. Maar dat krijg je gelijk weer terug heb ik begrepen. Dus tja. Ik denk dat het een manier is om de lat hoog te leggen zodat niet iedereen een BV opstart. En als je 40k neer kunt tellen dan kun je blijkbaar wel iets.
Even opzoeken denk ik
Even kvk.nl gecheckt en dat zijn die kosten waar ik het over had: bij een B.V. 18.000 en voor een N.V. 45.000. Dat geld mag je overigens wel gewoon gebruiken in het bedrijf, en het kan ook in natura. Als je begint met een vrachtwagen die 19.000 waard is heb je voldoende om een B.V. op te richten (moet je die vrachtwagen wel logischerwijs voor kunnen gebruiken)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij een BV moet je nog wel een eigen kapitaal storten als een soort van borg.
Heb dat nooit zo begrepen...
Als ik op de gegeven link kijk lees ik dit:quote:Aansprakelijkheidsbeperking: Met je eenmanszaak of VOF ben je met je gehele privé vermogen aansprakelijk. Wanneer je een BV opricht ben je slechts aansprakelijk tot het in de BV gestorte bedrag. Het minimaal gestorte aandelenkapitaal is ¤18.000. Onder normale omstandigheden is je privé-vermogen dus veilig tegen claims van schuldeisers. Binnenkort zal dit bedrag niet meer gestort hoeven worden. Lees hier meer over dit wetsvoorstel
quote:De eis om bij de oprichting van een BV minimaal 18.000 euro in te brengen, was bedoeld om enige zekerheid te bieden aan eventuele schuldeisers. Deze zekerheid is echter schijn omdat het bedrag direct na storting weer opgenomen kan worden door de ondernemer. Dat maakt de eis overbodig en een onnodige belemmering voor het bedrijfsleven, vindt het kabinet.
Mijn rooster is kutquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:32 schreef Nesle het volgende:
zo, nieuwe rooster binnen voor dit jaar..
ik heb morgen de eerste, jawel, 7 uur vrijen dan nog ff een uurtje eco!
V6 is mooooooooi
Dat ik het niet begreep is dus niet zo raar...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees dit over startkapitaal:
[..]
Als ik op de gegeven link kijk lees ik dit:
[..]
De American Dream zuigt...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Anyhow, bedankt! Ik denk alleen dat ik het minder op de precieze economische details ga zoeken zoals een VOF en een BV enzo, omdat je dat er geen exact equivalent van is in Amerika. Ik zoek het eerder in het statussymbool en de maatschappelijke functie en de nederlandse nuchterheid tegenover de American Dream.
Neuhquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ik het niet begreep is dus niet zo raar...
Ja, maar als het goed gaat met je bedrijf dan ruled diezelfde zuigende American Dream.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De American Dream zuigt...
Als je business klote gaat, dan kan je wel volharden, maar uiteindelijk ga je toch op je muil en dus goed ook...
Eén zwangere vrouw hier vind ik wel genoeg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien had ze het over zichzelf
Kinderhater!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eén zwangere vrouw hier vind ik wel genoeg.![]()
quote:Nokia 8910
De 8910 is een bijzonder fraai vormgegeven telefoon, gemaakt van titanium. Qua specificaties heeft het toestel alles te bieden, zoals bluetooth, voicedial, voicememo, HSCSD en 4 ingebouwde spelletjes.
¤85,00
Nokia 8910i
De 8910 is de meest chique telefoon van Nokia toentertijd. Ondanks zijn toenmalige hoge prijs zijn de specs van de 8910 matig. Met de 8910i wordt dit euvel verholpen dankzij een kleurenscherm, JAVA ondersteuning en MMS support.
¤135,00
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had me ingeschreven bij een uitzendbureau voor eventueel vakantiewerk in regio Leeuwarden. Krijg ik nu een mail van ze of ik misschien interesse heb om luchtverkeersleider op Schiphol te worden!
Goed voor je reisvergoeding...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had me ingeschreven bij een uitzendbureau voor eventueel vakantiewerk in regio Leeuwarden. Krijg ik nu een mail van ze of ik misschien interesse heb om luchtverkeersleider op Schiphol te worden!
Hadden ze er bij gezet: startsalaris 58.000, ervaren lvl's zouden 120.000 euro per jaar verdienen. Het is ook een van de meest stressvolle beroepen die er isquote:
`quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar als het goed gaat met je bedrijf dan ruled diezelfde zuigende American Dream.
Ik ben er nog niet over uit of ik de AD goed of slecht vind. Het heeft wel wat natuurlijk. Als je het maakt, dan maak je het goed ook.
Het feit blijft natuurlijk dat als je een bedrijf start, dan aanvaardt je het risico dat het niet goed gaat. Maar veel mensen staan daar niet bij stil.
Ben jij zo "eigenwijs" om je zandkasteel vlakbij de vloedlijn te bouwen, dan moet je ook niet huilend naar je ouders rennen omdat de zee je prachtige kasteel heeft weggespoeld.
Dat klinkt momenteel wat raar...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, ik wil het er ook niet over hebben of ik de American Dream een goed concept vind (overigens, in mijn ogen heeft het zijn goede en slechte punten), ik wil alleen de manier van Amerikaans ondernemen vergelijken met dat hier. Als het een beetje goed werkstuk is, mag ik met de herfst zelf naar de states
Ik had een lollig stukje over verschillen in zakendoen in verschillende landen, maar die kan ik nu niet zo snel vindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
`
Ja, ik wil het er ook niet over hebben of ik de American Dream een goed concept vind (overigens, in mijn ogen heeft het zijn goede en slechte punten), ik wil alleen de manier van Amerikaans ondernemen vergelijken met dat hier. Als het een beetje goed werkstuk is, mag ik met de herfst zelf naar de states
Scherpquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt momenteel wat raar...
quote:Man: Why do you always have to bring that up?
Woman: Oh, come on, your penis is huge! It's one of the biggest I've ever seen! (gestures with hands)
Man (looking around nervously): Are you crazy? We're in a public place!
Woman: What? No one is listening.
Whehe dat stukje over Nederland is echt grappigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die stukjes leken wat op deze en deze
quote:.The Dutch are extremely direct in their communication.
.They may sound blunt if you come from a culture where communication is more indirect and context driven.
.They do not use hyperbole, and likewise they expect to be told yes or no in clear words
Dat herken ik ook wel. Vooral bij grote bedrijven. Dreigen dat je weggaat etc werkt niet echt.quote:Avoid confrontational behaviour or high- pressure tactics
Zoals .Most Dutch only use first names with family and close friends.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehe dat stukje over Nederland is echt grappig
Er zijn best wat dingen waarvan ik denk: "dat was vroeger" of "je hebt net de verkeerde getroffen"
quote:
quote:
Volgens mij is het inderdaad meer andersom we spreken jan alleman en de baas aan met de voornaam, verder klopen dingen wel maar is de uitleg niet altijd juistquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoals .Most Dutch only use first names with family and close friends.
.Wait until invited before moving to a first-name basis.
Heb geloof ik bij geen een baantje wat ik tot nu toe heb gehad m'n leidinggevenden standaard aangesproken met meneer/mevrouw .... Op school was dat wel zo, maar dat is toch anders
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:35 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik wilde gaan vragen: "wat heb ik gemist?", maar ik zie het meteen!IARL gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat ontzettend goed nieuws
Heerlijke vakantie gehad! Weekje kamperen was erg geslaagd, lekker weer gehad en een zwembad op de campingquote:
Yep, we zijn weer op dek.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De nachtploeg is er ook weer
Weltrustenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan kan ik lekker naar bedje![]()
werkse
En een zwangere vrouw en haar man? Dus twee mensen in dit topic?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:56 schreef Soempie het volgende:
Eén zwangere vrouw hier vind ik wel genoeg.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:35 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik wilde gaan vragen: "wat heb ik gemist?", maar ik zie het meteen!IARL gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat ontzettend goed nieuws
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:47 schreef LadyBlack het volgende:
En Sziget was tof![]()
![]()
![]()
Heb mooie optredens gezien, Alanis was erg goed, en we hebben een echt hilarische show van Die Ärzte gezienEn verder goeie shows van Kaiser Chiefs, REM, Danko Jones, Maceo Parker, en met name Voicst
Vanaf nu ben jij hier dus dequote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:08 schreef MaJo het volgende:
Kom net bij de dokter vandaan en hij denkt ook dat er speed in mijn drank gegooid is. Advies is nog meer slapen. Ben ook moe dus dat ga ik weer doen. Tot morgen ofzo
Vorige week plaatste ik deze:quote:
Neehoor, ik kende ze natuurlijk hier al lang van de radio, en heb ontzettend uit mn dak staan gaan bij hun show op Noorderslagquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je Voicst helemaal in Hongarije moet ontdekken...
O ja, goedenmorgen allemaal...
Een beetje welquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorige week plaatste ik deze:
[ afbeelding ]
Is dit toeval?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind 'm wel grappig
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
Goedemorgen
Deze kwam ik net tegen in het flauwe moppentopic
Toppunt van lef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind 'm wel grappig![]()
en hoi
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik was inderdaad van plan om er een grap over te maken. Dacht zelf aan een plaatje van een EEE-pc of een andere mini-laptopquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
bevallen... weer eentje zwanger
Je kan het nog doen, die grapquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was inderdaad van plan om er een grap over te maken. Dacht zelf aan een plaatje van een EEE-pc of een andere mini-laptop
Zo. Ik zou zeggen slaapze en tot morgen, en we bellen nogquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:08 schreef MaJo het volgende:
Kom net bij de dokter vandaan en hij denkt ook dat er speed in mijn drank gegooid is. Advies is nog meer slapen. Ben ook moe dus dat ga ik weer doen. Tot morgen ofzo
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat al die shit uit je lijf is?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:10 schreef MaJo het volgende:zo ik ben weer een beetje bij kennis. Net 5 uur geslapen, nog steeds moe maar toch maar even wakker geworden, anders gaat echt alles aan me voorbij. De laatste dagen zijn sowieso al een roes voor me.
Kutte is alleen dat mijn lijf ook dood is, dus meer dan een beetje tv kijken in bed gaat het niet worden.
Volgens de dokter 72 uur, dat zou dus afgelopen nacht zijn. Heb zelf ook geen last meer van de symptomen, nu alleen heel erg moe.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat al die shit uit je lijf is?
De dokter zei ook dat het nog getest kan worden maar het maakt me niet zoveel uit wat het nou wasquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens Jellinek na 4-8 uur moet het uitgewerkt zijn. Maar volgens sommige fora blijft kan het een paar weken traceerbaar zijn bij testen. Dus tja...
http://www.jellinek.nl/drugsvoorlichting/matrix-content.php?instanceName=drugs&middel=Speed&viewAll=1
Veel slapen dusquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:23 schreef MaJo het volgende:
Volgens de dokter 72 uur, dat zou dus afgelopen nacht zijn. Heb zelf ook geen last meer van de symptomen, nu alleen heel erg moe.
Het ging me dan vooral om die postquote:
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:12 schreef iamredleader het volgende:
Uit wat voor vage film komt dat dan? Dat zo'n klein joch al aan de borst van een vrouw zit?
quote:(woman walks into packed theater looking for boyfriend)
Woman, yelling: Jim*? Jim, where are you?
Random guy in the audience #1: Here!
Random guy #2: Over here!
Random guy #3: Here!
(entire theater starts shouting "here!")
Woman: C'mon, gimme a break.
Hot Fuzz!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:53 schreef MaJo het volgende:
Zo genoeg geslapen. Gister van 23 tot vandaag 8 uur en weer van 9 tot 15. Nog steeds moe maar er is een grens
Ga denk ik een film huren. Tips?
Die moet ik nog steeds zien. Wellicht dat ik 'm zo even ga downloaden als ik hem kan vinden.quote:
Ik had em aangeklikt (hoopte op een stream), maar dat was niet zo. Zometeen even kijken of ik nog ruimte hebquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds zien. Wellicht dat ik 'm zo even ga downloaden als ik hem kan vinden.
Mijn tip aan jou is de Bob Saget Roast die ik hier gepost heb op een andere pagina. Echt hilarisch!
prachtigquote:
quote:
Live Free or Die Hardquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:53 schreef MaJo het volgende:
Zo genoeg geslapen. Gister van 23 tot vandaag 8 uur en weer van 9 tot 15. Nog steeds moe maar er is een grens
Ga denk ik een film huren. Tips?
quote:
Oeh da's ook een goeiequote:[..]
Live Free or Die Hard
quote:(group of black teenagers board the train)
Teenage girl: Goddamn, there are a lot of people on this train.
Middle-aged Mexican woman: How dare you? How dare you! I am a Christian and I will not put up with this. Not on my train. You are disrespecting our Lord and every Christian on this train! God sent his beloved son Jesus down to the earth to save our souls, and I will not put up with hearing you speak against him. I am a Christian and... Nah, I'm just fucking with 'ya.
]http://www.youtube.com/watch?v=mOCsNrzlV2k[/quote][/url]quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[url=http://www.youtube.com/watch?v=mOCsNrzlV2k
John McClanequote:ah die grap had ook al een baard dus
[..]
Oeh da's ook een goeie
Ah, dat is net als met die foto van Madonna een tijdje terug, gewoon op het verkeerde moment afgedrukt...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
Nog steeds zo lekker, MM?
[ afbeelding ]
quote:Conductor #1: I found a purse back there, I'm taking it up front.
(walks through the cars)
Conductor #2 on PA: Attention passengers, if anyone has a pair of red high heels to match mike's new bag please see him in the first car.
nouquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:31 schreef MaJo het volgende:
Jullie weten dat ik een meisje ben toch?Die hard enzo is niet aan mij besteed
Moet ik dan een film noemen die ik niet leuk vind? Savage Grace vond ik echt enorm kut, maar denk niet dat die al op dvd beschikbaar isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:31 schreef MaJo het volgende:
Daarnaast lig ik nog half te flippen op speed hier dus een wat lichtverteerbare film zou wel fijn zijnquote:
Denk het wel. Dat was het enige wat ik er mee gedaan heb.quote:
Hij zegt al een half jaar lang dat ik z'n laptop mag hebben. Ik wilde helemaal niet, omdat ik mezelf het niet zag gebruiken. Maar nu blijkt dat ik op maandag van kwart voor 9 tot half 6 college heb. Eerste uur en laatste alleen. Tussendoor kan ik dan wel een laptop gebruiken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Je hebt die van Sven geconfisceerd?
er zit niet een bijster zwaar verhaal achterquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarnaast lig ik nog half te flippen op speed hier dus een wat lichtverteerbare film zou wel fijn zijn
Onzin, ik ben ook een meisje en ik heb alle Die Hard-films gezien.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:31 schreef MaJo het volgende:
Lullig dat je een filmpje post met een meisje in bed...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Onzin, ik ben ook een meisje en ik heb alle Die Hard-films gezien.
Heb trouwens nog wel een filmpje voor niet-meisjes: horror in klei.
Ik zeg alleen dat ik het niks vind, en de meiden die ik ken ook niet. Het is niet zo dat ik alleen van meidenfilms hou, maar niet van geweld. Sowieso niet in mijn huidige toestandquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Onzin, ik ben ook een meisje en ik heb alle Die Hard-films gezien.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:40 schreef MadMaster het volgende:
En dit plaatje zullen we ook nooit meer in het echt zien:
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook heel vaak hier, ja...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry MM, flauwe grap
En wel deels vrijwillig, waar ze zelf vrij luchtig over doet (en ik dus ook daarom)...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
beide borsten zijn bij haar afgezet
Laat ik hier dan maar weer geen flauwe grap over maken...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:54 schreef Etcetera het volgende:
sowieso, het zijn dan wel geen nette grappen, maar dan kun je ongeveer 95% van de humor wel gaan schrappen
Ik wilde net 2001: A Space Odessy gaan opperen maar dat is dan geen goed planquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarnaast lig ik nog half te flippen op speed hier dus een wat lichtverteerbare film zou wel fijn zijn
Ook dat, ik vond Kelly Bundy altijd wel een mooie dame, haar domheid ten spijt...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:29 schreef wyccie het volgende:
Dacht meer dat het een opmerking was in de trant van 'jammer'.
Toen wel, de laatste paar jaar niet zo...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat, ik vond Kelly Bundy altijd wel een mooie dame, haar domheid ten spijt...
Ik was vroeger ook veel knapper...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen wel, de laatste paar jaar niet zo...
Leuke film.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...Hot Fuzz gedownload. Zo maar eens kijken. John Q is ook op TV. Best goed maar al vaak gezien.
Voorzet komt... open doel...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:44 schreef Irien het volgende:
Besloot na maanden niks, weer eens te gaan fokken... Heb Tinuviel al per mail gefeliciteerd. Ook via deze weg nog een dikke proficiat aan Iamredleader!
Irien!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:44 schreef Irien het volgende:
Besloot na maanden niks, weer eens te gaan fokken... Heb Tinuviel al per mail gefeliciteerd. Ook via deze weg nog een dikke proficiat aan Iamredleader!
too easyquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:47 schreef Irien het volgende:
MaJo wat een rottigheid met de Lowlands trip.
duh ik bedoelde het ook op de beide manieren.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:44 schreef Irien het volgende:
daarom was het ook te makkelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:18 schreef Irien het volgende:
[..]
duh ik bedoelde het ook op de beide manieren.
Gniffel gniffelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:18 schreef Irien het volgende:
[..]
duh ik bedoelde het ook op de beide manieren.
Jawel hoor!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb heel LL S. niet gezien
Vond 'ie het wel leuk?
Nee dat dan weer niet! wel veel over gelezen (ook van te voren als je moet het zien) was het goed?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
Whehe heb je toevallig ook Crystal Castles gezien in de X-ray?
Nou, wij gingen erheen maar na een kwartier wachten was nog steeds de vorige DJ bezig. Toen zijn we maar weggegaan. Ik heb ze gedownload en het klinkt echt goedquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:36 schreef Irien het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet! wel veel over gelezen (ook van te voren als je moet het zien) was het goed?
Ja ik ga volgend jaar ook meer daar kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
X-Ray vond ik meestal best okay. Als ik niet zoveel heen en weer was gelopen om bands te zien had ik daar waarschijnlijk vaker gezeten
Tweede helft vind ik leuker dan de eerstequote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik ga volgend jaar ook meer daar kijken
Hot Fuzz is best grappig.
Was ik erg vaag? Kan me WAS nog maar half herinneren, was echt out of itquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:47 schreef Irien het volgende:
MaJo wat een rottigheid met de Lowlands trip. Ik wou nog even zeggen dat ik het ondanks alles wel leuk vond een paar optredens naast jou te springen!
En ik vind "gaylord" Kapranos nog steeds sexy
Ach, je weet welke film je nog moet zien!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:31 schreef MaJo het volgende:
Miller's crossing ligt in utrecht dus dat schiet niet op.
Twijfel nu wel over videotheek, barstende koppijn. Kijk wel even wat er op tv is
Oh die date is er nog wel geweest? Ik dacht dat je dus aan het bazelen was. That it was neeever gonna happen. Ha! Coolquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was ik erg vaag? Kan me WAS nog maar half herinneren, was echt out of itmijn date met
was daarom ook wat wazig
En ja gaylord alex blijft sexy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |