quote:Nokia 8910
De 8910 is een bijzonder fraai vormgegeven telefoon, gemaakt van titanium. Qua specificaties heeft het toestel alles te bieden, zoals bluetooth, voicedial, voicememo, HSCSD en 4 ingebouwde spelletjes.
¤85,00
Nokia 8910i
De 8910 is de meest chique telefoon van Nokia toentertijd. Ondanks zijn toenmalige hoge prijs zijn de specs van de 8910 matig. Met de 8910i wordt dit euvel verholpen dankzij een kleurenscherm, JAVA ondersteuning en MMS support.
¤135,00
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had me ingeschreven bij een uitzendbureau voor eventueel vakantiewerk in regio Leeuwarden. Krijg ik nu een mail van ze of ik misschien interesse heb om luchtverkeersleider op Schiphol te worden!
Goed voor je reisvergoeding...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had me ingeschreven bij een uitzendbureau voor eventueel vakantiewerk in regio Leeuwarden. Krijg ik nu een mail van ze of ik misschien interesse heb om luchtverkeersleider op Schiphol te worden!
Hadden ze er bij gezet: startsalaris 58.000, ervaren lvl's zouden 120.000 euro per jaar verdienen. Het is ook een van de meest stressvolle beroepen die er isquote:
`quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar als het goed gaat met je bedrijf dan ruled diezelfde zuigende American Dream.
Ik ben er nog niet over uit of ik de AD goed of slecht vind. Het heeft wel wat natuurlijk. Als je het maakt, dan maak je het goed ook.
Het feit blijft natuurlijk dat als je een bedrijf start, dan aanvaardt je het risico dat het niet goed gaat. Maar veel mensen staan daar niet bij stil.
Ben jij zo "eigenwijs" om je zandkasteel vlakbij de vloedlijn te bouwen, dan moet je ook niet huilend naar je ouders rennen omdat de zee je prachtige kasteel heeft weggespoeld.
Dat klinkt momenteel wat raar...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, ik wil het er ook niet over hebben of ik de American Dream een goed concept vind (overigens, in mijn ogen heeft het zijn goede en slechte punten), ik wil alleen de manier van Amerikaans ondernemen vergelijken met dat hier. Als het een beetje goed werkstuk is, mag ik met de herfst zelf naar de states
Ik had een lollig stukje over verschillen in zakendoen in verschillende landen, maar die kan ik nu niet zo snel vindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
`
Ja, ik wil het er ook niet over hebben of ik de American Dream een goed concept vind (overigens, in mijn ogen heeft het zijn goede en slechte punten), ik wil alleen de manier van Amerikaans ondernemen vergelijken met dat hier. Als het een beetje goed werkstuk is, mag ik met de herfst zelf naar de states
Scherpquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt momenteel wat raar...
quote:Man: Why do you always have to bring that up?
Woman: Oh, come on, your penis is huge! It's one of the biggest I've ever seen! (gestures with hands)
Man (looking around nervously): Are you crazy? We're in a public place!
Woman: What? No one is listening.
Whehe dat stukje over Nederland is echt grappigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die stukjes leken wat op deze en deze
quote:.The Dutch are extremely direct in their communication.
.They may sound blunt if you come from a culture where communication is more indirect and context driven.
.They do not use hyperbole, and likewise they expect to be told yes or no in clear words
Dat herken ik ook wel. Vooral bij grote bedrijven. Dreigen dat je weggaat etc werkt niet echt.quote:Avoid confrontational behaviour or high- pressure tactics
Zoals .Most Dutch only use first names with family and close friends.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehe dat stukje over Nederland is echt grappig
Er zijn best wat dingen waarvan ik denk: "dat was vroeger" of "je hebt net de verkeerde getroffen"
quote:
quote:
Volgens mij is het inderdaad meer andersom we spreken jan alleman en de baas aan met de voornaam, verder klopen dingen wel maar is de uitleg niet altijd juistquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoals .Most Dutch only use first names with family and close friends.
.Wait until invited before moving to a first-name basis.
Heb geloof ik bij geen een baantje wat ik tot nu toe heb gehad m'n leidinggevenden standaard aangesproken met meneer/mevrouw .... Op school was dat wel zo, maar dat is toch anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |